Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat was de eerste outfit van jouw baby?

+12
Susan
PapillonRose
Smaragdje
PiP
sheila123
woezel
Alex
Liadan
-Ieniemienie-
Ayla
Aimee
chipa
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat was de eerste outfit van jouw baby? Empty Wat was de eerste outfit van jouw baby?

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 3:54

Wat droeg jouw kindje als eerste nadat het net geboren was? (plaatjes zou leuk zijn) smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was de eerste outfit van jouw baby? Empty Re: Wat was de eerste outfit van jouw baby?

Bericht  chipa ma 26 dec 2011 - 4:06

Een pakje van nijntje: Grijs broekje en een wit overslagtruitje met nijntje erop.

http://www.vd.nl/kinderen/new-born-44-68/broeken/broeken/nijntje/new-born-broek/g20468526.html?fhquery=fh_secondid%3Dg20468526%26fh_lister_pos%3D26%26fh_location%3D%252f%252fcatalog01%252fnl_NL%252fbrand%253d%257bnijntje%257d%26fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_refview%3Dlister&from=overview

http://www.vd.nl/fh_detail.jsf?fhquery=fh_location%3D%2F%2Fcatalog01%2Fnl_NL%2Fbrand%3D{nijntje}%26fh_refview%3Dlister%26fh_lister_pos%3D31%26fh_eds%3D%C3%9F%26fh_secondid%3Dg20468593
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was de eerste outfit van jouw baby? Empty Re: Wat was de eerste outfit van jouw baby?

Bericht  Aimee ma 26 dec 2011 - 4:44

Dit zit bij ons in de ziekenhuistas:
Wat was de eerste outfit van jouw baby? Foto-RGGI6YRX

En als tweede setje hebben we een grijs broekje, blauw shirtje, witte sokjes en wit mutsje met in het blauw zijn naam. Maar daar heb ik even geen foto van smile
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was de eerste outfit van jouw baby? Empty Re: Wat was de eerste outfit van jouw baby?

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 4:46

Oooh wat cute allebei....ik ben nog een complete beginner....welke maat hebben jullie gekozen en moet er een rompertje onder?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was de eerste outfit van jouw baby? Empty Re: Wat was de eerste outfit van jouw baby?

Bericht  Aimee ma 26 dec 2011 - 4:51

Wij hebben 1 pakje maat 50 in de tas, en 1 pakje in maat 56. Er moet idd nog wel een rompertje onder!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was de eerste outfit van jouw baby? Empty Re: Wat was de eerste outfit van jouw baby?

Bericht  Ayla ma 26 dec 2011 - 4:52

Oeh denk dat dat wel wijd zit Aimee, of je moet ook een buddha krijgen Wink E. had een setje van noppies, zal is een foto zoeken. En dat zat ook nog wijd haha, maar het is nog steeds maar een iel ding.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was de eerste outfit van jouw baby? Empty Re: Wat was de eerste outfit van jouw baby?

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 4:55

Aimee schreef:Wij hebben 1 pakje maat 50 in de tas, en 1 pakje in maat 56. Er moet idd nog wel een rompertje onder!

Met lange of korte mouwtjes?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was de eerste outfit van jouw baby? Empty Re: Wat was de eerste outfit van jouw baby?

Bericht  chipa ma 26 dec 2011 - 4:56

Had er idd ook nog een rompertje onder met korte mouw want F is in Juni geboren. Ook had hij sokjes aan (witte) Toen we naar huis gingen vanuit het ziekenhuis had hij ook nog een wit wollen vestje aan (gebreid door oma).

F had maatje 50 aan van het nijntje pakje en dat was toen nog veel te groot! Ondanks dat hij slechts 1 dag voor de uitgerekende datum is geboren en 3660 gram was.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was de eerste outfit van jouw baby? Empty Re: Wat was de eerste outfit van jouw baby?

Bericht  Aimee ma 26 dec 2011 - 5:01

Ayla schreef:Oeh denk dat dat wel wijd zit Aimee, of je moet ook een buddha krijgen Wink E. had een setje van noppies, zal is een foto zoeken. En dat zat ook nog wijd haha, maar het is nog steeds maar een iel ding.

Maatje 50 te wijd? KLeiner kopen vind ik zonde, want dat kan hij waars. echt maar héél kort aan. Het andere pakje is maat 56 van Noppies en ik hoorde van iedereen dat dat heel klein/smal valt, daarom daarvoor gekozen...


Charlie: Wij hebben rompers met lange mouw, omdat het waars. koud is als hij geboren wordt smile Maar ik denk dat als je in de zomer uitgerekend bent met korte mouw ook wel kan...
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was de eerste outfit van jouw baby? Empty Re: Wat was de eerste outfit van jouw baby?

Bericht  Ayla ma 26 dec 2011 - 5:06

Ja echt qua wijdte hoor, qua lengte zal het wel meevallen. Hema valt echt wijd, ze past nu maat 56 qua lengte nog net (of net niet meer) en qua breedte past het net, zakt net niet meer van dr kont af haha. Noppies valt indd heel smal, maar ligt ook weer aan wat je van noppies hebt, de broekjes rekken vrij snel uit en komen niet meer terug in model (bij alledrie de broekjes die wij hadden tenminste..)
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was de eerste outfit van jouw baby? Empty Re: Wat was de eerste outfit van jouw baby?

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 5:41

Mijn oudste had een pakje van Nijntje van Prenatal aan.

De 2e een pakje van Prenatal met van die symbolen van een flesje, speen en nog iets.

De meiden hadden een gestreept pakje van, jaja, Prenatal aan.

De oudste 2 waren bijna 8 pond, en hadden meteen 56 aan. Daar hebben ze nog wel 4 maanden ingezeten, maat 50 werd meteen al tekort.

De meiden waren beide 6 pond en hadden wel maat 50 aan. Na een tijdje maat 56, en zij hebben hier 5 maanden ingezeten. Ze worden hier aardig groot geboren, maar daarna groeien ze niet zo hard meer.

Ze hadden allemaal mouwloze rompers aan, en naar mijn idee kan dat altijd wel, de 2e is hartje winter geboren en dat ging prima. Als je naar buiten gaat krijgen ze nog een jasje oid aan, een zak in de maxi enz. Dus volgens mij kan dat altijd wel. Sowieso gebruik ik hier bijna geen lange rompers, alleen als ze een shirtje met korte mouwen aanhebben, dan doe ik zo'n romper met lange mouwen er onder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was de eerste outfit van jouw baby? Empty Re: Wat was de eerste outfit van jouw baby?

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 9:08

Een pakje van Nijntje zie foto;

Wat was de eerste outfit van jouw baby? 217126_205110896188312_100000682098155_630733_3842313_n

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was de eerste outfit van jouw baby? Empty Re: Wat was de eerste outfit van jouw baby?

Bericht  -Ieniemienie- ma 26 dec 2011 - 9:19

Onze kindjes hadden het zelfde aan bij de geboorte. Alleen in een andere kleur en met een andere naam erop.

Voor onze dochter (3920gr bij geboorte):
*weg*
Romper lange mouw van Hema, maat 50/56.
Shirtje van Rainbowbabies, maat 44 (valt groot)
Wit broekje van Hema, maat 50/56
Sokjes van Bambino
Mutsje van rainbowbabies, zelfde kleur als shirtje. (staat niet op foto)


Voor onze zoon (4690gr bij geboorte):
*weg*
Romper lange mouw van Hema, maat 50/56.
Shirtje van Rainbowbabies, maat 44 (valt groot)
Wit broekje van Hema, maat 50/56
Sokjes van Bambino


Laatst aangepast door -Ieniemienie- op di 17 jan 2012 - 1:14; in totaal 1 keer bewerkt
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was de eerste outfit van jouw baby? Empty Re: Wat was de eerste outfit van jouw baby?

Bericht  Liadan ma 26 dec 2011 - 9:23

Kian had deze aan(van Silky label):
Wat was de eerste outfit van jouw baby? Glacier%20grey%20(antraciet)

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was de eerste outfit van jouw baby? Empty Re: Wat was de eerste outfit van jouw baby?

Bericht  Alex ma 26 dec 2011 - 9:23

Een romper met korte mouwen van Nijntje en een pakje van Prénatal. Ik zal er nog wel een foto van zoeken, staat niet op deze pc.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was de eerste outfit van jouw baby? Empty Re: Wat was de eerste outfit van jouw baby?

Bericht  Liadan ma 26 dec 2011 - 9:26

We hadden het pakje in maat 50/56 en eigenlijk was ie meteen al te klein (de pijpen vielen 3/4 en het zat vrij strak), hij heeft 'm een halve dag aan gehad met een rompertje eronder. Daarna heb ik 'm meteen in maat 62/68 nog een keer besteld, die zat wel goed en heeft hij nog een aantal keer aan gehad.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was de eerste outfit van jouw baby? Empty Re: Wat was de eerste outfit van jouw baby?

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 9:28

Ienieminie wat superrrr schattig! I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was de eerste outfit van jouw baby? Empty Re: Wat was de eerste outfit van jouw baby?

Bericht  woezel ma 26 dec 2011 - 19:50

E had een wit broekje met hardrose shirtje erboven met haar naam erop

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was de eerste outfit van jouw baby? Empty Re: Wat was de eerste outfit van jouw baby?

Bericht  sheila123 ma 26 dec 2011 - 20:58

Voor de oudste een wit overslagshirtje en wit broekje van de Hema en voor de jongste een creme overslagshirtje ( die met dat waslijntje) en een creme broekje van de Hema.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was de eerste outfit van jouw baby? Empty Re: Wat was de eerste outfit van jouw baby?

Bericht  PiP ma 26 dec 2011 - 22:16

Een shirtje maat 50 van Name-It en een extra zacht broekje maat 50 van de prenatal.

Wat was de eerste outfit van jouw baby? DSC_1732

Volgens mij had ik er een romper zonder mouw bij. Die heeft ze de eerste dagen ook het meeste gedragen, ik had haar veel in de badcape of lodger liggen. Later ben ik wel lange mouwen gaan gebruiken. Ze is in december geboren en het was flink koud. Voor de 2e zal ik ook een setje kopen met een romper zonder mouw

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was de eerste outfit van jouw baby? Empty Re: Wat was de eerste outfit van jouw baby?

Bericht  Smaragdje ma 26 dec 2011 - 22:33

Hij had hier een lichtblauw shirtje aan met daarop het woord "boy"(letters grijs/wit/blauw gestreept) en een bijpassend grijs/wit/blauw gestreept broekje. Beide in maat 50 van de prenatal.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was de eerste outfit van jouw baby? Empty Re: Wat was de eerste outfit van jouw baby?

Bericht  PapillonRose di 27 dec 2011 - 0:11

Een pakje van de HEMA, dat wordt trouwens niet meer verkocht in deze print. Het pakje is maat 50/56 en was aan de ruime kant voor A., die met de geboorte 3250 gram woog. Onder dit pakje had ze een mouwloos rompertje aan in maat 50/56 van Prénatal.

Wat was de eerste outfit van jouw baby? Amyyv
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was de eerste outfit van jouw baby? Empty Re: Wat was de eerste outfit van jouw baby?

Bericht  Susan di 27 dec 2011 - 0:32

Ezra droeg een ecru pakje (sokbroekje, rompertje, overslagvestje, slofjes, mutsje) met in het bruin een waslijntje met kleertjes erop, van de Hema.

Voor Yrsa had ik hetzelfde pakje meegenomen als wat de dochter van PapillonRose draagt, maar er zat nog een pakje in de tas en dat heeft Dion toen in het ziekenhuis uitgepakt en dat had ze aan, dat was een pakje van Nijntje.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was de eerste outfit van jouw baby? Empty Re: Wat was de eerste outfit van jouw baby?

Bericht  studiebol di 27 dec 2011 - 0:35

Een rompertje van nijntje... na een aantal dagen pas, dit omdat ze in een couveuse lagen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was de eerste outfit van jouw baby? Empty Re: Wat was de eerste outfit van jouw baby?

Bericht  sabje di 27 dec 2011 - 0:45

Dit had M.ax aan. Ook hij had een mouwloze romper aan. Was van allemaal van de prenatal
Wat was de eerste outfit van jouw baby? Img1075889830
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was de eerste outfit van jouw baby? Empty Re: Wat was de eerste outfit van jouw baby?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum