PVV wil oorlog beginnen tegen Iran
+11
Susan
Catootje
Monte
Chloe
Sterre
Lavendel
Zora
nina
Jeanette
CaptainSpectacular
Arcade
15 plaatsers
Pagina 3 van 9
Pagina 3 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: PVV wil oorlog beginnen tegen Iran
Liva schreef:Maak je maar geen ilussie dat een Wilders daar verandering in kan brengen. Hij speelt in op de zeurende mens. Veel mensen trappen daar in en de rest denkt wat beter na.
Er hebben ook mensen op Wilders gestemd, die zich wel in zijn visie verdiept hebben. En alsnog op hem gestemd hebben. Dat hij ideeën heeft waar jij het niet mee eens bent (en ik ook niet), betekent niet dat hij alleen de "domme" mensen meekrijgt.
Gast- Gast
Liva schreef:Trisha, mensen klagen altijd. Dat is niet iets van de laatste jaren hoor, dat is iets wat er altijd al is geweest en ook altijd zal zijn. Maak je maar geen ilussie dat een Wilders daar verandering in kan brengen. Hij speelt in op de zeurende mens. Veel mensen trappen daar in en de rest denkt wat beter na.
Ik vind je echt onzettend uit de hoogte overkomen als het gaat om links of rechts politiek en Wilders. Ik maak geen ilussies, ik zie geen spoken, maar de betutteling heeft Nederland ook geen goed gedaan. Wilders kan de boel wel opschudden en dingen op een andere manier bekijken, hij houdt met zijn gewaagde uitspraken heel het kabinet alert en wat Wilders zegt, is wat de gemiddelde Nederlander zegt.
Oh en ik weet dondersgoed, dat gezeur blijft, zo is de mens, ben niet helemaal dom, maar al die zeurende mensen verdienen wel een stem, al is 't niet geheel politiek correct, al is 't tegen buitenlanders, ze verdienen wel een stem, zonder dat er gelijk gezucht wordt, zonder dat ze worden afgeschoven als niet goed nadenkende mensen.
Gast- Gast
Wat de gemiddelde Nederlander zegt? Wat de gemiddelde Wilders-stemmer zegt bedoel je? Ik snap best dat het kabinet wat alerter moet worden (al is dat ook niet van alle tijden dat men dat roept?), maar een partij met mensen die maar wat roepen (en dan vooral behoorlijk tegenstrijdig, bedenk alleen al waarom de leden van de PVV de laatste tijd in het nieuws waren...). Ik blijf erbij dat ik gewoon niet begrijp dat mensen niet beter nadenken voordat ze op zo'n partij stemmen. Ik vraag me bijvoorbeeld ook af of de PVV stemmers over het algemeen het partijprogramma wel hebben gelezen voordat ze hebben gekozen.
En als ik dan uit de hoogte doe volgens bepaalde mensen hier, so be it, daar zit ik écht niet mee sorry.
En als ik dan uit de hoogte doe volgens bepaalde mensen hier, so be it, daar zit ik écht niet mee sorry.
Gast- Gast
Ik ben dat eeuwige geleuter over dat links beter zou zijn al helemaal zat. Al helemaal bijzonder vind ik het, dat als ik een keer iets zeg over rechts, ik meteen uit mensen hun hyveslijst word gegooid, terwijl ik al weken (zonder overdrijven) moet aankijken tegen linkse www's ten tijde van de verkiezingen. Blijkbaar ligt het bij links erg gevoelig als er over rechts gesproken wordt, en dat terwijl linkse mensen veel fanatieker zijn in het uiten van hun mening dan dat rechtse mensen dat doen.
Gast- Gast
Liva schreef:Ik vraag me bijvoorbeeld ook af of de PVV stemmers over het algemeen het partijprogramma wel hebben gelezen voordat ze hebben gekozen.
Sommigen wel, anderen niet. Is dat niet zo met elke politieke partij?
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Ik ben dat eeuwige geleuter over dat links beter zou zijn al helemaal zat. Al helemaal bijzonder vind ik het, dat als ik een keer iets zeg over rechts, ik meteen uit mensen hun hyveslijst word gegooid, terwijl ik al weken (zonder overdrijven) moet aankijken tegen linkse www's ten tijde van de verkiezingen. Blijkbaar ligt het bij links erg gevoelig als er over rechts gesproken wordt, en dat terwijl linkse mensen veel fanatieker zijn in het uiten van hun mening dan dat rechtse mensen dat doen.
Je hebt het over mij? Meid, ik ruim regelmatig mijn hyves op. Dat zal vast niet geweest zijn omdat jij rechts prefereert boven links .
Gast- Gast
Chipp schreef:Liva schreef:Ik vraag me bijvoorbeeld ook af of de PVV stemmers over het algemeen het partijprogramma wel hebben gelezen voordat ze hebben gekozen.
Sommigen wel, anderen niet. Is dat niet zo met elke politieke partij?
Verschil met de meeste politieke partijen is dat er niet zulke tegenstrijdige en extreme dingen in staan
Gast- Gast
Maar Liva, moet je dat elke keer verkondigen dan? Niet lullig bedoeld, maar je doet inderdaad vaak in elke 'rechts/links' discussie het overkomen alsof alle rechtse stemmers dom en naïef zijn. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar moet dat dan elke keer verkondigd worden?
Geen aanval btw, het valt me gewoon op.
Geen aanval btw, het valt me gewoon op.
Gast- Gast
Dat we een hoop dom volk in Nederland hebben zonder enig verstand van politiek?Liva schreef:Darcy schreef:Liva schreef:Trisha schreef:Hij zal niet voor niks zijn verkozen tot politicus van 't jaar denk ik.
Geert Wilders?? Mark Rutte is toch politicus van het jaar?
Nope, Rutte is verkozen door de parlementariërs (of hoe noem je dat, de mensen die er verstand van hebben hahahahah), Wilders door het volk.
Ah, dat zegt ook wel weer voldoende.
Gast- Gast
Kan niet vaak genoeg gezegd worden, dan mensen die klakkeloos op Wilders stemmen dom en naief zijn. Rechtse stemmers niet per se, VVD is ook rechts, en ik zal geen VVD'er dom en naief noemen. Wilders spreekt gewoon een bepaalde groep mensen aan. Iedereen heeft het altijd over 'er stemmen ook hoogopgeleide mensen op Wilders hoor' maar die zíe ik nooit. Ja, mensen zoals dat bij elkaar geraapte zooitje criminelen die voor de PVV in de tweede kamer zitten.... die zijn vast heel hoog opgeleid, maar ook dát is geen garantie voor gezond verstand. Als je van de 24 mensen 10 mensen hebt met een strafblad of andere dingen die niet kloppen, wat zegt dat dan over je achterban?
Gast- Gast
Ik heb ook niks tegen de VVD. Ik ben het met het grootste deel van hun plannen niet eens, dat is wat anders. Maar ik vind het verder een prima partij.
Gast- Gast
Liva schreef:_Leaf_ schreef:Ik ben dat eeuwige geleuter over dat links beter zou zijn al helemaal zat. Al helemaal bijzonder vind ik het, dat als ik een keer iets zeg over rechts, ik meteen uit mensen hun hyveslijst word gegooid, terwijl ik al weken (zonder overdrijven) moet aankijken tegen linkse www's ten tijde van de verkiezingen. Blijkbaar ligt het bij links erg gevoelig als er over rechts gesproken wordt, en dat terwijl linkse mensen veel fanatieker zijn in het uiten van hun mening dan dat rechtse mensen dat doen.
Je hebt het over mij? Meid, ik ruim regelmatig mijn hyves op. Dat zal vast niet geweest zijn omdat jij rechts prefereert boven links .
Wel heel toevallig dan dat dat precies de avond was waarop jij viel over een opmerking van mij op hyves die over het rechtse kabinet ging dat jij besluit je hyves op te ruimen...
Het maakt mij niet uit hoor, ik heb er smakelijk om gelachen. Tegen de ochtend was ik 4 vriendjes kwijt met linkse opvattingen. Zeker opruimavond voor de linksgezinden op hyves...
Gast- Gast
Dat is wel vrij sneu idd Leaf.
Ik ben overigens niet per se links, ik zit ergens in het midden.
Gast- Gast
Ja, Leaf, daar zal het denk ik aan gelegen hebben. Prima als jij dat denkt, maakt mij niet uit hoor. Ik slaap er niet minder om als jij daarvan overtuigd bent.
Gast- Gast
Ik ook, maar ik vind het stom om alle rechtse stemmers dom en naïef te noemen eigenlijk. Dan kun je alle linkse stemmers ook wel dom en naïef gaan noemen.Lilith schreef:
Gast- Gast
Ik heb trouwens gewoon SP gestemd hoor, die steun ik al járen....
Gast- Gast
Storm schreef:Ik ook, maar ik vind het stom om alle rechtse stemmers dom en naïef te noemen eigenlijk. Dan kun je alle linkse stemmers ook wel dom en naïef gaan noemen.Lilith schreef:
Wie noemt alle rechtse stemmers dom en naief dan?
Gast- Gast
Storm schreef:Ik ook, maar ik vind het stom om alle rechtse stemmers dom en naïef te noemen eigenlijk. Dan kun je alle linkse stemmers ook wel dom en naïef gaan noemen.Lilith schreef:
Dat doet ze ook niet, alleen de PVV-stemmers.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Trisha schreef:Ik heb trouwens gewoon SP gestemd hoor, die steun ik al járen....
En ik VVD
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Trisha schreef:Ik heb trouwens gewoon SP gestemd hoor, die steun ik al járen....
En ik VVD
Rechtse trut!
Gast- Gast
Liva schreef:Ja, Leaf, daar zal het denk ik aan gelegen hebben. Prima als jij dat denkt, maakt mij niet uit hoor. Ik slaap er niet minder om als jij daarvan overtuigd bent.
Je wist anders wel meteen dat ik op jou doelde.
Gast- Gast
Trisha schreef:_Leaf_ schreef:Trisha schreef:Ik heb trouwens gewoon SP gestemd hoor, die steun ik al járen....
En ik VVD
Rechtse trut!
Links en rechts op 1 kussen, daar slaapt de duivel tussen....
Maar ik lag wel lekker!!
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Trisha schreef:_Leaf_ schreef:Trisha schreef:Ik heb trouwens gewoon SP gestemd hoor, die steun ik al járen....
En ik VVD
Rechtse trut!
Links en rechts op 1 kussen, daar slaapt de duivel tussen....
Maar ik lag wel lekker!!
Omdat je je eigen kussen had...
Gast- Gast
Pagina 3 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Een oorlog beginnen is altijd slecht.
» Een rechtszaak beginnen tegen oude werkgever...
» Croky patatje oorlog
» Hoe schat jij jezelf in als er oorlog uit zou breken?
» Patatje Oorlog Croky Chips???
» Een rechtszaak beginnen tegen oude werkgever...
» Croky patatje oorlog
» Hoe schat jij jezelf in als er oorlog uit zou breken?
» Patatje Oorlog Croky Chips???
Pagina 3 van 9
Permissies van dit forum: