Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alcoholgebruik: hoeveel drinken jullie?

+47
Zwerver
SoGood
Ilargi
Lady4
Tunrida
silly-one
Bolleke
Sneeuwvlok
Shisha
Sushi
Mida4you
SuperGrover
limbogirl82
dolfijntje24
Fearie
Guus
papilon
Caramba
blondje1313
Verde
Roxi3
Error
ekiaam87
Toet
Antibes
Merai
Suus
Zininzon
Phileine
Zonnetje
Benthe
Sterre
Sorella
Possom
Highway
baboeska
Arwyn
Monte
Fayebella
mzcharlotte
Flippin' Bitch
Zora
Susan
Minx
TukTuk
Lejow
Tania
51 plaatsers

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Alcoholgebruik: hoeveel drinken jullie? Empty Alcoholgebruik: hoeveel drinken jullie?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 8:31

Ik zit naar een tv-programma op Nederland 3 te kijken: Lang zal je lever. Een docu over alcoholgebruik in de samenleving. Ik sta behoorlijk te kijken hoeveel sommige mensen drinken. Een jongen drink 25 glazen bier op 1 avond! Echt absurd! Nu iemand die zijn geheugen heeft verpest met het vele drinken.

Ik vroeg me eigenlijk af hoeveel jullie drinken per dag/week/maand?

Ik drink meestal hoogstens 2 keer per week iets en met 4-5 glazen ben ik er al klaar mee. Meestal houd ik het dus op minder. Ik kan ook prima zonder, voor plezier heb ik geen alcohol nodig!

Jullie?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Alcoholgebruik: hoeveel drinken jullie? Empty Re: Alcoholgebruik: hoeveel drinken jullie?

Bericht  Tania do 2 jun 2011 - 8:31

Ik drink nooit alcohol.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Alcoholgebruik: hoeveel drinken jullie? Empty Re: Alcoholgebruik: hoeveel drinken jullie?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 8:32

Ik kijk het ook. Zelf drink ik zowat nooit alcohol.

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 2 jun 2011 - 8:32

Tania schreef:Ik drink nooit alcohol.

+1
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  TukTuk do 2 jun 2011 - 8:32

Tania schreef:Ik drink nooit alcohol.
+1, ik ook niet smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Susan do 2 jun 2011 - 8:32

Ik drink geen alcohol.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Minx do 2 jun 2011 - 8:32

Ik heb afgelopen week een enorme alcoholhoeveelheid naar binnen gewerkt.
Gister 3 glaasjes rose en afgelopen zondag een stuk of 5-6

Normaal drink ik hooguit 2 glazen per week. Meestal kom ik niet aan 1 per week.

Laatst aangepast door Fairytale op do 2 jun 2011 - 8:34; in totaal 1 keer bewerkt
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 8:33

Ik drink een paar keer per jaar alcohol.

Gast
Gast

Bericht  Zora do 2 jun 2011 - 8:33

Bij mij verschilt het heel erg, maar ik ben eigenlijk nooit dronken. Na 5-6 glazen heb ik meestal genoeg, en kan ik bij de beste wil van de wereld niet eens meer drinken. Het gaat er dan gewoon niet meer in Very Happy maar goed, ik ben dan ook hartstikke goedkoop en ben al een beetje woozy van 2 wijntjes :p
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Zora do 2 jun 2011 - 8:34

Dames die geen alcohol drinken: niet lekker of met een andere reden?
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Bericht  Tania do 2 jun 2011 - 8:34

Zora schreef:Dames die geen alcohol drinken: niet lekker of met een andere reden?

Ik vind het gewoon niet nodig, ik vind andere dingen net zo lekker.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow do 2 jun 2011 - 8:35

Zora schreef:Dames die geen alcohol drinken: niet lekker of met een andere reden?

Veel dingen die ik niet lekker vind (wijn, bier enz enz) en te veel nare dingen meegemaakt die met alcohol te maken hebben, en zie het nut/plezier er niet van in.

*edit* en : zonder alchohol is het niet gezellig vind ik al helemaal zo'n dooddoener, want ben misschien wel de leipste van het hele stel...

Laatst aangepast door Lejow op do 2 jun 2011 - 8:36; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 8:35

Ik drink niet smile, maar ik zag inderdaad laatst inderdaad ook een bericht bij ontbijtnieuws, dat het aantal comazuipers flink is gestegen.

http://nos.nl/artikel/244748-aantal-comazuipers-blijft-toenemen.html

Ik snap dat echt niet. Waar ligt het aan dat dit blijft stijgen, terwijl er toch maatregelen getroffen zijn..

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch do 2 jun 2011 - 8:35

O, echt niet vaak. Ik heb heel lang last gehad van exceem in mijn gezicht (begon in najaar 2009 en nu dan echt over). Daarvoor had ik zalf waarbij je dus beter geen alcohol kon nemen. Ook al had ik het 2 weken niet gebruikt en nam ik een biertje, dan werd mijn gezicht knalrood en begon als een gek te jeuken en branden.

Ga ik uit / dagen als koninginnedag o.i.d. dan drink ik zo'n 3-7 bier, soms thuis een beetje amaretto. Ik drink echt niet vaak hoor, bedenk me net dat het dus koninginnedag was toen ik voor het laatst gedronken heb.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  mzcharlotte do 2 jun 2011 - 8:36

Niet vaak, maar zoals gisteren heb ik samen met iemand een fles rosé buit gemaakt. Ik ben aardig teut geweest (niet van een gedeelde fles rosé trouwens), maar ik heb nog nooit een kater gehad.

Laatst aangepast door zegmaar_ op do 2 jun 2011 - 8:37; in totaal 1 keer bewerkt
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Fayebella do 2 jun 2011 - 8:37

Als ik op stap ga drink ik 8 tot 10 glazen wijn. Soms ook wel wat meer, maar dat weet ik 's morgens dan ook wel weer.... Maar dat is niet elk weekend. Als ik moet rijden dan drink helemaal niet, ook niet 1tje.
Maar ik kan me ook goed vermaken zonder alcohol hoor, maar als ik drink, dan drink wel mee met heren.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 8:37

Ik eet liever patat laughcry.

Nee flauw. Ik ben een beetje een controlefreak, dus ik voel me ongemakkelijk als ik alcohol drink. Ik kan er niet van genieten.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk do 2 jun 2011 - 8:38

Meeste dingen vind ik niet lekker, en vind het ook overbodig. Drink liever gewoon een sapje of ijsthee, ook omdat ik vaak veel dorst heb en dan kan je beter zo iets drinken dan een glas wijn achterover slaan Laughing
Het is dus niet zo dat ik uit principe niet drink, behalve als ik moet rijden, dan zou ik zeker niet drinken, maar over het algemeen dus meer omdat ik het niet lekker vind.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 8:38

Ik drink alleen als ik uit ga/op een feestje ben en alleen in het weekend.
Ik vind het fijn om dronken/aangeschoten te zijn, dan voel ik me wat meer op mijn gemak en daarom drink ik alcohol.

Gast
Gast

Bericht  Monte do 2 jun 2011 - 8:38

Tania schreef:

Ik vind het gewoon niet nodig, ik vind andere dingen net zo lekker.
+1 ik drink ook geen alcohol. Waarom zou ik alcohol drinken als ik het niet lekker vind en ik het niet nodig heb. Ik kan met een cola ook een heel ontspannen avond hebben. Daarbij ben ik ook wel bang om controle te verliezen, zowel gelijk na het drinken als in de toekomst. Alcohol zorgt toch voor het afsterven van hersencellen en ik ben daar ook een beetje bang voor.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 8:40

Bij mij verschilt het erg per periode. Nu zit ik weer in een rustige periode, maar ik heb er ook weken tussen zitten dat ik regelmatig drink. Vaak zien mijn weken er zo uit:

ma: 0
di: 0
wo: 2 glaasjes bij een etentje met vrienden
do: 0
vr: 4 glaasjes tijdens het eten/nog de kroeg in, filmpje, maar wel een vrij rustige avond
za: 8, vol gas vooruit, dansen, met iedereen praten, vier kroegen langs en dan nog naar een feest... zo'n avond... 4/5/6 uur thuis.
zo: 0

Gast
Gast

Bericht  Zora do 2 jun 2011 - 8:45

Snap ik hoor smile als je alcoholische drankjes sowieso niet lekker vind, waarom zou je dan de moeite nemen om ze te gaan drinken smile Was gewoon even benieuwd.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 8:49

Oja, ik drink omdat ik het effect fijn vindt, niet persé voor de smaak, anders zou ik na 2 drankjes wel standaard stoppen, ik ga namelijk ook geen 10 ice tea wegtikken omdat ik dat zo lekker vindt Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 8:53

Gemiddeld 2 glazen per week, omdat ik het lekker vind.
Met feestjes of uitgaan meestal meer.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 8:55

Ik drink (bijna) geen alcohol. Het mag niet met mijn medicijnen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: