Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

flits-biechttopic

+73
Kaat
Sorella
L!ND@
Angela_1986
MADDIE
Bruintje Beer
studiebol
mickey
Sjaantje
Gigi_
Feline
Ugly Betty
Parisienne
CrazyGrace
Paper Crown
Sweety
Supertalentje
luisa
Try
Julia
CCC
Toet
Rumble
Laquisia
Inge
xxDila
Lotus
Ella
Jerry
girli
NerdChic
shadow
Moezie
Mamasapje
TGR
Jeanette
lyke
joyce0606
xxjojootjexx
Zwoesj
Guus
Monte
Admin
Melis_je
Mermaid
Schaapke
RioolSpook
Phileine
Lavendel
Qiara
RYW
Pussycat
Tsjip
Jordana
Suus
Xanna
SoGood
Caroow
Burn
SuperGrover
Sterre
Merai
Zora
Susan
Lejow
Blond
Tania
Pien
Lady4
Mamsie
Antibes
Prosecco
nina
77 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 21 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Tsjip di 24 mei 2011 - 9:40

Biechtje01 schreef:Zwanger biechtje 2 hier. Ik vind het best kunnen een geintje. Ze heeft het niet lang geplaatst. Ik kreeg er wel een glimlach van.
Over enkele weken kan ik het onder mijn eigen naam plaatsen. Ben zelf niet heel bekend hier maar er is iemand die hier ook komt en mij wellicht herkent.

Wil eerst bij de verloskundige zijn geweest.
Hier sinds vandaag ook gevoel van zwangerschap. ruik alle vieze luchtjes, inclusief iemand die in de pauze naast me zat uit de mond....Nog nooit eerder geroken en opeens misselijk..... ook luier geuren...blegh haha. Ach ja kan ook psychisch zijn omdat ik het nu weet.

Ik heb bij dit zwangere biechtje een vermoeden! Werkt volgens mij op een KDV en er worden veel puntjes in het stukje tekst gebruikt.... Maar ik kan het ook helemaal mis hebben Wink

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 21 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Tsjip di 24 mei 2011 - 9:42

Stuiterbal schreef:
Mamsie schreef:zwangere biechtje 2 werkt op een kdv?

weet je dat zeker ? of is het een vraag hahaha

Ik dacht dus ook meteen aan een kdv Mamsie Wink

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 21 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 9:48

Tsjip schreef:
Stuiterbal schreef:
Mamsie schreef:zwangere biechtje 2 werkt op een kdv?

weet je dat zeker ? of is het een vraag hahaha

Ik dacht dus ook meteen aan een kdv Mamsie Wink

Ik wil het ook weten !!!!!!!! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 21 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 9:50

Ooooh dan denk ik het ook te weten!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 21 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 10:04

Ik zit met een kwestie en hoop dat jullie mij advies kunnen geven. Eind juli ga ik op vakantie en ik heb hier nog zo'n €500 voor nodig, de vlucht is al betaald. Alleen door allerlei financiele tegenslagen is mijn vakantiegeld al op en heb ik niks meer om mijn vakantie van te betalen. Maar ik kan ook niet meer annuleren. Hoe kan ik nu nog geld verdienen voor eind juli? Ik werk gewoon maar heb nog wel 2 weken vrij in juni..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 21 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 10:05

Anousch schreef:Ooooh dan denk ik het ook te weten!!!
+1!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 21 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Lady4 di 24 mei 2011 - 10:06

Biechtje01 schreef:Ik zit met een kwestie en hoop dat jullie mij advies kunnen geven. Eind juli ga ik op vakantie en ik heb hier nog zo'n €500 voor nodig, de vlucht is al betaald. Alleen door allerlei financiele tegenslagen is mijn vakantiegeld al op en heb ik niks meer om mijn vakantie van te betalen. Maar ik kan ook niet meer annuleren. Hoe kan ik nu nog geld verdienen voor eind juli? Ik werk gewoon maar heb nog wel 2 weken vrij in juni..
Die twee weken in juni dus gewoon gaan werken..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 21 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 10:07

Biechtje01 schreef:Ik zit met een kwestie en hoop dat jullie mij advies kunnen geven. Eind juli ga ik op vakantie en ik heb hier nog zo'n €500 voor nodig, de vlucht is al betaald. Alleen door allerlei financiele tegenslagen is mijn vakantiegeld al op en heb ik niks meer om mijn vakantie van te betalen. Maar ik kan ook niet meer annuleren. Hoe kan ik nu nog geld verdienen voor eind juli? Ik werk gewoon maar heb nog wel 2 weken vrij in juni..

Oei lastig. Je werkt dus, en je studeert niet? want anders zou je even tijdelijk je lening hoog kunnen zetten. Niet ideaal, wel handig. Maar als je werkt, zou je misschien wat tijdelijks kunnen doen? Al is twee weken daar wel te kort voor denk ik. Gewoon bij je eigen werk gaan werken als dat kan? In twee weken kan je precies 500 verdienen waarschijnlijk. Kan je niet lenen van iemand? Krijg je niet salaris in die maand dat je het daar van doet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 21 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 10:07

Maar je kunt toch geen 500 euro verdienen in twee weken werken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 21 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 10:08

Storm schreef:Maar je kunt toch geen 500 euro verdienen in twee weken werken?

In principe zou 500 euro in twee weken wel te doen moeten zijn toch? Normaal gesproken als je 1000 euro per maand verdiend heb je 't al en de meeste mensen verdienen wel iets meer dan 1000 pm.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 21 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Mamsie di 24 mei 2011 - 10:08

Storm schreef:Maar je kunt toch geen 500 euro verdienen in twee weken werken?

dat ligt er maar net aan natuurlijk.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 21 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 10:09

Marin schreef:
Storm schreef:Maar je kunt toch geen 500 euro verdienen in twee weken werken?

In principe zou 500 euro in twee weken wel te doen moeten zijn toch? Normaal gesproken als je 1000 euro per maand verdiend heb je 't al en de meeste mensen verdienen wel iets meer dan 1000 pm.
nerd oja natuurlijk...met fulltime werken heb je dat wel zo bij elkaar. Haha dacht even aan mijn eigen situatie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 21 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 10:10

Lady4 schreef:
Biechtje01 schreef:Ik zit met een kwestie en hoop dat jullie mij advies kunnen geven. Eind juli ga ik op vakantie en ik heb hier nog zo'n €500 voor nodig, de vlucht is al betaald. Alleen door allerlei financiele tegenslagen is mijn vakantiegeld al op en heb ik niks meer om mijn vakantie van te betalen. Maar ik kan ook niet meer annuleren. Hoe kan ik nu nog geld verdienen voor eind juli? Ik werk gewoon maar heb nog wel 2 weken vrij in juni..
Die twee weken in juni dus gewoon gaan werken..

Het zijn mn vakantieuren dus of ik nou werk op mn werk of vrij ben, ik verdien hetzelfde. Ik zou niet weten waar ik zou moeten werken anders die 2 weken.

@ Marin: Ik heb geen stufi ofzo. Lenen van de volgende maand heeft geen zin, dan stapelt het probleem zich op iedere maand, moet echt aan extra geld zien te komen op de één of andere manier. Zat al te kijken voor een krantenwijk maar daar verdien je ook helemaal niks mee.

En idd, normaal gesproken zou ik veel meer verdienen dan €500 in 2 weken werken, maarja, het zijn mn vakantieuren en die kan je niet laten uitbetalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 21 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 10:12

En waar heb je die 500 dan nog voor nodig? Voor hotel e.d.? Want je kan natuurlijk ook proberen zo veel mogelijk te bezuinigen op vakantie, zodat je de kosten nog iets terug kan dringen. 't is een beetje lastig tips geven omdat ik niet precies weet wat voor vakantie je gaat doen, maar je hoeft geen details te vertellen als je anoniem wilt blijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 21 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 10:18

Marin schreef:En waar heb je die 500 dan nog voor nodig? Voor hotel e.d.? Want je kan natuurlijk ook proberen zo veel mogelijk te bezuinigen op vakantie, zodat je de kosten nog iets terug kan dringen. 't is een beetje lastig tips geven omdat ik niet precies weet wat voor vakantie je gaat doen, maar je hoeft geen details te vertellen als je anoniem wilt blijven.

Het is al een lowbudget vakantie.. Heb €175 nodig voor het hotel en de rest voor vervoer/onderhoud voor 6 dagen. Lijkt me niet een hoog bedrag ofzo maar ik moet natuurlijk ook rekening houden met mn reisgenoot.
Tis gewoon een strandvakantie met wat stadjes bezoeken. Er zit geen eten incl. bij het hotel.


Laatst aangepast door Biechtje01 op di 24 mei 2011 - 10:19; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 21 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Pussycat di 24 mei 2011 - 10:18

Eind juli ga je op vakantie dus je hebt nog zo'n ruim 9 weken om bij te verdienen...
Zwart werk is volgens mij overal wel te vinden is wel k*t werk, maar het verdient wel (op het land bijvoorbeeld)
Of neem een folder/kranten baantje heb je in 2 maanden ook wel 500 verdient denk ik.
Of iets anders... maar ja ik weet niet hoeveel jij extra kunt werken naast je huidige baan?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 21 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 10:22

En je weet het nu al. Dus echt even cold turkey keihard sparen. Al spaar je 100 euro per maand, dan heb je al 300 euro gespaard.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 21 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 10:23

Ik vind 325 euro uitgeven in 6 dagen eigenlijk best wel veel. Ik snap dat je ook rekening moet houden met je reisgenoot, maar andersom geldt hetzelfde natuurlijk. Je reisgenoot zou je eventueel misschien wat geld kunnen lenen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 21 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 10:26

Marin schreef:En je weet het nu al. Dus echt even cold turkey keihard sparen. Al spaar je 100 euro per maand, dan heb je al 300 euro gespaard.

Dat zit er voorlopig echt niet in helaas, ik mag al blij zijn als ik voor eind juli 100 euro kan sparen.. Ik probeer echt te besparen (ga bv op de fiets ipv OV, scheelt een hoop geld). Maar zoals nu, mn jeans is kapot, en heb er maar 2. Moet echt een nieuwe, kost toch weer €50.. En zo is er telkens iets!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 21 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 11:04

Burn schreef:Ik ben zenuwachtig voor m'n date van morgen! Ach ik verwacht er vast te veel van, hij komt alleen maar mn caravan bekijken! Pffff..

Is dat een synoniem voor iets anders? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 21 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 11:38

Als ik geld tekort kom dan doe ik soms een beroep op marktplaats. Je hebt vast nog wel spullen liggen waar je eigenlijk niets meer mee doet. En alle kleine beetjes helpen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 21 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Melis_je di 24 mei 2011 - 19:59

Biechtje01 schreef:Dat zit er voorlopig echt niet in helaas, ik mag al blij zijn als ik voor eind juli 100 euro kan sparen.. Ik probeer echt te besparen (ga bv op de fiets ipv OV, scheelt een hoop geld). Maar zoals nu, mn jeans is kapot, en heb er maar 2. Moet echt een nieuwe, kost toch weer €50.. En zo is er telkens iets!

Zoek een aanbieding voor 15 euro of koop een rokje van 4 en een maillot van 3 euro. Wat is er kapot aan je jeans? Is het eventueel te repareren? Je hebt ook van die opstrijklapjes. Die strijk je vast aan de binnenkant als er een gat in zit.
Die twee weken werken zou ik ook doen. Schoonmaak- en ander invalwerk is snel geld.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 21 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 20:21

Ik zou iig iets zwarts erbij doen, want anders betaal je je scheel aan belasting, aangezien je al een baan hebt. Ik vind overigens 325 euro te besteden in 6 dagen echt niet veel, als je erbij rekent dat je er dus ook van moet lunchen en dineren, toch? Ik zou het dan knap vinden als je dit redt om eerlijk te zijn, want als je hier gemiddeld 30-40 euro per dag aan kwijt bent, kan je verder nog weinig doen. Snap dat dit voor jou rot is, maar zou het als reisgenootje ook niet zo fijn vinden.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 21 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 21:16

Biechtje01 schreef:

Dat zit er voorlopig echt niet in helaas, ik mag al blij zijn als ik voor eind juli 100 euro kan sparen.. Ik probeer echt te besparen (ga bv op de fiets ipv OV, scheelt een hoop geld). Maar zoals nu, mn jeans is kapot, en heb er maar 2. Moet echt een nieuwe, kost toch weer €50.. En zo is er telkens iets!

Kan je de aankoop van een nieuwe jeans niet uitstellen? Met 2 stuks moet het toch ook lukken om die paar weken door te komen? Een nieuw kledingstuk aanschaffen is nou niet echt iets dat ik meteen zal doen als ik weet dat ik in geldnood zit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 21 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Inge di 24 mei 2011 - 22:45

Misschien kan je een advertentie op marktplaats zetten waarin je jezelf aanbiedt als oppas voor de avonduren / weekenden / vrije momenten?
2 vriendinnen van mij hebben dit gedaan en worden super veel gemaild / gebeld om op te passen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 21 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum