PVV wil oorlog beginnen tegen Iran
+11
Susan
Catootje
Monte
Chloe
Sterre
Lavendel
Zora
nina
Jeanette
CaptainSpectacular
Arcade
15 plaatsers
Pagina 4 van 9
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: PVV wil oorlog beginnen tegen Iran
Nou dat was ook niet zo'n heeeeele moeilijke suggestie hoor . Haha, ja ik heb je verwijderd van Hyves omdat jij rechts stemt en ik voornamelijk links . Zou wel heel sneu zijn, niet?
Gast- Gast
Liva schreef:Nou dat was ook niet zo'n heeeeele moeilijke suggestie hoor . Haha, ja ik heb je verwijderd van Hyves omdat jij rechts stemt en ik voornamelijk links . Zou wel heel sneu zijn, niet?
Precies mijn gedachte...En toch is het blijkbaar wel zo.
Gast- Gast
Tja...Ik stem VVD en ben blond...dom en naief dus misschien?
Moest wel erg lachen om je onderschrift trouwens
Moest wel erg lachen om je onderschrift trouwens
Gast- Gast
Even terug naar de discussie over Iran i.p.v. over PVV stemmen (die hebben we nu wel vaak genoeg gevoerd).Trisha schreef:Volgens mij wllen ze niet écht oorlog voeren met Iran, maar misschien worden er nu wel ogen geopend en gaan we wel op een andere manier naar Iran kijken, omdat ze daar wel degelijk een atoomprogramma hebben....
Als je enigszins het wereldnieuws volgt, weet je toch allang dat Iran een atoomprogramma heeft? Ik weet dat het de werkelijkheid is, maar mijn oren klapperen echt als mensen pas door zo'n PVV-knuppel door gaan hebben wat er zich ongeveer in Iran afspeelt.
Overigens vind ik dat Iran het volste recht heeft op kernwapens. En vind ik dat de USA ontzettend grote, verwende broer speelt die graag alles voor zichzelf houdt. Hoe hypocriet: "Wij mogen wel kernwapens en jullie niet, want onze motieven om ze ooit te gebruiken zijn beter dan die van jullie, omdat... ja, gewoon omdat wij beter zijn. Dus." Brrrrrr.
Gast- Gast
Uhuh, tuurlijk! Ik ken genoeg mensen die een eigen succesvol bedrijf hebben opgezet die op de PVV hebben gestemd. Die mensen zijn echt niet dom en naief.Lilith (wo dec 15 2010, 23:03) schreef:Kan niet vaak genoeg gezegd worden, dan mensen die klakkeloos op Wilders stemmen dom en naief zijn.
Lekker makkelijk om maar iedereen die PVV stemt over 1 kam te scheren.
Gast- Gast
Francaise_ (do dec 16 2010, 10:00) schreef:Uhuh, tuurlijk! Ik ken genoeg mensen die een eigen succesvol bedrijf hebben opgezet die op de PVV hebben gestemd. Die mensen zijn echt niet dom en naief.Lilith (wo dec 15 2010, 23:03) schreef:Kan niet vaak genoeg gezegd worden, dan mensen die klakkeloos op Wilders stemmen dom en naief zijn.
Een succesvol bedrijf zegt helemaal niks over of iemand zich in de politiek verdiept. Er zijn (bij elke partij) een heleboel mensen die zich niet verdiepen in de politiek en stemmen op een partij omdat ze dat thuis ook zo deden en ze dat dus maar blijven doen, of omdat ze 1 standpunt gehoord hebben en het daar wel mee eens zijn of omdat ze niet zo blij waren met het vorige kabinet en daarom maar even heel wat anders stemmen, zonder verder het partij programma te lezen. En nou wil ik echt niet zeggen dat al die mensen dom zijn, ze verdiepen zich gewoon niet in politiek!
Kijk naar Jeannette op de eerste pagina, ze heeft PVV gestemd omdat ze het eens was met 1 van de onderwerpen, nu komt ze er achter dat er andere onderwerpen zijn waar ze niet achter staan, daar staat ze echt niet alleen in, zo stemmen heel veel mensen.
Ik vind de PVV afschuwelijk, moet een volwassenen politicus nou echt de aandacht krijgen door domme dingen te roepen, ze vervolgens terug te nemen en dan roepen dat de discussie wel aangewakkerd is. Er zijn vast meer volwassen oplossingen!
Kijk naar de ministers van de PVV, sorry maar alle zooi die de afgelopen weken over deze mensen naar boven is gekomen dat is toch een lachertje, dat kan je toch niet serieus nemen? Alle criminele buitenlanders terug naar hun eigen land sturen, maar vervolgens wel met een strafblad minister mogen spelen!?!
Laatst aangepast door minoessepoes op wo 15 dec 2010 - 22:41; in totaal 1 keer bewerkt
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Je hebt gelijk.Francaise_ (do dec 16 2010, 10:00) schreef:Uhuh, tuurlijk! Ik ken genoeg mensen die een eigen succesvol bedrijf hebben opgezet die op de PVV hebben gestemd. Die mensen zijn echt niet dom en naief.Lilith (wo dec 15 2010, 23:03) schreef:Kan niet vaak genoeg gezegd worden, dan mensen die klakkeloos op Wilders stemmen dom en naief zijn.
Ik denk dat PVV-stemmers, statistische uitschieters daargelaten, in te delen zijn in (minstens) één van de volgende categorieën:
- "Recalcitranten": mensen die het leuk vinden dat Wilders vaak controversiëel bezig is.
- "Anti-stemmers": mensen die voor PVV stemmen als een stem tegen één of alle andere partijen.
- "Tweede-kansgevers": mensen die het niet zo eens zijn met z'n standpunten over de Islam, maar vinden dat Wilders verder wel een paar goede ideeën heeft.
- "Extremisten": rechts-extremisten, nationalisten, facisten, extreme zionisten, anti-moslims.
- "Populisten": mensen die inzien dat de PVV een grote aanhang heeft en bij de winnende partij willen horen.
- "Onderbuikjes": mensen die hun oren laten hangen naar wie het hardst moord en brand schreeuwt, en vervolgens om de hardste maatregelen roept.
Vooral de recalcitranten, extremisten en onderbuikjes zijn dom. De anti-stemmers en tweede-kansgevers vind ik vooral naïef, en ik hoop dat ze ooit in gaan zien dat de beweegredenen van de PVV onacceptabel zijn. Dan blijven dus de populisten over. PVV-stemmers zijn dus niet direct dom of naïef. PVV-stemmers zijn dom, naïef of machtswellustig.
Overigens denk ik (@Trisha een paar pagina's geleden) dat de PVV geen genuanceerde mening heeft. Zo is er wat betreft deze zaak eerst gezegd dat er "preventief gehandeld moet worden", maar later is dit 'verduidelijkt' door te zeggen dat "eventuele acties van VS of Israël gesteund moeten worden". Dit is niet nuanceren, dit is het bijschaven van je opmerkingen totdat er voldoende steun voor is. Hetzelfde geldt niet alleen voor de kopvoddentax, maar ook voor hun opmerkingen over de AOW-leeftijd.
CaptainSpectacular- Fluisteraar
- Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10
Ook heel erg eens met CS, vooral met zijn laatste stukje over nuanceren! (goh ik ben vandaag niet zo goed in mijn eigen mening vormen geloof ik )
Gast- Gast
Trisha schreef:
Van de 100 dingen die door de PVV worden gebruld, komen er misschien 5 aan.. Ik vind 't allemaal niet zo slecht wat ze doen. Ik heb 't idee dat alles wat PVV schreeuwt, in fluistertoon wordt gerealiseerd.. En dan bedoel ik;
Wilder begón met ; Alle buitenlanders Nederland uit.
Toen werd 't; Alle moslims Nederland uit.
En dáárna werd 't; Alle niet ingeburgerde buitenlanders Nederland uit.
En uiteindelijk; Niet inburgeren = geen uitkering.
Met zijn eerste statement kreeg-ie aandacht, heel veel mensen waren het er deels mee eens, ik zelf ook, zal ik eerlijk bekennen. Alleen ben ik 't eens met 't laatste punt en niet met 't eerste punt, maar ik ben realistisch genoeg om te bedenken dat 't eerste punt gewoon nevernooitniet doorgezet zal kunnen gaan worden! Uiteindelijk komt er een toch een soort middenweg, omdat je al die PVV stemmers niet kunt negeren en 't zou me niks verbazen als dat heel de bedoeling is van Wilders.
Volgens mij wllen ze niet écht oorlog voeren met Iran, maar misschien worden er nu wel ogen geopend en gaan we wel op een andere manier naar Iran kijken, omdat ze daar wel degelijk een atoomprogramma hebben....
------------------------------------------------------------------------------
Moet de rest van het topic nog lezen hoor, maar wauw, Trisha, echt? En wat is jouw definitie van een buitenlander dan? Ben ik dat ook, omdat mijn vader is geboren in Suriname?
Van de 100 dingen die door de PVV worden gebruld, komen er misschien 5 aan.. Ik vind 't allemaal niet zo slecht wat ze doen. Ik heb 't idee dat alles wat PVV schreeuwt, in fluistertoon wordt gerealiseerd.. En dan bedoel ik;
Wilder begón met ; Alle buitenlanders Nederland uit.
Toen werd 't; Alle moslims Nederland uit.
En dáárna werd 't; Alle niet ingeburgerde buitenlanders Nederland uit.
En uiteindelijk; Niet inburgeren = geen uitkering.
Met zijn eerste statement kreeg-ie aandacht, heel veel mensen waren het er deels mee eens, ik zelf ook, zal ik eerlijk bekennen. Alleen ben ik 't eens met 't laatste punt en niet met 't eerste punt, maar ik ben realistisch genoeg om te bedenken dat 't eerste punt gewoon nevernooitniet doorgezet zal kunnen gaan worden! Uiteindelijk komt er een toch een soort middenweg, omdat je al die PVV stemmers niet kunt negeren en 't zou me niks verbazen als dat heel de bedoeling is van Wilders.
Volgens mij wllen ze niet écht oorlog voeren met Iran, maar misschien worden er nu wel ogen geopend en gaan we wel op een andere manier naar Iran kijken, omdat ze daar wel degelijk een atoomprogramma hebben....
------------------------------------------------------------------------------
Moet de rest van het topic nog lezen hoor, maar wauw, Trisha, echt? En wat is jouw definitie van een buitenlander dan? Ben ik dat ook, omdat mijn vader is geboren in Suriname?
Gast- Gast
Jij bent toch gewoon hier geboren?Jen_ (do dec 16 2010, 10:46) schreef:
Gast- Gast
_Donnaa (do dec 16 2010, 10:51) schreef:Jij bent toch gewoon hier geboren?Jen_ (do dec 16 2010, 10:46) schreef:
Klopt! Daarom vraag ik ook naar haar definitie van buitenlander. Want zoveel buitenlanders hebben we hier toch niet? Wordt er niet op Marokkanen gedoeld? Veel zijn al van de 3e generatie en allemaal gewoon in Nederland geboren.
Gast- Gast
Ja, geloof alleen dat Wilders dat stukje maatschappijleer overgeslagen heeft destijds..Jen_ (do dec 16 2010, 10:55) schreef:_Donnaa (do dec 16 2010, 10:51) schreef:Jij bent toch gewoon hier geboren?Jen_ (do dec 16 2010, 10:46) schreef:
Klopt! Daarom vraag ik ook naar haar definitie van buitenlander. Want zoveel buitenlanders hebben we hier toch niet? Wordt er niet op Marokkanen gedoeld? Veel zijn al van de 3e generatie en allemaal gewoon in Nederland geboren.
Heb eigenlijk geen idee hoeveel buitenlanders er in Nederland (willen) wonen..
Gast- Gast
Er zijn genoeg mensen die iedereen met een kleurtje al een buitenlander noemen hoor, allemaal 1 pot nat. Hoe dom kan je zijn!_Donnaa (do dec 16 2010, 10:58) schreef:Ja, geloof alleen dat Wilders dat stukje maatschappijleer overgeslagen heeft destijds..Jen_ (do dec 16 2010, 10:55) schreef:_Donnaa (do dec 16 2010, 10:51) schreef:Jij bent toch gewoon hier geboren?Jen_ (do dec 16 2010, 10:46) schreef:
Heb eigenlijk geen idee hoeveel buitenlanders er in Nederland (willen) wonen..
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Trisha schreef:
Wilder begón met ;Alle buitenlanders Nederland uit.
(...)
Met zijn eerste statement kreeg-ie aandacht, heel veel mensen waren het er deels mee eens, ik zelf ook, zal ik eerlijk bekennen.
Waarom zou je zoiets willen?
Arcade- Fluisteraar
- Aantal berichten : 101
Punten : 132
Registratiedatum : 14-12-10
Jen_ : Wordt er niet op Marokkanen gedoeld? Veel zijn al van de 3e generatie en allemaal gewoon in Nederland geboren.
Is 'Alle Marokkanen Nederland uit' minder erg?
Arcade- Fluisteraar
Yeah i know, zo 1 zit er bij ons thuis..minoessepoes (do dec 16 2010, 11:00) schreef:
Er zijn genoeg mensen die iedereen met een kleurtje al een buitenlander noemen hoor, allemaal 1 pot nat. Hoe dom kan je zijn!
Gast- Gast
Arcade (do dec 16 2010, 11:22) schreef:Jen_ : Wordt er niet op Marokkanen gedoeld? Veel zijn al van de 3e generatie en allemaal gewoon in Nederland geboren.
Wil je me geen woorden in de mond leggen? Nee dat is niet minder erg.
Gast- Gast
Dat zegt ze immers niet.. Wilders doelt 9/10 keer op Marokkanen terwijl die doorgaans van de zoveelste generatie zijn en hier gewoon geboren..Arcade (do dec 16 2010, 11:22) schreef:Jen_ : Wordt er niet op Marokkanen gedoeld? Veel zijn al van de 3e generatie en allemaal gewoon in Nederland geboren.
Gast- Gast
Jen_ (do dec 16 2010, 11:27) schreef:
Wil je me geen woorden in de mond leggen? Nee dat is niet minder erg.
Ik vroeg het, want het kon dat je dat bedoelde.
Arcade- Fluisteraar
Sorry Française, maar ik zie de link tussen een succesvol bedrijf hebben en je in politiek verdiepen ook niet helemaal.
Gast- Gast
Ik vind allochtoon zo'n grappig woord, of dan krijg je "niet-westerse allochtoon". Jaja, Marokkanen dus, bedoelt hij. Mijn moeder is ook een niet-westerse allochtoon (hoewel ze in NL is geboren), zij moet ook Nederland uit
Gast- Gast
En Marokko ligt westelijker dan Nederland, kun je nagaan.
CaptainSpectacular- Fluisteraar
- Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10
Als iemand zegt: "Hij is een buitenlander" of "die buitenlander daar", vraag ik altijd: "Oh, u heeft zijn paspoort mogen inkijken?"
Laatst aangepast door Gloria op do 16 dec 2010 - 1:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Een oorlog beginnen is altijd slecht.
» Een rechtszaak beginnen tegen oude werkgever...
» Croky patatje oorlog
» Hoe schat jij jezelf in als er oorlog uit zou breken?
» Patatje Oorlog Croky Chips???
» Een rechtszaak beginnen tegen oude werkgever...
» Croky patatje oorlog
» Hoe schat jij jezelf in als er oorlog uit zou breken?
» Patatje Oorlog Croky Chips???
Pagina 4 van 9
Permissies van dit forum: