Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is jouw eerste gedachte als ...

+21
Inge
Merai
Antibes
SoGood
Sweety
Le Chat Noir
Ambivalence
Mamsie
CaptainSpectacular
Atelier Madame
girli
luisa
RioolSpook
BJA
Melis_je
Janelie
Jezzie
Xanna
Toet
Sneeuwvlok
Floor
25 plaatsers

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... Empty Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 3:45

... je een stelletje ziet waarvan de man ontzettend lelijk is en de vrouw onwijs knap en vice versa?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Floor do 19 mei 2011 - 3:47

Niks, want ik let daar nooit op.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Sneeuwvlok do 19 mei 2011 - 3:57

Dan vraag ik me af hoe de lelijke van het stel dat voor elkaar gekregen heeft!
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Toet do 19 mei 2011 - 4:00

Is jouw vriend ontzettend lelijk Noa? :P
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Xanna do 19 mei 2011 - 4:04

Noa schreef:... je een stelletje ziet waarvan de man ontzettend lelijk is en de vrouw onwijs knap en vice versa?

Dat bevestigd bij mij alleen maar dat het het om meer draait dan alleen de buitenkant.

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 4:09

Dat er toch nog genoeg mensen bestaan die niet alleen op het uiterlijk af gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 4:20

Mooi dat innerlijk belangrijk is maar ik vraag me dan wel af waar diegene de zin vandaan haalt om erop te springen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Xanna do 19 mei 2011 - 4:23

Elodie schreef:Mooi dat innerlijk belangrijk is maar ik vraag me dan wel af waar diegene de zin vandaan haalt om erop te springen.

Niet iedereen krijgt toch zin van dezelfde dingen? Wie weet lacht hij wel heel schattig of is hij goed in bed Wink

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 4:26

toetje_ schreef:Is jouw vriend ontzettend lelijk Noa? :P
Haha, Nee!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Jezzie do 19 mei 2011 - 4:26

Birgit schreef:Dat er toch nog genoeg mensen bestaan die niet alleen op het uiterlijk af gaan.

+1
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 4:28

Oh ik heb nu ook echt een heel extreem voorbeeld in mn hoofd denk ik;)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 4:36

Eerlijk gezegd zie ik dat nooit. Ik vind ook maar zelden mensen echt lelijk eigenlijk. Daarbij is wat je wel en niet aantrekkelijk vindt zo vreselijk persoonlijk... Waar de Ă©Ă©n het warm van krijgt, daar zou de ander nog voor geen miljoen bovenop klimmen.

Dat het niet alleen om uiterlijk draait vind ik ook, maar ik vind uiterlijk wel heel belangrijk eigenlijk, ik kan me niet aangetrokken voelen tot iemand die ik lelijk vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Janelie do 19 mei 2011 - 4:49

Dat hij waarschijnlijk heel aardig en galant is..
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 4:51

Xanna schreef:
Elodie schreef:Mooi dat innerlijk belangrijk is maar ik vraag me dan wel af waar diegene de zin vandaan haalt om erop te springen.

Niet iedereen krijgt toch zin van dezelfde dingen? Wie weet lacht hij wel heel schattig of is hij goed in bed Wink
Dat weet je niet voordat je zin hebt om erop te springen natuurlijk! Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 4:52

'die vrouw lijkt vast extra knap omdat die man zo vreselijk lelijk is.'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 4:57

Ik vind lelijke stelletjes (ja sorry, ze bestaan!) vaak echt zoooo schattig. Die dan helemaal verliefd samen zijn, en dan word ik alleen maar zo blij daarvan dat ik denk dat het zo fijn is dat ze elkaar hebben gevonden. Ja sorry ik ben raar :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Melis_je do 19 mei 2011 - 5:43

Xanna schreef:
Dat bevestigd bij mij alleen maar dat het het om meer draait dan alleen de buitenkant.

Zoals om geld Very Happy. Knappe mannen met lelijke vrouwen zie ik bijna nooit, maar ik vind sowieso dat er meer knappe vrouwen zijn dan knappe mannen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Melis_je do 19 mei 2011 - 5:43

Marin schreef:Ik vind lelijke stelletjes (ja sorry, ze bestaan!) vaak echt zoooo schattig. Die dan helemaal verliefd samen zijn, en dan word ik alleen maar zo blij daarvan dat ik denk dat het zo fijn is dat ze elkaar hebben gevonden. Ja sorry ik ben raar :P
Dat heb ik met hoogbejaarde stelletjes.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  BJA do 19 mei 2011 - 5:43

Dat die lelijkerd erg rijk is! :P
Omdat het me moet denken aan rijke, oude mannen in Hollywood die een jonge vrouw hebben.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  RioolSpook do 19 mei 2011 - 5:44

Daar denk ik niks bij. Ik let niet op die manier op mensen. Maar soms denk ik wel eens dat anderen mijn vriend en mij zo zien.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Melis_je do 19 mei 2011 - 5:47

RioolSpook schreef:Daar denk ik niks bij. Ik let niet op die manier op mensen. Maar soms denk ik wel eens dat anderen mijn vriend en mij zo zien.
Wie is dan 'knapper' bij jullie? Of zijn jullie beiden lelijk of hoogbejaard;)?
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 5:47

Elodie schreef:Mooi dat innerlijk belangrijk is maar ik vraag me dan wel af waar diegene de zin vandaan haalt om erop te springen.

Haha, zoiets dus.;-) Het valt me trouwens zelden op dat een vrouw mooier is dan een man, omdat ik doorgaans vrouwer mooier vind dan de man naast wie ze lopen. Het valt me daarentegen wel op als een man naar verhouding mooier is dan de vrouw, dat zie ik namelijk veel minder vaak (ook al is dat puur een kwestie van smaak natuurlijk).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  RioolSpook do 19 mei 2011 - 5:49

Melis_je schreef:
RioolSpook schreef:Daar denk ik niks bij. Ik let niet op die manier op mensen. Maar soms denk ik wel eens dat anderen mijn vriend en mij zo zien.
Wie is dan 'knapper' bij jullie? Of zijn jullie beiden lelijk of hoogbejaard;)?

Hij is knapper, vind ik. Ik vind hem echt een lekker ding en kan soms echt niet begrijpen dat ik zo iemand aan de haak heb kunnen slaan.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Melis_je do 19 mei 2011 - 6:16

Wat lief! Heb jij dan zo'n minderwaardigheidscomplex?
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  luisa do 19 mei 2011 - 6:21

wahahah als de man een stuk ouder is dan denk ik al snel dat hij genoeg geld heeft. Vooral als de vrouw sexy gekleed gaat en veel make-up, als in feestoutfit.

Zie dat overigens heel vaak dergelijke stellen en weet ook wel zeker dat de helft idd een stel is voor geld/papieren en pronken met 'lekker jong ding'.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum