Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

flits-biechttopic

+73
Kaat
Sorella
L!ND@
Angela_1986
MADDIE
Bruintje Beer
studiebol
mickey
Sjaantje
Gigi_
Feline
Ugly Betty
Parisienne
CrazyGrace
Paper Crown
Sweety
Supertalentje
luisa
Try
Julia
CCC
Toet
Rumble
Laquisia
Inge
xxDila
Lotus
Ella
Jerry
girli
NerdChic
shadow
Moezie
Mamasapje
TGR
Jeanette
lyke
joyce0606
xxjojootjexx
Zwoesj
Guus
Monte
Admin
Melis_je
Mermaid
Schaapke
RioolSpook
Phileine
Lavendel
Qiara
RYW
Pussycat
Tsjip
Jordana
Suus
Xanna
SoGood
Caroow
Burn
SuperGrover
Sterre
Merai
Zora
Susan
Lejow
Blond
Tania
Pien
Lady4
Mamsie
Antibes
Prosecco
nina
77 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 30 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 1:22

Elodie schreef:
James schreef:
Nee, natuurlijk niet. Maar ik haal over het algemeen wel veel voldoening en liefde uit het opvoeden van mijn zoon.
Ja, ik ook. Maar echt niet altijd. En op zulke momenten dus niet Wink
Mee eens ja.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 30 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 1:23

James schreef:
Francaise_ schreef:Ik biecht op dat ik me nu al doodverveel en er nog 5 vakantieweken komen Sad

Kan je niet weer gaan werken en wat vakantietijd laten uitbetalen?
Neen, heb gisteren mijn afscheid gehad en ik heb er nu ook echt geen zin om nog voor het bedrijf te werken. Overigens laat ik ook nog heel veel uitbetalen, heb echt onwijs veel uren staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 30 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Ugly Betty vr 27 mei 2011 - 1:54

Francaise_ schreef:
James schreef:
Francaise_ schreef:Ik biecht op dat ik me nu al doodverveel en er nog 5 vakantieweken komen Sad

Kan je niet weer gaan werken en wat vakantietijd laten uitbetalen?
Neen, heb gisteren mijn afscheid gehad en ik heb er nu ook echt geen zin om nog voor het bedrijf te werken. Overigens laat ik ook nog heel veel uitbetalen, heb echt onwijs veel uren staan.

Kan je niet voor een paar weken via een uitzendbureau gaan werken? Of een ander baantje zoeken...
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 30 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Paper Crown vr 27 mei 2011 - 2:16

Biechtje01 schreef:Ik ben heel erg bang dat ik een soa heb. Dat zou door mijn ex komen. Ik weet dat ik moet testen, maar ik durf het niet. Ik ben zo bang voor het antwoord. De laatste tijd heb ik ook meerdere klachten: Steken en branderig gevoel, en het rommelt een beetje van binnen. Ik dacht eerst aan een schimmelinfectie, maar dit duurt nu al een maand. Ik ben zo bang dat ik onvruchtbaar hierdoor word. Daarom moet ik naar de huisarts om te gaan testen, maar ik vind het echt doodeng.

ga dat maar vliegensvlug doen, hier 't levende bewijs dat ik door chlamydia niet zwanger kan blijven!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 30 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Antibes vr 27 mei 2011 - 2:25

James schreef:
Persephone schreef:Jaja, dus als je met een krijsend kind in een supermarkt rondloopt dan denken jullie 'oh, wat krijg ik toch vreselijk veel líefde terug van mijn kind'?

Jeetje, dan mis ik echt een paar genen om een goede moeder te zijn. Ik wil ze dan alleen nog maar in het karretje achterlaten en hard wegrennen. angel

Nee, maar in jouw berichten lees ik wel vaak dat je echt niet zoveel liefde en beloning krijgt van je kinderen als iedereen denkt. En dat heb ik dus wel. Meer zelfs.

Ik denk dat dat vooral met een emotionele/nuchtere instelling en daardoor de ervaring van de moeder te maken heeft en niet zozeer met de kinderen...
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 30 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Ugly Betty vr 27 mei 2011 - 2:30

Biechtje01 schreef:Ik ben heel erg bang dat ik een soa heb. Dat zou door mijn ex komen. Ik weet dat ik moet testen, maar ik durf het niet. Ik ben zo bang voor het antwoord. De laatste tijd heb ik ook meerdere klachten: Steken en branderig gevoel, en het rommelt een beetje van binnen. Ik dacht eerst aan een schimmelinfectie, maar dit duurt nu al een maand. Ik ben zo bang dat ik onvruchtbaar hierdoor word. Daarom moet ik naar de huisarts om te gaan testen, maar ik vind het echt doodeng.

Ik zou het zeker laten testen. Nu is er nog wat aan te doen. Als je er veel langer mee blijft lopen niet. Dan krijg je misschien pas "het antwoord" als blijkt dat je onvruchtbaar bent!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 30 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 2:30

Ugly Betty schreef:
Francaise_ schreef:
James schreef:
Francaise_ schreef:Ik biecht op dat ik me nu al doodverveel en er nog 5 vakantieweken komen Sad

Kan je niet weer gaan werken en wat vakantietijd laten uitbetalen?
Neen, heb gisteren mijn afscheid gehad en ik heb er nu ook echt geen zin om nog voor het bedrijf te werken. Overigens laat ik ook nog heel veel uitbetalen, heb echt onwijs veel uren staan.

Kan je niet voor een paar weken via een uitzendbureau gaan werken? Of een ander baantje zoeken...
Ik ben nog in dienst dus dat lijkt me niet. Denk dat ik gewoon even moet afkicken. Ga wel vrijwilligerswerk doen dus dat scheelt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 30 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 4:36

2CKC2 schreef:
Biechtje01 schreef:Ik ben heel erg bang dat ik een soa heb. Dat zou door mijn ex komen. Ik weet dat ik moet testen, maar ik durf het niet. Ik ben zo bang voor het antwoord. De laatste tijd heb ik ook meerdere klachten: Steken en branderig gevoel, en het rommelt een beetje van binnen. Ik dacht eerst aan een schimmelinfectie, maar dit duurt nu al een maand. Ik ben zo bang dat ik onvruchtbaar hierdoor word. Daarom moet ik naar de huisarts om te gaan testen, maar ik vind het echt doodeng.

ga dat maar vliegensvlug doen, hier 't levende bewijs dat ik door chlamydia niet zwanger kan blijven!

Ook best dom om niet te gaan 'ik ben zo bang dat ik onvruchtbaar word' dat gaat dan zeker niet helpen als je je kop in het zand steekt natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 30 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 5:11

Ik moet iets bekennen. Ik heb altijd een goede relatie gehad. Ondanks dat mijn vriend geen prater is, dacht ik dat we de ideale relatie hadden. Nu heeft mijn collega me van de week op de mond gezoend. En ik ben er helemaal ondersteboven van. Hij zit heel slecht in zijn vel. Dus hij heeft een excuus. Ik heb geen excuus dat ik het heel fijn vond. Maar dat was het wel. Ik krijg weer kriebels als ik er aan denk. Ik wil absoluut geen relatie met hem, hij is zelf ook bezet. Maar ik voel me lichamelijk heel erg aangetrokken door hem. En als hij nu voor de deur zou staan, dan sta ik niet voor mezelf in. Ik voel me daardoor in en in slecht. Ik wil dit gevoel dus ook niet hebben, verstandelijk. Mijn gevoel gaat alleen niet mee. Gelukkig was het de laatste dag dat ik die collega zou zien. Dus ik hoef hem niet meer onder ogen te komen. Maar alleen al dat ik dit kon voelen is voor mij schrikbarend. Ik weet dus niet of dit pure lust is, of dat mijn relatie niet goed zit. Allemaal heel erg verwarrend dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 30 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 5:16

Elodie schreef:
James schreef:
Elodie schreef:
James schreef:
Persephone schreef:Jaja, dus als je met een krijsend kind in een supermarkt rondloopt dan denken jullie 'oh, wat krijg ik toch vreselijk veel líefde terug van mijn kind'?

Jeetje, dan mis ik echt een paar genen om een goede moeder te zijn. Ik wil ze dan alleen nog maar in het karretje achterlaten en hard wegrennen. angel

Nee, maar in jouw berichten lees ik wel vaak dat je echt niet zoveel liefde en beloning krijgt van je kinderen als iedereen denkt. En dat heb ik dus wel. Meer zelfs.

Maar denk je dan echt als je kind gaat krijsen en tieren in de supermarkt: 'oh wat heerlijk deze liefde, ik krijg er zoveel voor terug?'

Nee, natuurlijk niet. Maar ik haal over het algemeen wel veel voldoening en liefde uit het opvoeden van mijn zoon.
Ja, ik ook. Maar echt niet altijd. En op zulke momenten dus niet Wink

nog geen peuterpuber, maar als ik mijn dochter even heel vervelend vond en ze knuffelt me daarna helemaal plat, dan weegt dat laatste veel zwaarder dan dat eerste en daar ging het om in de reacties toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 30 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 5:19

Jen_ schreef:
2CKC2 schreef:
Biechtje01 schreef:Ik ben heel erg bang dat ik een soa heb. Dat zou door mijn ex komen. Ik weet dat ik moet testen, maar ik durf het niet. Ik ben zo bang voor het antwoord. De laatste tijd heb ik ook meerdere klachten: Steken en branderig gevoel, en het rommelt een beetje van binnen. Ik dacht eerst aan een schimmelinfectie, maar dit duurt nu al een maand. Ik ben zo bang dat ik onvruchtbaar hierdoor word. Daarom moet ik naar de huisarts om te gaan testen, maar ik vind het echt doodeng.

ga dat maar vliegensvlug doen, hier 't levende bewijs dat ik door chlamydia niet zwanger kan blijven!

Ook best dom om niet te gaan 'ik ben zo bang dat ik onvruchtbaar word' dat gaat dan zeker niet helpen als je je kop in het zand steekt natuurlijk.

Ik begrijp het angstgevoel wel. Denk dat ik het ook zou hebben. Ben je dan meteen dom?
Maar wel heen gaan ja!!! Wie weet ben je er nu nog op tijd bij!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 30 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 6:23

Ik heb een rotweek. Mijn vriend twijfelt aan onze relatie (want hij vindt dat we niet goed communiceren (ik vind van wel)) en laat me onbepaalde tijd in onzekerheid zitten. Ik pik het, want ik wil hem echt niet kwijt. Er is een fout op mijn werk gemaakt die zo duur is dat ik er helemaal misselijk van werd ik mag het oplossen. Ik heb het vreselijk druk en nu heeft mijn gsm-provider ook nog 40 euro teveel afgeschreven. Zij vinden dat het mag, maar volgens de algemene voorwaarden mag het helemaal niet. Kan ik maandag naar het Juridisch Loket. Ik denk bijna: ik laat het erbij zitten, ik heb er geen zin in, maar ik vind het niet eerlijk. Komend weekend wordt weer zo druk en ik heb er helemaal geen zin in. Ik kan niet eens even iemand bellen, iedereen is al wat aan het doen én er is niemand op msn. Ik wou dat ik een fles drank had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 30 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 6:50

Vrienden van mij hebben pas een kindje gekregen. Ik was daar vandaag op visite, en de manier waarop zij met het kindje om gingen gaf mij echt de kriebels! Hij gaat namelijk heel ruig om met de baby. Het hummeltje is net 2 weken oud! Maar hij doet net alsof het de hele wereld al begrijpt en schreeuwt ook tegen hem als het huilt.. Zij geeft zelf ook aan dat zij vind dat hij erg ruig met het hummeltje omgaat.. Ik vind het heel lastig..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 30 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 6:58

Youandi schreef:
Jen_ schreef:
2CKC2 schreef:
Biechtje01 schreef:Ik ben heel erg bang dat ik een soa heb. Dat zou door mijn ex komen. Ik weet dat ik moet testen, maar ik durf het niet. Ik ben zo bang voor het antwoord. De laatste tijd heb ik ook meerdere klachten: Steken en branderig gevoel, en het rommelt een beetje van binnen. Ik dacht eerst aan een schimmelinfectie, maar dit duurt nu al een maand. Ik ben zo bang dat ik onvruchtbaar hierdoor word. Daarom moet ik naar de huisarts om te gaan testen, maar ik vind het echt doodeng.

ga dat maar vliegensvlug doen, hier 't levende bewijs dat ik door chlamydia niet zwanger kan blijven!

Ook best dom om niet te gaan 'ik ben zo bang dat ik onvruchtbaar word' dat gaat dan zeker niet helpen als je je kop in het zand steekt natuurlijk.

Ik begrijp het angstgevoel wel. Denk dat ik het ook zou hebben. Ben je dan meteen dom?
Maar wel heen gaan ja!!! Wie weet ben je er nu nog op tijd bij!

Nee je bent dan niet dom, maar de actie is wel dom. Het heeft toch geen zin om zo te denken? Hoe langer je doorloopt met chlamidya, hoe meer de kans op onvruchtbaarheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 30 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 8:15

Biechtje01 schreef:Ik heb een rotweek. Mijn vriend twijfelt aan onze relatie (want hij vindt dat we niet goed communiceren (ik vind van wel)) en laat me onbepaalde tijd in onzekerheid zitten. Ik pik het, want ik wil hem echt niet kwijt. Er is een fout op mijn werk gemaakt die zo duur is dat ik er helemaal misselijk van werd ik mag het oplossen. Ik heb het vreselijk druk en nu heeft mijn gsm-provider ook nog 40 euro teveel afgeschreven. Zij vinden dat het mag, maar volgens de algemene voorwaarden mag het helemaal niet. Kan ik maandag naar het Juridisch Loket. Ik denk bijna: ik laat het erbij zitten, ik heb er geen zin in, maar ik vind het niet eerlijk. Komend weekend wordt weer zo druk en ik heb er helemaal geen zin in. Ik kan niet eens even iemand bellen, iedereen is al wat aan het doen én er is niemand op msn. Ik wou dat ik een fles drank had.
Je mag mij wel PM-en, kunnen we msnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 30 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 8:20

Jen_ schreef:
Youandi schreef:
Jen_ schreef:
2CKC2 schreef:
Biechtje01 schreef:Ik ben heel erg bang dat ik een soa heb. Dat zou door mijn ex komen. Ik weet dat ik moet testen, maar ik durf het niet. Ik ben zo bang voor het antwoord. De laatste tijd heb ik ook meerdere klachten: Steken en branderig gevoel, en het rommelt een beetje van binnen. Ik dacht eerst aan een schimmelinfectie, maar dit duurt nu al een maand. Ik ben zo bang dat ik onvruchtbaar hierdoor word. Daarom moet ik naar de huisarts om te gaan testen, maar ik vind het echt doodeng.

ga dat maar vliegensvlug doen, hier 't levende bewijs dat ik door chlamydia niet zwanger kan blijven!

Ook best dom om niet te gaan 'ik ben zo bang dat ik onvruchtbaar word' dat gaat dan zeker niet helpen als je je kop in het zand steekt natuurlijk.

Ik begrijp het angstgevoel wel. Denk dat ik het ook zou hebben. Ben je dan meteen dom?
Maar wel heen gaan ja!!! Wie weet ben je er nu nog op tijd bij!

Nee je bent dan niet dom, maar de actie is wel dom. Het heeft toch geen zin om zo te denken? Hoe langer je doorloopt met chlamidya, hoe meer de kans op onvruchtbaarheid.

Ja klopt, heb je gelijk in. Ik vond het overkomen alsof je het biechtje in kwestie dom vind. Maar dat is bij deze rechtgezet Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 30 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 8:45

Biechtje01 schreef:Vrienden van mij hebben pas een kindje gekregen. Ik was daar vandaag op visite, en de manier waarop zij met het kindje om gingen gaf mij echt de kriebels! Hij gaat namelijk heel ruig om met de baby. Het hummeltje is net 2 weken oud! Maar hij doet net alsof het de hele wereld al begrijpt en schreeuwt ook tegen hem als het huilt.. Zij geeft zelf ook aan dat zij vind dat hij erg ruig met het hummeltje omgaat.. Ik vind het heel lastig..
Oh dit vind ik wel heel erg eigenlijk....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 30 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 8:48

Storm schreef:
Biechtje01 schreef:Vrienden van mij hebben pas een kindje gekregen. Ik was daar vandaag op visite, en de manier waarop zij met het kindje om gingen gaf mij echt de kriebels! Hij gaat namelijk heel ruig om met de baby. Het hummeltje is net 2 weken oud! Maar hij doet net alsof het de hele wereld al begrijpt en schreeuwt ook tegen hem als het huilt.. Zij geeft zelf ook aan dat zij vind dat hij erg ruig met het hummeltje omgaat.. Ik vind het heel lastig..
Oh dit vind ik wel heel erg eigenlijk....

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 30 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 8:49

Weet je dat mannen ook een "postnatale depressie" kunnen krijgen?
Als hij zich "vreemd" gedraagt tov de kleine is het misschien tijd om aan de bel te trekken bij een huisarts ofzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 30 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 8:50

Ik moet er bijna van huilen (emo wijf...) ik snap niet dat iemand tegen een hummeltje van 2 weken oud kan schreeuwen. Ik zou sowieso aan de bel trekken; dit kan leiden tot mishandeling. Dit is in ieder geval NIET goed, echt niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 30 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 8:56

Ik biecht op...

Ik zag net een vakantie foto van mij begin dit jaar... en vindt me echt enorm lelijk.
Dit omdat ik overgewicht heb ( 125 bij 1.74) en wil er nu echt wat aan doen, maar weet niet goed wat.
Alles al geprobeerd, shakes, dietiste , meer sporten etc maar op een of andere manier lukt het me een paar weken maar daarna niet meer Sad Ik weet het echt even niet meer nu..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 30 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 8:58

Storm schreef:
Biechtje01 schreef:Vrienden van mij hebben pas een kindje gekregen. Ik was daar vandaag op visite, en de manier waarop zij met het kindje om gingen gaf mij echt de kriebels! Hij gaat namelijk heel ruig om met de baby. Het hummeltje is net 2 weken oud! Maar hij doet net alsof het de hele wereld al begrijpt en schreeuwt ook tegen hem als het huilt.. Zij geeft zelf ook aan dat zij vind dat hij erg ruig met het hummeltje omgaat.. Ik vind het heel lastig..
Oh dit vind ik wel heel erg eigenlijk....

Ik ook! Serieus...schreeuwen tegen een baby van twee weken?! Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 30 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 9:08

Ik heb dat trouwens een keer andersom meegemaakt; dat iemand anders tegen mijn baby 'schreeuwde'. Ik was net 2 dagen bevallen en lag in het ziekenhuis met 2 liter bloed verloren. Ik had een hele lieve verpleegster maar kreeg op eens een andere. En die was helemaal niet leuk. Elke keer als mijn zoon huilde haalde ze hem uit zijn bedje, sprak hem heel streng vermanend toe, verhief haar stem tegen hem en deed gewoon heel vervelend. Ik snap achteraf nog steeds niet waarom ik daar toen geen klacht over heb ingediend. Ik was gewoon veel te zwak waarschijnlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 30 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 9:11

Biechtje01 schreef:Ik biecht op...

Ik zag net een vakantie foto van mij begin dit jaar... en vindt me echt enorm lelijk.
Dit omdat ik overgewicht heb ( 125 bij 1.74) en wil er nu echt wat aan doen, maar weet niet goed wat.
Alles al geprobeerd, shakes, dietiste , meer sporten etc maar op een of andere manier lukt het me een paar weken maar daarna niet meer Sad Ik weet het echt even niet meer nu..

Meld je aan bij het 15 kilo en meer af willen vallen topic. Daar kletsen heel veel meiden over afvallen en ben je ook zeker meer dan welkom als het even minder gaat. Die motivatie helpt mij wel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 30 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 9:25

Ik biecht op dat ik na al die jaren nog steeds goede tijden slechte tijden kijk en mij er elke aflevering op verheug om het te kijken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 30 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum