Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is jouw eerste gedachte als ...

+21
Inge
Merai
Antibes
SoGood
Sweety
Le Chat Noir
Ambivalence
Mamsie
CaptainSpectacular
Atelier Madame
girli
luisa
RioolSpook
BJA
Melis_je
Janelie
Jezzie
Xanna
Toet
Sneeuwvlok
Floor
25 plaatsers

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 7 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 15:26

Eigenlijk vind ik mannen enkel aantrekkelijk als er iets in zijn ogen valt te lezen. Wat dat is, daar ben ik nog steeds niet achter. Ik val niet op een standaard knappe man. Ik val op een man die knap is voor mij. En als ik een ander zie lopen, knappe vrouw/minder knappe man, dan heb ik geen enkele gedachte.

Zelf ben ik te dik. En dit maal echt. Ik weet dat ik niet val op looks, maar ik wil de man het ook niet aandoen om naast mij te lopen. Sja, ik heb sjans en ja, ik weet dat ik er wel mag zijn (dat mannen dit ook vinden). Maar het is een bepaald gevoel, waardoor ik geen relatie wil tot ik ben wie ik hoor te zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 7 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 19:01

Dan denk ik..het hoeft dus niet alleen om de buitenkant te gaan, maar de innerlijke kant van een persoon is ook belangrijk! Dus dan zullen ze wel goed matchen ofzow smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 7 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 20:31

Toen wij op vakantie waren in Turkije zag ik wel een oude man van een jaar of 65 met een jonge russische vrouw van een jaar of 25. Gedachte die toen in mij op kwam was: hoeveel geld betaald hij haar om mee te gaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 7 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Moezie di 24 mei 2011 - 0:27

Dat het niet alleen om de buitenkant gaat!! En een lelijke man is niet lelijk als die een verdomd goed karakter heeft Wink
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 7 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 1:11

loontjes-power schreef:Dat het niet alleen om de buitenkant gaat!! En een lelijke man is niet lelijk als die een verdomd goed karakter heeft Wink
Niet meer zo lelijk misschien, maar helemaal niet lelijk meer?..

Een vriend van mij heeft een super karakter, maar hij is zo lelijk..
Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 7 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 1:53

loontjes-power schreef:Dat het niet alleen om de buitenkant gaat!! En een lelijke man is niet lelijk als die een verdomd goed karakter heeft Wink

Op een verdomd goed karakter alleen kan ik het persoonlijk niet hoor. Daar word ik níet geil van. Er zijn zat mannen die wél aantrekkelijk zijn en óók een verdomd goed karakter hebben dan zoek ik wel even verder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 7 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 3:28

Ik zal ook geen relatie kunnen hebben met iemand die een goed karakter maar minder aantrekkelijk uiterlijk heeft..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 7 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  CCC di 24 mei 2011 - 5:38

Wat wij lelijk vinden, hoeft een ander natuurlijk niet lelijk te vinden... Maar ik let eigenlijk nooit zo op de samenstelling van stellen ofzo...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 7 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Sweety di 24 mei 2011 - 8:49

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 7 943154879d1230916117-post-hier-je-lelijkste-afbeeldingen-xx-lelijk
Dan mag hij nog zo'n geweldig karakter hebben... Nee hier zou ik niet verliefd op worden.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 7 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 8:50

Maar Sweety, dat heeft ook echt met zijn onverzorgdheid te maken. Ik ken weinig mensen die echt lelijk zijn als ze zich gewoon douchen/haren kammen/scheren/schone kleren aandoen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 7 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Sweety di 24 mei 2011 - 8:52

Dit was het eerste plaatje dat ik vond bij lelijk Wink
Maar ook als hij zijn haar zou knippen zou ik hem nog niet aantrekkelijk vinden.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 7 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 9:14

Sweety schreef:Dit was het eerste plaatje dat ik vond bij lelijk Wink
Maar ook als hij zijn haar zou knippen zou ik hem nog niet aantrekkelijk vinden.

Ik weet het niet, ik kan op basis van een foto sowieso moeilijk beoordelen of ik iemand aantrekkelijk vind. Niet om de moraalridder uit te hangen, maar dat heeft bij mij ook echt veel met uitstraling te maken. En dus heel erg met verzorgdheid en ik kan echt heel slecht zien of ik iemand aantrekkelijk vind op het moment dat iemand onverzorgd is. Verzorgdheid kan ik er niet zelf bij denken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 7 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 10:43

Sweety schreef:Dit was het eerste plaatje dat ik vond bij lelijk Wink
Maar ook als hij zijn haar zou knippen zou ik hem nog niet aantrekkelijk vinden.
Whaha je zou er maar als eerste uitkomen met de term: lelijk Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 7 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Sweety di 24 mei 2011 - 20:36

Noa schreef:
Sweety schreef:Dit was het eerste plaatje dat ik vond bij lelijk Wink
Maar ook als hij zijn haar zou knippen zou ik hem nog niet aantrekkelijk vinden.
Whaha je zou er maar als eerste uitkomen met de term: lelijk Very Happy
Iemand van het forum zei dat je eens op glans moest zoeken. Dan kreeg je ook rare dingen :shock:
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 7 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 20:43

Sweety schreef:
Noa schreef:
Sweety schreef:Dit was het eerste plaatje dat ik vond bij lelijk Wink
Maar ook als hij zijn haar zou knippen zou ik hem nog niet aantrekkelijk vinden.
Whaha je zou er maar als eerste uitkomen met de term: lelijk Very Happy
Iemand van het forum zei dat je eens op glans moest zoeken. Dan kreeg je ook rare dingen :shock:
Sorry.. Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 7 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Sweety di 24 mei 2011 - 20:53

Dat was jij toch?! Laughing
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 7 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 20:56

Ja, daarom excuseer ik me ook even :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 7 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Sweety di 24 mei 2011 - 21:03

_Donnaa schreef:Ja, daarom excuseer ik me ook even :P
Haha... ik heb daarna tegen andere mensen gezegd dat ze erop moesten gaan zoeken :P
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 7 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 21:45

June schreef:
Sweety schreef:Dit was het eerste plaatje dat ik vond bij lelijk Wink
Maar ook als hij zijn haar zou knippen zou ik hem nog niet aantrekkelijk vinden.

Ik weet het niet, ik kan op basis van een foto sowieso moeilijk beoordelen of ik iemand aantrekkelijk vind. Niet om de moraalridder uit te hangen, maar dat heeft bij mij ook echt veel met uitstraling te maken. En dus heel erg met verzorgdheid en ik kan echt heel slecht zien of ik iemand aantrekkelijk vind op het moment dat iemand onverzorgd is. Verzorgdheid kan ik er niet zelf bij denken.

Ik heb dat ook, ik vind foto's erg moeilijk, want vaak staat iemand daar totaal anders op dan hij/zij in het echt is.

En ik ben het met June eens dat iemand al bijna niet meer lelijk kan zijn als iemand zichzelf goed verzorgd. Ookal heb je niet de meest charmante neus of is je gezicht niet heel bijzonder, ben je te dun of te dik, een beetje leuke kleding, leuk kapsel en een lach maken al echt een héleboel goed. De keren dat ik denk 'lelijk!' zijn schaars, maar dan gaat het bijna altijd om mensen die helemaal níets aan zichzelf gedaan hebben. Laatst bij babyboom zag ik nog zo'n stel, alletwee veel te dik, geen make-up, onflatteuse kleding, geen kapsel, en de uitstraling van een garnaal. Dat vind ik dan best lelijk.

Terwijl bijvoorbeeld ik zijn an sich er niets mee te maken heeft, of make up dragen of niet ook niet echt, ik heb een vriendin die echt véél te dik is (en dan echt in de zin van 50 kilo te zwaar) en die ziet er altijd prachtig uit, heeft altijd mooie kleren aan, een prachtige uitstraling, verzorgt zichzelf heel goed. Daarvan zul je nóóit in eerste instantie denken 'jeetje, wat is zíj dik zeg', gewoom omdat ándere dingen eerder opvallen bij haar. Een andere vriendin draagt nooit make up, maar ze ziet er evengoed heel mooi uit, draagt de juiste kleding voor haar figuur, heeft een mooie uitstraling. En bij beiden is het zo dat ze zich gewoon lekker voelen als zichzelf, en dat zie je gewoon. Maar zo'n onzeker muisje met een paar kilo teveel in foute kleding met haar haar in een suf staartje, dat vind ik dan weer jammer, want het is gewoon onnodig.

En ik doe niet aan mode ofzo, dus er helemaal hip bij lopen is helemaal niet nodig, en ik heb ook niet bijvoorbeeld iets tegen witte leggings of tegen bepaalde kledingstukken zoals sommigen, maar draag in vredesnaam iets wat bij je pást, wat je flateert, waar je mooier van wordt. Geldt trouwens ook voor mannen.

Ik vind het juist wel leuk dat mensen zo verschillend zijn, en eigenlijk heeft iedereen wel iets moois, daar ben ik van overtuigd, het is alleen maar net hoe goed het je lukt om dat naar voren te laten komen. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 7 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Blond di 24 mei 2011 - 22:01

Eens met Persephone.

Ik vind het zo jammer als je van die ingekakte moeders (of stellen) ziet, met een fleecevest, Crocs in bijpassende kleur van het vest, een kort praktisch kapsel, een "sportieve doch praktische" broek en een slechte BH. Dan wordt je hoe dan ook lelijk van.

Verder zou ik zelf ook niet zomaar uitgaan van een foto. Ik val op uitstraling, flair, humor, een vlotte babbel. Ik heb wel een prototype man die ik knap vindt, maar verliefd worden kan ik ook op andere mannen nerd
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 7 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 22:02

Ik val kennelijk op mannen die het niet goed doen op foto's. Mijn man staat zelden leuk op foto's, in het echt is hij véél leuker. En die scharrel van mijn werk vind ik ronduit beroerd op foto's staan. En in het echt is hij toch echt heel leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 7 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Blond di 24 mei 2011 - 22:09

lol!

De jongen waar ik vorig jaar een crush op had staat ook altijd zwaar debiel op foto's. Het lijkt ook wel of hij dan ineens een enorm bolle kop heeft. En die heeft hij echt niet.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 7 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Sweety di 24 mei 2011 - 22:12

Meestal als ik foto's zie van een jongen dan zien ze er daar heel leuk uit en dan in het echt minder of juist niet.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 7 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 22:19

Ik vind sommige mensen wel echt lelijk en ook als ze net onder de douche vandaan komen en hun haar hebben gedaan en nette kleren aan hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 7 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 22:22

Noa schreef:Ik vind sommige mensen wel echt lelijk en ook als ze net onder de douche vandaan komen en hun haar hebben gedaan en nette kleren aan hebben.
Dan vind ik nog niet iedereen even mooi, maar echt oprecht lelijk? Nee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 7 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum