Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is jouw eerste gedachte als ...

+21
Inge
Merai
Antibes
SoGood
Sweety
Le Chat Noir
Ambivalence
Mamsie
CaptainSpectacular
Atelier Madame
girli
luisa
RioolSpook
BJA
Melis_je
Janelie
Jezzie
Xanna
Toet
Sneeuwvlok
Floor
25 plaatsers

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 8 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:33

Noa schreef:Ik vind sommige mensen wel echt lelijk en ook als ze net onder de douche vandaan komen en hun haar hebben gedaan en nette kleren aan hebben.
Ik ken er ook wel een paar die ik gewoon echt lelijk vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 8 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:44

Persephone schreef:
Noa schreef:Ik vind sommige mensen wel echt lelijk en ook als ze net onder de douche vandaan komen en hun haar hebben gedaan en nette kleren aan hebben.
Dan vind ik nog niet iedereen even mooi, maar echt oprecht lelijk? Nee.
Ik wel hoor, soms zie ik echt mensen lopen waarvan ik denk: die kunnen er echt gewoon niks aan doen, zelfs met hippe kleren en net geknipte haren is zo iemand nog lelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 8 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 1:42

Ik heb het niet vaak, maar heel soms zie ik eens iemand die ik écht lelijk vind..
Misschien zie ik die mensen dan net op het verkeerde moment ofzo, want meestal vind ik wel dat mensen 'iets' hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 8 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Blond wo 25 mei 2011 - 4:23

Noa schreef:
Persephone schreef:
Noa schreef:Ik vind sommige mensen wel echt lelijk en ook als ze net onder de douche vandaan komen en hun haar hebben gedaan en nette kleren aan hebben.
Dan vind ik nog niet iedereen even mooi, maar echt oprecht lelijk? Nee.
Ik wel hoor, soms zie ik echt mensen lopen waarvan ik denk: die kunnen er echt gewoon niks aan doen, zelfs met hippe kleren en net geknipte haren is zo iemand nog lelijk.

Ja hoor, dat heb ik ook. Niet vaak, echt zelden.
Zo had ik een huisgenootje, maar ik denk zelfs met alle goede wil van de wereld kon je van haar nog niets moois maken.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw eerste gedachte als ... - Pagina 8 Empty Re: Wat is jouw eerste gedachte als ...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum