Alcoholgebruik: hoeveel drinken jullie?
+47
Zwerver
SoGood
Ilargi
Lady4
Tunrida
silly-one
Bolleke
Sneeuwvlok
Shisha
Sushi
Mida4you
SuperGrover
limbogirl82
dolfijntje24
Fearie
Guus
papilon
Caramba
blondje1313
Verde
Roxi3
Error
ekiaam87
Toet
Antibes
Merai
Suus
Zininzon
Phileine
Zonnetje
Benthe
Sterre
Sorella
Possom
Highway
baboeska
Arwyn
Monte
Fayebella
mzcharlotte
Flippin' Bitch
Zora
Susan
Minx
TukTuk
Lejow
Tania
51 plaatsers
Pagina 7 van 7
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Alcoholgebruik: hoeveel drinken jullie?
Op het moment mag ik niet zoveel drinken maar normaal gesproken drink ik alleen als ik uitga (zo goed als elk weekend) en ik drink dan 5-8 glazen.. meestal wijn en soms wil ik nog wel eens een pisang-jus drinken Ik ben overigens nooit dronken want als ik flink aangeschoten ben smaakt het mij niet meer en begin ik echt al kokhalsneigingen te krijgen..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Ja mij gaat het niet echt om het gevoel, want ik voel van 1 biertje of wijntje amper iets. Vind het gewoon lekker een relax momentje 's avonds.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
kruimelje schreef:Ja mij gaat het niet echt om het gevoel, want ik voel van 1 biertje of wijntje amper iets. Vind het gewoon lekker een relax momentje 's avonds.
Neuj, ik ook niet, maar meestal bij de tweede begint het wel wat.
Ik denk dat het ook wel gewenning is. Je voelt je er goed bij, het voelt vertrouwd. Maar dat zal iedereen anders ervaren.
Gast- Gast
kruimelje schreef:Ja mij gaat het niet echt om het gevoel, want ik voel van 1 biertje of wijntje amper iets. Vind het gewoon lekker een relax momentje 's avonds.
Dat heb ik enigzins ook, ik drink sowieso voor de lekker. Maar een beetje aangeschoten vind ik ook wel leuk .
Al moet je met deze dagen wel uitkijken met die warmte! Je droogt zo uit.
Ik heb donderdag heel veel gedronken, 1 witbier ( groot glas ) en ik denk wel 7/8 wijntjes. Maar ik heb bij elk glas wijn een glas water besteld, dus ook nog 7/8 water erbij. En dit verdeeld over een periode van negen uur.
Ik was ietsje aangeschoten, niet dronken. Maar de ochtend erop was ik niet fit, ik dacht nog dat het zou uitlopen op een enorme kater wahahaha. Niet gebeurd, na een paar koppen thee en wat bruine boterhammen met kaas en n appel was ik wel weer fit.
Maar altijd compenseren met water dus!
Gast- Gast
Af en toe een glaasje is wel lekker, maar nu al een paar maanden niet.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb dat nou helemaal niet. Ik heb niet de drang om tijdens een avondje kroeg perse zoveel wijntjes weg te tanken ofzo. Ik drink net zo goed 4 jus d'orange bij wijze van spreken.
Gast- Gast
Guattari schreef:@Lady4: je klinkt als het kroegmaatje van m'n dromen!;-)
Dat moeten we nog steeds eens gaan verwezenlijken!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4 schreef:Guattari schreef:@Lady4: je klinkt als het kroegmaatje van m'n dromen!;-)
Dat moeten we nog steeds eens gaan verwezenlijken!
Guattari hier! Jaaaa, we moeten echt een keer afspreken. In principe doe ik geheel niet meer aan meetings, mr voor jou maak ik graag een uitzondering. Je lijkt me zo lief en leuk in het echt!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ik drink bijna nooit, sowieso al niet vanwege mijn medicijnen maar ook omdat ik er niets om geef. Een paar keer per jaar en dan max 2 wijntjes / baileys. Ik vind het wel lekker op z'n tijd hoor, maar omdat ik niets gewend ben, voel ik m ook al heel snel hangen.
Daarnaast heb ik een afkeer van teveel alcohol omdat mijn mams Korsakov bleek te hebben (niet-aangeboren hersenletsel als gevolg van alcoholmisbruik) dus ik heb gezien waar het toe kan leiden...
Daarnaast heb ik een afkeer van teveel alcohol omdat mijn mams Korsakov bleek te hebben (niet-aangeboren hersenletsel als gevolg van alcoholmisbruik) dus ik heb gezien waar het toe kan leiden...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel drinken jullie kindje op een dag?
» Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag?
» Hoeveel drinken
» Hoeveel drinken?
» Hoeveel water verbruiken jullie en met hoeveel personen?
» Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag?
» Hoeveel drinken
» Hoeveel drinken?
» Hoeveel water verbruiken jullie en met hoeveel personen?
Pagina 7 van 7
Permissies van dit forum: