Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is jouw eerste gedachte als ...

+21
Inge
Merai
Antibes
SoGood
Sweety
Le Chat Noir
Ambivalence
Mamsie
CaptainSpectacular
Atelier Madame
girli
luisa
RioolSpook
BJA
Melis_je
Janelie
Jezzie
Xanna
Toet
Sneeuwvlok
Floor
25 plaatsers

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 6 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 2:46

Iemand aantrekkelijk vinden is iets anders dan iemand mooi vinden. Ik denk niet dat iemand de vrouw op het plaatje voor lelijk gaat uitmaken. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat er genoeg mensen zijn die er niet op vallen.

Ik kan iemand ook best mooi vinden, maar totaal niet aantrekkelijk. Er loopt in mijn omgeving een vrouw rond die echt heel knap is, mooi poppengezichtje, prachtig figuur, mooie bos haar en ze is nog aardig ook. Maar ze is zo volkomen seksloos, dat ik er nooit op zou vallen. En het grappige is dat toen ik mijn man naar haar vroeg, wat hij van haar vond, antwoorde hij ongeveer exact hetzelfde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 6 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Merai vr 20 mei 2011 - 2:46

Punk'd schreef:Je hebt zeker een punt, maar ik kan het me niet voorstellen dat er echt mannen zijn die deze vrouw lelijk vinden :P - Ik kan het me voorstellen als het iemand type niet is, qua looks.. Maar lelijk? Dat geloof ik gewoon niet!

Ergens vind ik het verschil tussen lelijk en niet je type ook een beetje vaag. Ik begrijp natuurlijk het verschil wel maar ik denk dat het wel vaak door elkaar gebruikt wordt.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 6 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 2:53

Merai schreef:
Punk'd schreef:Je hebt zeker een punt, maar ik kan het me niet voorstellen dat er echt mannen zijn die deze vrouw lelijk vinden :P - Ik kan het me voorstellen als het iemand type niet is, qua looks.. Maar lelijk? Dat geloof ik gewoon niet!

Ergens vind ik het verschil tussen lelijk en niet je type ook een beetje vaag. Ik begrijp natuurlijk het verschil wel maar ik denk dat het wel vaak door elkaar gebruikt wordt.

Dat denk ik ook. Type maakt natuurlijk ook wie een persoon is (naast looks)..

Ik vraag me wel af of iemand een aantrekkelijke uitstraling kan hebben, maar niet knap kan zijn? En dan bedoel ik een uitstraling qua sexappeal. Want je moet je lichaamlijk wel aangetrokken tot iemand voelen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 6 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 2:57

Punk'd schreef:
Merai schreef:
Punk'd schreef:Je hebt zeker een punt, maar ik kan het me niet voorstellen dat er echt mannen zijn die deze vrouw lelijk vinden :P - Ik kan het me voorstellen als het iemand type niet is, qua looks.. Maar lelijk? Dat geloof ik gewoon niet!

Ergens vind ik het verschil tussen lelijk en niet je type ook een beetje vaag. Ik begrijp natuurlijk het verschil wel maar ik denk dat het wel vaak door elkaar gebruikt wordt.

Dat denk ik ook. Type maakt natuurlijk ook wie een persoon is (naast looks)..

Ik vraag me wel af of iemand een aantrekkelijke uitstraling kan hebben, maar niet knap kan zijn? En dan bedoel ik een uitstraling qua sexappeal. Want je moet je lichaamlijk wel aangetrokken tot iemand voelen..

Dat is toch juist het hele punt? Wat de één knap vindt vindt de ander afschuwelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 6 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Antibes vr 20 mei 2011 - 2:59

Dan zal ik wel gewoon geen sex appeal hebben.. nerd

Hoewel mijn internetdates dát juist wel weer van me wilden... Question

Ik snap het gewoon allemaal niet.. En het frustreert me, want ik ken niemand van mijn leeftijd die niet op zijn minst een keer een relatie gehád heeft...
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 6 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 3:02

Persephone schreef:
Punk'd schreef:
Merai schreef:
Punk'd schreef:Je hebt zeker een punt, maar ik kan het me niet voorstellen dat er echt mannen zijn die deze vrouw lelijk vinden :P - Ik kan het me voorstellen als het iemand type niet is, qua looks.. Maar lelijk? Dat geloof ik gewoon niet!

Ergens vind ik het verschil tussen lelijk en niet je type ook een beetje vaag. Ik begrijp natuurlijk het verschil wel maar ik denk dat het wel vaak door elkaar gebruikt wordt.

Dat denk ik ook. Type maakt natuurlijk ook wie een persoon is (naast looks)..

Ik vraag me wel af of iemand een aantrekkelijke uitstraling kan hebben, maar niet knap kan zijn? En dan bedoel ik een uitstraling qua sexappeal. Want je moet je lichaamlijk wel aangetrokken tot iemand voelen..

Dat is toch juist het hele punt? Wat de één knap vindt vindt de ander afschuwelijk.

Ik bedoel puur persoonlijk. Zou jij bijv. iemand niet knap kunnen vinden maar wel ontzettend sexy/je sexueel aangetrokken voelen tot die persoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 6 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 3:04

Ik heb me meer dan eens vreselijk aangetrokken gevoeld tot mensen die ik niet per sé echt knap vond. Ook niet lelijk ofzo, maar zeker niet iemand die je echt opvalt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 6 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Inge vr 20 mei 2011 - 3:09

Antibes schreef:
Ik snap het gewoon allemaal niet.. En het frustreert me, want ik ken niemand van mijn leeftijd die niet op zijn minst een keer een relatie gehád heeft...
Ik wel hoor en zij is iets ouder dan dat jij bent.
Echt een hele mooie/knappe meid maar nog nooit een relatie gehad (ook nog nooit gezoend
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 6 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Blond vr 20 mei 2011 - 3:32

Ik voel me nu zeer verbonden met Gloria (alweer haha!) en met Antibes. Ik voel me ook vaak te dik, en heb daarom ook altijd het gevoel dat mannen me niet zien zitten. En ik heb heus wel eens sjans, maar dan is het meer flirten en zoenen tijdens het uitgaan, en daar blijft het dan bij. (Of ze willen meteen sex Mad )..

Ik voel me gewoon dik (ook al heb ik een gezond gewicht, 73 kg bij 1.75), en een laag zelfbeeld. En ik baal er zo van, maar weet ook niet hoe ik het moet verbeteren. Ik wilde dat ik wat meer van Persephone had wat dat betreft..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 6 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 3:51

_Chance schreef:Ik voel me nu zeer verbonden met Gloria (alweer haha!) en met Antibes. Ik voel me ook vaak te dik, en heb daarom ook altijd het gevoel dat mannen me niet zien zitten. En ik heb heus wel eens sjans, maar dan is het meer flirten en zoenen tijdens het uitgaan, en daar blijft het dan bij. (Of ze willen meteen sex Mad )..
O grrr, dat laatste ook ja! En ik heb gewoon geen zin meer om te flirten met iemand, omdat ik hem leuk vind, terwijl hij dat alleen maar als opstapje naar het bed ziet. En het verschil tussen wat mannen willen, zie ik nooit, dus flirt ik maar niet meer.
Jij hebt wel echt een gezond gewicht Chance, en ook een mooie lengte zeg! Ik ben zó benieuwd naar een foto van jou... Kunnen we elkaar niet op Facebook gaan volgen ofzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 6 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Blond vr 20 mei 2011 - 4:01

Gloria schreef:
_Chance schreef:Ik voel me nu zeer verbonden met Gloria (alweer haha!) en met Antibes. Ik voel me ook vaak te dik, en heb daarom ook altijd het gevoel dat mannen me niet zien zitten. En ik heb heus wel eens sjans, maar dan is het meer flirten en zoenen tijdens het uitgaan, en daar blijft het dan bij. (Of ze willen meteen sex Mad )..
O grrr, dat laatste ook ja! En ik heb gewoon geen zin meer om te flirten met iemand, omdat ik hem leuk vind, terwijl hij dat alleen maar als opstapje naar het bed ziet. En het verschil tussen wat mannen willen, zie ik nooit, dus flirt ik maar niet meer.
Jij hebt wel echt een gezond gewicht Chance, en ook een mooie lengte zeg! Ik ben zó benieuwd naar een foto van jou... Kunnen we elkaar niet op Facebook gaan volgen ofzo?

Goed plan, ik stuur je een PM!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 6 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Antibes vr 20 mei 2011 - 4:18

Nee, ik zie dat verschil ook niet. Maar wellicht dat ik dat ook niet zie doordat ik gewoon niet beter weet. Ik heb nog nooit een man gehad die verliefd of serieus geinteresseerd was in mij. Weet ik veel wanneer iemand me leuk vindt, waar moet ik dat op baseren?

Inmiddels zie ik het wél als ze alleen maar seks willen en daar ga ik zelf niet op in dan (dus vandaar ook niet bepaald veel geflirt en gezoen met uitgaan haha). Maar goed, dan komt het dus uit op helemaal geen interactie met mannen (zoals bij mij die laatste zoen met oud en nieuw vorig jaar) en dat is ook niet goed voor je zelfbeeld.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 6 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Merai vr 20 mei 2011 - 5:05

Toevallig weet ik, als ware forumaddict, van alle drie de dames (gloria, chance en antibes) hoe ze er uit zien en ga ik even mijn grove mannentaal opzetten: Jullie zijn stuk voor stuk lekkere wijven! Dus ook al heb je de juiste partner nog niet gevonden, dat doet niets af aan jullie mooie uiterlijk! Zo, dat moest ik even kwijt smile.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 6 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 5:21

Ik kom ook even binnenvallen smile

Ik heb hier laatst een lang gesprek over gehad met mijn zus.
Mijn zus is lang en slank en heeft een prachtig figuur.
Ik ben lang en wat minder slank Wink.
Wij gingen regelmatig samen uit, en ik had meer sjans dan m'n zus.
Als ik aan het klagen was over m'n figuur en zei dat ik haar figuur wilde, antwoordde zij dat zij mijn uitstraling wilde.
Omdat ik lekkerder in m'n vel zat en sowiezo een hele andere persoonlijkheid heb kwamen mannen eerder op mij af dan op haar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 6 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 5:25

Ohh en Antibes en Merai (En Gloria, als je degene bent wie ik denk dat je bent), ik vind jullie alledrie supermooi!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 6 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Melis_je vr 20 mei 2011 - 5:37

Princess schreef:
Mijn zus is lang en slank en heeft een prachtig figuur.
Ik ben lang en wat minder slank Wink.

Jij bent ook bloedmooi.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 6 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Blond vr 20 mei 2011 - 8:34

Merai schreef:Toevallig weet ik, als ware forumaddict, van alle drie de dames (gloria, chance en antibes) hoe ze er uit zien en ga ik even mijn grove mannentaal opzetten: Jullie zijn stuk voor stuk lekkere wijven! Dus ook al heb je de juiste partner nog niet gevonden, dat doet niets af aan jullie mooie uiterlijk! Zo, dat moest ik even kwijt smile.
Dank je wel, dit doet me goed:)

En Gloria, jij bent ook een echte mooie vrouw!! (antibes, ik kan jou niet meer zo goed voor de geest halen)
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 6 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Antibes vr 20 mei 2011 - 8:50

Haha, bedankt meiden... Maar dit is al eerder besproken op het forum en toch werkt het niet voor me ofzo. Ik weet niet wat het is, waardoor ik ook niet weet waar ik eventueel aan kan werken. Ach, ik modder vrolijk verder. Grootste gedeelte van de tijd vermaak ik me prima in mijn eentje, maar af en toe ben je verdrietig.. =)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 6 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Tania vr 20 mei 2011 - 8:59

Op de eerste date met m'n man kwamen we de bioscoop uitlopen en toen zaten er twee meisje. Een daarvan vond het nodig om (erg hardop) zichzelf af te vragen wat mannen toch met zo'n 'dik wijf' moeten. En bedankt.
Tja, ik ben niet slank. Maar ik heb toch nooit het idee gehad dat ik daardoor geen vriend zou kunnen krijgen. Nou zit ik ook prima in m'n vel en heb ik er eigenlijk geen probleem mee dus misschien dat dat scheelt.

Maar als ik zo'n stel zie lopen denk ik eigenlijk niks. Het zou me niet eens echt opvallen denk ik.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 6 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 9:13

Jeetje Tania wat een k*t opmerking. Ik had die 2 gelijk met hun neus de grond laten voelen pff

Als ik een "Beauty and the Beast" stel zie lopen denk ik serieus echt helemaal niet anders als bij andere stellen.
Wat de een niet knap vind kan de ander toch wel knap vinden? Anders was het wel een hele rare wereld Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 6 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Merai vr 20 mei 2011 - 11:51

_Chance schreef:
Merai schreef:Toevallig weet ik, als ware forumaddict, van alle drie de dames (gloria, chance en antibes) hoe ze er uit zien en ga ik even mijn grove mannentaal opzetten: Jullie zijn stuk voor stuk lekkere wijven! Dus ook al heb je de juiste partner nog niet gevonden, dat doet niets af aan jullie mooie uiterlijk! Zo, dat moest ik even kwijt smile.
Dank je wel, dit doet me goed:)

En Gloria, jij bent ook een echte mooie vrouw!! (antibes, ik kan jou niet meer zo goed voor de geest halen)

En ik meen het echt smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 6 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Antibes za 21 mei 2011 - 5:31

Nou, ik ga vanavond weer eens op stap. Zal eens om me heen kijken of ik wat leuks durf aan te kijken.. nerd

En nu maar niet hopen dat weer de eerste dronkelap die ik afwijs begint te roepen dat ik toch te vet ben, dat was vorige keer geen succes voor de rest van de avond... laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 6 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Blond za 21 mei 2011 - 6:23

Haha ik ga vanavond ook eens proberen om te flirten.

De vorige keer dat ik een jongen afwees (ik zei: ik heb al een vriend, was niet zo, maar dat was de gemakkelijkste manier vond ik), zei hij: Nou dan is hij een gelukkig man :-)
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 6 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Antibes za 21 mei 2011 - 6:53

Das wel lief! =D Maar die deed dan ook een serieuze poging, dat figuur van mij was gewoon al aardig ver heen.. Maar alsnog een deuk in je ego dan, als dat over straat geroepen wordt...
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 6 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Antibes za 21 mei 2011 - 13:32

Nou ik kan iig niet zeggen dat ik geen sjans had!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 6 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum