Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is jouw eerste gedachte als ...

+21
Inge
Merai
Antibes
SoGood
Sweety
Le Chat Noir
Ambivalence
Mamsie
CaptainSpectacular
Atelier Madame
girli
luisa
RioolSpook
BJA
Melis_je
Janelie
Jezzie
Xanna
Toet
Sneeuwvlok
Floor
25 plaatsers

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 4 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Melis_je vr 20 mei 2011 - 0:37

Wat een lullig ventje. Ik vind dikke billen ook het mooist.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 4 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 0:39

Melis_je schreef:Wat een lullig ventje. Ik vind dikke billen ook het mooist.

Tuurlijk is het een lullig ventje smile Maar door zo'n opmerking ging ik iets waar ik eerst neutraal tegenaan keek opeens negatiever bekijken. En er dan achter komen dat er ook mannen zijn die dat nou juist zo'n beetje het leukst aan je vinden, dat is best prettig smile Stom eigenlijk, dat dat voor een deel afhangt van wat een ander vindt, maar goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 4 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 0:39

Melis_je schreef:
Noa schreef: Voor mezelf kan ik gewoon stellen dat mijn lichaam nu wel anders in proportie is dan toen ik 15 was, maar dat aankomen niet persé iets is wat bij de leeftijd hoort. Volgens mij komt die gewichtstoename simpelweg omdat veel mensen een auto krijgen, minder fietsen/lopen/sporten, veel zitten (op hun werk), minder bewegen en meer gaan eten.

Veel vrouwen krijgen bredere heupen aan het einde van de puberteit of net erna, waardoor hun maat groter wordt. Dat wil zeggen: toen ik 15/16 was, was bijna iedereen een stokpoppetje, later zijn veel vrouwen plaatselijk breder geworden zonder dat het vet/spierweefsel is.
Jawel ik heb ook wel bredere heupen gekregen, maar die wegen geen 10 of 20 kilo meer. Misschien 2 ofzo, meer echt niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 4 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Melis_je vr 20 mei 2011 - 0:46

Ook wel logisch dat het daarvan deels afhankelijk is. Het is ook een beetje cultuur. Maar als je wat dikker mooier vindt, wordt je al snel een beetje ondergesneeuwd. Ik krijg wel eens de vraag of ik dat vind uit medelijden, omdat ik een soort girlpower voel naar die vrouwen toe á la "iedereen verdient het om mooi gevonden te worden". Nou, echt niet. Ik heb het altijd het mooist en meest natuurlijk gevonden om te zien. Maar het is volgens mij niet zo populair om daarvoor uit te komen, terwijl ik me slecht kan voorstellen dat onze huidige cultuur (enkele decennia) dominant is over 1,5 miljoen jaar evolutie.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 4 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 0:50

Melis_je schreef:Ook wel logisch dat het daarvan deels afhankelijk is. Het is ook een beetje cultuur. Maar als je wat dikker mooier vindt, wordt je al snel een beetje ondergesneeuwd. Ik krijg wel eens de vraag of ik dat vind uit medelijden, omdat ik een soort girlpower voel naar die vrouwen toe á la "iedereen verdient het om mooi gevonden te worden". Nou, echt niet. Ik heb het altijd het mooist en meest natuurlijk gevonden om te zien. Maar het is volgens mij niet zo populair om daarvoor uit te komen, terwijl ik me slecht kan voorstellen dat onze huidige cultuur (enkele decennia) dominant is over 1,5 miljoen jaar evolutie.

Hm, ik vind zelf wat gevulder ook mooier bij vrouwen, net als mijn man. Niet per definitie, er zijn hele slanke vrouwen die ik erg mooi vind, maar over het algemeen vind ik niet al te mager een stuk leuker om naar te kijken. Geldt ook voor mijn man trouwens. En voor mijn 'scharrel'. (niet zo gek, anders zouden ze mij niet leuk vinden smile )

Ik merk trouwens niet dat het niet erg populair is om daarvoor uit te komen, ik merk er maar weinig van dat heel erg slank de norm zou zijn. Het gaat ook meer om het totaalplaatje dan om je gewicht, vind ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 4 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 0:57

Ik vind een gezond gewicht het mooiste en dan het figuur in de juiste verhoudingen, of dat nu bij een BMI van 18.5 is of bij 25.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 4 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 0:57

Persephone schreef:Ik merk trouwens niet dat het niet erg populair is om daarvoor uit te komen, ik merk er maar weinig van dat heel erg slank de norm zou zijn. Het gaat ook meer om het totaalplaatje dan om je gewicht, vind ik.
Echt? Misschien let ik er te veel op, en ik check vast ook de verkeerde bronnen, maar ik lees en hoor overal alleen maar mannen die slank (niet dun!), maar wel echt slank, het mooiste vinden. Ik betrek dat allemaal op mezelf en het maakt me horendol. Hoe kom ik daar van af, is de grote vraag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 4 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 1:02

Noa schreef:Ik vind een gezond gewicht het mooiste en dan het figuur in de juiste verhoudingen, of dat nu bij een BMI van 18.5 is of bij 25.
Als in: als eerste vind ik een gezond gewicht het mooist en als tweede een figuur in juist verhoudingen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 4 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 1:02

Melis_je schreef:Wat een lullig ventje. Ik vind dikke billen ook het mooist.
Ik inmiddels ook. En ik moet altijd aan jou denken als ik dikke billen of heupen zie Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 4 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Melis_je vr 20 mei 2011 - 1:06

Gloria schreef: Hoe kom ik daar van af, is de grote vraag.

Als rechtvaardigheid zou bestaan, zou jij wel biseksueel zijn geweest. Niet alleen zou ik daar persoonlijk blij van worden, het zou iedereen ook de meest eerlijke kans geven. En ik denk altijd aan jou bij excentrieke neuzen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 4 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 1:12

Melis_je schreef:
Gloria schreef: Hoe kom ik daar van af, is de grote vraag.
Als rechtvaardigheid zou bestaan, zou jij wel biseksueel zijn geweest. Niet alleen zou ik daar persoonlijk blij van worden, het zou iedereen ook de meest eerlijke kans geven. En ik denk altijd aan jou bij excentrieke neuzen.
Onwisbaar in elkaars geheugen gegrift king. Maar nu over het eerste deel van je post: dat moet je even wat meer uitleggen. Ik mis even het verband tussen rechtvaardigheid en biseksualiteit. En waarom zou het jou persoonlijk blij maken? En waarom zou het iedereen een eerlijke kans geven?
Ja, ik wil graag antwoord in formaat essay, dus go do your thing honey.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 4 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 1:12

Gloria schreef:
Persephone schreef:Ik merk trouwens niet dat het niet erg populair is om daarvoor uit te komen, ik merk er maar weinig van dat heel erg slank de norm zou zijn. Het gaat ook meer om het totaalplaatje dan om je gewicht, vind ik.
Echt? Misschien let ik er te veel op, en ik check vast ook de verkeerde bronnen, maar ik lees en hoor overal alleen maar mannen die slank (niet dun!), maar wel echt slank, het mooiste vinden. Ik betrek dat allemaal op mezelf en het maakt me horendol. Hoe kom ik daar van af, is de grote vraag.
Ik heb dat ook, maar ik denk dat het per persoon verschilt hoe gevoelig je daar voor bent... Ik probeer het wel in proportie te zien en steeds te bedenken dat het ook maar één visie is en dat het gewoon goed is zolang je een gezond gewicht hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 4 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 1:15

Noa schreef:Ik heb dat ook, maar ik denk dat het per persoon verschilt hoe gevoelig je daar voor bent... Ik probeer het wel in proportie te zien en steeds te bedenken dat het ook maar één visie is en dat het gewoon goed is zolang je een gezond gewicht hebt.
Maar dat is het punt: het is niet maar één visie; ik lees het wel twintig keer in 1 (!) Cosmopolitan. En dan heb ik de Flair, Viva, Grazia en al die andere leestroep, die ik toch telkens weer koop, nog niet meegenomen. Het tweede is natuurlijk ook waar, mijn gewicht is niet gezond (lees: 1.70 m bij 78 kilo).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 4 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Antibes vr 20 mei 2011 - 1:15

Gloria schreef:
Noa schreef:Ik vind een gezond gewicht het mooiste en dan het figuur in de juiste verhoudingen, of dat nu bij een BMI van 18.5 is of bij 25.
Als in: als eerste vind ik een gezond gewicht het mooist en als tweede een figuur in juist verhoudingen?

Dat vind ik best bizar. Ik ken meiden die echt wel een beetje te zwaar zijn, maar wel gewoon in verhouding en met de rondingen op de juiste plaatsten. En die vind ik echt mooier dan meiden die wel een gezond gewicht hebben maar uit verhouding zijn door een flink buikje of een appelfiguur ofzo.. :o

Edit: zo bedoelt ze het volgens mij niet. Ze bedoelt denk ik dat ze een gezond gewicht het mooist vindt (dus niet té mager of té dik) EN dan uiteraard in de juiste verhoudingen.. Wink


Laatst aangepast door Antibes op vr 20 mei 2011 - 1:19; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 4 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 1:16

Gloria schreef:
Persephone schreef:Ik merk trouwens niet dat het niet erg populair is om daarvoor uit te komen, ik merk er maar weinig van dat heel erg slank de norm zou zijn. Het gaat ook meer om het totaalplaatje dan om je gewicht, vind ik.
Echt? Misschien let ik er te veel op, en ik check vast ook de verkeerde bronnen, maar ik lees en hoor overal alleen maar mannen die slank (niet dun!), maar wel echt slank, het mooiste vinden. Ik betrek dat allemaal op mezelf en het maakt me horendol. Hoe kom ik daar van af, is de grote vraag.

Hm, ik merk dat niet zo. Daarbij krijg ik gewoon best veel aandacht van mannen (en dan nog leuke mannen ook) en ik heb maat 42/44. Natuurlijk zijn er mannen die echt puur en alleen maar vallen op hele dunne vrouwen, maar de meeste mannen die ik ken hebben dat niet, die kijken naar wat iemand uitstraalt, of iemand zichzelf goed verzorgt, of iemand tevreden is met zichzelf of niet. En dan maakt het volgens mij niet zo heel veel uit of je maat 36 of maat 44 hebt. Ik krijg iig best complimenten over mijn figuur en uiterlijk, terwijl ik bepaald niet aan het modebeeld voldoe.

Mijn figuur kun je wel zo'n beetje vergelijken met deze plaatjes, en ik krijg nooit klachten eigenlijk smile
Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 4 Foto_7592_pics-opnieuw-plus-size-modellen-in-v-magazine

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 4 9izZ8gLnKnk1673r7GWqKjVAo1_400


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 4 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 1:16

Antibes schreef:Dat vind ik best bizar. Ik ken meiden die echt wel een beetje te zwaar zijn, maar wel gewoon in verhouding en met de rondingen op de juiste plaatsten. En die vind ik echt mooier dan meiden die wel een gezond gewicht hebben maar uit verhouding zijn door een flink buikje of een appelfiguur ofzo.. :o
Smaken verschillen natuurlijk smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 4 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 1:18

Noa schreef:
Gloria schreef:
Persephone schreef:Ik merk trouwens niet dat het niet erg populair is om daarvoor uit te komen, ik merk er maar weinig van dat heel erg slank de norm zou zijn. Het gaat ook meer om het totaalplaatje dan om je gewicht, vind ik.
Echt? Misschien let ik er te veel op, en ik check vast ook de verkeerde bronnen, maar ik lees en hoor overal alleen maar mannen die slank (niet dun!), maar wel echt slank, het mooiste vinden. Ik betrek dat allemaal op mezelf en het maakt me horendol. Hoe kom ik daar van af, is de grote vraag.
Ik heb dat ook, maar ik denk dat het per persoon verschilt hoe gevoelig je daar voor bent... Ik probeer het wel in proportie te zien en steeds te bedenken dat het ook maar één visie is en dat het gewoon goed is zolang je een gezond gewicht hebt.

Ik heb geen gezond gewicht hoor en ik vind het ook gewoon goed. Ik mag zo 15 kilo afvallen en dan zit ik op een gemiddeld gewicht. Maar dat hoeft van mij niet. Een paar kilo, prima, maar 15? Moet er niet aan denken, dat staat me helemaal niet. Ik vind mezelf prima zoals ik ben, voel me sexy en zit lekker in mijn vel, verzorg mezelf goed, mijn conditie is helemaal niet slecht, eet gezond en ik ben (dik) tevreden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 4 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Melis_je vr 20 mei 2011 - 1:19

Omdat ik er echt niet bij kan dat jij niet blij zou zijn met je uiterlijk. En ik denk dat je aan de lopende band versierd wordt, maar het gewoon niet doorhebt. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat jij twijfelt aan je gewicht. Ik zou het zonde vinden als je slanker zou zijn. Het zou je toch ook totaal niet staan?
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 4 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 1:19

Gloria schreef:
Noa schreef:Ik heb dat ook, maar ik denk dat het per persoon verschilt hoe gevoelig je daar voor bent... Ik probeer het wel in proportie te zien en steeds te bedenken dat het ook maar één visie is en dat het gewoon goed is zolang je een gezond gewicht hebt.
Maar dat is het punt: het is niet maar één visie; ik lees het wel twintig keer in 1 (!) Cosmopolitan. En dan heb ik de Flair, Viva, Grazia en al die andere leestroep, die ik toch telkens weer koop, nog niet meegenomen. Het tweede is natuurlijk ook waar, mijn gewicht is niet gezond (lees: 1.70 m bij 78 kilo).

Ik ben 1.70 en weeg rustig een kilo of 5-10 meer (geen idee hoeveel ik precies weeg).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 4 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 1:20

@ Persephone: die plaatjes ken ik ook ja en ik probeer er mezelf mee te helpen. Maar er is sinds een jaar gewoon iets seriously wrong met mijn zelfbeeld, het werkt niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 4 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 1:21

Antibes schreef:
Gloria schreef:
Noa schreef:Ik vind een gezond gewicht het mooiste en dan het figuur in de juiste verhoudingen, of dat nu bij een BMI van 18.5 is of bij 25.
Als in: als eerste vind ik een gezond gewicht het mooist en als tweede een figuur in juist verhoudingen?

Dat vind ik best bizar. Ik ken meiden die echt wel een beetje te zwaar zijn, maar wel gewoon in verhouding en met de rondingen op de juiste plaatsten. En die vind ik echt mooier dan meiden die wel een gezond gewicht hebben maar uit verhouding zijn door een flink buikje of een appelfiguur ofzo.. :o

Edit: zo bedoelt ze het volgens mij niet. Ze bedoelt denk ik dat ze een gezond gewicht het mooist vindt (dus niet té mager of té dik) EN dan uiteraard in de juiste verhoudingen.. Wink
Nee, ik bedoel gewoon allebei. Dus én een gezond gewicht (dat is wel het belangrijkste, met de nadruk dus op ''gezond''), maar helemaal mooi vind ik het als je lichaam dan ook in verhouding is en in balans.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 4 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 1:22

Oh, en ik lees geen modebladen en doe in het geheel niet aan mode. smile Dat helpt ook. Ik weet ook dat ik niet moet willen passen in kleding van de H&M of de Coolcat ofzo, dat past me niet, zelfs de maat 42/44 die ze daar hebben niet, omdat het domweg gemaakt is voor vrouwen die minder borst, heup en kont hebben dan ik. Dus dat schiet niet op. Dus daar kom ik niet.

Ik meet mezelf ook niet zo aan andere vrouwen eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 4 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 1:22

Ik denk dan Golddigger!

En andersom, dan denk ik dat de vrouw vroeger knap was en het heeft laten verslonzen en dat de knappe man zo sympathiek en liefdevol is toch bij zijn nu niet meer aantrekkelijke vrouw of moeke blijft (maar misschien wel vreemdgaat met wilde vrouwen die er wel van houden).

Er kan natuurlijk een ander verhaal achter schuilgaan, maar daar denk ik verder niet over na. Ik zou er trouwens niet aan moeten denken met een onaantrekkelijke man te zijn.

Ik vraag me vaak af of lelijke mensen elkaar echt aantrekkelijk vinden of dat ze stiekem ook een mooi iemand aantrekkelijker vinden, maar weten dat dit niet haalbaar is voor hen. Ik vind het altijd wel fijn dat ze elkaar gevonden hebben.

Bejaarde koppels vind ik heel aandoenlijk, vooral als ze liefdevol kibbelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 4 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Antibes vr 20 mei 2011 - 1:23

Toch snap ik het niet hoor, want altijd als ik mannen spreek vinden ze me leuk, grappig, intelligent, leuk koppie. Maar toch heb ik eigenlijk nooit dat mannen me leuk vinden. Ik heb nagenoeg nooit sjans met uitgaan (wel eens een leuk gesprek) en ik heb al ruim anderhalf jaar niet gezoend (en die ene keer was incidenteel, daarvoor ook al laaaaaaange tijd niets). Eigenlijk heb ik nog nooit een man gehad die mij serieus leuk vond, nog nooit!

Waar moet ik het dan aan wijten?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 4 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 1:26

Antibes schreef:Toch snap ik het niet hoor, want altijd als ik mannen spreek vinden ze me leuk, grappig, intelligent, leuk koppie. Maar toch heb ik eigenlijk nooit dat mannen me leuk vinden. Ik heb nagenoeg nooit sjans met uitgaan (wel eens een leuk gesprek) en ik heb al ruim anderhalf jaar niet gezoend (en die ene keer was incidenteel, daarvoor ook al laaaaaaange tijd niets). Eigenlijk heb ik nog nooit een man gehad die mij serieus leuk vond, nog nooit!

Waar moet ik het dan aan wijten?

Dat kan aan zoveel dingen liggen: de signalen die je geeft, de houding die je aanneemt, hoe je zelf doet tegen de mannen in kwestie.

Ik weet voor 99,9% zeker dat het níet ligt aan je gewicht.

Aan de andere kant: misschien kom ik wel over als een enorme slettebak ofzo, dat ze het bij mij wél proberen. smile


Laatst aangepast door Persephone op vr 20 mei 2011 - 1:26; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 4 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum