Biechttopic 3
+96
Pancake
Sylvana
luisa
Liz
Miss G
Starla
Roza
Theeleut
ShallY
May
VeryCherry
Cheesegirl
juffie001
Angela_1986
Blair
Raindrop
Dennenappel
Blond
Mystique
FireButterfly
Burn
sonly
Lotus
Curious
SuperGrover
Gizmo
Zora
Julia
Ella
Jelin
*Troela*
luenca
Snoes
Shy
Tazz
Chocolate Cookie
Nora
Sushi
Toet
Pussycat
Erin
Catwoman79
Jente10
Monte
Polly
Leine
Rovine
Prosecco
Sorella
girli
Tittih
-Ieniemienie-
Roodkapje
CCC
Pien
Muppetje
Makamba
rapa nui
blondje1313
Marin
Caresses
Merai
Carra
Kat1980
ExpressoB
Pompoen
Geluk
Possom
Lynn_
Paper Crown
joyce0606
Sterre
Rush
Tania
Zwoesj
RYW
Admin
Jerry
Sweety
Coco
Rumble
Suus
Mamsie
Caro
TGR
Gigi_
Lavendel
Susan
Alias
Filoria
mzcharlotte
Minx
Supertalentje
bolus26
Lejow
MADDIE
100 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Biechttopic 3
Gefeliciteerd! Ben heel benieuwd wie je bent nu!
Tja, die CB testen, ik vraag me toch echt af hoe secuur dat nou gemeten kan worden... Zelf geloof ik er niks van en zou ik gewoon uitgaan van mijn laatste echte menstruatie...
Wanneer kun je bij VK terecht? Spannend zeg allemaal!
Tja, die CB testen, ik vraag me toch echt af hoe secuur dat nou gemeten kan worden... Zelf geloof ik er niks van en zou ik gewoon uitgaan van mijn laatste echte menstruatie...
Wanneer kun je bij VK terecht? Spannend zeg allemaal!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kan je alleen vertellen dat die testen gemaakt zijn met een hcg metertje erin...
Bij 1-2 weken heb je tussen de 25HCG/ML-200Hcg/ml
Bij 2-3 weken heb je tussen de 200 en 2000 HCG/ml
Bij 3+ heb je boven de 2000HCG/ML
HCG waarden zijn bij elke vrouw verschillend.. Sommige zijn 6 weken zwanger maar geeft het nog 1-2 of 2-3 aan bijv. Bij anderen ben je paar dagen overtijd al op +3.
Hieronder een lijstje met de gemiddelden waarden:
gerekend vanaf ELM (eerste dag laatste menstruatie) IU/L of MIU/ML gerekend vanaf bevruchting
Niet zwanger < 5 -
21 dagen 0 - 5 7 dagen
28 dagen 3 - 426 14 dagen
35 dagen 18 - 7.340 21 dagen
42 dagen 1.080 - 56.500 28 dagen
49 - 56 dagen 7.650 - 229.000 35 - 42 dagen
57 - 78 dagen 25.700 - 288.000 43 - 56 dagen
79 - 100 dagen 13.300 - 253.000 57 - 78 dagen
2de trimester 4.060 - 65.400 17 - 24 weken
3de trimester 3.640 - 117.000 25 weken - bevalling
Na bevalling < 5 -
Bij 1-2 weken heb je tussen de 25HCG/ML-200Hcg/ml
Bij 2-3 weken heb je tussen de 200 en 2000 HCG/ml
Bij 3+ heb je boven de 2000HCG/ML
HCG waarden zijn bij elke vrouw verschillend.. Sommige zijn 6 weken zwanger maar geeft het nog 1-2 of 2-3 aan bijv. Bij anderen ben je paar dagen overtijd al op +3.
Hieronder een lijstje met de gemiddelden waarden:
gerekend vanaf ELM (eerste dag laatste menstruatie) IU/L of MIU/ML gerekend vanaf bevruchting
Niet zwanger < 5 -
21 dagen 0 - 5 7 dagen
28 dagen 3 - 426 14 dagen
35 dagen 18 - 7.340 21 dagen
42 dagen 1.080 - 56.500 28 dagen
49 - 56 dagen 7.650 - 229.000 35 - 42 dagen
57 - 78 dagen 25.700 - 288.000 43 - 56 dagen
79 - 100 dagen 13.300 - 253.000 57 - 78 dagen
2de trimester 4.060 - 65.400 17 - 24 weken
3de trimester 3.640 - 117.000 25 weken - bevalling
Na bevalling < 5 -
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Het kan ook zijn dat je heel vroeg in je cyclus een ovulatie hebt gehad, dan kan de 3+ wel kloppen, terwijl je laatste vreemde menstruatie dan toch een echte geweest is.
Maar gefeliciteerd! (Ben je hetzelfde biechtje als in het biechttopic of toch een andere?)
Maar gefeliciteerd! (Ben je hetzelfde biechtje als in het biechttopic of toch een andere?)
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Het Biechtje die dit topic heeft geopend is een ander Biechtje dan in het biechttopic, dat ben ik namelijkblondje1313 schreef:Het kan ook zijn dat je heel vroeg in je cyclus een ovulatie hebt gehad, dan kan de 3+ wel kloppen, terwijl je laatste vreemde menstruatie dan toch een echte geweest is.
Gast- Gast
10 jaar alweer, hmmm dan zit je zo'n beetje in mijn 'tijd' hier. Dan ben ik ook wel ontzettend benieuwd!!
Gast- Gast
Allereerst gefeliciteerd.
En man man wat kan ik slecht tegen de nieuwsgierigheid hahaha. IK wil gewoon weten wie jullie zijn
En man man wat kan ik slecht tegen de nieuwsgierigheid hahaha. IK wil gewoon weten wie jullie zijn
Gast- Gast
Ok het kan dus zijn dat ik direct al veel hormoon aan maak. Bij mijn eerste kindje was mijn test ook direct knalpositief, geen vaag lijntje ofzo. Nou over 3 weken zal ik het weten, gelukkig al snel! Ik heb geen idee of degene die zo nieuwsgierig zijn mij kennen, haha, voor mijn gevoel niet want ik post nu niet zo veel meer. Er zijn er wel een aantal die ik op hyves of facebook heb of op andere manier ken dus daarom ff nog anoniem.
Gast- Gast
Spannend hoor! Nog even afwachten dus!
Maar je hebt dus al een kindje? Of is die zwangerschap uitgedraaid op een MK?
Ben erg benieuwd wie je bent !
Maar je hebt dus al een kindje? Of is die zwangerschap uitgedraaid op een MK?
Ben erg benieuwd wie je bent !
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Stuiterbal schreef:Allereerst gefeliciteerd.
+100000!
Gast- Gast
Als je het Biechtaccount wilt gebruiken, doe dat dan ook in een Biechttopic. Dat is duidelijk aangegeven.
Admin- Admin
- Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Admin schreef:Als je het Biechtaccount wilt gebruiken, doe dat dan ook in een Biechttopic. Dat is duidelijk aangegeven.
Sorry! Maar wilde ff raad van meiden die bekend zijn met testen etc van de zwangerenpijler. Maargoed ik ben ermee verder geholpen, zal dit biechttopic niet nog meer vervuilen. Andere topic kan verwijderd worden hoor,of is dat al gebeurd?
Gast- Gast
Biechtje01 schreef:Admin schreef:Als je het Biechtaccount wilt gebruiken, doe dat dan ook in een Biechttopic. Dat is duidelijk aangegeven.
Sorry! Maar wilde ff raad van meiden die bekend zijn met testen etc van de zwangerenpijler. Maargoed ik ben ermee verder geholpen, zal dit biechttopic niet nog meer vervuilen. Andere topic kan verwijderd worden hoor,of is dat al gebeurd?
Je topic is toegevoegd aan het biechttopic. Als iedereen het biechtaccount op deze manier gaat gebruiken is het voor ons niet meer te behappen dus wat je reden ook is, hou het dan in dit topic. Als dit namelijk niet meer werkbaar voor ons is dan wordt het biechtaccount verwijderd. Tot nu toe gaat het gelukkig redelijk goed (tot grote verbazing van Sanoma haha) maar daar heb ik jullie wel bij nodig natuurlijk.
Admin- Admin
- Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Ik biecht op dat ik in de war raak van mijn lijf. Ik ben een tijd terug gestopt met de pil en was heel regelmatig ongesteld vanaf het begin. Alleen wel veel heavyer dan met de pil. Maar ik kon echt in mijn agenda zetten wanneer ik ongesteld werd en dat werd ik dan ook. Ik moest zondag ongesteld worden en dat gebeurde ook, zondagavond had ik een veeg bloed en toen heb ik een tampon ingedaan voor de nacht. Alleen die kon ik er 's ochtends maar met grof geweld uitkrijgen want er zat nauwelijks wat in. Ja sorry voor de details hoor.
Maandag geen bloedverlies gehad dus dinsdagochtend maar een zwangerschapstest (etos) gedaan. Negatief. Ik denk ook niet dat ik zwanger ben eigenlijk.
Nou dinsdagavond weer bloedverlies, maar dat was dus weer minimaal. En vannacht niets, en vanmorgen ook niet en nu weer een veegje. Maar het zet niet door en ik voel me een beetje raar. Geen idee wat ik er mee moet eigenlijk. Afwachten? Nog een test doen en wanneer dan? Of kun je 3 druppeltjes bloed ook als ongesteld rekenen?
Maandag geen bloedverlies gehad dus dinsdagochtend maar een zwangerschapstest (etos) gedaan. Negatief. Ik denk ook niet dat ik zwanger ben eigenlijk.
Nou dinsdagavond weer bloedverlies, maar dat was dus weer minimaal. En vannacht niets, en vanmorgen ook niet en nu weer een veegje. Maar het zet niet door en ik voel me een beetje raar. Geen idee wat ik er mee moet eigenlijk. Afwachten? Nog een test doen en wanneer dan? Of kun je 3 druppeltjes bloed ook als ongesteld rekenen?
Gast- Gast
Laatste biechtje... Vervelend is dat he... Ik heb pas geleden in een soort gelijke situatie gezeten, 10 dagen overtijd en niet zwanger... Ik zou gewoon even rustig afwachten, bij mij was het blijkbaar toch alle stress wat eruit kwam. En als je gaat testen toch wat langer wachten zodat het HCG level dan wat hoger is, en dan moet je wel een positieve test in handen hebben... Dat hele onzekere gedoe is zo lastig... Zou het welkom zijn als je zwanger bent?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Ja het is heel welkom maar ik snap het gewoon niet meer goed. En ik wil nu graag echt ongesteld worden want ik denk echt niet dat ik zwanger ben en we wilden juist vanaf deze maand er tegenaan gaan. Ik vraag me daarom ook af of dat beetje bloed nou ongesteld zijn is of niet. Ik heb niet echt stress nu dus ik snap mijn lijf gewoon niet. Maar ik wacht wel.
Gast- Gast
Dat lijkt mijn verhaal wel!!
Ik heb 5 dagen bruinverlies gehad en op de 3e middag van die 5 dagen iets rood. Deze dag was ook mijn NOD, dus ik dacht dat ik ongesteld werd, daarna alleen nog maar bruin en vandaag al helemaal niks.
Vrijdags(daarna begin het bruinverlies) heb ik getest omdat ik niet kon wachten, haha. Deze was negatief, maandagavond heb ik nog een keer getest, dit was dus op of 1 dag na mijn NOD en `s avonds.
Morgenochten ga ik weer testen, als ik dan niet positief test weet ik het eigenlijk niet meer.. Dan vraag ik me wel af wat het wel is. Ik weet zeker dat ik een eisprong heb gehad, ik "moet" dus eigenlijk wel ongesteld worden als ik niet zwanger ben. Nog 1 nachtje slapen
Ik heb 5 dagen bruinverlies gehad en op de 3e middag van die 5 dagen iets rood. Deze dag was ook mijn NOD, dus ik dacht dat ik ongesteld werd, daarna alleen nog maar bruin en vandaag al helemaal niks.
Vrijdags(daarna begin het bruinverlies) heb ik getest omdat ik niet kon wachten, haha. Deze was negatief, maandagavond heb ik nog een keer getest, dit was dus op of 1 dag na mijn NOD en `s avonds.
Morgenochten ga ik weer testen, als ik dan niet positief test weet ik het eigenlijk niet meer.. Dan vraag ik me wel af wat het wel is. Ik weet zeker dat ik een eisprong heb gehad, ik "moet" dus eigenlijk wel ongesteld worden als ik niet zwanger ben. Nog 1 nachtje slapen
Tittih- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 90
Registratiedatum : 14-08-11
Ik wil ook wat biechten.. ben een poosje van de pil afgeweest om te kijken of het allemaal nog uit zichzelf zou komen, en dat gebeurde. Dus ging ik weer aan de pil. Op de bijsluiter van de pil stond dat ik na een week weer veilig zou zijn, maar ik vertrouwde het voor geen meter. Dus nog een paar dagen gewacht, en toen sex gehad. De dag erna kreeg ik toch de kriebels dus ben ik naar de apotheek gegaan voor een morning-after pil, gewoon voor de zekerheid. Maar die kreeg ik niet mee omdat er geen mogelijkheid was dat ik zwanger had kunnen worden. Pak van m'n hart.
Alleen.. nu heb ik de laatste dagen echt veel buikpijn onder in mijn buik en ben ik toch een beetje bang. En ik voel me een beetje dom omdat ik sex heb gehad terwijl ik er zelf niet van overtuigd was dat het veilig was.
Ik zou het echt heel erg vinden als ik zwanger ben, want een kindje past echt niet in ons leven op dit moment.. maar ik ben ook als de dood voor abortus.
Ik wilde het gewoon even van me afschrijven. Hopelijk word ik gewoon weer ongesteld volgende week.
Alleen.. nu heb ik de laatste dagen echt veel buikpijn onder in mijn buik en ben ik toch een beetje bang. En ik voel me een beetje dom omdat ik sex heb gehad terwijl ik er zelf niet van overtuigd was dat het veilig was.
Ik zou het echt heel erg vinden als ik zwanger ben, want een kindje past echt niet in ons leven op dit moment.. maar ik ben ook als de dood voor abortus.
Ik wilde het gewoon even van me afschrijven. Hopelijk word ik gewoon weer ongesteld volgende week.
Gast- Gast
Ik denk er al een tijdje over na om me te laten steriliseren. Ik wil absoluut geen kinderen. Niet dat ik een hekel aan ze heb ofzo, heb een nichtje van 11 maanden en dat is echt een dotje. Ik zie mezelf gewoon niet als moeder. Zal waarschijnlijk ook nooit stabiel genoeg zijn om een kleintje op te kunnen voeden. Nu ben ik nog vrij jong: 25 pas, maar denk niet dat die kinderwens ooit ineens op zal komen zetten. Het is een drastische ingreep en zal er ook nog een tijdje over nadenken, maar wilde het gewoon ergens kwijt. Aangezien iedereen in mijn omgeving kinderen heeft of heel graag wil. Hoop niet dat ik mensen hier nu mee voor het hoofd stoot. Zijn er misschien meer meiden die er zo over denken? Niet per se sterilisatie, maar absoluut geen kinderen willen?
Gast- Gast
Sterilisatie gaat me te ver, maar kinderen wil ik niet. Als ik kijk naar mijn schoonfamilie (daar zijn nu 5 kinderen), ze zijn heel leuk en lief, maar moet er niet aan denken dat er straks één van mij bij loopt. Als ze een weekendje komen logen is het ook heel gezellig, maar ben blij als ze daarna weer naar huis gaan.
Ik zie het gewoon echt niet gebeuren bij mij.
Ik zie het gewoon echt niet gebeuren bij mij.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
ik had ook deze reacties kunnen plaatsen. Je kan veranderen. Als het er gewoon nooit van komt, is er toch niets aan de hand? Misschien is een spiraaltje wat voor je? Dit is bijna net zo veilig als een sterilisatie. Gewoon om niet meteen in je lichaam te gaan snijden.Biechtje01 schreef:Ik denk er al een tijdje over na om me te laten steriliseren. Ik wil absoluut geen kinderen. Niet dat ik een hekel aan ze heb ofzo, heb een nichtje van 11 maanden en dat is echt een dotje. Ik zie mezelf gewoon niet als moeder. Zal waarschijnlijk ook nooit stabiel genoeg zijn om een kleintje op te kunnen voeden. Nu ben ik nog vrij jong: 25 pas, maar denk niet dat die kinderwens ooit ineens op zal komen zetten. Het is een drastische ingreep en zal er ook nog een tijdje over nadenken, maar wilde het gewoon ergens kwijt. Aangezien iedereen in mijn omgeving kinderen heeft of heel graag wil. Hoop niet dat ik mensen hier nu mee voor het hoofd stoot. Zijn er misschien meer meiden die er zo over denken? Niet per se sterilisatie, maar absoluut geen kinderen willen?
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Biechtje die nadenkt over sterilisatie, ik denk er ook zo over. Ik wil never nooit kinderen! Maar je mag pas na je 35e en na een uitgebreid psychologisch onderzoek geopereerd worden. Dat weet ik omdat mijn zus net gesterilisseerd is. Dus je zal nog even moeten wachten. Ik ben zelf trouwens 26, roep al zo'n 10 jaar dat ik geen kinderen wil. Wel lullig, mijn moeder wil graag oma worden maar dat zit er niet in
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
TGR schreef: ik had ook deze reacties kunnen plaatsen. Je kan veranderen. Als het er gewoon nooit van komt, is er toch niets aan de hand? Misschien is een spiraaltje wat voor je? Dit is bijna net zo veilig als een sterilisatie. Gewoon om niet meteen in je lichaam te gaan snijden.
Spiraaltje heb ik geprobeerd, maar dat was een ramp. De pil gaat niet, want kan geen pillen doorslikken en vergeet ze te vaak. Een staafje plaatsen doet mijn huisarts sowieso niet en de anticonceptie pleister geeft ze niet, teveel negatieve ervaringen. Prikpil zitten dezelfde hormonen is als het spiraaltje, dus dat is ook geen optie. Vrouwencondoom geprobeerd, maar dat vond ik helemaal niks. Dus dan blijft of de rest van mijn leven altijd een condoom gebruiken (de man dan) en daarna in de stress zitten of ie niet per ongeluk gescheurd is etc. Of sterilisatie.
Gast- Gast
Biechtje01 schreef:TGR schreef: ik had ook deze reacties kunnen plaatsen. Je kan veranderen. Als het er gewoon nooit van komt, is er toch niets aan de hand? Misschien is een spiraaltje wat voor je? Dit is bijna net zo veilig als een sterilisatie. Gewoon om niet meteen in je lichaam te gaan snijden.
Spiraaltje heb ik geprobeerd, maar dat was een ramp. De pil gaat niet, want kan geen pillen doorslikken en vergeet ze te vaak. Een staafje plaatsen doet mijn huisarts sowieso niet en de anticonceptie pleister geeft ze niet, teveel negatieve ervaringen. Prikpil zitten dezelfde hormonen is als het spiraaltje, dus dat is ook geen optie. Vrouwencondoom geprobeerd, maar dat vond ik helemaal niks. Dus dan blijft of de rest van mijn leven altijd een condoom gebruiken (de man dan) en daarna in de stress zitten of ie niet per ongeluk gescheurd is etc. Of sterilisatie.
Of wachten tot de mannenpil op de markt komt
Gast- Gast
Dijn82 schreef:
Of wachten tot de mannenpil op de markt komt
Haha, dat is ook een optie natuurlijk
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: