Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 3

+96
Pancake
Sylvana
luisa
Liz
Miss G
Starla
Roza
Theeleut
ShallY
May
VeryCherry
Cheesegirl
juffie001
Angela_1986
Blair
Raindrop
Dennenappel
Blond
Mystique
FireButterfly
Burn
sonly
Lotus
Curious
SuperGrover
Gizmo
Zora
Julia
Ella
Jelin
*Troela*
luenca
Snoes
Shy
Tazz
Chocolate Cookie
Nora
Sushi
Toet
Pussycat
Erin
Catwoman79
Jente10
Monte
Polly
Leine
Rovine
Prosecco
Sorella
girli
Tittih
-Ieniemienie-
Roodkapje
CCC
Pien
Muppetje
Makamba
rapa nui
blondje1313
Marin
Caresses
Merai
Carra
Kat1980
ExpressoB
Pompoen
Geluk
Possom
Lynn_
Paper Crown
joyce0606
Sterre
Rush
Tania
Zwoesj
RYW
Admin
Jerry
Sweety
Coco
Rumble
Suus
Mamsie
Caro
TGR
Gigi_
Lavendel
Susan
Alias
Filoria
mzcharlotte
Minx
Supertalentje
bolus26
Lejow
MADDIE
100 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 3 - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic 3

Bericht  Coco do 1 sep 2011 - 6:37

Biechtje01 schreef:
Dijn82 schreef:

Of wachten tot de mannenpil op de markt komt Very Happy

Haha, dat is ook een optie natuurlijk Very Happy

Als hij hem dan maar wel goed slikt laughcry
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lavendel do 1 sep 2011 - 6:41

Ik wil wel kinderen maar als ik ze niet had gewild dan zou ik me niet durven laten steriliseren denk ik. Te bang dat er toch een moment komt dat ik wel wil.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Prosecco do 1 sep 2011 - 9:35

Dijn82 schreef:
Biechtje01 schreef:
TGR schreef: ik had ook deze reacties kunnen plaatsen. Je kan veranderen. Als het er gewoon nooit van komt, is er toch niets aan de hand? Misschien is een spiraaltje wat voor je? Dit is bijna net zo veilig als een sterilisatie. Gewoon om niet meteen in je lichaam te gaan snijden.

Spiraaltje heb ik geprobeerd, maar dat was een ramp. De pil gaat niet, want kan geen pillen doorslikken en vergeet ze te vaak. Een staafje plaatsen doet mijn huisarts sowieso niet en de anticonceptie pleister geeft ze niet, teveel negatieve ervaringen. Prikpil zitten dezelfde hormonen is als het spiraaltje, dus dat is ook geen optie. Vrouwencondoom geprobeerd, maar dat vond ik helemaal niks. Dus dan blijft of de rest van mijn leven altijd een condoom gebruiken (de man dan) en daarna in de stress zitten of ie niet per ongeluk gescheurd is etc. Of sterilisatie.

Of de Nuva ring gebruiken...
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  RYW do 1 sep 2011 - 9:36

Prosecco schreef:
Dijn82 schreef:
Biechtje01 schreef:
TGR schreef: ik had ook deze reacties kunnen plaatsen. Je kan veranderen. Als het er gewoon nooit van komt, is er toch niets aan de hand? Misschien is een spiraaltje wat voor je? Dit is bijna net zo veilig als een sterilisatie. Gewoon om niet meteen in je lichaam te gaan snijden.

Spiraaltje heb ik geprobeerd, maar dat was een ramp. De pil gaat niet, want kan geen pillen doorslikken en vergeet ze te vaak. Een staafje plaatsen doet mijn huisarts sowieso niet en de anticonceptie pleister geeft ze niet, teveel negatieve ervaringen. Prikpil zitten dezelfde hormonen is als het spiraaltje, dus dat is ook geen optie. Vrouwencondoom geprobeerd, maar dat vond ik helemaal niks. Dus dan blijft of de rest van mijn leven altijd een condoom gebruiken (de man dan) en daarna in de stress zitten of ie niet per ongeluk gescheurd is etc. Of sterilisatie.

Of de Nuva ring gebruiken...

Ik zou nou NOOIT anticonceptie aan de man overlaten!!! Niet dat ik mijn vriend niet vertrouw, maar als HIJ het vernachelt zit IK met een baby in mijn lijf! Nee, die verantwoordelijkheid draag ik liever zelf.

Welk spiraaltje heb je geprobeert Biechtje, hormoonspiraal of koperspiraal?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 20:08

Ik denk dat je op je 25e best zeker kunt weten dat je geen kinderen wilt, alleen kun je pas met zekerheid zeggen dat je dat met zekerheid wist als je op je 40e nóg geen kinderen hebt. smile

Het kan best zijn dat als je je nu laat steriliseren dat die kinderwens ook nooit komt, omdat het toch niet meer kan. Maar aan de andere kant: ik ken nét teveel mensen die jaren en jaren riepen dat ze géén kinderen wilden, ookal vonden ze kinderen soms best leuk (in sommige gevallen vonden ze kinderen ronduit afschuwelijk) en toen opeens, rond de 33/34 een kind kregen.

Een kennis van me raadde me zelfs abortus aan toen ik zwanger was. Bij de tweede riep ze dat ze écht geen kinderen zou willen en het paste ook totaal niet in haar leven. Toen was ze al in de 30. Dus als ik er bij íemand van overtuigd was dat ze nooit kinderen zou krijgen dan was het bij haar. En toen was ze 34 en kreeg ze een kind, meer dan gewenst. Terwijl ze 33 jaar heeft geroepen écht nóóit kinderen te willen. Dat zei ze al als klein meisje. En ook toen ze al jaren een vaste relatie had. En hij wilde ook niet.

Dus ik zou het nog niet doen, waarom jezelf zo vastleggen terwijl je misschien over 10 jaar van gedachten veranderd?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 20:09

Eens met Eucalypta.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown do 1 sep 2011 - 20:14

Storm schreef:Eens met Eucalypta.
+1 en het feit dat je geen enkel ziekenhuis zover krijgt die je zal steriliseren op je 25ste.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Rovine do 1 sep 2011 - 20:18

Ik ken iemand van -toen- 28 die het heeft laten doen. Die heeft heel lang moeten zoeken voor ze een arts kon vinden die het wilde. Volgens mij heeft die wel iets experimenteels laten doen wat makkelijker omkeerbaar is, omdat niemand de boel echt door wilde knippen.
Haar reden was echt geen kinderen willen, maar zeer extreem reageren op anticonceptie. Werd ze nogal instabiel van.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 20:20

2CKC2 schreef:
+1 en het feit dat je geen enkel ziekenhuis zover krijgt die je zal steriliseren op je 25ste.

Ik krijg het al niet voor elkaar, of misschien met moeite, en ik ben 28 én ik heb al kinderen en best wel gegronde redenen waarom een zwangerschap niet wenselijk zou zijn, ook niet op lange termijn. Maar als ik het echt wil doorzetten krijg ik het wel lastig, volgens de huisarts, omdat niemand het wil doen.

Gast
Gast

Bericht  Rush do 1 sep 2011 - 20:31

Eucalypta schreef:

Dus ik zou het nog niet doen, waarom jezelf zo vastleggen terwijl je misschien over 10 jaar van gedachten veranderd?
Helemaal mee eens. Ik heb ook altijd geroepen dat ik geen kinderen wilde, maar met de juiste persoon kunnen die gevoelens wel veranderen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Paper Crown do 1 sep 2011 - 20:34

Eucalypta schreef:
2CKC2 schreef:

Ik krijg het al niet voor elkaar, of misschien met moeite, en ik ben 28 én ik heb al kinderen en best wel gegronde redenen waarom een zwangerschap niet wenselijk zou zijn, ook niet op lange termijn. Maar als ik het echt wil doorzetten krijg ik het wel lastig, volgens de huisarts, omdat niemand het wil doen.

Ja, mijn moeder is gesteriliseerd na mijn zusje,maar dat ging niet zonder slag of stoot. De reden weet ik nog, veel vrouwen laten zich op jonge leeftijd steriliseren, omdat ze al kids hebben. Die relatie gaat uit en ze ontmoeten een nieuwe man waarmee ze kinderen willen en IVF is nou eenmaal geen goedkope behandeling.. je zal echt niet de eerste zijn die er spijt van krijgt. Er stond een waargebeurd verhaal in de Grazia paar maanden terug. Over een vrouw en man die zich beide hadden laten steriliseren, die man was heel wat jaartjes jonger en de vrouw wat ouder, die vrouw wilde zich op 1 voorwaarde laten steriliseren en dat was als hij het ook liet doen want ze zag het natuurlijk al gebeuren dat hij wegging bij haar voor een jongere vrouw die wel kids kon krijgen. Kreeg die vrouw kanker en overleed, hij was nog geen 29 geloof ik en kreeg een andere relatie en ze wilden HEEL graag samen een kind maar dat ging dus niet meer.................. Dit is maar een voorbeeld,maar je weet niet hoe je je over 10 jaar voelt.. heel veel vrouwen willen geen kinderen op hun 25ste maar dat kan veranderen door de jaren heen,zo niet dan kan je altijd nog laten steriliseren.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush do 1 sep 2011 - 20:35

Dat heb ik ook gelezen CKC!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 20:38

Dat klopt CKC, maar een zwangerschap is voor mij gewoon heel risicovol, en dat speelt ook nog mee. Kon ik gewoon zwanger zijn zonder complicaties, dan zou ik het ook niet overwegen. Maar ik wil én geen kinderen meer (dat kan idd nog veranderen) maar de risico's veranderen niet, en dat risico wil ik niet meer nemen.

Gast
Gast

Bericht  Rush do 1 sep 2011 - 20:44

Euc, mijn schoonzus mag ook absoluut niet meer zwanger worden, maar die mag zich wel later steriliseren als ze dat wil, maar zij is wel 34.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan do 1 sep 2011 - 20:49

Op het Vivaforum was inderdaad ook laatst een vrouw die zich had laten steriliseren omdat ze met haar ex geen kinderen meer wilde, vervolgens ging ze scheiden en ontmoette haar nieuwe vriend met wie ze nog wel kinderen wilde, dat moest dus via IVF.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Paper Crown do 1 sep 2011 - 20:55

Susan schreef:Op het Vivaforum was inderdaad ook laatst een vrouw die zich had laten steriliseren omdat ze met haar ex geen kinderen meer wilde, vervolgens ging ze scheiden en ontmoette haar nieuwe vriend met wie ze nog wel kinderen wilde, dat moest dus via IVF.

En voor die personen zou eigenlijk moeten gelden dat ze het zelf moeten betalen zodat vrouwen die terecht onvruchtbaar zijn meerdere kansen zouden krijgen ipv 3. Maar ik snap ook dat er geen onderscheid gemaakt kan worden aangezien ik ook door een soa onvruchtbaar ben geworden en dan zou ik het ook zelf moeten betalen.. want het blijft je eigen schuld.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan do 1 sep 2011 - 21:02

2CKC2 schreef:
En voor die personen zou eigenlijk moeten gelden dat ze het zelf moeten betalen zodat vrouwen die terecht onvruchtbaar zijn meerdere kansen zouden krijgen ipv 3. Maar ik snap ook dat er geen onderscheid gemaakt kan worden aangezien ik ook door een soa onvruchtbaar ben geworden en dan zou ik het ook zelf moeten betalen.. want het blijft je eigen schuld.

Ik vind het eerlijk gezegd wel iets anders of je door een soa onvruchtbaar wordt of dat je jezelf bewust hebt laten steriliseren. Persoonlijk zou ik het niet raar vinden als je eventuele hersteloperatie en vruchtbaarheidsbehandelingen zelf moet betalen, maar daar moet je dan wel duidelijk over worden geïnformeerd op het moment dat je voor een sterilisatie kiest.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 8:58

Pff, ik weet even niet wat ik moet doen...
Heb sinds maandag een soort van vriend, althans, als het aan hem ligt wel.
Ik wil gewoon rustig aan doen, we zien wel hoe 't loopt, vind 't allemaal best eng enzo... Heb dit ook aan hem aangegeven en hij reageerde daar heel begripvol op. Nu hebben we dus sinds deze maandag dagelijks intensief contact gehad/veel samen geweest. Kreeg gisteren heel schattig een witte roos van 'm. Voelde me toen al enigszins opgelaten, dat hoeft toch helemaal niet smile, maar natuurlijk wel heel lief!
Nu stond er vandaag op m'n werk een gigantische bos (30 stuks) met van die supermooie rode, fluweelachtige rozen.... En dat dus na 4 dagen....!

Wat moet ik doen?!
Feitje: hij is vandaag op vakantie gegaan en heb 'm niet meer persoonlijk kunnen spreken...
Moet ik er wat van zeggen? En wanneer dan, als ie terug is pas?

Gast
Gast

Bericht  Coco vr 2 sep 2011 - 9:29

Ik zou er gewoon heel blij mee zijn, waarschijnlijk gewoon een teken dat hij aan je zal denken, ook op vakantie. Je gaat het nu vast niet wekelijks krijgen. Very Happy
(over een tijdje klaag je waarschijnlijk dat je geen bloemen meer krijgt :P )
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 9:37

Biegje waar ben je dan bang voor als ik vragen mag. Dat hij te snel van stapel loopt? Ik zou gewoon aangeven dat je het allemaal ontzettend waardeerd maar dat je het niet echt nodig vindt. Vertel hem gewoon de waarheid, met er onheen te draaien bereik je niks. Hoelang blijft je vriend weg? Misschien kun je hem vanavond nog bellen? Als hij zo al begripvol reageerd dan zal hij dit door de telefoon ook wel doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 9:55

Cimic schreef:Biegje waar ben je dan bang voor als ik vragen mag. Dat hij te snel van stapel loopt? Ja... het vliegt me gewoon allemaal een beetje aan denk ik... Ik zou gewoon aangeven dat je het allemaal ontzettend waardeerd maar dat je het niet echt nodig vindt. Vertel hem gewoon de waarheid, met er onheen te draaien bereik je niks. Hoelang blijft je vriend weg? Een weekje. Misschien kun je hem vanavond nog bellen? Nou, ik heb juist zoiets van: even alles laten bezinken, het is zo snel gegaan allemaal. Heb een paar zeer nare ervaringen achter de rug, waardoor ik mezelf gewoon niet meer durf te geven. Ga nu dus al aan alles twijfelen... Ja, ik vind 'm leuk, maar vind ik 'm wel leuk genoeg? Misschien ben ik gewoon overdonderd van de plotselinge, heftige aandacht en moet ik alles maar over me heen laten komen, maar ik heb nu meer het gevoel dat hij mij juist afschrikt door zulke acties. Embarassed Als hij zo al begripvol reageerd dan zal hij dit door de telefoon ook wel doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 9:56

Nois schreef:Ik zou er gewoon heel blij mee zijn, waarschijnlijk gewoon een teken dat hij aan je zal denken, ook op vakantie. Je gaat het nu vast niet wekelijks krijgen. Very Happy Nou dat hoop ik dan maar haha! Ben echt bang wat ie dan nu mee zal nemen van vakantie, een diamanten ring? Laughing

Gast
Gast

Bericht  Tania vr 2 sep 2011 - 9:57

Ik zou hem bedanken voor de bloemen en dan deze week even nadenken over wat je er nou van vindt. Dan heb je een weekje rust en merk je vanzelf of je weer behoefte hebt aan contact als hij terug is.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Tania vr 2 sep 2011 - 9:58

Biechtje01 schreef:
Nois schreef:Ik zou er gewoon heel blij mee zijn, waarschijnlijk gewoon een teken dat hij aan je zal denken, ook op vakantie. Je gaat het nu vast niet wekelijks krijgen. Very Happy Nou dat hoop ik dan maar haha! Ben echt bang wat ie dan nu mee zal nemen van vakantie, een diamanten ring? Laughing

Nou lach maar, ik heb echt een keertje na twee weken een ring met diamantje gehad van een jongen. Dus je weet maar nooit! :P

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 23:29

Ik biecht op dat ik het niet leuk vind dat mijn biecht in dit topic niet gezien wordt. Ik wil niet als een zeur overkomen, maar ik heb een beetje hetzelfde gevoel als het andere biechtje laatst.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: