Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag?

+3
Catwoman79
Slakje
catgirl85
7 plaatsers

Ga naar beneden

Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag? Empty Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag?

Bericht  catgirl85 wo 10 apr 2013 - 4:08

M. Drinkt per dag 300 ml melk en dan vaak nog 2 bekers sap, ik denk 200ml per beker. Ik vind het alleen best weinig. Of valt dat wel mee? Ik weet dat 500ml het minimum is.
Hoe laten jullie je kindjes meer drinken?
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag? Empty Re: Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag?

Bericht  Slakje wo 10 apr 2013 - 4:11

Hier ook 2 bekers van ongeveer 200 ml water en 2 flessen melk. Nuja, de laatste beker water is niet altijd op. Ze staat altijd op tafel en neemt zelf te drinken als ze dorst heeft.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag? Empty Re: Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag?

Bericht  Catwoman79 wo 10 apr 2013 - 4:14

Hier een zuipschuit die tussen de 1,5 en 2 liter drinken op een dag krijgt
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag? Empty Re: Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag?

Bericht  Gast wo 10 apr 2013 - 5:02

A kunnen we net zo goed aan de kraan leggen. Die tankt echt heel wat weg op een dag. Hij is wild van melk, heeeeeel soms krijg hij dan 4x 150cc maar meestal geven we niet meer dan 300cc melk op een dag. Daarnaast drinkt hij denk ik zeker nog zo'n 5x 170cc water en 3x 170cc sap.

H zit nu in de fase dat ze niet wil drinken. Maar over het algemeen drinkt ze ook minimaal een liter, meestal anderhalve liter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag? Empty Re: Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag?

Bericht  Linda wo 10 apr 2013 - 5:33

Dochter drinkt heel weinig. Ik mag blij zijn als er 300 ml per dag in gaat.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag? Empty Re: Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag?

Bericht  catgirl85 wo 10 apr 2013 - 6:17

Catwoman79 schreef:Hier een zuipschuit die tussen de 1,5 en 2 liter drinken op een dag krijgt

Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik bied toch genoeg aan en dan drinkt ze een slok en dan blijft het staan.
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag? Empty Re: Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag?

Bericht  Earane wo 10 apr 2013 - 6:26

Op zich drinkt M. niet te weinig, gezien het minimum van 500 ml. Ze drinkt zo'n 700 ml en als je daar al het vocht van fruit/groente bij optelt, is het totaal aan vocht nog meer. Zoals je weet drinkt A. niet meer dan 500 ml en als ik niet steeds met haar beker bij haar kom, is het nog minder. Dat is gelijk de enige tip die ik heb, steeds drinken aanbieden. Al zou ik heel blij zijn als A. 700 ml drinkt. Maar zij is wat kleiner natuurlijk.
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag? Empty Re: Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag?

Bericht  Catwoman79 wo 10 apr 2013 - 6:28

catgirl85 schreef:
Catwoman79 schreef:Hier een zuipschuit die tussen de 1,5 en 2 liter drinken op een dag krijgt

Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik bied toch genoeg aan en dan drinkt ze een slok en dan blijft het staan.

R. Heeft bekers waar 200 ml in gaat. Als hij zijn zin krijgt drinkt hij zo 3 leeg in een half uur.
Hij krijgt denk ik gemiddeld 8 bekers ( als het niet meer is)
En hij drinkt ook van alles. Ranja, roosvicee, water, melk, verse sinaasappelsap, smoothie en weet ik wat nog meer.
Maar zo was hij als baby al, de maximale 1 liter flesvoeding had hij niet genoeg aan, hij kreeg vaak extra water in zijn flessen erbij.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag? Empty Re: Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag?

Bericht  Catwoman79 wo 10 apr 2013 - 6:31

Ruben heeft wel voorkeur voor bepaalde bekers.
En rietjes zijn helemaal favoriet.

Hoe oud is je kindje ?
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag? Empty Re: Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag?

Bericht  Dolphinne wo 10 apr 2013 - 6:41

Op een gewone schooldag bij het ontbijt een beker melk.
Op school een beker melk en beker sap/ranja.
Thuis 2 keer een beker sap/ranja.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag? Empty Re: Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag?

Bericht  catgirl85 wo 10 apr 2013 - 6:49

Catwoman79 schreef:
catgirl85 schreef:
Catwoman79 schreef:Hier een zuipschuit die tussen de 1,5 en 2 liter drinken op een dag krijgt

Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik bied toch genoeg aan en dan drinkt ze een slok en dan blijft het staan.

R. Heeft bekers waar 200 ml in gaat. Als hij zijn zin krijgt drinkt hij zo 3 leeg in een half uur.
Hij krijgt denk ik gemiddeld 8 bekers ( als het niet meer is)
En hij drinkt ook van alles. Ranja, roosvicee, water, melk, verse sinaasappelsap, smoothie en weet ik wat nog meer.
Maar zo was hij als baby al, de maximale 1 liter flesvoeding had hij niet genoeg aan, hij kreeg vaak extra water in zijn flessen erbij.

Ze drinkt hier vooral roosvicee en sinds kort vindt ze verse sinaasappelsap ook erg lekker. En ze is dol opmelk, maar dat mag weer niet te veel. Ze heeft geen favo beker, elke keer is er weer een andere waar ze goed uit drinkt. Maar vooral mijn glazen vindt ze leuk Wink ze is bijna 2. Maar als ik zo lees drinkt ze niet zorgelijk weinig.
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag? Empty Re: Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag?

Bericht  catgirl85 wo 10 apr 2013 - 6:51

Earane schreef:Op zich drinkt M. niet te weinig, gezien het minimum van 500 ml. Ze drinkt zo'n 700 ml en als je daar al het vocht van fruit/groente bij optelt, is het totaal aan vocht nog meer. Zoals je weet drinkt A. niet meer dan 500 ml en als ik niet steeds met haar beker bij haar kom, is het nog minder. Dat is gelijk de enige tip die ik heb, steeds drinken aanbieden. Al zou ik heel blij zijn als A. 700 ml drinkt. Maar zij is wat kleiner natuurlijk.
M. Is ook zo. Als ik niks aanbiedt drinkt ze ook niet. Maar ze drinkt wel genoeg denk ik, maar het lijkt soms zo weinig. En ze krijgt ookfruit dus nog meer vocht.
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag? Empty Re: Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag?

Bericht  Liadan wo 10 apr 2013 - 6:53

Linda schreef:Dochter drinkt heel weinig. Ik mag blij zijn als er 300 ml per dag in gaat.
Hier ook bij allebei, al weet ik natuurlijk niet hoeveel mijn zoon precies drinkt aan borstvoeding, maar veel is dat ook niet meer op een dag.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag? Empty Re: Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum