Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is jouw eerste gedachte als ...

+21
Inge
Merai
Antibes
SoGood
Sweety
Le Chat Noir
Ambivalence
Mamsie
CaptainSpectacular
Atelier Madame
girli
luisa
RioolSpook
BJA
Melis_je
Janelie
Jezzie
Xanna
Toet
Sneeuwvlok
Floor
25 plaatsers

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  girli do 19 mei 2011 - 6:28

Wat is dan lelijk?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  RioolSpook do 19 mei 2011 - 6:46

Melis_je schreef:Wat lief! Heb jij dan zo'n minderwaardigheidscomplex?

Nee, maar ik ben realistisch genoeg om te beseffen dat ik gewoon niet knap ben. Dat geeft ook niets verder, maar soms denk ik wel eens dat anderen denken: "Wat moet die vent bij die vrouw?". Er wordt ook heel vaak met hem geflirt.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 6:56

Ik ken trouwens wel van die stelletjes waarvan de man vele malen knapper is dan de vrouw. Dat zijn vaak mannen die het zogenaamd allemaal prima vinden maar ondertussen, zonder dat de vrouw het weet, lopen te zeiken. Maar te laks zijn en het dus zo laten zoals het is.

Zeg natuurlijk niet dat dat altijd het geval is:) maar dit is wel wat ik zie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 7:22

Volgens mij zijn de meeste stellen ongeveer even aantrekkelijk. Mensen zoeken meestal mensen uit die ongeveer net zo aantrekkelijk zijn als zijzelf. Is de verhouding héél scheef dan heeft dat meestal met geld of macht te maken, lijkt me, en niet met innerlijk. Want er zijn zat mensen met net zo'n leuk innerlijk die er een leuker uiterlijk naast hebben, lijkt me.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Atelier Madame do 19 mei 2011 - 8:24

Persephone schreef:Volgens mij zijn de meeste stellen ongeveer even aantrekkelijk. Mensen zoeken meestal mensen uit die ongeveer net zo aantrekkelijk zijn als zijzelf. Is de verhouding héél scheef dan heeft dat meestal met geld of macht te maken, lijkt me, en niet met innerlijk. Want er zijn zat mensen met net zo'n leuk innerlijk die er een leuker uiterlijk naast hebben, lijkt me.

+1

Ik ken eigenlijk alleen knappe stellen, lelijke stellen of gewone stellen (80%).. ik denk dat de meeste mensen toch wel iemand zoeken in hun eigen categorie.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  CaptainSpectacular do 19 mei 2011 - 8:45

"Dan moet het mij ook wel lukken." laughcry
CaptainSpectacular
CaptainSpectacular
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Mamsie do 19 mei 2011 - 8:49

Gold digger, duhu.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 8:50

Op de middelbare had ik een beetje boers klasgenootje, zo kleedde ze zich ook, en ze stonk ook altijd Embarassed En die zie ik nu altijd met een enorm lekker ding lopen, een heel sportief en leuk geklede jongen. Zij ziet er nog altijd hetzelfde uit als vroeger, vraag me af waar ze die vandaan getoverd heeft en waar hij nou voor gevallen is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Ambivalence do 19 mei 2011 - 8:55

CaptainSpectacular schreef:"Dan moet het mij ook wel lukken." laughcry

+ 1.
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Le Chat Noir do 19 mei 2011 - 8:59

...zo die zijn verschillend! De minder knappe heeft verder vast iets enorm leuks als de ander er op valt!

Mensen kunnen ook enorm veranderen in de loop van een relatie. Zo heb ik een vriendin met een knappe vriend, zo iemand die echt wel aandacht krijgt van vrouwen en hij gaat ook veel op stap. Zij is in de loop van hun relatie van 5 jaar echt wel 30 kg aangekomen wat haar niet goed staat..en ziet er gewoon ook qua kleding enz een heel stuk minder leuk uit. Mensen reageren bij hun dus ook wel van: die passen niet echt bijelkaar, hij kan wel een knappere vrouw krijgen enz (dat hoor ik dan achteraf) of dat ze denken dat hij misschien wel vreemdgaat.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Sweety do 19 mei 2011 - 20:50

BJA schreef:Dat die lelijkerd erg rijk is! :P
Omdat het me moet denken aan rijke, oude mannen in Hollywood die een jonge vrouw hebben.
+1
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 20:55

RioolSpook schreef:
Melis_je schreef:
RioolSpook schreef:Daar denk ik niks bij. Ik let niet op die manier op mensen. Maar soms denk ik wel eens dat anderen mijn vriend en mij zo zien.
Wie is dan 'knapper' bij jullie? Of zijn jullie beiden lelijk of hoogbejaard;)?

Hij is knapper, vind ik. Ik vind hem echt een lekker ding en kan soms echt niet begrijpen dat ik zo iemand aan de haak heb kunnen slaan.
Sweet, haha!

Ik heb dat ook wel gehad.. Het grappige was toen alleen dat hij dat ook bij mij had..
Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 21:31

Le Chat Noir schreef:...zo die zijn verschillend! De minder knappe heeft verder vast iets enorm leuks als de ander er op valt!

Mensen kunnen ook enorm veranderen in de loop van een relatie. Zo heb ik een vriendin met een knappe vriend, zo iemand die echt wel aandacht krijgt van vrouwen en hij gaat ook veel op stap. Zij is in de loop van hun relatie van 5 jaar echt wel 30 kg aangekomen wat haar niet goed staat..en ziet er gewoon ook qua kleding enz een heel stuk minder leuk uit. Mensen reageren bij hun dus ook wel van: die passen niet echt bijelkaar, hij kan wel een knappere vrouw krijgen enz (dat hoor ik dan achteraf) of dat ze denken dat hij misschien wel vreemdgaat.

Ik denk dat dat vaak het geval is eigenlijk. Ik zie om mij heen heel wat van dat soort stellen. Zijn beiden even knap of lelijk, en dan na een tijdje krijgen ze kinderen en hop, daar is de vrouwelijke helft van het stel opeens 20 kilo zwaarder, kleedt zich niet meer normaal, gaat niet meer naar de kapper en dan lijkt zo'n kerel al snel een stuk knapper. Terwijl het vaak meer met verzorging te maken heeft dan met écht lelijk zijn. Want echt lelijke mensen zie ik zelden, mensen die zichzelf laten verslonzen wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 22:21

Nouja, er zijn ook wel echt lelijke mensen hoor... Ik vind het altijd sneu om te stellen dat ze er dan gewoon niet genoeg moeite voor doen, alsof het altijd hun eigen schuld is, want sommige mensen kunnen er echt niet veel aan doen. Die hebben gewoon echt een rare bouw of een lelijk gevormd gezicht.

Ik denk ook dat het niet alleen de vrouw is die in de loop van een relatie aankomt en lelijker wordt. Ook mannen kunnen er iets van. Ik zie zovaak van die mannen/vaders met een enorme bierbuik en dan van die kleding die óverduidelijk is uitgezocht door hun schoonmoeder... Gênant gewoon, dan denk ik: je bent toch een man, laat je niet zo overrulen, ga zelf eens een winkel in en koop iets naar je leeftijd... En geef liever eens nét wat meer geld uit aan een móói pak, dan dat je erbij loopt als een lapzwans....

Maar ok... Ik vind het ook wel weer gemeen als mensen bij een net wat lelijkere, wat oudere kerel met een enorm mooie vriendin, alléén maar denken dat zij een golddigger is. Hoe je het ook kan zien: die man heeft een interessant leven, want hij reist veel voor zijn werk, heeft veel internationale contacten, is wijs en verstandig, erg creatief, sociaal vaardig, intelligent, maar ook liefdevol en met al die vaardigheden heeft hij niet alleen een succesvol bedrijf kunnen opzetten, maar ook een lieve vrouw kunnen ontmoeten die misschien qua looks buiten zijn league valt, maar hem verder complementeert op alle andere gebieden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 22:36

Persephone schreef:
Le Chat Noir schreef:...zo die zijn verschillend! De minder knappe heeft verder vast iets enorm leuks als de ander er op valt!

Mensen kunnen ook enorm veranderen in de loop van een relatie. Zo heb ik een vriendin met een knappe vriend, zo iemand die echt wel aandacht krijgt van vrouwen en hij gaat ook veel op stap. Zij is in de loop van hun relatie van 5 jaar echt wel 30 kg aangekomen wat haar niet goed staat..en ziet er gewoon ook qua kleding enz een heel stuk minder leuk uit. Mensen reageren bij hun dus ook wel van: die passen niet echt bijelkaar, hij kan wel een knappere vrouw krijgen enz (dat hoor ik dan achteraf) of dat ze denken dat hij misschien wel vreemdgaat.

Ik denk dat dat vaak het geval is eigenlijk. Ik zie om mij heen heel wat van dat soort stellen. Zijn beiden even knap of lelijk, en dan na een tijdje krijgen ze kinderen en hop, daar is de vrouwelijke helft van het stel opeens 20 kilo zwaarder, kleedt zich niet meer normaal, gaat niet meer naar de kapper en dan lijkt zo'n kerel al snel een stuk knapper. Terwijl het vaak meer met verzorging te maken heeft dan met écht lelijk zijn. Want echt lelijke mensen zie ik zelden, mensen die zichzelf laten verslonzen wel.

Ik snap dat nooit! Of als mensen gaan samenwonen dat die vrouwen ineens 20 kg aankomen.. Op het moment dat ik ging samenwonen heb ik een weegschaal gekocht en daar hou ik alles prima op bij :P ..

Ook als ik kinderen mag krijgen, weiger ik mezelf te laten verslonsen. Ik vind het ten opzichte van mijn vriend ook niet meer dan normaal dat ik mezelf gezond en fris houd. (Of dat nou qua gewicht, uiterlijk of hoe dan ook is..) En andersom trouwens hetzelfde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 22:42

Punk'd schreef:
Ik snap dat nooit! Of als mensen gaan samenwonen dat die vrouwen ineens 20 kg aankomen.. Op het moment dat ik ging samenwonen heb ik een weegschaal gekocht en daar hou ik alles prima op bij :P ..

Ook als ik kinderen mag krijgen, weiger ik mezelf te laten verslonsen. Ik vind het ten opzichte van mijn vriend ook niet meer dan normaal dat ik mezelf gezond en fris houd. (Of dat nou qua gewicht, uiterlijk of hoe dan ook is..) En andersom trouwens hetzelfde.

+1!! Het is niet zovan: de buit is binnen dus ik prop er 3 bakken ijs in en blijf op de bank zitten en douche mezelf niet meer Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 22:42

Punk'd, ik snap dat ook nooit. Je ziet het alleen wel vaak. Gelukkig voor de mannen doen niet alle vrouwen dat smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 22:43

Ik vind mijn vriend ook knapper dan mijzelf Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 2 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 22:46

Jade schreef:Ik vind mijn vriend ook knapper dan mijzelf Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 2 394967
En hij vindt dat andersom?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 22:47

Zouden er veel mensen zijn die het eerlijk zullen zeggen als ze knapper zijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Sweety do 19 mei 2011 - 22:51

Elodie schreef:Zouden er veel mensen zijn die het eerlijk zullen zeggen als ze knapper zijn?
Denk het niet.. Of ja waarom niet eigenlijk?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 22:54

Kan natuurlijk best lullig zijn voor de partner.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 22:57

Elodie schreef:
Jade schreef:Ik vind mijn vriend ook knapper dan mijzelf Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 2 394967
En hij vindt dat andersom?

Ik heb geen idee eigenlijk Embarassed..

Ik vind het ook niet zo belangrijk, ik weet dat we elkaar gewoon heel leuk vinden! Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Sweety do 19 mei 2011 - 22:57

Dat dan weer wel. Maar ik denk ook niet dat de "knappere" persoon het tegen de partner zou zeggen. Dat is wel lullig. Maar ik bedoel op een forum ofzo..
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 23:27

Ik denk ook dat er een verschil bestaat tussen echt knap, knap (daar val ik sowieso niet op, een beetje van die mooiboys, dat gladde enzo, of dat ze uitstralen dat ze wel van zichzelf weten dat ze knap zijn, of van die ijdele jongens *gruwel*) en gewoon een leuke jongen om te zien, een lieve/mooie uitstraling hebben etc. Zo is dat ook met vrouwen, je hebt van die vrouwen waar je echt de neiging hebt om nog eens om te kijken, echt zovan BAM, het Wauw effect. Of gewoon een vrouw die niet persé superknap is, maar wel een lieve en mooie uitstraling heeft.

Ik vind mijn vriend en mij allebei leuke mensen om te zien, niet súperknap ofzo, maar wel gewoon lief/leuke uitstraling/stralend etc. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum