Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

flits-biechttopic

+73
Kaat
Sorella
L!ND@
Angela_1986
MADDIE
Bruintje Beer
studiebol
mickey
Sjaantje
Gigi_
Feline
Ugly Betty
Parisienne
CrazyGrace
Paper Crown
Sweety
Supertalentje
luisa
Try
Julia
CCC
Toet
Rumble
Laquisia
Inge
xxDila
Lotus
Ella
Jerry
girli
NerdChic
shadow
Moezie
Mamasapje
TGR
Jeanette
lyke
joyce0606
xxjojootjexx
Zwoesj
Guus
Monte
Admin
Melis_je
Mermaid
Schaapke
RioolSpook
Phileine
Lavendel
Qiara
RYW
Pussycat
Tsjip
Jordana
Suus
Xanna
SoGood
Caroow
Burn
SuperGrover
Sterre
Merai
Zora
Susan
Lejow
Blond
Tania
Pien
Lady4
Mamsie
Antibes
Prosecco
nina
77 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 22 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 22:53

Megara schreef:
Biechtje01 schreef:

Dat zit er voorlopig echt niet in helaas, ik mag al blij zijn als ik voor eind juli 100 euro kan sparen.. Ik probeer echt te besparen (ga bv op de fiets ipv OV, scheelt een hoop geld). Maar zoals nu, mn jeans is kapot, en heb er maar 2. Moet echt een nieuwe, kost toch weer €50.. En zo is er telkens iets!

Kan je de aankoop van een nieuwe jeans niet uitstellen? Met 2 stuks moet het toch ook lukken om die paar weken door te komen? Een nieuw kledingstuk aanschaffen is nou niet echt iets dat ik meteen zal doen als ik weet dat ik in geldnood zit.

Ik heb echt superlang maar 1 spijkerbroek gehad omdat al mijn broeken gescheurd waren, en ik ook geen geld had voor nieuwe. Tja, als je echt krap bij kas zit dan red je het ook echt wel met 2 spijkerbroeken, en inderdaad desnoods een legging met rokje kopen, dan ben je wat goedkoper uit. Echt even maximaal en optimaal sparen, het is gelukkig maar tot juli.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 22 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:10

Ik heb al een jaar maar 2 spijkerbroeken, dat is echt geen ramp (mits je nog wel andere broeken en rokjes en jurkjes hebt :P).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 22 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:22

Fauve schreef:Ik heb al een jaar maar 2 spijkerbroeken, dat is echt geen ramp (mits je nog wel andere broeken en rokjes en jurkjes hebt :P).
Ik ook laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 22 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Pussycat di 24 mei 2011 - 23:23

Haha sinds mijn zwangerschap heb ik ook maar 2 spijkerbroeken (omdat ik nu een maat groter heb dan eerst Sad ) maar daar is inderdaad prima mee te leven hoor. En nu het warmer weer word dan trek ik inderdaad meer jurkjes en rokjes aan is nog goedkoper ook.

Kijk in de winter en als ik het voor het kiezen heb wil ik ook meerdere broeken hebben, maar voor nu red je het vast wel...

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 22 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:25

Ik heb een hekel aan de ex van mijn vriend en zou het liefst willen dat ze uit ons leven verdwijnt. Helaas gaat dat niet, omdat ze samen kinderen hebben...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 22 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:26

Biechtje01 schreef:Ik heb een hekel aan de ex van mijn vriend en zou het liefst willen dat ze uit ons leven verdwijnt. Helaas gaat dat niet, omdat ze samen kinderen hebben...

Oh dat lijkt me heel erg lastig! Ook al zijn ze uit elkaar, ze blijven altijd verbonden. Waarom heb je, als ik vragen mag, een hekel aan haar? Zijn daar gegronde redenen voor? Hoe staat ze tegenover jou? Hoe is jullie omgangsvorm? Kan je het contact niet zodanig minimaliseren dat je elkaar amper hoeft te zien?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 22 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:38

Marin schreef:
Biechtje01 schreef:Ik heb een hekel aan de ex van mijn vriend en zou het liefst willen dat ze uit ons leven verdwijnt. Helaas gaat dat niet, omdat ze samen kinderen hebben...

Oh dat lijkt me heel erg lastig! Ook al zijn ze uit elkaar, ze blijven altijd verbonden. Waarom heb je, als ik vragen mag, een hekel aan haar? Zijn daar gegronde redenen voor? Hoe staat ze tegenover jou? Hoe is jullie omgangsvorm? Kan je het contact niet zodanig minimaliseren dat je elkaar amper hoeft te zien?

Mijn vriend en ik zijn al een aantal jaar bij elkaar en vanaf het begin doet ze moeilijk.
Zij gebruikt hun kinderen als chantage middel. Er is heel veel gebeurd de afgelopen jaren, teveel om op te noemen. Maar op dit moment wil ze ineens het dubbele aan alimentatie. Dat heeft ze helemaal niet nodig, maar ze wil er uit halen wat er uit te halen valt. Hiervoor is ze ook een rechtzaak gestart, wat ons ook weer heel veel geld kost.

De relatie tussen haar en mij is bekoeld. Ik heb het echt geprobeerd ( om op een normale manier met haar om te gaan), maar zij spoort niet echt helemaal. Eigenlijk heb ik het opgegeven en probeer haar zoveel mogelijk te negeren. Probeer het contact ook te minimaliseren, maar door omstandigheden lukt dat jammer genoeg niet altijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 22 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Antibes di 24 mei 2011 - 23:44

Ik heb maar twee spijkerbroeken die ik ook buitenhuis kan dragen en ik heb geen rokjes... Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 22 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Laquisia di 24 mei 2011 - 23:45

Hoe kun je als biechtje posten? Niet dat ik iets op wil biechten. Maar dat vroeg ik mij zo af.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 22 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:46

_Leah_ schreef:Hoe kun je als biechtje posten? Niet dat ik iets op wil biechten. Maar dat vroeg ik mij zo af.

Zie openingspost. Uitloggen onder je eigen naam, inloggen onder de biechtjes naam.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 22 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 2:27

Ik heb een hele sterke kinderwens. De laatste tijd praten mijn vriend en ik er veel over. We willen allebei ontzettend graag kinderen maar weten dat het nu niet verstandig is.

Soms krijg ik de neiging om ons gevoel achterna te gaan in plaats van ons verstand.

De reden dat we nu nog niet aan kinderen kunnen beginnen:

* we kennen elkaar nog niet zo lang
* ik studeer nog
* hij wil eigenlijk nog weer gaan studeren

soms.. is de wens zo sterk, dat het gewoon zeer doet als ik er aan denk dat ik nog een jaar of 5 moet wachten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 22 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 2:45

Over een paar weken begin ik weer met werken. Mijn dochtertje is nu 8 maanden en ik ben vanaf het begin van haar geboorte thuis geweest. Nu ik weer ga werken, moet zij voor 2 dagen in de week naar de crèche. Als ik er aan denk dat ik haar over een paar weken naar de crèche moet brengen, krijg ik een naar gevoel in m'n buik. De zorg voor mijn mooiste en dierbaarste schat moet ik overdragen aan "vreemden" en dat vind ik zo moeilijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 22 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Rumble wo 25 mei 2011 - 3:09

Biechtje01 schreef:
Marin schreef:En je weet het nu al. Dus echt even cold turkey keihard sparen. Al spaar je 100 euro per maand, dan heb je al 300 euro gespaard.

Dat zit er voorlopig echt niet in helaas, ik mag al blij zijn als ik voor eind juli 100 euro kan sparen.. Ik probeer echt te besparen (ga bv op de fiets ipv OV, scheelt een hoop geld). Maar zoals nu, mn jeans is kapot, en heb er maar 2. Moet echt een nieuwe, kost toch weer €50.. En zo is er telkens iets!

Wat heb je voor jeansmaat? Ik heb er nog wel een aantal liggen die ik zelf niet meer pas of niet meer aandoe, ben toch meer een rokjes / jurkjesvrouw haha, die mag je zo van me hebben tegen verzendkosten.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 22 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Pien wo 25 mei 2011 - 5:35

ook ik heb hier nog 2 spijkerrokjes en 2 spijkerbroeken in de aanbieding, dus biechtje, mocht je maat 40-42 hebben, kan ik je misschien voor weinig aan iets helpen!! mogen weg tegen verzendkosten, één ding zou qua verzendkosten 2,30 zijn!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 22 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 5:50

Ik wil graag even kwijt dat ik sommige mensen hoogst ongeschikt acht voor het moederschap en daarom niet begrijp dat ze zichzelf er capabel genoeg voor vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 22 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Pien wo 25 mei 2011 - 6:11

Biechtje01 schreef:Ik wil graag even kwijt dat ik sommige mensen hoogst ongeschikt acht voor het moederschap en daarom niet begrijp dat ze zichzelf er capabel genoeg voor vinden.
dat vind ik nogal wa, doel je dan op mensen van hier of uit je dagelijkse leven? :shock:

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 22 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 6:25

Pien schreef:
Biechtje01 schreef:Ik wil graag even kwijt dat ik sommige mensen hoogst ongeschikt acht voor het moederschap en daarom niet begrijp dat ze zichzelf er capabel genoeg voor vinden.
dat vind ik nogal wa, doel je dan op mensen van hier of uit je dagelijkse leven? :shock:

Je kan dat toch ook gewoon in het algemeen vinden? Ik ben het er eigenlijk wel mee eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 22 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Pien wo 25 mei 2011 - 6:30

Fauve schreef:Je kan dat toch ook gewoon in het algemeen vinden? Ik ben het er eigenlijk wel mee eens.
echt? en wanneer ben je er niet capabel genoeg voor dan? gewoon belangstelling hoor.... misschien ben ik het uiteindelijk ook wel eens maar denk ik in de verkeerde richting...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 22 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 6:34

Fauve schreef:
Pien schreef:
Biechtje01 schreef:Ik wil graag even kwijt dat ik sommige mensen hoogst ongeschikt acht voor het moederschap en daarom niet begrijp dat ze zichzelf er capabel genoeg voor vinden.
dat vind ik nogal wa, doel je dan op mensen van hier of uit je dagelijkse leven? :shock:

Je kan dat toch ook gewoon in het algemeen vinden? Ik ben het er eigenlijk wel mee eens.

Ja, daar ben ik het ook mee eens. Zowel hier op het forum als in het dagelijks leven.
Ik vind het aantal jonge moeders hier ook schrikbarend veel. Zorg eerst dat je zelf een stevige fundering hebt voor dat je kinderen op de wereld zet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 22 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 6:36

Wat is een 'stevige fundering' dan, volgens jou, Biechtje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 22 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 6:39

Oh ik vind jong niet per se slecht. Ik had het eigenlijk meer over mensen die psychisch bijvoorbeeld heel erg instabiel zijn, of verslaafden of mensen die hun kinderen slaan oid. Maar goed, het lijkt me erg moeilijk om daar een wettelijke grens aan te stellen.

Wel erger ik me altijd groen en geel als er gezegd wordt dat "een baby alleen liefde nodig heeft". Liefde daar koop je niks voor. Dat zie ik hier wel regelmatig op het forum.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 22 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Susan wo 25 mei 2011 - 6:43

Ik denk dat je dat niet te letterlijk moet nemen, meer dat er wordt bedoeld dat het een baby niet uitmaakt of hij in een designkamertje van 2000 euro ligt, in een gloednieuwe Stokke Xplory wordt vervoerd en kleertjes van Tommy Hilfiger draagt of dat hij een winkel uit de kringloopwinkel heeft en een zesdehands wagen en kleertjes van de Wibra, dat het dan wel belangrijker is dat er met liefde voor hem wordt gezorgd. Echt alleen liefde en niets anders is inderdaad wel erg karig.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 22 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Phileine wo 25 mei 2011 - 6:44

Fauve schreef:Oh ik vind jong niet per se slecht. Ik had het eigenlijk meer over mensen die psychisch bijvoorbeeld heel erg instabiel zijn, of verslaafden of mensen die hun kinderen slaan oid. Maar goed, het lijkt me erg moeilijk om daar een wettelijke grens aan te stellen.

Wel erger ik me altijd groen en geel als er gezegd wordt dat "een baby alleen liefde nodig heeft". Liefde daar koop je niks voor. Dat zie ik hier wel regelmatig op het forum.

Daar ben ik ook mee eens, een baby heeft een stabiele thuisbasis nodig. Ik kan een baby ook liefde geven en vind het heerlijk om voor mijn nichtje en neefje te zorgen, maar ben niet stabiel genoeg om momenteel zelf voor een kindje te zorgen. Daarom vind ik het ook verstandig om pas aan kinderen te beginnen zodra je er echt klaar voor bent, zowel op financieel als persoonlijk gebied. Maar dat is niet altijd aan leeftijd gekoppeld denk ik, dat kan voor sommigen ook al op jonge leeftijd het geval zijn.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 22 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 6:51

Ik lees hier eigenlijk nooit dat een baby alleen liefde nodig heeft. Er wordt alleen wel vaak gezegd dat je daarmee al een heel eind komt, omdat spulletjes voor de baby niet per se duur hoeven te zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 22 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 6:56

Dat lees ik hier dus wel smile Bijvoorbeeld in topics over studerende moeders (niks tegen studerende moeders overigens, props for you!).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 22 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum