Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

PVV wil oorlog beginnen tegen Iran

+11
Susan
Catootje
Monte
Chloe
Sterre
Lavendel
Zora
nina
Jeanette
CaptainSpectacular
Arcade
15 plaatsers

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

PVV wil oorlog beginnen tegen Iran - Pagina 6 Empty Re: PVV wil oorlog beginnen tegen Iran

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 4:28

Liva (do dec 16 2010, 16:26) schreef:
Storm (do dec 16 2010, 16:22) schreef:
Darcy (do dec 16 2010, 16:21) schreef:Nou ik weet niet hoeveel mensen hebben ook geen onderbouwde argumenten om op een ándere partij te stemmen. Ze stemmen gewoon op gevoel, vanwege de stemwijzer of omdat hun ouders al lang zo stemmen. So be it. Ik vind niet echt dat iemand verplicht is om te verantwoorden waarom ze PVV stemt. Ze is het waarschijnlijk met bepaalde punten eens. Nogmaals, ik ben helemaal niet voor de PVV en ik begrijp ook niet zo goed waarom mensen er op stemmen, maar ze hoeven dat van mij hier niet te verantwoorden.
Helemaal mee eens. Het lijkt wel een kruisverhoor.

Nou, ik geloof dat dat hartstikke mee valt hoor Wink. Niemand is verplicht, geloof ook niet dat ik dat ergens zeg. Het is gewoon een vraag. En eerlijk gezegd: als ik met mensen praat over verkiezingen en we komen erop waarom zij voor een bepaalde partij hebben gekozen, dan vraag ik ook altijd waarom. Zo raar is dat toch niet? Jammer dat het meteen zo uit zijn verband wordt getrokken.
Ik heb het ook niet alleen over jou hoor, maar het komt echt over alsof meerdere mensen in dit topic PVV-stemmers 'aanvallen'. Ik kan 't niet echt plaatsen, is gewoon een algemeen gevoel, een soort sfeer die er hangt zeg maar. En dat is naar mijn idee niet nodig, live en let live zeg ik altijd.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

PVV wil oorlog beginnen tegen Iran - Pagina 6 Empty Re: PVV wil oorlog beginnen tegen Iran

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 4:29

Liva (do dec 16 2010, 16:16) schreef:Ik ben altijd wel benieuwd waarom mensen op een partij als de PVV stemmen. Ik ben gek genoeg nog niemand tegen gekomen die echt onderbouwde argumenten had. Maar misschien ben jij de eerste PrincesBo?

Dit heeft natuurlijk wel een ondertoon Liva, kom op.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 4:29

Iran? Iemand?

Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 4:30

Darcy (do dec 16 2010, 16:29) schreef:
Liva (do dec 16 2010, 16:16) schreef:Ik ben altijd wel benieuwd waarom mensen op een partij als de PVV stemmen. Ik ben gek genoeg nog niemand tegen gekomen die echt onderbouwde argumenten had. Maar misschien ben jij de eerste PrincesBo?

Dit heeft natuurlijk wel een ondertoon Liva, kom op.
Een sarcastische ondertoon die ik meer proef in dit topic, dit bedoelde ik eigenlijk.

Gast
Gast

Darcy (do dec 16 2010, 16:29) schreef:Dit heeft natuurlijk wel een ondertoon Liva, kom op.
Hmm, ik hoor 'm niet hoor. Maar ik hoorde PrinsesBo ook niet lachen, dus ja Laughing.

Gast
Gast

Gloria (do dec 16 2010, 16:29) schreef:Iran? Iemand?

Rolling Eyes

Begin een aparte discussie? Het is toch niet zo erg dat het nu focust op de PVV? Hoe vaak gebeurt dat niet hier op het forum dat het eerst over een appel gaat en twee pagina's later over de hond van de buren.

Gast
Gast

Ja, dat heb je soms in discussies. Als die mensen geen antwoord willen geven, doen ze dat niet. Ik snap niet waarom jullie nou het idee hebben dat er iets gesust moet worden, want er gebeurt toch verder niks bijzonders?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 4:31

Gloria (do dec 16 2010, 16:30) schreef:
Darcy (do dec 16 2010, 16:29) schreef:Dit heeft natuurlijk wel een ondertoon Liva, kom op.
Hmm, ik hoor 'm niet hoor. Maar ik hoorde PrinsesBo ook niet lachen, dus ja Laughing.

Okee ook prima.

Gast
Gast

Het klopt wel hoor..
Net als de opmerking dat alles PVV stemmers dom en naïef zijn.
Dat vind ik nou nogal kortzichtig..

Gast
Gast

Darcy (do dec 16 2010, 16:30) schreef:[ twee pagina's later over de hond van de buren.
Ik denk zo dat dat niet vaak meer gebeurd. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 4:32

Liva (do dec 16 2010, 16:30) schreef:Ja, dat heb je soms in discussies. Als die mensen geen antwoord willen geven, doen ze dat niet. Ik snap niet waarom jullie nou het idee hebben dat er iets gesust moet worden, want er gebeurt toch verder niks bijzonders?

Oh nee hoor, dat heb ik helemaal niet. Ik vroeg me gewoon af of je die ondertoon zelf ook zag. Prima, Princess Bo heeft geantwoord en ik zeg er niks meer over smile

Gast
Gast

Liva (do dec 16 2010, 16:30) schreef:Ja, dat heb je soms in discussies. Als die mensen geen antwoord willen geven, doen ze dat niet. Ik snap niet waarom jullie nou het idee hebben dat er iets gesust moet worden, want er gebeurt toch verder niks bijzonders?
Ik sus niks, ik vind het alleen niet nodig om PVV stemmers zo 'aan te vallen'. Ik zet het tussen aanhalingstekens omdat dat telkens ontkent wordt. Maar goed, dit is het laatste wat ik er over zeg, mijn punt is geloof ik wel duidelijk nu.

Gast
Gast

Gloria (do dec 16 2010, 16:30) schreef:

Niet? en ik lachte nog wel zoo hard.. Wink

Gast
Gast

Darcy (do dec 16 2010, 16:30) schreef:Begin een aparte discussie? Het is toch niet zo erg dat het nu focust op de PVV? Hoe vaak gebeurt dat niet hier op het forum dat het eerst over een appel gaat en twee pagina's later over de hond van de buren.
Ja, dat gebeurt. Dus? En, aparte discussie? Dit topic gaat over Iran hoor. Mag best een discussie over PVV tussendoor, no problem, maar waarom moet de discussie over Iran dan stoppen?

Gast
Gast

Lilith (wo dec 15 2010, 23:03) schreef:Kan niet vaak genoeg gezegd worden, dan mensen die klakkeloos op Wilders stemmen dom en naief zijn.

Voel jij je hiertoe zo aangesproken dan PrinsesBo?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 4:33

Gloria (do dec 16 2010, 16:32) schreef:
Darcy (do dec 16 2010, 16:30) schreef:Begin een aparte discussie? Het is toch niet zo erg dat het nu focust op de PVV? Hoe vaak gebeurt dat niet hier op het forum dat het eerst over een appel gaat en twee pagina's later over de hond van de buren.
Ja, dat gebeurt. Dus? En, aparte discussie? Dit topic gaat over Iran hoor. Mag best een discussie over PVV tussendoor, no problem, maar waarom moet de discussie over Iran dan stoppen?

Oh jeetje sorry, mijn excuses dat ik meeging in de discussie waar de openingspost niet over gaat :O Pardon!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 4:34

Lol Darcy..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 4:35

Storm (do dec 16 2010, 16:32) schreef:
Ik sus niks, ik vind het alleen niet nodig om PVV stemmers zo 'aan te vallen'. Ik zet het tussen aanhalingstekens omdat dat telkens ontkent wordt. Maar goed, dit is het laatste wat ik er over zeg, mijn punt is geloof ik wel duidelijk nu.

Je zat er ook al zo op dat ik telkens reageerde in een topic wat over de PVV ging (valt geloof ik ook hartstikke mee, maar toe maar) en of ik de behoefte had om dat telkens te verkondigen. Nou ja, blijkbaar heb ik die behoefte dan want anders reageer ik niet. En als ik wat kritische vragen stel aan mensen die op de PVV stemmen, dan moet dat toch gewoon kunnen? Als ze geen antwoord willen geven, doen ze dat lekker niet. Zo ja, dan lekker wel.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 4:35

Als je vindt dat de schoen je past, moet je 'm vooral aantrekken.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 4:37

Liva (do dec 16 2010, 16:32) schreef:
Lilith (wo dec 15 2010, 23:03) schreef:Kan niet vaak genoeg gezegd worden, dan mensen die klakkeloos op Wilders stemmen dom en naief zijn.

Voel jij je hiertoe zo aangesproken dan PrinsesBo?

Ik vind sowieso dat er hier op t forum een anti-Wilders stemming hangt.
Vond ik toen er gestemd moest worden ook al heel erg aanwezig.
Niet dat ik er mee kan zitten.. maar ik vind het gewoon erg kortzichtig.
Waarom wordt iemand die op Groenlinks stemt de hemel ingeprezen en iemand die op Wilders stemt, waaronder ik dus, door velen de grond in getrapt?
Vind het een beetje een wij tegen jullie spelletje.
De een vind dit goed, de ander dat.
Naar mijn mening kun je daar weinig fout in doen, in wat je kiest.

Laatst aangepast door PrinsesBo op do 16 dec 2010 - 4:38; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 4:37

Liva (do dec 16 2010, 16:35) schreef:
Storm (do dec 16 2010, 16:32) schreef:

Je zat er ook al zo op dat ik telkens reageerde in een topic wat over de PVV ging (valt geloof ik ook hartstikke mee, maar toe maar) en of ik de behoefte had om dat telkens te verkondigen. Nou ja, blijkbaar heb ik die behoefte dan want anders reageer ik niet. En als ik wat kritische vragen stel aan mensen die op de PVV stemmen, dan moet dat toch gewoon kunnen? Als ze geen antwoord willen geven, doen ze dat lekker niet. Zo ja, dan lekker wel.
Jeetje Liva. Nogmaals, ik zat helemaal nergens op, ik slaap er niet slechter van ofzo. Je doet nu net of ik per sé iets wil sussen dat blijkbaar uit de hand is gelopen maar dat is echt niet zo hoor. Prima dat je vragen stelt maar je doet het wel met een nare ondertoon en daar reageerde ik gewoon op.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 4:40

PrinsesBo (do dec 16 2010, 16:37) schreef:
Ik vind sowieso dat er hier op t forum een anti-Wilders stemming hangt.
Vond ik toen er gestemd moest worden ook al heel erg aanwezig.
Niet dat ik er mee kan zitten.. maar ik vind het gewoon erg kortzichtig.
Waarom wordt iemand die op Groenlinks stemt de hemel ingeprezen en iemand die op Wilders stemt, waaronder ik dus, door velen de grond in getrapt?
Vind het een beetje een wij tegen jullie spelletje.
De een vind dit goed, de ander dat.
Naar mijn mening is kun je daar weinig fout in doen dus, in wat je kiest.

Dat is niet hier alleen op het forum. Het is meer dat Wilders heel heftige reacties oproept. Dus óf je vindt hem geweldig, of je vindt hem verschrikkelijk (er zullen ook vast wel mesnen zijn die niks van hem vinden maar niet veel gok ik). En ik vind discriminatie not done, dus stem ik niet op hem. Dat andere mensen dan vinden dat hij aan de macht moet komen, ja daar kan ik me aan storen, omdat zijn grootste "ding" een van de dingen is waar ik me HEEL erg druk om kan maken. En ik denk dat dat voor heel veel mensen geld. Ik vind niet dat jij hoeft te verantwoorden waarom je op hem stemt, maar wat mij betreft stem je voor discriminatie, als je voor Wilders stemt. Dat doe ik gewoon niet, wat voor goede punten hij ook voor de rest mag hebben. Dus ja, daar reageer ik nogal heftig op.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 4:42

Dat is misschien je interpretatie ervan, ik gebruik geen nare ondertoon. Ik vraag het PrinsesBo gewoon dus ik snap de ophef niet. Ik heb niet gezegd dat zij dom is of naief. Ik ben gewoon benieuwd naar haar beweegredenen omdat ik me persoonlijk niét kan voorstellen hoe iemand op de PVV kan stemmen omdat ik het hele partijprogramma heb gelezen en dus vond dat er schokkende dingen in stonden. Dingen die heel Nederland over het algemeen schokkend vindt. Ik vraag me dus waar het vandaan komt dat mensen het daar mee eens zijn. Ik ken mensen die op de PVV hebben gestemd en allemaal hadden ze niet het partijprogramma in gelezen. Dat vind ik stom. Eigenlijk zou het moeten zijn dat iedereen een partijprogramma door moet lezen alvorens te mogen stemmen. Hoe kan je nou op een partij stemmen die dus jouw toekomst bepaalt als je het hele programma niet hebt gelezen?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 4:42

Dat is wel een goed punt hoor Liva, maar dat doen echt heel veel mensen niet, en niet alleen de PVV stemmers.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 4:43

Nou Darcy, daar ben ik het dus niet mee eens. Discriminatie zou gewoon niét moeten kunnen. En ik vind het dus wel erg dat er mensen zijn die voor discriminatie zijn, want daar komt het uiteindelijk op neer. Mensen die graag willen dat er een bevolkingsgroep buiten spel wordt gezet. Ik vind dat dat niet zou moeten kunnen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: