Biechttopic 3
+96
Pancake
Sylvana
luisa
Liz
Miss G
Starla
Roza
Theeleut
ShallY
May
VeryCherry
Cheesegirl
juffie001
Angela_1986
Blair
Raindrop
Dennenappel
Blond
Mystique
FireButterfly
Burn
sonly
Lotus
Curious
SuperGrover
Gizmo
Zora
Julia
Ella
Jelin
*Troela*
luenca
Snoes
Shy
Tazz
Chocolate Cookie
Nora
Sushi
Toet
Pussycat
Erin
Catwoman79
Jente10
Monte
Polly
Leine
Rovine
Prosecco
Sorella
girli
Tittih
-Ieniemienie-
Roodkapje
CCC
Pien
Muppetje
Makamba
rapa nui
blondje1313
Marin
Caresses
Merai
Carra
Kat1980
ExpressoB
Pompoen
Geluk
Possom
Lynn_
Paper Crown
joyce0606
Sterre
Rush
Tania
Zwoesj
RYW
Admin
Jerry
Sweety
Coco
Rumble
Suus
Mamsie
Caro
TGR
Gigi_
Lavendel
Susan
Alias
Filoria
mzcharlotte
Minx
Supertalentje
bolus26
Lejow
MADDIE
100 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Biechttopic 3
Susan schreef:Dan zorg je dat je in bed ligt voordat hij thuiskomt, als je gaat stappen ga je meestal niet om 0.00 naar huis, en dan zeg je dat hij je niet wakker mag maken.
Als je met vriendinnen gaat stappen kun je eventueel nog afspreken dat je bij een van hen blijft logeren.
Ja dat ga ik zeggen, dat hij me niet wakker mag maken.
Nou vind het wel fijn om te lezen dat het niet heel achterlijk is wat hij doet. Misschien kan ik het dan wat meer loslaten, en niet zo op hem lopen zeiken de volgende dag.
Gast- Gast
Mijn vriend heeft meestal ook wel flink gedronken als hij thuis komt na het stappen. Ik ga dan echt niet op hem wachten, doe gewoon waar ik zelf zin in heb die avond en ga naar bed wanneer ik dat wil. Als hij die avond bij mij komt slapen slaap ik vrijwel altijd al tegen de tijd dat hij er is, ik word dan wel heel even wakker als hij binnen komt maar slaap bijna meteen weer. Heb er weinig last van op die manier.
Gast- Gast
Ik biecht op dat ik het leven an sich eigenlijk helemaal niet zo leuk vind.
Gast- Gast
Heeft dat een specifieke oorzaak? Heb je veel ellende of tegenslagen meegemaakt?Biechtje01 schreef:Ik biecht op dat ik het leven an sich eigenlijk helemaal niet zo leuk vind.
Gast- Gast
Ik biecht op onder mijn eigen naam dat ik zo geen zin heb in het werk wat ik nu doe, ik had mijn leven zo anders voorgesteld.
Ik ga wel gewoon werken, maar dat is alleen omdat het moet..
Maar elke keer ga ik met zoveel buikpijn werken, dat het gewoon niet leuk zal gaan worden
Ik ga wel gewoon werken, maar dat is alleen omdat het moet..
Maar elke keer ga ik met zoveel buikpijn werken, dat het gewoon niet leuk zal gaan worden
Gast- Gast
Waar werk je nu dan?
Tsja het is niet leuk met een rot gevoel naar je werk te gaan!
Misschien kan je aan het eind van je proefperiode aangeven dat het toch niks voor jou is?
Dan heb je het in ieder geval geprobeerd en je hebt een beetje geld erbij!
Tsja het is niet leuk met een rot gevoel naar je werk te gaan!
Misschien kan je aan het eind van je proefperiode aangeven dat het toch niks voor jou is?
Dan heb je het in ieder geval geprobeerd en je hebt een beetje geld erbij!
Gast- Gast
Misschien moet je je een beetje openstellen voor je collega's en de klanten?
Ik snap dat het werk wellicht niet superuitdagend is, maar... je bent wel de hele dag met mensen bezig...
Probeer eens de zonnige kant te zien..?
Ik snap dat het werk wellicht niet superuitdagend is, maar... je bent wel de hele dag met mensen bezig...
Probeer eens de zonnige kant te zien..?
Gast- Gast
Kassawerk is inderdaad echt werk dat je zelf leuk moet maken. Probeer op te letten of er klanten zijn die je regelmatig voorbij ziet komen en knoop gewoon eens een praatje aan tijdens het scannen van de boodschappen. Sta open voor contact met de klanten. En bedenk spelletjes voor jezelf. Klinkt misschien stom, maar dat maakte de dag leuk voor mij. Ik bleef bijvoorbeeld stug tegen iedere klant "Goedemorgen" zeggen en dan afwachten hoe laat er voor het eerst een opmerking komt dat het al middag is (en dan vanaf dat moment uiteraard wel braaf "Goedemiddag" zeggen). Best grappig hoe lang dat soms kan duren.
En ik had bijvoorbeeld een klant die altijd 's ochtends heel vroeg kwam en die altijd chagrijnig was. Ik zie het dan als een uitdaging om te proberen er toch een lachje vanaf te krijgen.
En ik had bijvoorbeeld een klant die altijd 's ochtends heel vroeg kwam en die altijd chagrijnig was. Ik zie het dan als een uitdaging om te proberen er toch een lachje vanaf te krijgen.
Gast- Gast
Iedereen heeft wel een kutwerk gedaan.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
NJa, als bijbaan maar fulltime wil ik geen kutbaan.Rush schreef:Iedereen heeft wel een kutwerk gedaan.
Gast- Gast
Ja dat wel, en als het maar voor tijdelijk is dan valt dat misschien nog wel vol te houden. Maar als je totaal geen uizicht hebt op een andere baan, dan geloof iik best dat dat je wel erg down kan maken.Rush schreef:Iedereen heeft wel een kutwerk gedaan.
Gast- Gast
Inderdaad. En juist daarom is het belangrijk om te proberen het werk voor jezelf zo leuk mogelijk te maken. Anders is het niet vol te houden.Storm schreef:Ja dat wel, en als het maar voor tijdelijk is dan valt dat misschien nog wel vol te houden. Maar als je totaal geen uizicht hebt op een andere baan, dan geloof iik best dat dat je wel erg down kan maken.Rush schreef:Iedereen heeft wel een kutwerk gedaan.
Gast- Gast
Er zijn genoeg mensen die ook fulltime een kutbaan hebben. Je moet het dan voor jezelf zo leuk mogelijk maken en hopen dat er snel iets anders leuks op de pad komt. Blijven solliciteren etc.Lorna mercedez schreef:NJa, als bijbaan maar fulltime wil ik geen kutbaan.Rush schreef:Iedereen heeft wel een kutwerk gedaan.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik kan me ook heel goed voorstellen dat je niet gelukkig wordt van een fulltime kutbaan. Je bent er toch een heel groot deel van de tijd mee bezig.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, maar je moet toch geld verdienen? Als er niets anders is, dan kan je er maar beter het beste van maken.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ja, maar je moet toch geld verdienen? Als er niets anders is, dan kan je er maar beter het beste van maken.
Ze gaat er toch ook heen?
Susan- Lady Post-a-lot
Ja, maar ze heeft werk, daar moet je allang blij mee zijn.Susan schreef:Rush schreef:Ja, maar je moet toch geld verdienen? Als er niets anders is, dan kan je er maar beter het beste van maken.
Ik vind het niet iets om over te zeuren. Maargoed, wie ben ik
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ja, maar ze heeft werk, daar moet je allang blij mee zijn.Susan schreef:Rush schreef:Ja, maar je moet toch geld verdienen? Als er niets anders is, dan kan je er maar beter het beste van maken.
Ik vind het niet iets om over te zeuren. Maargoed, wie ben ik
Ik wel. Ik kan het me heel goed voorstellen. Daarbij vind ik ook niet dat het aan jou is om te oordelen hoeveel last iemand daarvan heeft.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik oordeel toch ook nergens?
Rush- Lady Post-a-lot
Eens met Susan. Daarbij, klagen mag best. Hoevaak er wel niet geklaagd wordt op 't forum over van alles en nog wat. Ik vind dit een geldige reden en kan het me voorstellen. Maar daarbij denk ik wel dat het verstandig is om Vergeetmenietje's tips mee te nemen. Probeer het leuk te maken. Ik heb ook ontzettend geestdodend werk gedaan, zoals kledinglabeltjes instrijken en panty's sorteren in een bejaardentehuis (ja serieus), maar dan maakte ik er voor mezelf wedstrijdjes van hoeveel panty's ik kon sorteren in een minuut, of van een afstandje in het juiste bakje gooien. Ja jemig, je moet 't gewoon leuk houden voor jezelf, en overal valt wel íets van uitdaging uit te halen, als je het maar positief bekijkt.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Joy_ schreef:Eens met Susan. Daarbij, klagen mag best. Hoevaak er wel niet geklaagd wordt op 't forum over van alles en nog wat. Ik vind dit een geldige reden en kan het me voorstellen. Maar daarbij denk ik wel dat het verstandig is om Vergeetmenietje's tips mee te nemen. Probeer het leuk te maken. Ik heb ook ontzettend geestdodend werk gedaan, zoals kledinglabeltjes instrijken en panty's sorteren in een bejaardentehuis (ja serieus), maar dan maakte ik er voor mezelf wedstrijdjes van hoeveel panty's ik kon sorteren in een minuut, of van een afstandje in het juiste bakje gooien. Ja jemig, je moet 't gewoon leuk houden voor jezelf, en overal valt wel íets van uitdaging uit te halen, als je het maar positief bekijkt.
+1
Maar wat ik wel altijd had met dat soort baantjes, ik vond geestdodend werk niet erg, als ik dan maar wel een beetje in mezelf teruggetrokken mocht zijn, een beetje in gedachten verzonken. Als je achter de kassa zit moet je de hele tijd opletten en korte gesprekjes houden en zo. Ik heb ook kassawerk gedaan en ik vond het ook niks, terwijl ik ook wel tig andere geestdodende baantjes heb gehad die ik wel leuk vond.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Joy_ schreef:Eens met Susan. Daarbij, klagen mag best. Hoevaak er wel niet geklaagd wordt op 't forum over van alles en nog wat. Ik vind dit een geldige reden en kan het me voorstellen. Maar daarbij denk ik wel dat het verstandig is om Vergeetmenietje's tips mee te nemen. Probeer het leuk te maken. Ik heb ook ontzettend geestdodend werk gedaan, zoals kledinglabeltjes instrijken en panty's sorteren in een bejaardentehuis (ja serieus), maar dan maakte ik er voor mezelf wedstrijdjes van hoeveel panty's ik kon sorteren in een minuut, of van een afstandje in het juiste bakje gooien. Ja jemig, je moet 't gewoon leuk houden voor jezelf, en overal valt wel íets van uitdaging uit te halen, als je het maar positief bekijkt.
+1
Maar wat ik wel altijd had met dat soort baantjes, ik vond geestdodend werk niet erg, als ik dan maar wel een beetje in mezelf teruggetrokken mocht zijn, een beetje in gedachten verzonken. Als je achter de kassa zit moet je de hele tijd opletten en korte gesprekjes houden en zo. Ik heb ook kassawerk gedaan en ik vond het ook niks, terwijl ik ook wel tig andere geestdodende baantjes heb gehad die ik wel leuk vond.
Hmm ja, ik heb kassawerk nooit gekund vanwege m'n dyscalculie. Vandaar dat ik dit soort andere vage baantjes had. Maar ik heb het op zich altijd met plezier gedaan inderdaad. Zat inderdaad met m'n gedachten vaak bij m'n reizen enzo (het waren vakantiebaantjes, dus vlak voor of na een grote Amerika reis of verhuizing naar Engeland enzo). Kan me voorstellen dat je bij kassawerk iets meer alert moet zijn. Maar ook dat kan je juist wel scherp houden. Inderdaad beetje interactie met de klanten. Als ik kassawerk zou doen, zou ik kijken welke producten mensen kopen en bedenken wat ze zouden gaan koken enzo. Gewoon beetje leuk voor mezelf houden, en dan stiekem binnenpretjes hebben om m'n eigen grappige dingen die ik bedenk.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Tuurlijk mag je klagen, maar hoe lang werk je er nu?
Je moet het natuurlijk wel n kans geven.
waarom ga je niet verder studeren?
Je moet het natuurlijk wel n kans geven.
waarom ga je niet verder studeren?
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: