Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel drinken?

+2
Liadan
Koetjeboe
6 plaatsers

Ga naar beneden

Hoeveel drinken? Empty Hoeveel drinken?

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 6:33

Ik heb het idee dat mijn dochter van 15 maanden heel weinig drinkt, ze krijgt s'morgens 200 cc melk en dat drinkt ze de rest van de dag is het nog zo'n 100 cc sap, iets anders wil ze niet. Is dit niet erg weinig? Hoeveel drinken jullie kindjes?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel drinken? Empty Re: Hoeveel drinken?

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 6:35

Ja, dat vind ik wel weinig ja.

Wil ze ook geen melk bij de boterham?

Heb je al eens slappe thee of water geprobeerd?
Een ander smaakje sap?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel drinken? Empty Re: Hoeveel drinken?

Bericht  Koetjeboe wo 13 jul 2011 - 6:49

Ik weet niet hoeveel een kindje van 15 maanden binnen moet krijgen aan vocht, maar 300 cc op de hele dag lijkt me idd erg weinig. Mijn zoontje van 9 maanden krijgt 's ochtends een fles (met pap), 200 cc, met fruit ong. 50 cc thee, met het brood eten tussen de 50 en 100 cc thee, 's middags nog een fles van 200 cc, na het avondeten ook af en toe nog een beetje thee en dan de laatste papfles van 200 cc. Dus bij elkaar zo'n 700-750 cc aan vocht.

Koetjeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 76
Registratiedatum : 11-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel drinken? Empty Re: Hoeveel drinken?

Bericht  Liadan wo 13 jul 2011 - 7:09

Mijn dochter drinkt ook heel weinig, ik denk dat ze ongeveer 400cc op een dag aan vocht binnen krijgt.
Ik bied haar heel de dag door drinken aan, haar beker staat altijd op tafel en ik vraag regelmatig of ze een slok neemt.
Meer kan ik niet doen, ik kan het moeilijk door een trechter naar binnen gieten.
Verder geef ik haar eerder een stuk watermeloen dan een banaan en tussendoor vaak een stuk komkommer, zit toch ook weer vocht in.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel drinken? Empty Re: Hoeveel drinken?

Bericht  kwak wo 13 jul 2011 - 7:25

D. dronk eerst ook niet veel, sinds ik een rietjesbeker heb gekocht gaat het super! ze vind het prachtig om daar uit te drinken.
ze drinkt een hele beker gedurende de dag helemaal leeg, ongv. 500 cc en sochtends en savonds nog een fles van in totaal 400 cc melk.

misschien kun je het drinken op een andere manier aan bieden met bijv. een rietjesbeker of een oefenbeker, of doe je dat al?
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel drinken? Empty Re: Hoeveel drinken?

Bericht  Nijntje wo 13 jul 2011 - 7:25

en als je in de winkel een pakje drinken zou uitzoeken? misschien niet de keuze die je als eerste zou maken, maar ze komt misschien wel aan haar vocht voor de dag.
of met een rietje? of een mooie beker/tuit kopen?
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel drinken? Empty Re: Hoeveel drinken?

Bericht  kletskousje wo 13 jul 2011 - 7:28

Liadan schreef:Mijn dochter drinkt ook heel weinig, ik denk dat ze ongeveer 400cc op een dag aan vocht binnen krijgt.
Ik bied haar heel de dag door drinken aan, haar beker staat altijd op tafel en ik vraag regelmatig of ze een slok neemt.
Meer kan ik niet doen, ik kan het moeilijk door een trechter naar binnen gieten.
Verder geef ik haar eerder een stuk watermeloen dan een banaan en tussendoor vaak een stuk komkommer, zit toch ook weer vocht in.

Hier hetzelfde.
Ik krijg het er ook niet in, maar ze mag wel de hele dag drinken en bied het haar wel aan.

kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel drinken? Empty Re: Hoeveel drinken?

Bericht  loesje wo 13 jul 2011 - 7:34

ik dat dat kindjes minimaal van die leeftijd ongeveer 500 cc per dag binnen moesten hebben. mijn zoontje krijgt 650 cc per dag binnen aan vocht/aanmaak melk.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel drinken? Empty Re: Hoeveel drinken?

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 9:03

Ik heb al een rietjesbeker en verschilde soorten tuitbeker, ook pakjes drinken maar niks wil ze. Melk bij haar brood wil ze helemaal niet, als ze als ziet dat het melk is dan gooit ze het op de grond, van sap neemt ze tenminste nog een paar slokken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel drinken? Empty Re: Hoeveel drinken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum