Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 3

+96
Pancake
Sylvana
luisa
Liz
Miss G
Starla
Roza
Theeleut
ShallY
May
VeryCherry
Cheesegirl
juffie001
Angela_1986
Blair
Raindrop
Dennenappel
Blond
Mystique
FireButterfly
Burn
sonly
Lotus
Curious
SuperGrover
Gizmo
Zora
Julia
Ella
Jelin
*Troela*
luenca
Snoes
Shy
Tazz
Chocolate Cookie
Nora
Sushi
Toet
Pussycat
Erin
Catwoman79
Jente10
Monte
Polly
Leine
Rovine
Prosecco
Sorella
girli
Tittih
-Ieniemienie-
Roodkapje
CCC
Pien
Muppetje
Makamba
rapa nui
blondje1313
Marin
Caresses
Merai
Carra
Kat1980
ExpressoB
Pompoen
Geluk
Possom
Lynn_
Paper Crown
joyce0606
Sterre
Rush
Tania
Zwoesj
RYW
Admin
Jerry
Sweety
Coco
Rumble
Suus
Mamsie
Caro
TGR
Gigi_
Lavendel
Susan
Alias
Filoria
mzcharlotte
Minx
Supertalentje
bolus26
Lejow
MADDIE
100 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 3 - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic 3

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 9:54

Supertalentje schreef:Weer een zwangerbiechtje! Weten we van de vorige ronde al wie de nr's 4,5 en 6 waren?

Volgens mij was ik toen nummer vier.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 10:31

Biechtje01 schreef:Ik wil even biechten! Ik heb vrijdag 2 zwangerschap testen gedaan en die waren allebei positief! Vindt het alleen best spannend, wat logisch is denk ik. Hoop dat alles goed gaat Biechttopic 3 - Pagina 9 561177

Gefeliciteerd! Ook ik ben erg nieuwsgierig naar wie je bent! Is het je eerste kindje?

Gast
Gast

Bericht  Mamsie ma 29 aug 2011 - 10:36

Biechtje01 schreef:Ik biecht op dat ik op het randje van burn out/overspannen balanceer, of misschien ben ik wel over de rand.

Dan is het tijd om actie te ondernemen. Hup morgen ochtend de huisarts bellen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 11:31

Biechtje01 schreef:Ik biecht dat ik het gevoel heb dat ik soms genegeerd wordt op dit forum.
Ik post best vaak en ook al heel lang (ong. 6 jaar) maar toch wordt er vaak helemaal niet op mijn berichtjes gereageerd. Ik denk niet dat dit expres gebeurd maar vind het wel heel erg jammer.

Ik heb dat ook & dan best vaak. Dat ik ergens reageer, vervolgens valt het topic stil.. Soms als het een naar mijn mening belangrijk topic is reageer ik niet eens. Dan denk ik alleen maar; zou mooi k*t zijn voor de topicopener als het na mijn reactie weer stil valt.. laughcry Ik reageer hierdoor ook een stuk minder dan voorheen. Heb het gevoel dat mijn reacties vaak worden gemist, dus dat mensen ze niet lezen, eroverheen lezen of gewoonweg negeren. Ben nu dus voornamelijk weer een meelezer, heb mijn reacties ook wel eens nagelezen of ze nu zo gek zijn.. Maar dat vind ik ook niet..
Ach, ik probeer mij er verder maar niet zoveel van aan te trekken, lekker mee te lezen en af en toe te reageren!

Daarnaast biecht ik op dat ik denk dat ik zwanger ben en dat helemaal niet leuk zou vinden. Ik vind kids super, maar nu zou ik er niet aan moeten denken. Ik wordt de laatste 3 dagen met een misselijk/wee gevoel wakker.. Ik zit in mijn stopweek en wordt normaal op dinsdag ongesteld, maar heb altijd zondag en maandag last van een zere onderrug en gevoelige borsten, dat heb ik nu helemaal niet. Ik word er nu al helemaal bang van.. Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 19:21

Alex schreef:
Biechtje01 schreef:Ik wil even biechten! Ik heb vrijdag 2 zwangerschap testen gedaan en die waren allebei positief! Vindt het alleen best spannend, wat logisch is denk ik. Hoop dat alles goed gaat Biechttopic 3 - Pagina 9 561177

Gefeliciteerd! Ook ik ben erg nieuwsgierig naar wie je bent! Is het je eerste kindje?
Ja het is onze eerste en daarom zo spannend! Maar ik denk ook niet dat jij mij kent hoor, ik lees meer dan dat ik reageer. Heb ook wel is een foto gepost maar dat is het dan wel!

Gast
Gast

Bericht  rapa nui ma 29 aug 2011 - 23:54

Biechtje01 schreef:
Biechtje01 schreef:Ik biecht dat ik het gevoel heb dat ik soms genegeerd wordt op dit forum.
Ik post best vaak en ook al heel lang (ong. 6 jaar) maar toch wordt er vaak helemaal niet op mijn berichtjes gereageerd. Ik denk niet dat dit expres gebeurd maar vind het wel heel erg jammer.

Ik heb dat ook & dan best vaak. Dat ik ergens reageer, vervolgens valt het topic stil.. Soms als het een naar mijn mening belangrijk topic is reageer ik niet eens. Dan denk ik alleen maar; zou mooi k*t zijn voor de topicopener als het na mijn reactie weer stil valt.. laughcry Ik reageer hierdoor ook een stuk minder dan voorheen. Heb het gevoel dat mijn reacties vaak worden gemist, dus dat mensen ze niet lezen, eroverheen lezen of gewoonweg negeren. Ben nu dus voornamelijk weer een meelezer, heb mijn reacties ook wel eens nagelezen of ze nu zo gek zijn.. Maar dat vind ik ook niet..
Ach, ik probeer mij er verder maar niet zoveel van aan te trekken, lekker mee te lezen en af en toe te reageren!

Daarnaast biecht ik op dat ik denk dat ik zwanger ben en dat helemaal niet leuk zou vinden. Ik vind kids super, maar nu zou ik er niet aan moeten denken. Ik wordt de laatste 3 dagen met een misselijk/wee gevoel wakker.. Ik zit in mijn stopweek en wordt normaal op dinsdag ongesteld, maar heb altijd zondag en maandag last van een zere onderrug en gevoelige borsten, dat heb ik nu helemaal niet. Ik word er nu al helemaal bang van.. Mad

Maar even een reactie zodat je weet dat je reacties wel gelezen worden, anders is het ook weer zo sneu smile Misschien zou je juist wel moeten reageren in topics die naar jou mening belangrijk zijn, over die topics heb je dan immers een mening (want je vind het onderwerp belangrijk) dus dan kun je juist een goede reactie geven. Ik heb het idee dat juist als een topic net gestart wordt er meer op nieuwe reacties wordt gereageerd dus waarschijnlijk ook wel op die van jou. Als je pas op pagina 15 een reactie zet zijn er vaak al zoveel meningen gegeven dat ik bv ook niet meer reageer omdat ik dan vind dat mijn mening geen extra aanvulling geeft in het topic. Ik reageer zelf ook niet zo veel, heb vaak het idee dat er al zoveel dingen zijn genoemd dat een reactie van mij dan geen toegevoegde waarde heeft. Maar ik vind het wel leuk om af en toe mijn mening te geven ook al wordt er dan soms niet door anderen op gereageerd. Ik hoop dan ook dat jij je er inderdaad niet al te veel van aantrekt en lekker blijft reageren.

Hopelijk ben je inmiddels al wel ongesteld.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Biechttopic 3 - Pagina 9 Empty clearblue digitale test altijd juist?

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 4:28

Sorry ik doe het even onder het biechtaccount, als het niet mag, het spijt me, maar ik moet even iets weten zonder meteen herkend te worden.
Zal het later wel verwijderen dan.

Ik heb net een test gedaan, en die was direct knalpositief! Volgens mijn cyclus zit ik op dag 30. Daarna een digitale test gedaan en die gaf 3+ aan! Blijkbaar heb ik ipv menstruatie een flinke innestelingsbloeding gehad (mijn cyclus vorige maand was namelijk opeens veel korter dan normaal, maar dacht dat ik gewoon ongesteld was, heb wel bloed verloren maar niet veel). Maar nu ga ik zo twijfelen, ik voel me pas deze week licht misselijk soms, verder geen symptomen terwijl ik op papier al bijna 8 weken zou moeten zijn?? Dit kan toch nooit? Ik ben super blij maar ook erg verward! Zeker omdat ik er niks van snap of ik nu 4 of 8 weken ben. Gelukkig wel snel een echo (heb gelijk gebeld). Maar vraag is: hebben jullie weleens een digitale test gedaan waarvan de uitslag niet klopte??? Dat je maar 1 week zwanger was ipv de 3+??

Gast
Gast

Bericht  Mamsie di 30 aug 2011 - 4:30

Wie die domme testen heeft bedacht moet echr een schop krijgen.
Je weet het niet, of je bent 4 of 8 weken. Dat zal uit de echo blijken. De meeste mensen worden pas rond de 7 weken misselijk omdat dan het hormoon flink aanwezig is.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 4:31

Die testen kloppen niet altijd, ik zou gewoon de echo afwachten.
Gefeliciteerd iig met je zwangerschap!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 4:33

hmm..ja ik weet dat ik moet wachten tot een echo, ik wou dat ik die digitale niet had gedaan...want als ik langer dan 4 weken zwanger ben heb ik daarvoor echt behoorlijk slechte dingen gedaan (avond flink uitgeweest etc.) terwijl ik niet wist dat ik zwanger was.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 4:34

Het rare is ook dat ik normaal een cyclus heb van 32 tot 34 dagen en dan nu al zoo positief test...hij was al bijna positief voordat ik hem deed zowat.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 4:37

[quote="Snoepy87"]Die testen kloppen niet altijd, ik zou gewoon de echo afwachten.
Gefeliciteerd iig met je zwangerschap![/quote

thnx! smile Ik was heeeel verrast!!! smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 4:37

De eerste weken is er nog geen directe verbinding met je kindje dmv de navelstreng. Dus kan drank ed minder kwaad als later in de zwangerschap.

Gast
Gast

Bericht  Makamba di 30 aug 2011 - 4:37

Het is niet makkelijk, maar probeer rustig te blijven en af te wachten totdat je weet hoe ver je precies bent! In ieder geval alvast gefeliciteerd met je zwangerschap.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Muppetje di 30 aug 2011 - 4:43

Gefeliciteerd! Ik ben stiekem erg benieuwd wie je bent...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Pien di 30 aug 2011 - 4:44

Gefeliciteerd!! Ben reuze benieuwd wie je bent... Wanneer ga je je bekend maken?!

Weet je vriend/ man het al? Nou, geniet er in ieder geval van!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 4:50

haha nou zooo bekend ben ik hier ook weer niet, sowieso niet echt bij de 'nieuwe garde' denk ik Wink
Maar ik maak me nu zo'n zorgen dat ik naar de wc ga om te checken of ik niet toch ongesteld word, omdat ik krampen voel. Ik heb namelijk een miskraam gehad hele tijd geleden en ben als de dood voor opnieuw slecht nieuws. Hoe kan ik mezelf rustig houden? Ik wist het van te voren, dat op moment dat ik weer zwanger zou zijn, dat de ellende wbt onzekerheid direct zou beginnen. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Makamba di 30 aug 2011 - 4:53

Biechtje01 schreef:haha nou zooo bekend ben ik hier ook weer niet, sowieso niet echt bij de 'nieuwe garde' denk ik Wink
Maar ik maak me nu zo'n zorgen dat ik naar de wc ga om te checken of ik niet toch ongesteld word, omdat ik krampen voel. Ik heb namelijk een miskraam gehad hele tijd geleden en ben als de dood voor opnieuw slecht nieuws. Hoe kan ik mezelf rustig houden? Ik wist het van te voren, dat op moment dat ik weer zwanger zou zijn, dat de ellende wbt onzekerheid direct zou beginnen. Embarassed

Die krampen kunnen ook bandenpijn zijn!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 4:56

Ja ik weet het, en het is ook niet mn eerste zwangerschap, maar toch...pff ok relax....calm down...ik ga me proberen te focussen op het positieve smile
En voor wie het vroeg, mn man weet het (die was thuis net toen ik testte) verder wil ik mn eigen fam. wel zsm inlichten !

Gast
Gast

Bericht  Susan di 30 aug 2011 - 4:57

Bij mij klopte het niet. Wel dat ik zwanger was, maar ik kreeg 3+ terwijl het 2-3 weken had moeten zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Pien di 30 aug 2011 - 4:59

Ik behoor sowieso niet bij de nieuwe garde... Ga al mee sinds 2003... smile

Ik heb zelf nooit een miskraam gehad maar kan je angst wel snappen. Misschien kun je wel op korte termijn al bij een vk terecht? Aangezien je laatste echte ongesteldheid al een tijdje terug is..

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 5:05

Ok ik ga al mee sinds uhh heeel lang..meer dan 10 jaar ofzo Wink

Goed om te weten dat die digitale test niet hoeft te kloppen, de echo heb ik over 3 weken, als ik 7 weken zou zijn volgens de berekening dat ik wel een menstruatie heb gehad vorige maand ipv innesteling. Dus nog even afwachten..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 5:22

Susan schreef:Bij mij klopte het niet. Wel dat ik zwanger was, maar ik kreeg 3+ terwijl het 2-3 weken had moeten zijn.

Als ik uitga van een gemiddelde cyclus van 32-34 dagen zou ik met de digitale test 1-2 moeten krijgen en op zn hoogst 2-3 maar geen 3+! hmm....

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 7:18

Ik heb een clearblue test gedaan toen ik net vijf weken was en toen gaf hij ook al 3+ aan.. Ook was ik al misselijk voor dat ik wist dat ik zwanger was.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 7:20

Biechtje01 schreef:Ok ik ga al mee sinds uhh heeel lang..meer dan 10 jaar ofzo Wink .

Dan ben ik helemaal benieuwd Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: