Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

flits-biechttopic

+73
Kaat
Sorella
L!ND@
Angela_1986
MADDIE
Bruintje Beer
studiebol
mickey
Sjaantje
Gigi_
Feline
Ugly Betty
Parisienne
CrazyGrace
Paper Crown
Sweety
Supertalentje
luisa
Try
Julia
CCC
Toet
Rumble
Laquisia
Inge
xxDila
Lotus
Ella
Jerry
girli
NerdChic
shadow
Moezie
Mamasapje
TGR
Jeanette
lyke
joyce0606
xxjojootjexx
Zwoesj
Guus
Monte
Admin
Melis_je
Mermaid
Schaapke
RioolSpook
Phileine
Lavendel
Qiara
RYW
Pussycat
Tsjip
Jordana
Suus
Xanna
SoGood
Caroow
Burn
SuperGrover
Sterre
Merai
Zora
Susan
Lejow
Blond
Tania
Pien
Lady4
Mamsie
Antibes
Prosecco
nina
77 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 31 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 9:27

Biechtje01 schreef:Ik biecht op dat ik na al die jaren nog steeds goede tijden slechte tijden kijk en mij er elke aflevering op verheug om het te kijken!
Ik snap dat je dat niet onder je eigen naam doet. Ik vind het verschrikkelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 31 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 9:29

Ik biecht op dat ik 2 dagen geleden pas mijn kerstboom heb opgeruimd laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 31 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 9:29

Smikkell schreef:
Biechtje01 schreef:Ik biecht op dat ik na al die jaren nog steeds goede tijden slechte tijden kijk en mij er elke aflevering op verheug om het te kijken!
Ik snap dat je dat niet onder je eigen naam doet. Ik vind het verschrikkelijk.
Nou, je zal voor eeuwig branden in de hel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 31 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 10:52

Storm schreef:
Smikkell schreef:
Biechtje01 schreef:Ik biecht op dat ik na al die jaren nog steeds goede tijden slechte tijden kijk en mij er elke aflevering op verheug om het te kijken!
Ik snap dat je dat niet onder je eigen naam doet. Ik vind het verschrikkelijk.
Nou, je zal voor eeuwig branden in de hel.
Ai..
flits-biechttopic - Pagina 31 Images?q=tbn:ANd9GcQkmGY8HMPEuhLiIjxdYKDqeSdhCeDikdC7664Z8ZC43D3YuvPrPA flits-biechttopic - Pagina 31 Images?q=tbn:ANd9GcSVzvgjy0-DQCt6hIiW-Y1_PFyDKrvi2sSE9K1lmEKy8RcywQjNOw flits-biechttopic - Pagina 31 Z

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 31 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 10:58

Biechtje01 schreef:Ik biecht op dat ik 2 dagen geleden pas mijn kerstboom heb opgeruimd laughcry

lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 31 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Inge vr 27 mei 2011 - 10:58

Ik kijk ook elke aflevering van gtst Very Happy
Als ik een keer mis dan kijk ik het terug :p

appeltje schreef:
Biechtje01 schreef:Ik biecht op...

Ik zag net een vakantie foto van mij begin dit jaar... en vindt me echt enorm lelijk.
Dit omdat ik overgewicht heb

Meld je aan bij het 15 kilo en meer af willen vallen topic. Daar kletsen heel veel meiden over afvallen en ben je ook zeker meer dan welkom als het even minder gaat. Die motivatie helpt mij wel!

Ik wou het zelfde zeggen smile
Echt afvallen lukt pas echt als de knop in je hoofd om is.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 31 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 18:44

Biechtje01 schreef:Ik biecht op dat ik na al die jaren nog steeds goede tijden slechte tijden kijk en mij er elke aflevering op verheug om het te kijken!

Oh joh ik heb dat ook hoor. :P Niks om je voor te schamen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 31 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 19:48

Dan biecht ik op..... jaja onder mijn eigen naam....

Dat ik VERSLAAFD aan GTST ben Laughing Laughing En niemand mag mij storen om 20:00 uur...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 31 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 22:48

Ik durf niet goed geld uit te geven doordat mijn ouders vroeger nooit geen geld hadden.

Het is bij mij heeeel heftig!!

Nu hebben we met ons vakantiegeld een mooi rond bedrag van 5000 euro op onze spaar rekening staan en daar ben ik dan helemaal happy mee en denk er de hele hele dag aan.

Helaas wil mijn vriendje binnenkort een weekendje weg met als doel we moeten er van genieten want las we nooit wat leuks doen wat maakt het dan leuk in het leven? en misschien ga je binnenkort wel dood of word je ziek?
Maar ik wil dit eigenlijk niet omdat, dat mooi rond bedrag er dan aan gaat en het minder is, en over een maandje moeten we onze vakantie al betalen van 600 euro. Ik krijg daar nou al behoorlijk kriebels van dat we dat moeten gaan betalen en ons spaar saldo gaat dalen.

Wij verdienen allebei niet ruim en veel daarom vind ik het zo moeilijk.

Ik ben dus geld geobsedeerd en vind het zooo moeilijk om het uit te geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 31 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Feline za 28 mei 2011 - 0:44

Biechtje met 'geldprobleem'.. ik heb precies hetzelfde terwijl ik 't vroeger (en nu nog steeds) juist heel goed heb gehad. Bij mij komt 't denk ik doordat ik mijn dromen steeds uit moet stellen vanwege gezondheidsproblemen en ik bang ben dat als ik dan eindelijk 'beter' ben ik weer moet wachten omdat ik geld tekort kom. Ik heb 't vooral met boodschappen doen.. ik eet liever wat minder zodat ik wat geld over houd.

Geen idee wat je eraan kunt doen. Ik hoop dat je toch kunt genieten van je weekendje weg.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 31 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 0:51

Minneke schreef:
Storm schreef:
Biechtje01 schreef:Vrienden van mij hebben pas een kindje gekregen. Ik was daar vandaag op visite, en de manier waarop zij met het kindje om gingen gaf mij echt de kriebels! Hij gaat namelijk heel ruig om met de baby. Het hummeltje is net 2 weken oud! Maar hij doet net alsof het de hele wereld al begrijpt en schreeuwt ook tegen hem als het huilt.. Zij geeft zelf ook aan dat zij vind dat hij erg ruig met het hummeltje omgaat.. Ik vind het heel lastig..
Oh dit vind ik wel heel erg eigenlijk....

Ik ook! Serieus...schreeuwen tegen een baby van twee weken?! Evil or Very Mad

Wat denkt zo iemand? Ik denk dat je daar als bezoek ook gerust een opmerking over kunt plaatsen. Natuurlijk gaat niet elk detail van de opvoeding buitenstaanders aan, maar dit is wel redelijk abnormaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 31 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 5:08

Ik heb een vriend maar ik ben stiekem een beetje verliefd op een man die bij een winkel hier in de buurt werkt. Men, wat een lekker ding!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 31 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Susan za 28 mei 2011 - 5:13

Haha, dit doet me denken aan een best knappe jongen die bij een speelgoedwinkel werkt waar ik wel eens kom. Hij had altijd een beetje halflang haar, een keer ging ik met Ezra een auto'tje kopen, toen ik bij de kassa kwam was ik er met mijn gedachten niet helemaal bij en zei: 'Geef de auto maar even aan die mevrouw.' Lekker stom, alsof ik zo'n ouderwets fossiel ben dat vindt dat lang haar alleen voor vrouwen is. Ik was vandaag toevallig nog in die winkel, zijn haar is inmiddels kort.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 31 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Phileine za 28 mei 2011 - 5:22

Susan schreef:Haha, dit doet me denken aan een best knappe jongen die bij een speelgoedwinkel werkt waar ik wel eens kom. Hij had altijd een beetje halflang haar, een keer ging ik met Ezra een auto'tje kopen, toen ik bij de kassa kwam was ik er met mijn gedachten niet helemaal bij en zei: 'Geef de auto maar even aan die mevrouw.' Lekker stom, alsof ik zo'n ouderwets fossiel ben dat vindt dat lang haar alleen voor vrouwen is. Ik was vandaag toevallig nog in die winkel, zijn haar is inmiddels kort.


Very Happy
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 31 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 5:22

Mama_van2 schreef:
Biechtje01 schreef:Ik biecht op dat ik 2 dagen geleden pas mijn kerstboom heb opgeruimd laughcry

lol!

Whahahahaha Very Happy Laat die zwangere biechtjes maar, ik wil weten wie dit is Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 31 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  SuperGrover za 28 mei 2011 - 5:22

Haha Susan laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 31 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 5:50

Ik biecht op dat ik stiekem als hoer wat bij verdien om mijn studie te bekostigen en leuke dingen van te doen.

Mijn partner weet het maar wil er verder niet teveel van weten want ik ga namelijk altijd naar de klant zelf toe. Zolang hij er weinig van merkt en het geld ziet klaagt hij niet, hij vind het geld stiekem wel lekker.. maar we hebben het er nooit over. Ik zeg dan schat ik ga naar de kermis, dat is ons code woord.

Je zou dit ook niet van mij verwachten want ik zie er maar braaf en gewoontjes uit maar ik ben er echt heel erg goed in.

Ik kom hier al jaren en twijfelde om het hier neer te zetten maar het is toch lekker anoniem.

edit: Mijn studie duurt nog 2 jaar en daarna ga ik er mee kappen.


Laatst aangepast door Biechtje01 op za 28 mei 2011 - 6:20; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 31 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Phileine za 28 mei 2011 - 5:52

Biechtje01 schreef:Ik biecht op dat ik stiekem als hoer wat bij verdien om mijn studie te bekostigen en leuke dingen van te doen.

Ik ben getrouwd mijn man weet het maar wil er verder niet teveel van weten want ik ga namelijk altijd naar de klant zelf toe. Zolang hij er weinig van merkt en het geld ziet klaagt hij niet, hij vind het geld stiekem wel lekker.. maar we hebben het er nooit over. Ik zeg dan schat ik ga naar de kermis, dat is ons code woord.

Je zou dit ook niet van mij verwachten want ik zie er maar braaf en gewoontjes uit maar ik ben er echt heeel erg goed in.

Ik kom hier al jaren en twijfelde om het hier neer te zetten maar het is toch lekker anoniem.

Groetjes.

Kijk, jij hebt het gewonnen van mijn nieuwsgierigheid naar de zwangere biechtjes :P
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 31 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 5:54

Vilein schreef:
Kijk, jij hebt het gewonnen van mijn nieuwsgierigheid naar de zwangere biechtjes :P
+100

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 31 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 5:54

Nu ben ik ook nieuwsgierig Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 31 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 5:58

Whaha, ja ik ben ook wel nieuwsgierig, al vind ik het niet zo geloofwaardig geschreven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 31 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 5:58

Ach, het zou best kunnen..
De moeder van een vriendin van me heeft het ook jaren gedaan.. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 31 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 6:01

Nou er kan in ieder geval al een heel grote groep meiden worden weggestreept. Zijn er volgens mij maar weinig hier die studeren en getrouwd zijn. En van die groep dames kunnen er weer een x-aantal weg die wel correct schrijven angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 31 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 6:09

Reva schreef:Nou er kan in ieder geval al een heel grote groep meiden worden weggestreept. Zijn er volgens mij maar weinig hier die studeren en getrouwd zijn. En van die groep dames kunnen er weer een x-aantal weg die wel correct schrijven angel

Sorry maar vind het niet echt leuk om belachelijk gemaakt te worden om mijn schrijf wijze. Ik ben verder geen slecht persoon maar ik draag een groot geheim in het dagelijks leven.

En raden heeft geen zin want ik durf zoiets zelfs online niet toe te geven laat staan in het echt.




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 31 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 6:11

Reva schreef:Nou er kan in ieder geval al een heel grote groep meiden worden weggestreept. Zijn er volgens mij maar weinig hier die studeren en getrouwd zijn. En van die groep dames kunnen er weer een x-aantal weg die wel correct schrijven angel

Mijn gedachte Laughing

Ik zou zoiets nooit kunnen... Maar zo lang het je zelf (en je man) niet in de weg zit, moet je het vooral blijven doen!
Hoe lang moet je nog studeren, biechtje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 31 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum