Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alcoholgebruik: hoeveel drinken jullie?

+47
Zwerver
SoGood
Ilargi
Lady4
Tunrida
silly-one
Bolleke
Sneeuwvlok
Shisha
Sushi
Mida4you
SuperGrover
limbogirl82
dolfijntje24
Fearie
Guus
papilon
Caramba
blondje1313
Verde
Roxi3
Error
ekiaam87
Toet
Antibes
Merai
Suus
Zininzon
Phileine
Zonnetje
Benthe
Sterre
Sorella
Possom
Highway
baboeska
Arwyn
Monte
Fayebella
mzcharlotte
Flippin' Bitch
Zora
Susan
Minx
TukTuk
Lejow
Tania
51 plaatsers

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Alcoholgebruik: hoeveel drinken jullie? - Pagina 3 Empty Re: Alcoholgebruik: hoeveel drinken jullie?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 9:58

Ik drink bijna nooit. Alleen eigenlijk als ik op stap ben en dat is alweer erg lang geleden. Thuis drink ik zowieso nooit en bij vrienden/familie ook nooit. Ik lust helemaal geen bier of wijn. Alleen een paar mixjes en tja dat hebben ze ook niet overal. Ik vind het ook niet erg. Ik geniet net zo van mijn cola light en heb net zo veel plezier als met een mixdrankje

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Alcoholgebruik: hoeveel drinken jullie? - Pagina 3 Empty Re: Alcoholgebruik: hoeveel drinken jullie?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 10:09

Ik krijg zin in bier van dit topic Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 10:10

Ik drink zelden, denk gemiddeld 4-5keer per jaar. Meestal dan één glaasje, misschien 1 of 2 keer twee of drie glazen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 10:11

Noa schreef:Ik krijg zin in bier van dit topic Embarassed

Ik ook, maar ik moet zo weer aan de valium dus ben expres al nuchter gebleven vandaag.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 10:34

Marin schreef:
Noa schreef:Ik krijg zin in bier van dit topic Embarassed

Ik ook, maar ik moet zo weer aan de valium dus ben expres al nuchter gebleven vandaag.
Ohw, dat is minder. Ik ben al de hele dag nuchter, dacht dat ik de enige was, want in t park zat iedereen aan de zuip, maar vond het niet zo nodig op donderdag, morgen belangrijke afspraak... Nu wel lekker een koud pilsje gepakt, mjummmm smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 10:35

Haha ja zat ik heerlijk op het terras..helaas. Nou ja, gisteren m'n portie wel weer gehad.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 10:40

Op vrijdagavond een flesje wijn, op zaterdag een flesje sterke drank gemixt met fris en soms op zondagavond nog een rosé biertje..

Thuis drink ik geen drank, ook niet op verjaardagen..

Gast
Gast

Bericht  Zininzon do 2 jun 2011 - 10:42

Oke, mijn afgelopen dagen.

Vrijdag: 2 witte wijn
Zaterdag: niks
Zondag: 3 bier
Maandag: niks
Dinsdag: niks
Woensdag: 3 bier
Donderdag: 3 bier

(Heb een week vakantie, normaal drink ik door de week nauwelijks)

Morgen ga ik op kamp en zal er wel weer het nodige worden genuttigd. Dan gaat het aantal wel gauw richting 8 glazen per dag
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Suus do 2 jun 2011 - 10:48

Het verschilt heel erg per week, als ik veel borrels heb drink ik wel redelijk wat... Meestal op woensdag 3-5 biertjes en op vrijdag ook zoiets. Als ik zaterdag op stap ga drink ik meestal ook een stuk of 7 biertjes en soms heb ik op maandagavond ook een borrel en drink dan iets van 3 bier. Op dinsdag ga ik vaak ook even borrelen met een paar meiden, maar dan drink ik meestal cappuccino en hooguit 1 wijntje smile Thuis drink ik eigenlijk nooit, maar heb dus wel vaak borrels Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Merai do 2 jun 2011 - 11:37

Bij mij ligt het helemaal aan de afspraken die ik die week heb staan. Thuis drink ik eigenlijk nooit, alleen als er visite is die ook drinkt. Maar als ik de kroeg in ga, of een terrasje pak, of in het park ga liggen etc. drink ik eigenlijk altijd wel een wijntje (of wat). Ik denk dat ik gemiddeld een fles wijn per week drink. Als ik dat zo lees vind ik dat als heel veel klinken maar ik ben in mijn kringen ook echt geen uitzondering.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Antibes do 2 jun 2011 - 11:45

Het varieert hier heel erg.. Soms drink ik een aantal avonden in een week 5 drankjes.. En soms drink ik weken niet.. Vandaag heb ik denk ik wel 3/4 wijn en stuk of 6 sangria op en ik ben hooguit licht aangeschoten, terwijl ik andere dagen twee gin tonics al flink voel.

Al met al valt het wel mee, ik drink niet iedere week (ga misschien maandelijks uit ofzo) en ik drink ook meestal niet meer dan 10 drankjes (op een extreme feestavond, meestal houd ik het bij 5-7 op een avondje stappen)..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Minx do 2 jun 2011 - 11:55

Ik probeer zo weinig mogelijk te drinken omdat mijn darmen er gewoon erg slecht tegen komen. Een avondje drinken is een dag op de wc zitten bij mij zo ongeveer. Daar heb ik weinig zin in.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 12:13

Als ik uit ga (van 21.00u tot 2.00-5.00u) haal ik zeker de 15-20 drankjes (meestal bier) wel. Heel soms misschien nog wel meer, al hou ik de tel niet echt bij. Dit geldt ook voor vrijwel iedereen in m'n vriendenkring. Als ik de volgende dag echter vroeg een afspraak heb of veel moet doen drink ik net zo lief de hele avond fris.

Verder een samen een fles wijn bij het eten met m'n vriend als een van ons uitgebreid gekookt heeft, ongeveer 1x per week. En af en toe op het terras een wijntje of een witbiertje.

Ik vind het ook opvallend dat hier de meeste dames aangeven niet of nauwelijks alcohol te drinken. Blijkbaar is het toch niet zo normaal als het in mijn omgeving lijkt Laughing

Gast
Gast

Bericht  Toet do 2 jun 2011 - 13:02

Haha ik durf haast niet meer neer te zetten wat ik allemaal naar binnen giet, maargoed ik ben nog jong en onbezonnen. angel
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 19:42

Ik drink toch wel zeker wel 2 weekenden in de maand Canei of passoa. Dan gaat op 1 avond ook de hele fles op. Dan drink ik op vrijdag 1 fles en op zaterdag een fles. Als het heerlijk zonnig weer is, drink ik doordeweeks ook wel graag een wijntje. dat zijn dan 2 glazan. Of als ik uit eten ga.
Moet eerlijk opbiechten dat ik de laatste tijd heel veel zin heb om het liefste elke dag te drinken. Vorige week heb ik 5 avonden wijn gedronken:oops:. En dan 2 glazen of meer per avond. Dus heb het deze week rustig gehouden en ga vanavond weer lekker aan de wijn Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 20:07

Ik drink geen alcohol, omdat ik het niet lekker vind. Het hoeft voor mij niet.

Gast
Gast

Bericht  ekiaam87 do 2 jun 2011 - 20:07

Twellie schreef:Ik drink een paar keer per jaar alcohol.

+1 en dan 1 glas per keer
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 20:20

Voor de meiden die zeggen dat het blijkbaar, gezien dit forum, toch niet normaal is om veel te drinken: het Yes-forum is geen betrouwbare dwarsdoorsnede van de bevolking Very Happy. Ik heb ook veel vrienden die veel drinken. Niet belachelijk veel btw, een beetje de hoeveelheid van Jen.

Zelf drink ik weinig alcohol. Wél meer dan vroeger. Als ik bv. Frans of Italiaans ga eten, vind ik een wijntje wel lekker. Uiteindelijk drink ik ongeveer 1-4 wijntjes per maand, schat ik.

Waarom drink ik weinig? Ik vind het niet zo lekker, krijg het altijd lastig weg. Heb het niet nodig om gezellig te zijn. En als ik Storm's verhaal lees, en dat herken ik, dan ga ik in haar situatie niet méér drinken. Blijkbaar geeft mijn lichaam/geest dan grenzen aan van wat ik leuk vind. Inmiddels heb ik ontdekt dat ik pas bij leuke muziek en leuke mensen loskom. Omdat ik dat oprecht leuk vind. Maar ik ga niet drinken om zoiets dan maar leuk te vinden smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 20:25

Twellie schreef:Ik drink een paar keer per jaar alcohol.

+1 (Ik denk dat ik 3x per jaar drink, en dan roep ik altijd dat ik het nooit meer doe.. Niet omdat ik moet kotsen maar gewoon omdat ik er zo brak van word.)

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 20:40

Ik word trouwens onwijs suf van alcohol. Na twee glaasjes val ik bijna in slaap. Niks aan, ik ben veel leuker en actiever zonder.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 20:56

toetje_ schreef:Haha ik durf haast niet meer neer te zetten wat ik allemaal naar binnen giet, maargoed ik ben nog jong en onbezonnen. angel
+1, al ben ik niet meer zo heel jong ;-)

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 21:00

Hier de docu:
http://player.omroep.nl/?aflID=12627309

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 21:28

Ik drink wel veel en ook al vanaf mn 14e 15e wekelijks.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 21:30

Ik drink trouwens ook regelmatig doordeweek. In mijn vriendenkring en werkkring is dat helemaal niet raar en ik ken ook wel een handvol mensen die dagelijks drinken. Ik ben t dus helemaal eens met degene die zei dat t forum de NL bevolking niet weerspiegelt.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 21:34

Ik drink 1a 2 glazen rode wijn per dag. Verder drink ik gewoon lekker op het terras, in de kroeg en op feestjes. Dat is gemiddeld 1 keer in de week dus aardig wat meer dan een paar glazen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: