Wat is jouw eerste gedachte als ...
+21
Inge
Merai
Antibes
SoGood
Sweety
Le Chat Noir
Ambivalence
Mamsie
CaptainSpectacular
Atelier Madame
girli
luisa
RioolSpook
BJA
Melis_je
Janelie
Jezzie
Xanna
Toet
Sneeuwvlok
Floor
25 plaatsers
Pagina 8 van 8
Pagina 8 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...
Ik ken er ook wel een paar die ik gewoon echt lelijk vind.Noa schreef:Ik vind sommige mensen wel echt lelijk en ook als ze net onder de douche vandaan komen en hun haar hebben gedaan en nette kleren aan hebben.
Gast- Gast
Ik wel hoor, soms zie ik echt mensen lopen waarvan ik denk: die kunnen er echt gewoon niks aan doen, zelfs met hippe kleren en net geknipte haren is zo iemand nog lelijk.Persephone schreef:Dan vind ik nog niet iedereen even mooi, maar echt oprecht lelijk? Nee.Noa schreef:Ik vind sommige mensen wel echt lelijk en ook als ze net onder de douche vandaan komen en hun haar hebben gedaan en nette kleren aan hebben.
Gast- Gast
Ik heb het niet vaak, maar heel soms zie ik eens iemand die ik écht lelijk vind..
Misschien zie ik die mensen dan net op het verkeerde moment ofzo, want meestal vind ik wel dat mensen 'iets' hebben.
Misschien zie ik die mensen dan net op het verkeerde moment ofzo, want meestal vind ik wel dat mensen 'iets' hebben.
Gast- Gast
Noa schreef:Ik wel hoor, soms zie ik echt mensen lopen waarvan ik denk: die kunnen er echt gewoon niks aan doen, zelfs met hippe kleren en net geknipte haren is zo iemand nog lelijk.Persephone schreef:Dan vind ik nog niet iedereen even mooi, maar echt oprecht lelijk? Nee.Noa schreef:Ik vind sommige mensen wel echt lelijk en ook als ze net onder de douche vandaan komen en hun haar hebben gedaan en nette kleren aan hebben.
Ja hoor, dat heb ik ook. Niet vaak, echt zelden.
Zo had ik een huisgenootje, maar ik denk zelfs met alle goede wil van de wereld kon je van haar nog niets moois maken.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 8 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Wat was je eerste gedachte toen je vanmorgen opstond?
» Wat was je eerste gedachte toen je vanochtend op stond?
» Wat is jouw eerste herinnering?
» Hoe was jouw eerste zoen?
» Wat was de eerste outfit van jouw baby?
» Wat was je eerste gedachte toen je vanochtend op stond?
» Wat is jouw eerste herinnering?
» Hoe was jouw eerste zoen?
» Wat was de eerste outfit van jouw baby?
Pagina 8 van 8
Permissies van dit forum: