PVV wil oorlog beginnen tegen Iran
+11
Susan
Catootje
Monte
Chloe
Sterre
Lavendel
Zora
nina
Jeanette
CaptainSpectacular
Arcade
15 plaatsers
Pagina 5 van 9
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: PVV wil oorlog beginnen tegen Iran
*grinnik*CaptainSpectacular (do dec 16 2010, 13:10) schreef:En Marokko ligt westelijker dan Nederland, kun je nagaan.
Gast- Gast
Opvallend trouwens, dat de discussie uiteindelijk wederom van Iran naar de PVV gaat. Trisha, alsjeblieft, hier het levende bewijs dat de gemiddelde Nederlander echt TOTAAL niet geboeid raakt door meer informatie of discussie over Iran. Maar dan zouden we er wel oorlog tegen voeren? Om welke motieven? We willen niet eens praten over Iran, laat staan dat we weten waarom we het land moeten aanvallen. Zo belachelijk.
Gast- Gast
Gloria (do dec 16 2010, 13:32) schreef:Opvallend trouwens, dat de discussie uiteindelijk wederom van Iran naar de PVV gaat. Trisha, alsjeblieft, hier het levende bewijs dat de gemiddelde Nederlander echt TOTAAL niet geboeid raakt door meer informatie of discussie over Iran. Maar dan zouden we er wel oorlog tegen voeren? Om welke motieven? We willen niet eens praten over Iran, laat staan dat we weten waarom we het land moeten aanvallen. Zo belachelijk.
Het slaat ook gewoon nergens op.
Gast- Gast
Ik vind het wel grappig om te lezen dat ik dus blijkbaar een heel dom meisje ben..
Gast- Gast
PrinsesBo (do dec 16 2010, 16:04) schreef:Ik vind het wel grappig om te lezen dat ik dus blijkbaar een heel dom meisje ben..
Jij bent ook voor alle buitenlanders het land uit?
Gast- Gast
Liva (do dec 16 2010, 16:06) schreef:PrinsesBo (do dec 16 2010, 16:04) schreef:Ik vind het wel grappig om te lezen dat ik dus blijkbaar een heel dom meisje ben..
Jij bent ook voor alle buitenlanders het land uit?
Zie je mij dat ergens schrijven?
Gast- Gast
Nee ik ben niet voor alle buitenlanders het land uit...
Gast- Gast
Met wat voor punten ben je het wel eens van de PVV dan?
Gast- Gast
Lilith (wo dec 15 2010, 23:03) schreef:Kan niet vaak genoeg gezegd worden, dan mensen die klakkeloos op Wilders stemmen dom en naief zijn.
Dat wordt hier gezegd..
Maar ik kan er alleen maar hard om lachen!
Gast- Gast
Doe es?PrinsesBo (do dec 16 2010, 16:12) schreef:Maar ik kan er alleen maar hard om lachen!
Gast- Gast
Gloria (do dec 16 2010, 16:13) schreef:Doe es?PrinsesBo (do dec 16 2010, 16:12) schreef:Maar ik kan er alleen maar hard om lachen!
HAHAHAHAHA
Hoorde je t?
Gast- Gast
Ik ben altijd wel benieuwd waarom mensen op een partij als de PVV stemmen. Ik ben gek genoeg nog niemand tegen gekomen die echt onderbouwde argumenten had. Maar misschien ben jij de eerste PrincesBo?
Gast- Gast
Beetje kinderachtig gedoe.
De PVV maakt echt zoveel los! Als mensen erop willen stemmen, nou ja, prima. Moeten ze zelf weten. Er staat ook in het berichtje dat die ene die oorlog zou willen voeren vond dat de rest van zijn partij er nogal makkelijk over dacht en de 'gevaren van de islam' nog niet goed zagen.. Dat betekent dus ook dat de REST van de PVV het hier helemaal niet mee eens is.
Verder vind ik, ondanks dat de PVV wel een erg kritische en moeilijke partij is, ook heel veel door de media in een verdomhoekje wordt gezet. Toevallig at er een paar leden bij de PVV uitgelicht werden omdat ze een verleden hadden of een verleden zouden hebben die ze NIET hadden, maar goed, kijk eens even naar andere partijen. Dat zal daar net zo goed aan de orde zijn. Ik vind wel dat ze heel erg het zondebokje zijn. En nee, ik heb niet op ze gestemd, maar ik vind wel dat die partij zijn kans moet krijgen, aangezien het toch veel stemmen heeft gekregen. Ik geloof er geen barst van dat ze de kant van Hitler opgaan als ik 't ff zo mag zeggen.
De PVV maakt echt zoveel los! Als mensen erop willen stemmen, nou ja, prima. Moeten ze zelf weten. Er staat ook in het berichtje dat die ene die oorlog zou willen voeren vond dat de rest van zijn partij er nogal makkelijk over dacht en de 'gevaren van de islam' nog niet goed zagen.. Dat betekent dus ook dat de REST van de PVV het hier helemaal niet mee eens is.
Verder vind ik, ondanks dat de PVV wel een erg kritische en moeilijke partij is, ook heel veel door de media in een verdomhoekje wordt gezet. Toevallig at er een paar leden bij de PVV uitgelicht werden omdat ze een verleden hadden of een verleden zouden hebben die ze NIET hadden, maar goed, kijk eens even naar andere partijen. Dat zal daar net zo goed aan de orde zijn. Ik vind wel dat ze heel erg het zondebokje zijn. En nee, ik heb niet op ze gestemd, maar ik vind wel dat die partij zijn kans moet krijgen, aangezien het toch veel stemmen heeft gekregen. Ik geloof er geen barst van dat ze de kant van Hitler opgaan als ik 't ff zo mag zeggen.
Silva- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10
Ik heb dat toen echt uitgebreid onderzocht.
En was echt een bewuste keus.
Alleen.. ik ben het nu eerlijk gezegd wel een beetje kwijt wat het ook alweer allemaal was.
Mag ik hierop terug komen?
Alleen.. ik ben het nu eerlijk gezegd wel een beetje kwijt wat het ook alweer allemaal was.
Gast- Gast
PrinsesBo (do dec 16 2010, 16:18) schreef:Ik heb dat toen echt uitgebreid onderzocht.
Graag
Gast- Gast
Nou ik weet niet hoeveel mensen hebben ook geen onderbouwde argumenten om op een ándere partij te stemmen. Ze stemmen gewoon op gevoel, vanwege de stemwijzer of omdat hun ouders al lang zo stemmen. So be it. Ik vind niet echt dat iemand verplicht is om te verantwoorden waarom ze PVV stemt. Ze is het waarschijnlijk met bepaalde punten eens. Nogmaals, ik ben helemaal niet voor de PVV en ik begrijp ook niet zo goed waarom mensen er op stemmen, maar ze hoeven dat van mij hier niet te verantwoorden.
Gast- Gast
Helemaal mee eens. Het lijkt wel een kruisverhoor.Darcy (do dec 16 2010, 16:21) schreef:Nou ik weet niet hoeveel mensen hebben ook geen onderbouwde argumenten om op een ándere partij te stemmen. Ze stemmen gewoon op gevoel, vanwege de stemwijzer of omdat hun ouders al lang zo stemmen. So be it. Ik vind niet echt dat iemand verplicht is om te verantwoorden waarom ze PVV stemt. Ze is het waarschijnlijk met bepaalde punten eens. Nogmaals, ik ben helemaal niet voor de PVV en ik begrijp ook niet zo goed waarom mensen er op stemmen, maar ze hoeven dat van mij hier niet te verantwoorden.
Gast- Gast
[quote="Silva (do dec 16 2010, 16:18)"Toevallig at er een paar leden bij de PVV uitgelicht werden omdat ze een verleden hadden of een verleden zouden hebben die ze NIET hadden, maar goed, kijk eens even naar andere partijen. Dat zal daar net zo goed aan de orde zijn. Ik vind wel dat ze heel erg het zondebokje zijn.
[/quote]
Dat zei mijn moeder laatst ook. Ze hebben dat natuurlijk ook gedaan en daar kwamen ook wat dingen uit, maar wel HEEL veel minder dingen dan bij de PVV. En het gaat erom dat je have to practice what you preach. PVV heeft altijd de grootste mond, maar als dan blijkt dat de leden zélf liegen over hun strafblad, ja dat is niet zo handig.
[/quote]
Dat zei mijn moeder laatst ook. Ze hebben dat natuurlijk ook gedaan en daar kwamen ook wat dingen uit, maar wel HEEL veel minder dingen dan bij de PVV. En het gaat erom dat je have to practice what you preach. PVV heeft altijd de grootste mond, maar als dan blijkt dat de leden zélf liegen over hun strafblad, ja dat is niet zo handig.
Gast- Gast
Nu ik het een beetje aan het doorlezen ben, was ik het echt met super veel dingen die hun zeiden eens.
Natuurlijk niet met alles, maar wie is dat wel met de partij waar hij/zij voor kiest?
Ik denk wel dat waar iemand voor kiest ook te maken heeft met de achtergrond/leefomgeving en sociale omgeving van iemand.
Natuurlijk niet met alles, maar wie is dat wel met de partij waar hij/zij voor kiest?
Ik denk wel dat waar iemand voor kiest ook te maken heeft met de achtergrond/leefomgeving en sociale omgeving van iemand.
Gast- Gast
Storm (do dec 16 2010, 16:22) schreef:Helemaal mee eens. Het lijkt wel een kruisverhoor.Darcy (do dec 16 2010, 16:21) schreef:Nou ik weet niet hoeveel mensen hebben ook geen onderbouwde argumenten om op een ándere partij te stemmen. Ze stemmen gewoon op gevoel, vanwege de stemwijzer of omdat hun ouders al lang zo stemmen. So be it. Ik vind niet echt dat iemand verplicht is om te verantwoorden waarom ze PVV stemt. Ze is het waarschijnlijk met bepaalde punten eens. Nogmaals, ik ben helemaal niet voor de PVV en ik begrijp ook niet zo goed waarom mensen er op stemmen, maar ze hoeven dat van mij hier niet te verantwoorden.
Nou, ik geloof dat dat hartstikke mee valt hoor . Niemand is verplicht, geloof ook niet dat ik dat ergens zeg. Het is gewoon een vraag. En eerlijk gezegd: als ik met mensen praat over verkiezingen en we komen erop waarom zij voor een bepaalde partij hebben gekozen, dan vraag ik ook altijd waarom. Zo raar is dat toch niet? Jammer dat het meteen zo uit zijn verband wordt getrokken.
Gast- Gast
Storm (do dec 16 2010, 16:22) schreef:Helemaal mee eens. Het lijkt wel een kruisverhoor.Darcy (do dec 16 2010, 16:21) schreef:Nou ik weet niet hoeveel mensen hebben ook geen onderbouwde argumenten om op een ándere partij te stemmen. Ze stemmen gewoon op gevoel, vanwege de stemwijzer of omdat hun ouders al lang zo stemmen. So be it. Ik vind niet echt dat iemand verplicht is om te verantwoorden waarom ze PVV stemt. Ze is het waarschijnlijk met bepaalde punten eens. Nogmaals, ik ben helemaal niet voor de PVV en ik begrijp ook niet zo goed waarom mensen er op stemmen, maar ze hoeven dat van mij hier niet te verantwoorden.
Ik snap wel wat jullie bedoelen en ben het deels ook wel met jullie eens.
Maar als ik nu even uitleg waarom, misschien is t dan klaar?
Alhoewel dat ik denk dat t nooit echt klaar zal zijn, maagoed..
Gast- Gast
Tja, dat doen woorden blijkbaar op een forum PrinsesBo geeft gewoon antwoord, dus zo aanvallend kwam het waarschijnlijk niet over.
Gast- Gast
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Een oorlog beginnen is altijd slecht.
» Een rechtszaak beginnen tegen oude werkgever...
» Croky patatje oorlog
» Hoe schat jij jezelf in als er oorlog uit zou breken?
» Patatje Oorlog Croky Chips???
» Een rechtszaak beginnen tegen oude werkgever...
» Croky patatje oorlog
» Hoe schat jij jezelf in als er oorlog uit zou breken?
» Patatje Oorlog Croky Chips???
Pagina 5 van 9
Permissies van dit forum: