Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

PVV wil oorlog beginnen tegen Iran

+11
Susan
Catootje
Monte
Chloe
Sterre
Lavendel
Zora
nina
Jeanette
CaptainSpectacular
Arcade
15 plaatsers

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

PVV wil oorlog beginnen tegen Iran - Pagina 2 Empty Re: PVV wil oorlog beginnen tegen Iran

Bericht  Jeanette di 14 dec 2010 - 22:37

Darcy schreef:
CaptainSpectacular schreef:
Jeanette schreef:Ik! Sad Embarassed

Nou moet ik ook eerlijk zeggen dat ik vooral op basis van de zorg heb gestemd.

Dit is toch krankzinnig? Ze zouden verplicht met hun neuzen in het verleden moeten gaan zitten...
Als je vooral voor de zorg stemde, waren er nog alternatieven. Je had kunnen weten dat de PVV ook dit soort dingen zou gaan doen, je had alleen maar in je achterhoofd hoeven houden dat ze niet ver van het facisme af zitten.

Ik ben toch wel erg anti-PVV maar ik vind het niet nodig mensen achteraf te gaan vertellen dat ze dit wel hadden kunnen weten.

Ik dacht al wel dat er zulke reactie's zouden omdat ik dit gewoon toe geef. Tuurlijk ben ik niet blij met mijn beslissing geweest. Daar kun je nu wel moeilijk over gaan doen, maar daar schiet je dus niks mee op.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

PVV wil oorlog beginnen tegen Iran - Pagina 2 Empty Re: PVV wil oorlog beginnen tegen Iran

Bericht  Chloe di 14 dec 2010 - 22:43

Sterre schreef:Aan de ene kant hoop ik dat ze snel vallen, maar anderzijds heeft Nederland ook wel een beetje sturing nodig nadat het al zo lang plat heeft gelegen met die lange formatie en het vallen van het vorige kabinet. Ik ben het totaal niet eens met de meeste punten van de regering, laat staan met de PVV, maar ik denk wel dat we stabiliteit nodig hebben.

Al ben ik nog steeds van mening dat je dat over midden/links een stuk beter bereikt dan over rechts, kort door de bocht gezegd.

Ik ben het hier mee eens inderdaad. Dit kabinet was ook niet mijn keuze geweest, maar nu al nieuwe verkiezingen en dan weer ene lange formatie schieten we ook niets mee op. Wil hier liever geen Belgische formatie. En wat betreft de PVV, ik denk idd dat ze met dit plan niet zo ver zullen komen. En dan nog: zijn ze nou echt zo dom dat ze denken dat alleen het Nederlandse leger heel Iran omver kan werpen; get real! Want veel steun uit de rest van de wereld kun je niet verwachten, denk ik.
Chloe
Chloe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 42
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 22:44

Chloe schreef:
Sterre schreef:Aan de ene kant hoop ik dat ze snel vallen, maar anderzijds heeft Nederland ook wel een beetje sturing nodig nadat het al zo lang plat heeft gelegen met die lange formatie en het vallen van het vorige kabinet. Ik ben het totaal niet eens met de meeste punten van de regering, laat staan met de PVV, maar ik denk wel dat we stabiliteit nodig hebben.

Al ben ik nog steeds van mening dat je dat over midden/links een stuk beter bereikt dan over rechts, kort door de bocht gezegd.

Ik ben het hier mee eens inderdaad. Dit kabinet was ook niet mijn keuze geweest, maar nu al nieuwe verkiezingen en dan weer ene lange formatie schieten we ook niets mee op. Wil hier liever geen Belgische formatie. En wat betreft de PVV, ik denk idd dat ze met dit plan niet zo ver zullen komen. En dan nog: zijn ze nou echt zo dom dat ze denken dat alleen het Nederlandse leger heel Iran omver kan werpen; get real! Want veel steun uit de rest van de wereld kun je niet verwachten, denk ik.

+ 1

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 2:20

Van de 100 dingen die door de PVV worden gebruld, komen er misschien 5 aan.. Ik vind 't allemaal niet zo slecht wat ze doen. Ik heb 't idee dat alles wat PVV schreeuwt, in fluistertoon wordt gerealiseerd.. En dan bedoel ik;

Wilder begón met ; Alle buitenlanders Nederland uit.
Toen werd 't; Alle moslims Nederland uit.
En dáárna werd 't; Alle niet ingeburgerde buitenlanders Nederland uit.
En uiteindelijk; Niet inburgeren = geen uitkering.

Met zijn eerste statement kreeg-ie aandacht, heel veel mensen waren het er deels mee eens, ik zelf ook, zal ik eerlijk bekennen. Alleen ben ik 't eens met 't laatste punt en niet met 't eerste punt, maar ik ben realistisch genoeg om te bedenken dat 't eerste punt gewoon nevernooitniet doorgezet zal kunnen gaan worden! Uiteindelijk komt er een toch een soort middenweg, omdat je al die PVV stemmers niet kunt negeren en 't zou me niks verbazen als dat heel de bedoeling is van Wilders.

Volgens mij wllen ze niet écht oorlog voeren met Iran, maar misschien worden er nu wel ogen geopend en gaan we wel op een andere manier naar Iran kijken, omdat ze daar wel degelijk een atoomprogramma hebben....

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 2:33

Wow, elke keer als je denkt dat het nu echt niet nog achterlijker kan, komen ze weer met iets. Nouja, van mij mogen ze, een speciale taskforce van alle PVV-kamerleden. Veel plezier in Iran.

Gast
Gast

Bericht  Monte wo 15 dec 2010 - 6:49

Trisha schreef:Van de 100 dingen die door de PVV worden gebruld, komen er misschien 5 aan.. Ik vind 't allemaal niet zo slecht wat ze doen. Ik heb 't idee dat alles wat PVV schreeuwt, in fluistertoon wordt gerealiseerd.. En dan bedoel ik;

Met zijn eerste statement kreeg-ie aandacht, heel veel mensen waren het er deels mee eens, ik zelf ook, zal ik eerlijk bekennen. Alleen ben ik 't eens met 't laatste punt en niet met 't eerste punt, maar ik ben realistisch genoeg om te bedenken dat 't eerste punt gewoon nevernooitniet doorgezet zal kunnen gaan worden! Uiteindelijk komt er een toch een soort middenweg, omdat je al die PVV stemmers niet kunt negeren en 't zou me niks verbazen als dat heel de bedoeling is van Wilders.

Volgens mij wllen ze niet écht oorlog voeren met Iran, maar misschien worden er nu wel ogen geopend en gaan we wel op een andere manier naar Iran kijken, omdat ze daar wel degelijk een atoomprogramma hebben....

+1, helemaal mee eens
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 7:06

Monte schreef:
Trisha schreef:Van de 100 dingen die door de PVV worden gebruld, komen er misschien 5 aan.. Ik vind 't allemaal niet zo slecht wat ze doen. Ik heb 't idee dat alles wat PVV schreeuwt, in fluistertoon wordt gerealiseerd.. En dan bedoel ik;

+1, helemaal mee eens

+ nog 1

Gast
Gast

Bericht  Catootje wo 15 dec 2010 - 7:18

Storm schreef:Ach, we zien het wel, ik denk niet dat er echt oorlog komt hoor. Zo idioot is de tweede kamer nou ook weer niet? Toch? Neutral
Nou.. Mijn vertrouwen in het gezond verstand van de TK is behoorlijk gedaald. Ik durf er met dit soort dingen niet meer zomaar vanuit te gaan dat het niet gebeurt.
Catootje
Catootje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 8:22

We verzinnen wel van alles over de tactiek van de PVV, maar elke keer blijkt weer dat de leden van de PVV gewoon niet zo'n bijster hoog IQ hebben. Ik zou zeggen ,kijk voor de grap eens op youtube. Daar kan je TIG filmpjes vinden over de PVV en uitspraken van hen in de kamer. En als ik dat zie denk ik eerlijk gezegd dat de PVV dit nog meent ook, maar niet eens snapt dat het natuurlijk nergens op slaat. Oftewel, volgens mij zijn ze dommer dan wij denken.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 8:25

Nou hoorde ik net op het nieuws "op NL 1" dat de PVV er toch vanaf stapt. Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 8:26

Liva schreef:We verzinnen wel van alles over de tactiek van de PVV, maar elke keer blijkt weer dat de leden van de PVV gewoon niet zo'n bijster hoog IQ hebben. Ik zou zeggen ,kijk voor de grap eens op youtube. Daar kan je TIG filmpjes vinden over de PVV en uitspraken van hen in de kamer. En als ik dat zie denk ik eerlijk gezegd dat de PVV dit nog meent ook, maar niet eens snapt dat het natuurlijk nergens op slaat. Oftewel, volgens mij zijn ze dommer dan wij denken.

Het vervelende is dat ze een best slimme leider hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 8:30

Ja die Geert is zo gek nog niet, maar ik denk dat je van de rest geen hoog niveau hoeft te verwachten.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 8:31

Liva schreef:Ja die Geert is zo gek nog niet, maar ik denk dat je van de rest geen hoog niveau hoeft te verwachten.

Zou best kunnen, dat weet ik niet echt. Maar zoals meerdere mensen in de geschiedenis al hebben bewezen, helaas kun je best veel bereiken met 1 charismatische, slimme leider en een knokploeg erachter.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 8:34

Darcy schreef:
Liva schreef:Ja die Geert is zo gek nog niet, maar ik denk dat je van de rest geen hoog niveau hoeft te verwachten.

Zou best kunnen, dat weet ik niet echt. Maar zoals meerdere mensen in de geschiedenis al hebben bewezen, helaas kun je best veel bereiken met 1 charismatische, slimme leider en een knokploeg erachter.

Ja maar Geert speelt het gewoon niet slim. Kijk, ik denk dat iemand als Pim Fortuyn het ver had geschopt als hij niet was vermoord, maar Geertje speelt het gewoon niet slim. Hij is niet loyaal naar zijn kiezers toe en reageert vaak in het extreme. En ik denk eerlijk gezegd dat je daar niet zo ver mee komt op den duur.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 8:48

Hij zal niet voor niks zijn verkozen tot politicus van 't jaar denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 9:18

Eens met Trisha.

Daarnaast, al die jaren van Linkse kabinetten hebben ons weinig gebracht...Behalve een hoop puinzooi. Ben benieuwd wat Rechts nu gaat doen!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 9:25

Trisha schreef:Hij zal niet voor niks zijn verkozen tot politicus van 't jaar denk ik.

Geert Wilders?? Mark Rutte is toch politicus van het jaar?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 9:26

Liva schreef:
Trisha schreef:Hij zal niet voor niks zijn verkozen tot politicus van 't jaar denk ik.

Nope, Rutte is verkozen door de parlementariërs (of hoe noem je dat, de mensen die er verstand van hebben hahahahah), Wilders door het volk.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 9:28

_Leaf_ schreef:Eens met Trisha.

Daarnaast, al die jaren van Linkse kabinetten hebben ons weinig gebracht...Behalve een hoop puinzooi. Ben benieuwd wat Rechts nu gaat doen!

En wat vind je van de plannen van rechts voor komende jaren dan? Is ook niet bepaald om over naar huis te schrijven niet? Ik vind eigenlijk helemaal niet dat links er zo'n zooitje van gemaakt heeft. Waarom vind je dat als ik vragen mag?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 9:29

Darcy schreef:
Liva schreef:

Nope, Rutte is verkozen door de parlementariërs (of hoe noem je dat, de mensen die er verstand van hebben hahahahah), Wilders door het volk.

Ah, dat zegt ook wel weer voldoende.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 9:38

Liva schreef:
_Leaf_ schreef:Eens met Trisha.

En wat vind je van de plannen van rechts voor komende jaren dan? Is ook niet bepaald om over naar huis te schrijven niet? Ik vind eigenlijk helemaal niet dat links er zo'n zooitje van gemaakt heeft. Waarom vind je dat als ik vragen mag?

Het is niet zozeer de schuld van links of rechts. Er is in de hele westerse wereld een crisis gaande, ook Nederland heeft hier last van. Nu moet er bezuinigd worden, door rechts en links.
Ze maken alleen een andere keus in waar dat geld vandaan moet komen, of waar het meeste geld vandaan moet komen. Helaas zullen we hoe dan ook de komende jaren moeten inleveren.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 9:44

Ik ben blij dat we van die betutteling af zijn, met de PVV komt er een beetje pit in 't kabinet, een schop onder de figuurlijke kont van Nederland zeg maar.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 9:44

Klopt, dat is ook precies waar dat zogenaamde zooitje van links vandaan komt. Sorry word er een beetje moe van van dat geleuter over dat links er zo'n zooi van gemaakt heeft. Ik geloof niet dat rechts het zoveel beter doet.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 10:02

Liva schreef:Klopt, dat is ook precies waar dat zogenaamde zooitje van links vandaan komt. Sorry word er een beetje moe van van dat geleuter over dat links er zo'n zooi van gemaakt heeft. Ik geloof niet dat rechts het zoveel beter doet.

Tja en er worden genoeg mensen moe van dat gezeur over dat rechts 't zou verkloten. 't Is niet 'zomaar', dat Wilders in de TK zit of verkozen is tot politicus van 't jaar, toch? Ik ben er oprecht blij mee, dat Wilders in 't kabinet zit en ik ben er heilig van overtuigd dat dit voor nu, 't beste is voor Nederland.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 10:15

Trisha, mensen klagen altijd. Dat is niet iets van de laatste jaren hoor, dat is iets wat er altijd al is geweest en ook altijd zal zijn. Maak je maar geen ilussie dat een Wilders daar verandering in kan brengen. Hij speelt in op de zeurende mens. Veel mensen trappen daar in en de rest denkt wat beter na.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: