Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

flits-biechttopic

+73
Kaat
Sorella
L!ND@
Angela_1986
MADDIE
Bruintje Beer
studiebol
mickey
Sjaantje
Gigi_
Feline
Ugly Betty
Parisienne
CrazyGrace
Paper Crown
Sweety
Supertalentje
luisa
Try
Julia
CCC
Toet
Rumble
Laquisia
Inge
xxDila
Lotus
Ella
Jerry
girli
NerdChic
shadow
Moezie
Mamasapje
TGR
Jeanette
lyke
joyce0606
xxjojootjexx
Zwoesj
Guus
Monte
Admin
Melis_je
Mermaid
Schaapke
RioolSpook
Phileine
Lavendel
Qiara
RYW
Pussycat
Tsjip
Jordana
Suus
Xanna
SoGood
Caroow
Burn
SuperGrover
Sterre
Merai
Zora
Susan
Lejow
Blond
Tania
Pien
Lady4
Mamsie
Antibes
Prosecco
nina
77 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 29 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Burn do 26 mei 2011 - 20:22

En ik weet wel dat hij net terugkomt van een oefening van 4,5 week in Amerika, maar dan had hij wel ff kunnen zeggen dattie bijv. ging slapen..

Ik heb hem gisteravond nog gesmst dat hij het vast niet zo bedoeld, maar dat ik te nieuwsgierig was en nu me onzeker aan het voelen ben, en een rotgevoel heb. Als hij ontwaakt is uit zijn coma, hoop ik oop een reactie..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 29 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 20:33

Ik snap je heel goed hoor Burn, dat had ik 'vroeger' ook altijd, ik was ook zo onzeker als de pest en zat de hele tijd te wachten op smsjes en als diegene dan niet terugsmste, dacht ik meteen dat er iets mis was.

Maar je moet wel even in gedachten houden dat het misschien averechts kan werken voor hem als je hem gaat 'bestoken' met smsjes terwijl hij gewoon ligt te slapen. Waarschijnlijk betekend het voor hem niets en denkt hij, ik ga nu slapen, ik sms haar morgen wel terug. Dat hoeft niks negatiefs voor jou te betekenen, snap je? Wink


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 29 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 20:44

Burn, dat is balen. Maar waarschijnlijk heeft hij niet in de gaten dat het zo belangrijk is voor jou dat je reageert.
Ik herken het wel hoor. Heb ook weleens dat ik voor mijn gevoel een heel heftig smsje stuur of een belangrijke vraag stel, en als ik dan geen antwoord terug krijg denk ik ook meteen dat er iets mis is, dat ik iets verkeerds heb gezegd, enz. En achteraf bleek dan altijd dat diegene erg druk was ergens mee.

Maar aan de andere kant, degene waarmee ik dat had had dat net zo goed andersom, want ik kreeg ook weleens een sms met waarom ik niet antwoorde of of er iets aan de hand was. En dan was ik ook gewoon even bezig met andere dingen. smile
Heel normaal dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 29 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 23:19

Burn hug is dat die jongen wat naar je craravan was komen kijken ????

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 29 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Burn do 26 mei 2011 - 23:59

Stuit, nee. Dit is een andere jongen. Een collega van mijn broer!

Storm, ik snap wel wat je bedoelt! Gelukkig snap je mij! Ik voelde me al een beetje apart!

Persephone, dankjewel voor je reactie! smile


Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 29 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 0:26

CrazyGrace schreef:Ik krijg anders heel veel liefde van een gillende en krijsende peuterpuber.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 29 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 0:27

James schreef:
CrazyGrace schreef:Ik krijg anders heel veel liefde van een gillende en krijsende peuterpuber.

+1
Maar ze zegt toch niet dat je geen liefde krijgt van een peuterpuber?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 29 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 0:37

Ik heb een verschrikkelijke kater na een veel te wilde nacht.. mijn god.. Maar ik leef! En dat is wel een fijn gevoel smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 29 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 0:39

Jaja, dus als je met een krijsend kind in een supermarkt rondloopt dan denken jullie 'oh, wat krijg ik toch vreselijk veel líefde terug van mijn kind'?

Jeetje, dan mis ik echt een paar genen om een goede moeder te zijn. Ik wil ze dan alleen nog maar in het karretje achterlaten en hard wegrennen. angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 29 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 0:44

Persephone schreef:

Jeetje, dan mis ik echt een paar genen om een goede moeder te zijn. Ik wil ze dan alleen nog maar in het karretje achterlaten en hard wegrennen. angel
Whahah herkenbaar Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 29 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 0:45

Biechtje01 schreef:Ik heb een verschrikkelijke kater na een veel te wilde nacht.. mijn god.. Maar ik leef! En dat is wel een fijn gevoel smile
Geniet ervan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 29 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 0:47

Ik ben heel erg bang dat ik een soa heb. Dat zou door mijn ex komen. Ik weet dat ik moet testen, maar ik durf het niet. Ik ben zo bang voor het antwoord. De laatste tijd heb ik ook meerdere klachten: Steken en branderig gevoel, en het rommelt een beetje van binnen. Ik dacht eerst aan een schimmelinfectie, maar dit duurt nu al een maand. Ik ben zo bang dat ik onvruchtbaar hierdoor word. Daarom moet ik naar de huisarts om te gaan testen, maar ik vind het echt doodeng.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 29 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 0:49

Biechtje, misschien vind je het dan fijner om naar de GGD te gaan? Ik zou het wel zsm laten testen in ieder geval.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 29 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 0:49

Biechtje01 schreef:Ik ben heel erg bang dat ik een soa heb. Dat zou door mijn ex komen. Ik weet dat ik moet testen, maar ik durf het niet. Ik ben zo bang voor het antwoord. De laatste tijd heb ik ook meerdere klachten: Steken en branderig gevoel, en het rommelt een beetje van binnen. Ik dacht eerst aan een schimmelinfectie, maar dit duurt nu al een maand. Ik ben zo bang dat ik onvruchtbaar hierdoor word. Daarom moet ik naar de huisarts om te gaan testen, maar ik vind het echt doodeng.

Dat is balen! Maar het is écht écht niet eng. Ik heb tijden opgezien tegen een inwendig onderzoek en ben toen uiteindelijk gegaan. En toen ben ik ook getest op SOA's, en het is níet eng, niet pijnlijk en aan 99% van de SOA's is gewoon iets te doen. Gewoon gaan dus. Niet over nadenken, maar bellen en een afspraak maken, hoe langer je nadenkt hoe erger het wordt, en uiteindelijk zul je toch eens moeten. Want als je niet gaat wordt het alleen maar enger en de klachten alleen maar erger.

Succes ermee, want leuk is anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 29 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 0:53

Persephone, ik ben niet bang voor de test zelf (heb weleens vaker een SOA test gedaan, maar dat is jaren geleden), maar bang voor de uitslag. Straks blijk ik het al jaren te hebben en ben ik onvruchtbaar. Maar deze klachten zijn recent, dus daar moet inderdaad naar gekeken worden. GGD is volgens mij geen optie als je ouder bent dan 25. Huisarts is dus prima, maar nu moet ik mezelf er nog toe zetten. Hoop dat het door dit berichtje lukt. Spreek me maar wat moed in smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 29 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 0:54

Persephone schreef:Jaja, dus als je met een krijsend kind in een supermarkt rondloopt dan denken jullie 'oh, wat krijg ik toch vreselijk veel líefde terug van mijn kind'?

Jeetje, dan mis ik echt een paar genen om een goede moeder te zijn. Ik wil ze dan alleen nog maar in het karretje achterlaten en hard wegrennen. angel

Nee, maar in jouw berichten lees ik wel vaak dat je echt niet zoveel liefde en beloning krijgt van je kinderen als iedereen denkt. En dat heb ik dus wel. Meer zelfs.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 29 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 0:55

James schreef:
Persephone schreef:Jaja, dus als je met een krijsend kind in een supermarkt rondloopt dan denken jullie 'oh, wat krijg ik toch vreselijk veel líefde terug van mijn kind'?

Jeetje, dan mis ik echt een paar genen om een goede moeder te zijn. Ik wil ze dan alleen nog maar in het karretje achterlaten en hard wegrennen. angel

Nee, maar in jouw berichten lees ik wel vaak dat je echt niet zoveel liefde en beloning krijgt van je kinderen als iedereen denkt. En dat heb ik dus wel. Meer zelfs.

Fijn voor je.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 29 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 0:59

Biechtje01 schreef:Persephone, ik ben niet bang voor de test zelf (heb weleens vaker een SOA test gedaan, maar dat is jaren geleden), maar bang voor de uitslag. Straks blijk ik het al jaren te hebben en ben ik onvruchtbaar. Maar deze klachten zijn recent, dus daar moet inderdaad naar gekeken worden. GGD is volgens mij geen optie als je ouder bent dan 25. Huisarts is dus prima, maar nu moet ik mezelf er nog toe zetten. Hoop dat het door dit berichtje lukt. Spreek me maar wat moed in smile

Als je klachten hebt, maakt je leeftijd niet uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 29 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 1:01

Persephone schreef:
James schreef:
Persephone schreef:Jaja, dus als je met een krijsend kind in een supermarkt rondloopt dan denken jullie 'oh, wat krijg ik toch vreselijk veel líefde terug van mijn kind'?

Jeetje, dan mis ik echt een paar genen om een goede moeder te zijn. Ik wil ze dan alleen nog maar in het karretje achterlaten en hard wegrennen. angel

Nee, maar in jouw berichten lees ik wel vaak dat je echt niet zoveel liefde en beloning krijgt van je kinderen als iedereen denkt. En dat heb ik dus wel. Meer zelfs.

Fijn voor je.

Dat is zeker fijn Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 29 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 1:02

James schreef:
Persephone schreef:Jaja, dus als je met een krijsend kind in een supermarkt rondloopt dan denken jullie 'oh, wat krijg ik toch vreselijk veel líefde terug van mijn kind'?

Jeetje, dan mis ik echt een paar genen om een goede moeder te zijn. Ik wil ze dan alleen nog maar in het karretje achterlaten en hard wegrennen. angel

Nee, maar in jouw berichten lees ik wel vaak dat je echt niet zoveel liefde en beloning krijgt van je kinderen als iedereen denkt. En dat heb ik dus wel. Meer zelfs.

Maar denk je dan echt als je kind gaat krijsen en tieren in de supermarkt: 'oh wat heerlijk deze liefde, ik krijg er zoveel voor terug?'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 29 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 1:02

Biechtje01 schreef:Persephone, ik ben niet bang voor de test zelf (heb weleens vaker een SOA test gedaan, maar dat is jaren geleden), maar bang voor de uitslag. Straks blijk ik het al jaren te hebben en ben ik onvruchtbaar. Maar deze klachten zijn recent, dus daar moet inderdaad naar gekeken worden. GGD is volgens mij geen optie als je ouder bent dan 25. Huisarts is dus prima, maar nu moet ik mezelf er nog toe zetten. Hoop dat het door dit berichtje lukt. Spreek me maar wat moed in smile

Ah klote...sterkte en hopen op een goede uitslag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 29 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 1:03

Elodie schreef:
James schreef:
Persephone schreef:Jaja, dus als je met een krijsend kind in een supermarkt rondloopt dan denken jullie 'oh, wat krijg ik toch vreselijk veel líefde terug van mijn kind'?

Jeetje, dan mis ik echt een paar genen om een goede moeder te zijn. Ik wil ze dan alleen nog maar in het karretje achterlaten en hard wegrennen. angel

Nee, maar in jouw berichten lees ik wel vaak dat je echt niet zoveel liefde en beloning krijgt van je kinderen als iedereen denkt. En dat heb ik dus wel. Meer zelfs.

Maar denk je dan echt als je kind gaat krijsen en tieren in de supermarkt: 'oh wat heerlijk deze liefde, ik krijg er zoveel voor terug?'

Nee, natuurlijk niet. Maar ik haal over het algemeen wel veel voldoening en liefde uit het opvoeden van mijn zoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 29 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 1:04

James schreef:
Elodie schreef:
James schreef:
Persephone schreef:Jaja, dus als je met een krijsend kind in een supermarkt rondloopt dan denken jullie 'oh, wat krijg ik toch vreselijk veel líefde terug van mijn kind'?

Jeetje, dan mis ik echt een paar genen om een goede moeder te zijn. Ik wil ze dan alleen nog maar in het karretje achterlaten en hard wegrennen. angel

Nee, maar in jouw berichten lees ik wel vaak dat je echt niet zoveel liefde en beloning krijgt van je kinderen als iedereen denkt. En dat heb ik dus wel. Meer zelfs.

Maar denk je dan echt als je kind gaat krijsen en tieren in de supermarkt: 'oh wat heerlijk deze liefde, ik krijg er zoveel voor terug?'

Nee, natuurlijk niet. Maar ik haal over het algemeen wel veel voldoening en liefde uit het opvoeden van mijn zoon.
Ja, ik ook. Maar echt niet altijd. En op zulke momenten dus niet Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 29 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 1:18

Ik biecht op dat ik me nu al doodverveel en er nog 5 vakantieweken komen Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 29 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 1:20

Francaise_ schreef:Ik biecht op dat ik me nu al doodverveel en er nog 5 vakantieweken komen Sad

Kan je niet weer gaan werken en wat vakantietijd laten uitbetalen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 29 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum