Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

flits-biechttopic

+73
Kaat
Sorella
L!ND@
Angela_1986
MADDIE
Bruintje Beer
studiebol
mickey
Sjaantje
Gigi_
Feline
Ugly Betty
Parisienne
CrazyGrace
Paper Crown
Sweety
Supertalentje
luisa
Try
Julia
CCC
Toet
Rumble
Laquisia
Inge
xxDila
Lotus
Ella
Jerry
girli
NerdChic
shadow
Moezie
Mamasapje
TGR
Jeanette
lyke
joyce0606
xxjojootjexx
Zwoesj
Guus
Monte
Admin
Melis_je
Mermaid
Schaapke
RioolSpook
Phileine
Lavendel
Qiara
RYW
Pussycat
Tsjip
Jordana
Suus
Xanna
SoGood
Caroow
Burn
SuperGrover
Sterre
Merai
Zora
Susan
Lejow
Blond
Tania
Pien
Lady4
Mamsie
Antibes
Prosecco
nina
77 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 23 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 7:00

Mijn moeder had altijd heeel veel liefde voor ons en we hadden geen merktroep, maar ik zou willen dat ze geen kinderen had gehad, ondanks de vele liefde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 23 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Susan wo 25 mei 2011 - 7:08

Ik zeg ook niet dat het genoeg is als je maar spullen hebt, al dan niet merk, en liefde, maar dat die opmerking meestal wordt gemaakt als iemand twijfelt omdat ze het niet zo heel breed heeft. Als iemand met zware problemen overweegt een kind te krijgen dan zal niemand waarschijnlijk zeggen dat liefde genoeg is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 23 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 7:18

Ik kan niet wachten om te trouwen met mijn vriend. We zijn al meer dan 5 jaar samen dus het zou wel kunnen. Alleen ik wil een mooie, grote bruiloft (van ongeveer 10.000 euro) maar ik heb nog geen cent gespaard... Mijn vriend heeft wel 20.000 euro op de bank, maar vind dat ik de helft moet betalen. Ik snap hem wel want ik geef altijd net een beetje te veel geld uit om te sparen. Maar vind het wel jammer dat het nog een aantal jaren gaat duren....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 23 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Tania wo 25 mei 2011 - 7:23

Biechtje01 schreef:Ik kan niet wachten om te trouwen met mijn vriend. We zijn al meer dan 5 jaar samen dus het zou wel kunnen. Alleen ik wil een mooie, grote bruiloft (van ongeveer 10.000 euro) maar ik heb nog geen cent gespaard... Mijn vriend heeft wel 20.000 euro op de bank, maar vind dat ik de helft moet betalen. Ik snap hem wel want ik geef altijd net een beetje te veel geld uit om te sparen. Maar vind het wel jammer dat het nog een aantal jaren gaat duren....

En daarna gaan jullie trouwen in gemeenschap van goederen? Very Happy

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 23 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Susan wo 25 mei 2011 - 7:25

Tania schreef:
Biechtje01 schreef:Ik kan niet wachten om te trouwen met mijn vriend. We zijn al meer dan 5 jaar samen dus het zou wel kunnen. Alleen ik wil een mooie, grote bruiloft (van ongeveer 10.000 euro) maar ik heb nog geen cent gespaard... Mijn vriend heeft wel 20.000 euro op de bank, maar vind dat ik de helft moet betalen. Ik snap hem wel want ik geef altijd net een beetje te veel geld uit om te sparen. Maar vind het wel jammer dat het nog een aantal jaren gaat duren....

En daarna gaan jullie trouwen in gemeenschap van goederen? Very Happy

Haha, dat dacht ik ook al. lol!
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 23 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 7:28

Susan schreef:
Tania schreef:
Biechtje01 schreef:Ik kan niet wachten om te trouwen met mijn vriend. We zijn al meer dan 5 jaar samen dus het zou wel kunnen. Alleen ik wil een mooie, grote bruiloft (van ongeveer 10.000 euro) maar ik heb nog geen cent gespaard... Mijn vriend heeft wel 20.000 euro op de bank, maar vind dat ik de helft moet betalen. Ik snap hem wel want ik geef altijd net een beetje te veel geld uit om te sparen. Maar vind het wel jammer dat het nog een aantal jaren gaat duren....

En daarna gaan jullie trouwen in gemeenschap van goederen? Very Happy

Haha, dat dacht ik ook al. lol!
hahahah.. Dat is me wel eens vaker gevraagd..
Ik denk het namelijk wel... Maar toch denk ik dat we ons geld nog gescheiden houden.
Mijn vriend zou zich namelijk erg schuldig voelen als hij wél grote uitgaven doet (dat doet hij wel eens, niet vaak).. Beetje gek iets van hem.. Maar ach we zijn heel gelukkig zo.. en als we getrouwd zijn en hij wil het zo houden (voor zijn eigen schijn dus) dan doen we dat! :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 23 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 7:30

Biechtje01 schreef:
Fauve schreef:
Pien schreef:
Biechtje01 schreef:Ik wil graag even kwijt dat ik sommige mensen hoogst ongeschikt acht voor het moederschap en daarom niet begrijp dat ze zichzelf er capabel genoeg voor vinden.
dat vind ik nogal wa, doel je dan op mensen van hier of uit je dagelijkse leven? :shock:

Je kan dat toch ook gewoon in het algemeen vinden? Ik ben het er eigenlijk wel mee eens.

Ja, daar ben ik het ook mee eens. Zowel hier op het forum als in het dagelijks leven.
Ik vind het aantal jonge moeders hier ook schrikbarend veel. Zorg eerst dat je zelf een stevige fundering hebt voor dat je kinderen op de wereld zet.


Wat sneu zeg, dat je via het biechtje account moet gaan zeggen dat je het ergens mee eens bent. Sowieso, dat je anoniem moet gaan melden dat je mensen te jong of ongeschikt vind voor het moederschap. Zie het eerst zelf eens beter te doen zeg. Onvolwassen en sneu, om dit soort dingen even te melden in een biechttopic, onder een anoniem account.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 23 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 7:32

Biechtje01 schreef:
Susan schreef:
Tania schreef:
Biechtje01 schreef:Ik kan niet wachten om te trouwen met mijn vriend. We zijn al meer dan 5 jaar samen dus het zou wel kunnen. Alleen ik wil een mooie, grote bruiloft (van ongeveer 10.000 euro) maar ik heb nog geen cent gespaard... Mijn vriend heeft wel 20.000 euro op de bank, maar vind dat ik de helft moet betalen. Ik snap hem wel want ik geef altijd net een beetje te veel geld uit om te sparen. Maar vind het wel jammer dat het nog een aantal jaren gaat duren....

En daarna gaan jullie trouwen in gemeenschap van goederen? Very Happy

Haha, dat dacht ik ook al. lol!
hahahah.. Dat is me wel eens vaker gevraagd..
Ik denk het namelijk wel... Maar toch denk ik dat we ons geld nog gescheiden houden.
Mijn vriend zou zich namelijk erg schuldig voelen als hij wél grote uitgaven doet (dat doet hij wel eens, niet vaak).. Beetje gek iets van hem.. Maar ach we zijn heel gelukkig zo.. en als we getrouwd zijn en hij wil het zo houden (voor zijn eigen schijn dus) dan doen we dat! :-)

Lijkt me ook redelijk terecht. Zowel dat hij van je vraagt om de helft te betalen als dat hij op huwelijkse voorwaarden wil trouwen. (je geld gescheiden houden als je in gemeenschap van goederen bent getrouwd is best dom, want het ís niet gescheiden, dat je beiden nog een aparte rekening hebt, ok... maar alles apart houden vind ik raar).

Ik zou mijn geld ook niet delen met iemand die niet kan sparen en alles er doorheen jaagt, als ik zelf mijn best doe om een spaarpotje te hebben. Beetje veel risico voor hem, nietwaar? En niet zo slim om een grote bruiloft te willen als je er het geld niet voor hebt. Dan je eisen wat bijstellen zodat je wat minder luxe kunt trouwen? Ik zou me er knap vervelend onder voelen als iemand met me wil trouwen, allerlei eisen heeft en ik mag dat gaan betalen omdat de ander het vertikt te sparen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 23 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 7:38

Persephone schreef:
Lijkt me ook redelijk terecht. Zowel dat hij van je vraagt om de helft te betalen als dat hij op huwelijkse voorwaarden wil trouwen. (je geld gescheiden houden als je in gemeenschap van goederen bent getrouwd is best dom, want het ís niet gescheiden, dat je beiden nog een aparte rekening hebt, ok... maar alles apart houden vind ik raar).

Ik zou mijn geld ook niet delen met iemand die niet kan sparen en alles er doorheen jaagt, als ik zelf mijn best doe om een spaarpotje te hebben. Beetje veel risico voor hem, nietwaar? En niet zo slim om een grote bruiloft te willen als je er het geld niet voor hebt. Dan je eisen wat bijstellen zodat je wat minder luxe kunt trouwen? Ik zou me er knap vervelend onder voelen als iemand met me wil trouwen, allerlei eisen heeft en ik mag dat gaan betalen omdat de ander het vertikt te sparen.
Ik ben het helemaal met je eens. We hebben nu elk ons eigen betaal- en spaarrekening en een gezamenlijk rekening. Dit zullen we ook houden als we getrouwd zijn. En natuurlijk moet hij zijn geld niet mij delen. Hij werkt al 8 jaar langer als ik, maar we verdienen eigenlijk even veel. En ik eis niets bij hem hoor over ons eventuele bruiloft. Ik snap namelijk dat ik de helft moet betalen.. en ja.. dan is het aan ons samen hoe groot we het willen.. En willen we het groot, dan zal ik nog even moeten sparen! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 23 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 7:38

Dat heb ik ook, met het trouwen.
Ik heb redelijk wat spaargeld en hij niet, maar we delen alle kosten eerlijk en houden onze eigen spaarrekeningen gescheiden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 23 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Toet wo 25 mei 2011 - 7:42

Biechtje01 schreef:
Fauve schreef:
Pien schreef:
Biechtje01 schreef:Ik wil graag even kwijt dat ik sommige mensen hoogst ongeschikt acht voor het moederschap en daarom niet begrijp dat ze zichzelf er capabel genoeg voor vinden.
dat vind ik nogal wa, doel je dan op mensen van hier of uit je dagelijkse leven? :shock:

Je kan dat toch ook gewoon in het algemeen vinden? Ik ben het er eigenlijk wel mee eens.

Ja, daar ben ik het ook mee eens. Zowel hier op het forum als in het dagelijks leven.
Ik vind het aantal jonge moeders hier ook schrikbarend veel. Zorg eerst dat je zelf een stevige fundering hebt voor dat je kinderen op de wereld zet.

Wat is dit dan? Een discussie starten/voeren onder het biechtaccount, omdat je het niet met je echte naam uit durft te spreken? Kansloos.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 23 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 7:44

Susan schreef:Ik denk dat je dat niet te letterlijk moet nemen, meer dat er wordt bedoeld dat het een baby niet uitmaakt of hij in een designkamertje van 2000 euro ligt, in een gloednieuwe Stokke Xplory wordt vervoerd en kleertjes van Tommy Hilfiger draagt of dat hij een winkel uit de kringloopwinkel heeft en een zesdehands wagen en kleertjes van de Wibra, dat het dan wel belangrijker is dat er met liefde voor hem wordt gezorgd. Echt alleen liefde en niets anders is inderdaad wel erg karig.
Grappig. Ik heb dit al een paar keer genoemd en dan krijg ik iedereen over me heen omdat ik het niet zou snappen en jij krijgt niemand over je heen. Haast zou ik er een kind voor baren (ik heb alleen geen partner en die schijn je bij de verwekking nodig te hebben, zoo stom)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 23 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 7:45

Francaise_ schreef:
Susan schreef:Ik denk dat je dat niet te letterlijk moet nemen, meer dat er wordt bedoeld dat het een baby niet uitmaakt of hij in een designkamertje van 2000 euro ligt, in een gloednieuwe Stokke Xplory wordt vervoerd en kleertjes van Tommy Hilfiger draagt of dat hij een winkel uit de kringloopwinkel heeft en een zesdehands wagen en kleertjes van de Wibra, dat het dan wel belangrijker is dat er met liefde voor hem wordt gezorgd. Echt alleen liefde en niets anders is inderdaad wel erg karig.
Grappig. Ik heb dit al een paar keer genoemd en dan krijg ik iedereen over me heen omdat ik het niet zou snappen en jij krijgt niemand over je heen. Haast zou ik er een kind voor baren (ik heb alleen geen partner en die schijn je bij de verwekking nodig te hebben, zoo stom)
Dat wordt regelmatig geroepen hoor, ook door mij oa, en nog wel een vrouwen hier die het daar volledig mee eens zijn.

Het ligt er alleen aan hóe je het zegt, misschien?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 23 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 7:46

toetje_ schreef:
Biechtje01 schreef:
Fauve schreef:
Pien schreef:
Biechtje01 schreef:Ik wil graag even kwijt dat ik sommige mensen hoogst ongeschikt acht voor het moederschap en daarom niet begrijp dat ze zichzelf er capabel genoeg voor vinden.
dat vind ik nogal wa, doel je dan op mensen van hier of uit je dagelijkse leven? :shock:

Je kan dat toch ook gewoon in het algemeen vinden? Ik ben het er eigenlijk wel mee eens.

Ja, daar ben ik het ook mee eens. Zowel hier op het forum als in het dagelijks leven.
Ik vind het aantal jonge moeders hier ook schrikbarend veel. Zorg eerst dat je zelf een stevige fundering hebt voor dat je kinderen op de wereld zet.

Wat is dit dan? Een discussie starten/voeren onder het biechtaccount, omdat je het niet met je echte naam uit durft te spreken? Kansloos.
Dan schreeuwen zij die zich aangesproken voelen gelijk dat je omdat je geen recht van spreken hebt (want je bent immers geen moeder) en is de hele discussie gelijk weg dus ik begrijp dat iemand het inmiddels anoniem wil doen. En dan krijg je dus deze opmerkingen weer... Zucht...


Laatst aangepast door Francaise_ op wo 25 mei 2011 - 7:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 23 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 7:49

Persephone schreef:
Francaise_ schreef:
Susan schreef:Ik denk dat je dat niet te letterlijk moet nemen, meer dat er wordt bedoeld dat het een baby niet uitmaakt of hij in een designkamertje van 2000 euro ligt, in een gloednieuwe Stokke Xplory wordt vervoerd en kleertjes van Tommy Hilfiger draagt of dat hij een winkel uit de kringloopwinkel heeft en een zesdehands wagen en kleertjes van de Wibra, dat het dan wel belangrijker is dat er met liefde voor hem wordt gezorgd. Echt alleen liefde en niets anders is inderdaad wel erg karig.
Grappig. Ik heb dit al een paar keer genoemd en dan krijg ik iedereen over me heen omdat ik het niet zou snappen en jij krijgt niemand over je heen. Haast zou ik er een kind voor baren (ik heb alleen geen partner en die schijn je bij de verwekking nodig te hebben, zoo stom)
Dat wordt regelmatig geroepen hoor, ook door mij oa, en nog wel een vrouwen hier die het daar volledig mee eens zijn.

Het ligt er alleen aan hóe je het zegt, misschien?
Ik zou er nooit vervelende dingen over zeggen want ik vraag het me gewoon af of het verstandig is en ik vind het een dooddoener om dan te zeggen dat Mamsie het zo goed doet. Doet ze naar mijn weten maar ik ken haar niet buiten het forum, het gaat meer over het algemeen. Geldzorgen, geen baan, slechte relatie en dan lezen dat iemand zwanger is bijvoorbeeld.
Overigens heb ik op dat soort dingen nooit gereageerd dus daar herken ik mij dan niet in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 23 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 7:51

Francaise_ schreef:
Persephone schreef:
Francaise_ schreef:
Susan schreef:Ik denk dat je dat niet te letterlijk moet nemen, meer dat er wordt bedoeld dat het een baby niet uitmaakt of hij in een designkamertje van 2000 euro ligt, in een gloednieuwe Stokke Xplory wordt vervoerd en kleertjes van Tommy Hilfiger draagt of dat hij een winkel uit de kringloopwinkel heeft en een zesdehands wagen en kleertjes van de Wibra, dat het dan wel belangrijker is dat er met liefde voor hem wordt gezorgd. Echt alleen liefde en niets anders is inderdaad wel erg karig.
Grappig. Ik heb dit al een paar keer genoemd en dan krijg ik iedereen over me heen omdat ik het niet zou snappen en jij krijgt niemand over je heen. Haast zou ik er een kind voor baren (ik heb alleen geen partner en die schijn je bij de verwekking nodig te hebben, zoo stom)
Dat wordt regelmatig geroepen hoor, ook door mij oa, en nog wel een vrouwen hier die het daar volledig mee eens zijn.

Het ligt er alleen aan hóe je het zegt, misschien?
Ik zou er nooit vervelende dingen over zeggen want ik vraag het me gewoon af of het verstandig is en ik vind het een dooddoener om dan te zeggen dat Mamsie het zo goed doet. Doet ze naar mijn weten maar ik ken haar niet buiten het forum, het gaat meer over het algemeen. Geldzorgen, geen baan, slechte relatie en dan lezen dat iemand zwanger is bijvoorbeeld.
Overigens heb ik op dat soort dingen nooit gereageerd dus daar herken ik mij dan niet in.

Dat geldt niet alleen voor jonge moeders, maar ook vaak genoeg voor moeders in de 30 of 40. Daarbij, het biechtaccount is niet bedoeld om anoniem je mening kenbaar te maken. Dat is om anoniem iets op te biechten, niet om even zonder gevolgen te kunnen spuien waar je onder je eigen naam te laf voor bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 23 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 7:56

Persephone schreef:
Francaise_ schreef:
Persephone schreef:
Francaise_ schreef:
Susan schreef:Ik denk dat je dat niet te letterlijk moet nemen, meer dat er wordt bedoeld dat het een baby niet uitmaakt of hij in een designkamertje van 2000 euro ligt, in een gloednieuwe Stokke Xplory wordt vervoerd en kleertjes van Tommy Hilfiger draagt of dat hij een winkel uit de kringloopwinkel heeft en een zesdehands wagen en kleertjes van de Wibra, dat het dan wel belangrijker is dat er met liefde voor hem wordt gezorgd. Echt alleen liefde en niets anders is inderdaad wel erg karig.
Grappig. Ik heb dit al een paar keer genoemd en dan krijg ik iedereen over me heen omdat ik het niet zou snappen en jij krijgt niemand over je heen. Haast zou ik er een kind voor baren (ik heb alleen geen partner en die schijn je bij de verwekking nodig te hebben, zoo stom)
Dat wordt regelmatig geroepen hoor, ook door mij oa, en nog wel een vrouwen hier die het daar volledig mee eens zijn.

Het ligt er alleen aan hóe je het zegt, misschien?
Ik zou er nooit vervelende dingen over zeggen want ik vraag het me gewoon af of het verstandig is en ik vind het een dooddoener om dan te zeggen dat Mamsie het zo goed doet. Doet ze naar mijn weten maar ik ken haar niet buiten het forum, het gaat meer over het algemeen. Geldzorgen, geen baan, slechte relatie en dan lezen dat iemand zwanger is bijvoorbeeld.
Overigens heb ik op dat soort dingen nooit gereageerd dus daar herken ik mij dan niet in.

Dat geldt niet alleen voor jonge moeders, maar ook vaak genoeg voor moeders in de 30 of 40. Daarbij, het biechtaccount is niet bedoeld om anoniem je mening kenbaar te maken. Dat is om anoniem iets op te biechten, niet om even zonder gevolgen te kunnen spuien waar je onder je eigen naam te laf voor bent.
Mamsie is een oude moeder want volgens mij heeft ze een kind van inmiddels 6? Ik vind de discussie op zich wel leuk maar ik snap na alle bagger die je bij zo'n opmerking krijgt ook dat iemand het anoniem zegt ondanks het niet mag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 23 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Susan wo 25 mei 2011 - 7:59

Sorry, maar ik vind het een beetje gejammer dat ik het zogenaamd wel zou mogen zeggen en iemand zonder kinderen niet. Alsof ik nooit iemand over me heen heb gehad na een reactie. Ik ben het met Persephone eens, snap eerlijk gezegd ook niet dat de drang om dit te zeggen zo groot is dat je het nodig vindt om dat in dit topic te doen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 23 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  CCC wo 25 mei 2011 - 8:02

Weg... omdat mensen het te druk hebben met een nutteloze discussie... zucht...


Laatst aangepast door chococupcake op wo 25 mei 2011 - 8:27; in totaal 1 keer bewerkt

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 23 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 8:03

Susan schreef:Sorry, maar ik vind het een beetje gejammer dat ik het zogenaamd wel zou mogen zeggen en iemand zonder kinderen niet. Alsof ik nooit iemand over me heen heb gehad na een reactie. Ik ben het met Persephone eens, snap eerlijk gezegd ook niet dat de drang om dit te zeggen zo groot is dat je het nodig vindt om dat in dit topic te doen.
Aan mij zijn wel 6 keer 4 pagina's besteed omdat ik er toch echt geen verstand van heb. En ik jammer niet maar maak een opmerking omdat ik mij daar dus over verbaas. Gejammer is een beetje overdreven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 23 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 8:13

Biechtje01 schreef:Ja, daar ben ik het ook mee eens. Zowel hier op het forum als in het dagelijks leven.
Ik vind het aantal jonge moeders hier ook schrikbarend veel. Zorg eerst dat je zelf een stevige fundering hebt voor dat je kinderen op de wereld zet.
Auw, die opmerking raakt me. Ooit gedacht dat er ook mensen zijn die onbedoeld zwanger raken, zoals ik? Verder eens met Perspephone, wat ontzettend sneu en onvolwassen om dit te moeten melden onder een biechtaccount. Kortzichtig ook, om zoiets onnadenkend te roepen. Ik ben blij dat ik niet zulke mensen in mijn omgeving heb.


Laatst aangepast door Storm op wo 25 mei 2011 - 8:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 23 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 8:15

Storm schreef:
Biechtje01 schreef:Ja, daar ben ik het ook mee eens. Zowel hier op het forum als in het dagelijks leven.
Ik vind het aantal jonge moeders hier ook schrikbarend veel. Zorg eerst dat je zelf een stevige fundering hebt voor dat je kinderen op de wereld zet.
Auw, die opmerking raakt me. Ooit gedacht dat er ook mensen zijn die onbedoeld zwanger raken, zoals ik? Verder eens met Perspephone, wat ontzettend sneu en onvolwassen om dit te moeten melden onder een biechtaccount.[/quote]

Maar ben je het er niet een beetje mee eens? Ik vind 't ook beetje laag hoor, om 't zo 'stiekem' te doen, maar ik begrijp ergens wel de essentie.. Jij niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 23 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 8:17

Nouja, ik vind ook dat je beter een goede basis kunt hebben voor je kind, of je nou jong of oud bent. Maar dat kan nu eenmaal niet altijd, en daarom vind ik nogal kwetsend en kortzichtig wat deze Biechtje zegt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 23 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 8:19

Storm schreef:
Biechtje01 schreef:Ja, daar ben ik het ook mee eens. Zowel hier op het forum als in het dagelijks leven.
Ik vind het aantal jonge moeders hier ook schrikbarend veel. Zorg eerst dat je zelf een stevige fundering hebt voor dat je kinderen op de wereld zet.
Auw, die opmerking raakt me. Ooit gedacht dat er ook mensen zijn die onbedoeld zwanger raken, zoals ik? Verder eens met Perspephone, wat ontzettend sneu en onvolwassen om dit te moeten melden onder een biechtaccount. Kortzichtig ook, om zoiets onnadenkend te roepen. Ik ben blij dat ik niet zulke mensen in mijn omgeving heb.
'Oudere' moeders hoeven ook geen stabiele basis te hebben. Ik denk niet dat dat leeftijdsgebonden is, je basis kan op je 22e net zo stabiel zijn als op je 33e.

En los daarvan... in sommige gevallen kom je er pas achter hoe stabiel (of helaas niet stabiel) de basis is, als het kindje er enemaal is. Ik vind dit dus wel behoorlijk makkelijk oordelen, Biechtje. En nog op een laffe manier ook, onder het biechtaccount.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 23 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 8:20

Ja maar face it; als je onbedoeld zwanger raakt, dan wilde je het dus op dat moment niet, waarschijnlijk omdat je die basis nog niet in orde hebt.. Maw; Biechtje heeft gelijk? Wat betreft de basis goed hebben hoor, niet de rest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 23 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum