Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help CBL aan een baan!

+40
Roza
Samantha
Snoopy
Zininzon
bolus26
Linnie1985
Sjaantje
Baby
ThinkPink
Zwoesj
Mermaid
Lejow
Antibes
_Lacey_
Zora
luisa
JustMeDaan
Melis_je
Vanillivi
Laced
Jeanette
Kqip
silly-one
SoGood
nina
Tullow
Supertalentje
Jelin
Ellebel
Xanna
Rovine
Inge
Pien
Minx
Spring
pantuf
Jezzie
Atelier Madame
TGR
Blond
44 plaatsers

Pagina 13 van 17 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende

Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 13 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Atelier Madame zo 22 mei 2011 - 18:35

Begin een hondenuitlaatservice als zzper! Nou woon je volgens mij wel in een van de achterstandsbuurten van utrecht, dus veel honden zullen ze daar niet hebben, maar het is het proberen waard!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 13 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 19:51

Dat is inderdaad een goed idee, zo kan je bezig zijn met honden en heb je geen emotie's dat dieren kunnen overlijden etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 13 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 20:28

Atelier Madame schreef:Begin een hondenuitlaatservice als zzper! Nou woon je volgens mij wel in een van de achterstandsbuurten van utrecht, dus veel honden zullen ze daar niet hebben, maar het is het proberen waard!

Waar slaat dat nou op dat ik in een achterstandsbuurt woon! Ken jij mij? Nee, houd dan je mening voor je als je niet weet waar je het over hebt ja!

Het slaat werkelijk waar nergens op, want ook daar zijn net zo goed honden. Wat heb jij rare gedachten zeg!

Waar ik woon is het een nette buurt met heeel erg veeel honden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 13 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 20:30

Maar is het een goed idee ? Dat was de vraag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 13 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 20:31

Alsjeblieft, voel je nou niet toch in álles zo aangevallen... Jij betrekt alles wat er tegen je gezegd wordt, op jezelf persoonlijk. Eerst die sociale werkvoorziening, en nu dit weer. Je woont volgens mij niet in één van de beste buurten in Utrecht, maar AM wil daar absoluut niet meteen mee beweren dat je Tokkie bent ofzo.

Ik woon ook niet in de beste buurt in m'n woonplaats, een rustige wijk, dat wel, maar een hondenuitlaatservice zou hier ook niet zo geweldig werken omdat hier gewoon veel mensen overdag thuis zijn. En dat heb je in duurdere wijken al snel minder, dan heb je al gauwer tweeverdieners waarvan beiden een carriere hebben. Ik denk dat AM dát bedoelde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 13 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 20:37

Sorry ik heb altijd gedacht dat de sociale dienst net was zoals mensen die werken in een sociale werkplaats. Dat klopt toch?!
Er is hier eerder wel eens gezegd dat men dacht dat ik daar werkte en dat vind ik echt een belediging.
Maar de sociale dienst is toch wel vaak voor gehandicapte mensen.
Ik heb een gehandicapte neef gehad dus ik zou nooit zulke mensen beledigen, het zijn ook maar mensen. Maar nu kwam het over en zo blijf ik het voelen alsof ik dom ben en daar maar moet gaan werken.

Ik weet niet wie het was die daar in de kantine heeft gewerkt. Waarom heb je daar gewerkt?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 13 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Atelier Madame zo 22 mei 2011 - 20:38

Wat Maple zegt. Dat bedoelde ik.

Ik ken Utrecht en ik meende wel eens gelezen te hebben dat je in een flat woont in een buurt met veel hangjongeren etc.. nou 1 +1 is vaak 2. Doorgaans wonen er in de stad al minder honden, en in buurten met flats al helemaal niet. Ik heb in Overvecht bijvoorbeeld nog bijna nooit iemand een hond zien uitlaten. I.t.t. bijv Leidsche Rijn waar je onderhand moeite moet doen om geen hond tegen te komen. Ik insinueer heeelemaal nergens dat je een tokkie bent.

Los daarvan ben ik CBL echt spuugzat.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 13 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 20:40

Maple ongeacht de wijk maakt het niks uit of er zo service is, want hier in deze ''slechte'' buurt zijn ze ook dus!

Mama van 2, nee niks voor mij daarvoor heb ik niet genoeg disipline. Heb wel eens een verhaal gehoord van een ex collega dat iemands hond kwijt was geraakt door zo service, lekker dan!

Ik zou ze nooit bij elkaar kunnen houden en de verantwoording vind ik te groot.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 13 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Sjaantje zo 22 mei 2011 - 20:40

Caribbeanlover schreef:Sorry ik heb altijd gedacht dat de sociale dienst net was zoals mensen die werken in een sociale werkplaats. Dat klopt toch?!
Er is hier eerder wel eens gezegd dat men dacht dat ik daar werkte en dat vind ik echt een belediging.
Maar de sociale dienst is toch wel vaak voor gehandicapte mensen.
Ik heb een gehandicapte neef gehad dus ik zou nooit zulke mensen beledigen, het zijn ook maar mensen. Maar nu kwam het over en zo blijf ik het voelen alsof ik dom ben en daar maar moet gaan werken.

Ik weet niet wie het was die daar in de kantine heeft gewerkt. Waarom heb je daar gewerkt?


Dankje, CBL, je hebt mijn dag weer goedgemaakt Very Happy

Maar even serieus: je hebt toch last van hartfalen, dat je belemmert in je bezigheden en/of je werk? Dan is dat toch ook een handicap waarvoor je een traject in kunt waarbij je hulp krijgt?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 13 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 20:41

Atelier Madame schreef:Wat Maple zegt. Dat bedoelde ik.

Ik ken Utrecht en ik meende wel eens gelezen te hebben dat je in een flat woont in een buurt met veel hangjongeren etc.. nou 1 +1 is vaak 2. Doorgaans wonen er in de stad al minder honden, en in buurten met flats al helemaal niet. Ik heb in Overvecht bijvoorbeeld nog bijna nooit iemand een hond zien uitlaten. I.t.t. bijv Leidsche Rijn waar je onderhand moeite moet doen om geen hond tegen te komen. Ik insinueer heeelemaal nergens dat je een tokkie bent.

Los daarvan ben ik CBL echt spuugzat.

Ja je meende het gelezen te hebben dus geloof je dat ook meteen. Lekker snugger!
Ik woon niet in een flat en ik ben jou ook meer dan zat met dat suggeren en oordelen van je!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 13 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 20:46

Caribbeanlover schreef:Sorry ik heb altijd gedacht dat de sociale dienst net was zoals mensen die werken in een sociale werkplaats. Dat klopt toch?!
Er is hier eerder wel eens gezegd dat men dacht dat ik daar werkte en dat vind ik echt een belediging.
Maar de sociale dienst is toch wel vaak voor gehandicapte mensen.
Ik heb een gehandicapte neef gehad dus ik zou nooit zulke mensen beledigen, het zijn ook maar mensen. Maar nu kwam het over en zo blijf ik het voelen alsof ik dom ben en daar maar moet gaan werken.

Ik weet niet wie het was die daar in de kantine heeft gewerkt. Waarom heb je daar gewerkt?

Ik heb inderdaad bij de sociale dienst gewerkt, en er wérken inderdaad veel mensen met een handicap, maar dat betekent niet dat je een handicap moet hebben om daar te kunnen werken. Alleen het feit dat jij aangeeft al minder snel te zijn, zou op zich ook al een reden kunnen zijn om daar aan de slag te gaan. Ik denk namelijk dat je dáár wel gerust een paar jaar zou kunnen blijven werken, zonder dat je weg moet omdat je te langzaam zou zijn of wat dan ook. En dat is echt niet als belediging bedoeld en zo moet je het ook echt niet opvatten, want werken bij de sociale dienst/sociale werkvoorziening is gewoon hartstikke leuk.

Ik heb er overigens via het uitzendbureau gewerkt, als vakantiekracht. Ik was toen 16 ofzo en ik viel in voor een mevrouw die op dat moment op vakantie was. En ja, ik heb langs m'n kantinecounter heel veel mensen voorbij zien lopen met een verstandelijke beperking, maar ik heb ook genoeg mensen gezien en gesproken die geen verstandelijke beperking hebben, maar een andere lichamelijke beperking/aandoening en waar je gewoon hele leuke en interessante gesprekken mee kon voeren. En weer anderen mankeren gewoon helemaal niets, maar kunnen door een andere reden weer niet meekomen in het reguliere arbeidsproces.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 13 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 20:47

Caribbeanlover schreef:
Atelier Madame schreef:Wat Maple zegt. Dat bedoelde ik.

Ik ken Utrecht en ik meende wel eens gelezen te hebben dat je in een flat woont in een buurt met veel hangjongeren etc.. nou 1 +1 is vaak 2. Doorgaans wonen er in de stad al minder honden, en in buurten met flats al helemaal niet. Ik heb in Overvecht bijvoorbeeld nog bijna nooit iemand een hond zien uitlaten. I.t.t. bijv Leidsche Rijn waar je onderhand moeite moet doen om geen hond tegen te komen. Ik insinueer heeelemaal nergens dat je een tokkie bent.

Los daarvan ben ik CBL echt spuugzat.

Ja je meende het gelezen te hebben dus geloof je dat ook meteen. Lekker snugger!
Ik woon niet in een flat en ik ben jou ook meer dan zat met dat suggeren en oordelen van je!
Een achterstandswijk is niet meteen een flat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 13 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 20:55

Overigens moet ik Aterlier Madame ook wel ergens ongelijk in geven: Ik zie in mijn woonwijk met veel flats en veel méér honden dan in de wijk waar ik werk, de duurste wijk van mijn woonplaats Wink Wat opzich ook wel logisch te verklaren is, bij mij in de wijk zijn d elasten lager en is het dus makkelijker financieel kaalbaar als één van de twee partime of niet werkt. Die vrijheid heb je in een duurdere wijk al minder snel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 13 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 21:38

Mensen op flats hebben hebben net zo goed honden en ook katten (hoe vaak lees ik hier wel niet dat meiden op een flat wonen en katten/poezen hebben).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 13 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Atelier Madame zo 22 mei 2011 - 21:41

Caribbeanlover schreef:Mensen op flats hebben hebben net zo goed honden en ook katten (hoe vaak lees ik hier wel niet dat meiden op een flat wonen en katten/poezen hebben).

Ging het hier niet over honden? Wink

Overigens ben ik benieuwd waarom je niet reageert op de ideeen over de hondenuitlaatservice.

Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 13 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  TGR zo 22 mei 2011 - 22:07

Atelier Madame schreef:

Los daarvan ben ik CBL echt spuugzat.

+1.

"Je doet niet meer mee"
https://www.youtube.com/watch?v=p3_3xNGamuI (vanaf 1.50)

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 13 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Inge zo 22 mei 2011 - 22:15

CBL, Ik heb een tijd terug mensen begeleid op een sociale werkplaats en er werken echt allerlei verschillende mensen, Mensen met een lichamelijke handicap, mensen met een licht verstandelijke beperking, mensen met bv een autistische stoornis, mensen die lichamelijke problemen hebben waardoor zij minder snel kunnen werken of rustiger aan moeten doen, mensen die in een reintergratie traject zitten etc etc.
Kortom misschien kun je eens informeren of het iets voor jou is en of je er zou kunnen werken.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 13 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 22:19

TGR schreef:
Atelier Madame schreef:

Los daarvan ben ik CBL echt spuugzat.

+1.

"Je doet niet meer mee"
https://www.youtube.com/watch?v=p3_3xNGamuI (vanaf 1.50)

Hahaha Very Happy Hier moest ik toch wel hardop om lachen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 13 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 22:43

Atelier Madame schreef:
Caribbeanlover schreef:Mensen op flats hebben hebben net zo goed honden en ook katten (hoe vaak lees ik hier wel niet dat meiden op een flat wonen en katten/poezen hebben).

Ging het hier niet over honden? Wink

Overigens ben ik benieuwd waarom je niet reageert op de ideeen over de hondenuitlaatservice.

Dat heeft ze wel gedaan; ze vindt de verantwoordelijkheid te groot, omdat ze al die honden niet bij elkaar kan houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 13 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 22:49

CBL, realiseer je je wel dat er eigenlijk bijna geen enkele baan is waar geen nadeel aan zou zitten. Je bekijkt alles vanuit het negatieve en weet overal wel wat op te zeggen waarom zo'n baan niet bij je past. Maar ik denk dat bijna iedereen wel te maken krijgt met de minder leuke dingen van een baan. Dus je kunt wel heel hard roepen 'dit kan ik niet, dit wil ik niet', maar uiteindelijk zal je toch een baan moeten vinden, je wilt immers werken. Ik vind het heel erg goed van je dat je niet thuis wilt zitten en bereid bent te werken, maar door zo kritisch te zijn, maak je het jezelf wel heel erg moeilijk. Je wilt geen opleiding doen om je mogelijkheden te vergroten, maar het weinige wat mogelijk is (want zonder diploma is er nou eenmaal minder keuze), heb je ook zo veel commentaar op en is te moeilijk, te zwaar of te lastig. Ik zou dus echt goed bij jezelf nagaan wat je nou echt wilt, en toch ook de minder leuke dingen voor lief nemen. Zo werkt het nou eenmaal. Je moet of voor jezelf kiezen en stoer een opleiding gaan doen, zodat je in jezelf investeert, voor nu en voor later. Of je moet accepteren dat er niet veel banen zijn die je kunt doen, en dat die misschien niet de allerleukste of fijnste banen zijn, maar die je toch zult moeten doen als je wilt werken. Sorry, maar dat is toch echt de realiteit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 13 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Mermaid zo 22 mei 2011 - 23:04

Caribbeanlover schreef:
_Lacey_ schreef:Nogmaals mijn tip: ga eens met de sociale dienst van jouw gemeente praten. Zij hebben vaak werkgevers in hun kaartenbak zitten. Niet geschoten is altijd mis.

Hahaha echt lachen met jou! Sociale dienst is voor mensen met een handicap ed toch?!
Nou ik vind dat wel een belediging, want die heb ik niet.

De sociale dienst is gewoon voor mensen zonder werk.
En trouowens met al die kwaaltjes van jou kom je aardig in de buurt van arbeidsgehandicapt hoor. Sjongejonge.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 13 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 23:43

Maar nogmaals, wat dan wel ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 13 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 0:02

Als je het voor het geld niet hoeft te doen, waarom dan geen vrijwilligerswerk? Ga eens wandelen met een bijv ernstig verstandelijk gehandicapte. Die raak je niet makkelijk kwijt onderweg en daar kan je lekker tegen klagen!!
Die mensen zijn vaak al helemaal gelukkig als ze even mee kunnen wandelen!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 13 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Atelier Madame ma 23 mei 2011 - 1:25

Guattari schreef:
Atelier Madame schreef:
Caribbeanlover schreef:Mensen op flats hebben hebben net zo goed honden en ook katten (hoe vaak lees ik hier wel niet dat meiden op een flat wonen en katten/poezen hebben).

Ging het hier niet over honden? Wink

Overigens ben ik benieuwd waarom je niet reageert op de ideeen over de hondenuitlaatservice.

Dat heeft ze wel gedaan; ze vindt de verantwoordelijkheid te groot, omdat ze al die honden niet bij elkaar kan houden.
aahoke dan heb ik eroverheen gelezen (krijg je als een topic al 20 pagina's is :P)
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 13 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Baby ma 23 mei 2011 - 4:42

Hoe doe jij dat dan? Wat voor werk doe je en heb je zoal gedaan?

Ik ben vanmorgen naar een bureau geweest die mensen helpt aan een baan met een jobcoach erbij, mocht het even wat minder gaan of heb je vragen kun je bij hem/haar terecht. Ik werk sinds een halfjaar als administratief medewerkster, maar dat is niet echt mijn ding aangezien ik wat actiever wil zijn. Dus binnenkort kan ik waarschijnlijk aan de slag als medewerkster bediening in een verzorgingstehuis en dat lijkt me onwijs leuk. Ok. het is niet meteen mijn droombaan, maar ik verdien er geld mee en ben dan wel lekker bezig.
Baby
Baby
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 59
Punten : 75
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 13 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 17 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum