Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help CBL aan een baan!

+40
Roza
Samantha
Snoopy
Zininzon
bolus26
Linnie1985
Sjaantje
Baby
ThinkPink
Zwoesj
Mermaid
Lejow
Antibes
_Lacey_
Zora
luisa
JustMeDaan
Melis_je
Vanillivi
Laced
Jeanette
Kqip
silly-one
SoGood
nina
Tullow
Supertalentje
Jelin
Ellebel
Xanna
Rovine
Inge
Pien
Minx
Spring
pantuf
Jezzie
Atelier Madame
TGR
Blond
44 plaatsers

Pagina 14 van 17 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende

Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 14 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  _Lacey_ ma 23 mei 2011 - 4:45

Lizardje schreef:
Caribbeanlover schreef:
_Lacey_ schreef:Nogmaals mijn tip: ga eens met de sociale dienst van jouw gemeente praten. Zij hebben vaak werkgevers in hun kaartenbak zitten. Niet geschoten is altijd mis.

Hahaha echt lachen met jou! Sociale dienst is voor mensen met een handicap ed toch?!
Nou ik vind dat wel een belediging, want die heb ik niet.

De sociale dienst is gewoon voor mensen zonder werk.
En trouowens met al die kwaaltjes van jou kom je aardig in de buurt van arbeidsgehandicapt hoor. Sjongejonge.
Precies, gewoon een afdeling van de gemeente waar mensen die zonder werk zitten aan kunnen kloppen.

Verder heeft Marin precies verwoord wat ik ook wil zeggen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 14 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Linnie1985 ma 23 mei 2011 - 9:06

Ik pak altijd de site van het winkelcentrum waar alle winkels op staan en zoek de winkels op via google en zo kijk ik of winkels mensen zoeken.

Ik heb morgen btw een sollicitatie gesprek Very Happy, wish me goodluck!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 14 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  bolus26 ma 23 mei 2011 - 9:26

succes linnie!

ik heb geen idee wat voor werk je zou kunnen doen cbl, volgens mij wil je niks wat haalbaar is gezien je gezondheid en je diploma´s. Heb al een berg goeie tips voorbij zien komen, wellicht toch via het uwv zo een traject volgen waarbij ze je begeleiden naar een baan en nadenken over welke eisen die je nu nog stelt kan laten vallen.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 14 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  bolus26 ma 23 mei 2011 - 9:27

_Leaf_ schreef:
Caribbeanlover schreef:
_Lacey_ schreef:Nogmaals mijn tip: ga eens met de sociale dienst van jouw gemeente praten. Zij hebben vaak werkgevers in hun kaartenbak zitten. Niet geschoten is altijd mis.

Hahaha echt lachen met jou! Sociale dienst is voor mensen met een handicap ed toch?!
Nou ik vind dat wel een belediging, want die heb ik niet.

Echt lachen met jou! Helemaal 100 ben je niet...Zeker niet na zo'n opmerking.

deze opmerking is ook niet helemaal 100 hoor!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 14 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 9:59

Ben er een beetje klaar mee met ''waarom reageer je niet op dat, waarom niet niet op die, waarom, waarom, waarom?''.
Ik ga niet alles bijhouden wat hier gevraagd word. Als ik niet binnen ala minute reageer krijg ik het weer te horen ''waarom reageer/antwoord je niet?''.

Nou omdat ik dat misschien niet wil of geen antwoord erop heb. Nee daar word niet aan gedacht!

Enne ben ik jullie dat verplicht..................nee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 14 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 10:03

Nou, dan doe je er lekker niets mee, ook goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 14 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Zininzon ma 23 mei 2011 - 10:04

Laten we het topic dan maar sluiten, als dit een kansloze actie blijkt te zijn
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 14 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Inge ma 23 mei 2011 - 10:08

CBL, snap je dan misschien ook dat het misschien wel netjes is als je reageert op anderen. Natuurlijk is dit niet verplicht, maar zelf zou ik met zoiets toch wat meer reageren op anderen.
Klein voorbeeld, jij had een topic geopend over diëtiste, ik heb heel veel tips gegeven en ook een link met een kookboek voor vega's... maar krijg er niks geen reactie op... ik vind je een prima meid, maar het irriteert mij wel
Maar goed dat komt misschien ook wel door mijn manier van forummen, die weer anders is dan jouw manier etc
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 14 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Mermaid ma 23 mei 2011 - 10:37

CBL, wat heb jij het toch zwaar hè?
Wat zielig dat je overal zo aangevallen word en nou nog geen werk kan vinden ook.
Komt vast omdat je altijd zo vriendelijk en begripvol reageert, nooit negatief.. Tja die grote boze buitenwereld toch..
Ik zou bijna medelijden met je krijgen.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 14 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Jeanette ma 23 mei 2011 - 11:51

CBL, wat moet jij een zwaar leven hebben.. pfff zeg!! Je gaat alleen maar van het negatieve uit. Je hoeft niet eens ergens te gaan solliciteren, want met zo'n instelling van; dit is zwaar, dit is zus en dit is zo, kom je er echt niet. Je moet dus stoppen met janken, want ik vind het niet gek dat je contracten niet verlengd zijn.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 14 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Antibes ma 23 mei 2011 - 12:26

Ik vind jullie écht op het hatelijke af, met dingen als "ik snap waarom je geen baan kunt houden/contract nooit wordt verlengd" etc ga je m.i. écht te ver.

We zien aaaallemaal dat CBL sociaal niet de handigste is en ik ontken ook niet dat ze hier met bepaalde posts te fel is. Maar de meerderheid van jullie weet verdorie heus wel beter. Dit vind ik gewoon triest, tot het pesten af zelfs.

Als je merkt dat CBL naar jouw mening te weinig met je advies doet, geef het dan niet meer. Maar ga niet pagina's lang reacties van haar uitlokken en dan daar weer over zeiken.

Ik heb er geen eens woorden voor... Snap opeens dat er op de werkvloer nog een hoop gepest wordt, als ik zie hoe vals een clubje meiden hier kan zijn. Bah! Je hoeft toch niet zo lang door te gaan als het overduidelijk mis loopt... En masse tegen één, stoer hoor! Weet eens wanneer je moet stoppen!

(en ik geloof dat ieder voor zich prima kan uitmaken of ze zich aangesproken voelt)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 14 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 19:04

Antibes schreef:Ik vind jullie écht op het hatelijke af, met dingen als "ik snap waarom je geen baan kunt houden/contract nooit wordt verlengd" etc ga je m.i. écht te ver.

We zien aaaallemaal dat CBL sociaal niet de handigste is en ik ontken ook niet dat ze hier met bepaalde posts te fel is. Maar de meerderheid van jullie weet verdorie heus wel beter. Dit vind ik gewoon triest, tot het pesten af zelfs.

Als je merkt dat CBL naar jouw mening te weinig met je advies doet, geef het dan niet meer. Maar ga niet pagina's lang reacties van haar uitlokken en dan daar weer over zeiken.

Ik heb er geen eens woorden voor... Snap opeens dat er op de werkvloer nog een hoop gepest wordt, als ik zie hoe vals een clubje meiden hier kan zijn. Bah! Je hoeft toch niet zo lang door te gaan als het overduidelijk mis loopt... En masse tegen één, stoer hoor! Weet eens wanneer je moet stoppen!

(en ik geloof dat ieder voor zich prima kan uitmaken of ze zich aangesproken voelt)

Hier ben ik het helemaal mee eens!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 14 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 20:26

Inge schreef:CBL, snap je dan misschien ook dat het misschien wel netjes is als je reageert op anderen. Natuurlijk is dit niet verplicht, maar zelf zou ik met zoiets toch wat meer reageren op anderen.
Klein voorbeeld, jij had een topic geopend over diëtiste, ik heb heel veel tips gegeven en ook een link met een kookboek voor vega's... maar krijg er niks geen reactie op... ik vind je een prima meid, maar het irriteert mij wel
Maar goed dat komt misschien ook wel door mijn manier van forummen, die weer anders is dan jouw manier etc

Ik dacht laatst aan dat topic, heb gezocht,maar kon het niet vinden ook niet die van laatst (of bedoelde je die ook?) .
Ik vind het lastig om zelf maaltijden/schema's ed samen te stellen, maar dat wil niet zeggen dat ik er niet naar gekeken heb. Moet het even rustig bekijken en noteren ed.


Marin, dat zeg ik niet, zoals ik nou al meerdere keren heb gezegd lijkt me dat horecawerk wel wat van de link die Inge gaf. Het andere is niks voor mij dus dat zeg ik dan ook eerlijk.
Sommigen nemen ook nooit genoegen met een reactie op zich en willen blijkbaar perse dat ik er echt wat mee ga doen. Als ik het niks vind, dan zal dat ook niet gauw gebeuren.
Overigens heb ik in de openingspost nergens om tips gevraagd en wilde ik alleen maar mijn verhaal kwijt dat het weer tegen zit.

De titel was eerst anders en heb ik op advies van Inge gewijzigd in wat het nu is wat ik dus beter niet had kunnen doen.

Snap je?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 14 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Kqip ma 23 mei 2011 - 20:28

Ik zou dit hele topic maar gewoon laten sluiten CBL! Suc6 met zoeken naar baan iig
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 14 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 20:29

Ja maar CBL, je kunt wel klagen over dat er dingen tegenzitten in jouw leven maar ben jij zelf niet diegene die daar als enige wat aan kan veranderen? Je kunt beter naar een oplossing zoeken dan klagen over hoe erg het tegenzit. Het is niet makkelijk, maar als je zelf initatieven neemt om het op te lossen dan voel je je vast een stuk beter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 14 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 20:42

Het punt is, en dat heb ik zelf ook een tijd gedaan, dat iedereen CBL benadert als iemand die een gelijkwaardig niveau heeft, en dat is niet zo, dat blijkt uit alles, steeds maar weer. Er is volgens mij een hoop aan de hand, of er is ergens een flinke beperking. Dus haar gaan benaderen zoals je anderen benadert heeft gewoon niet zoveel zin, want het werkt gewoon niet op dezelfde manier. Ik denk niet dat het onwil is, maar meer onmacht en onvermogen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 14 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 20:43

Persephone schreef:Het punt is, en dat heb ik zelf ook een tijd gedaan, dat iedereen CBL benadert als iemand die een gelijkwaardig niveau heeft, en dat is niet zo, dat blijkt uit alles, steeds maar weer. Er is volgens mij een hoop aan de hand, of er is ergens een flinke beperking. Dus haar gaan benaderen zoals je anderen benadert heeft gewoon niet zoveel zin, want het werkt gewoon niet op dezelfde manier. Ik denk niet dat het onwil is, maar meer onmacht en onvermogen.

Ja eerlijk gezegd denk ik dat ook wel, maar het is natuurlijk wel behoorlijk kwetsend voor haar om dit te lezen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 14 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Atelier Madame ma 23 mei 2011 - 20:46

Storm schreef:
Persephone schreef:Het punt is, en dat heb ik zelf ook een tijd gedaan, dat iedereen CBL benadert als iemand die een gelijkwaardig niveau heeft, en dat is niet zo, dat blijkt uit alles, steeds maar weer. Er is volgens mij een hoop aan de hand, of er is ergens een flinke beperking. Dus haar gaan benaderen zoals je anderen benadert heeft gewoon niet zoveel zin, want het werkt gewoon niet op dezelfde manier. Ik denk niet dat het onwil is, maar meer onmacht en onvermogen.

Ja eerlijk gezegd denk ik dat ook wel, maar het is natuurlijk wel behoorlijk kwetsend voor haar om dit te lezen...
+1 En ik krijg uit haar reacties ook niet het idee dat ze zich wil laten helpen. Dus ik denk ook niet dat ze heel blij is om te lezen dat haar een beperking wordt aangepraat :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 14 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 20:47

Antibes schreef:Ik vind jullie écht op het hatelijke af, met dingen als "ik snap waarom je geen baan kunt houden/contract nooit wordt verlengd" etc ga je m.i. écht te ver.

We zien aaaallemaal dat CBL sociaal niet de handigste is en ik ontken ook niet dat ze hier met bepaalde posts te fel is. Maar de meerderheid van jullie weet verdorie heus wel beter. Dit vind ik gewoon triest, tot het pesten af zelfs.

Als je merkt dat CBL naar jouw mening te weinig met je advies doet, geef het dan niet meer. Maar ga niet pagina's lang reacties van haar uitlokken en dan daar weer over zeiken.

Ik heb er geen eens woorden voor... Snap opeens dat er op de werkvloer nog een hoop gepest wordt, als ik zie hoe vals een clubje meiden hier kan zijn. Bah! Je hoeft toch niet zo lang door te gaan als het overduidelijk mis loopt... En masse tegen één, stoer hoor! Weet eens wanneer je moet stoppen!

(en ik geloof dat ieder voor zich prima kan uitmaken of ze zich aangesproken voelt)

Mooi gesproken en zoals je waarschijnlijk al wel van eerdere topics weet, ben ik het volledig met je eens. Het is heel makkelijk om tegen iemand te gaan teringouwehoeren die hier toch al een stigma heeft van negatief zeikwijf. Ik vind het veelzeggend namelijk dat CBL aangeeft soms domweg geen antwoord te hebben of het antwoord niet te weten. En ja, ze had er dan voor kunnen kiezen dat te zeggen, maar dat is ze hier aan niemand verplicht. Het lijkt mij zelf ook enorm frustrerend als ik vaak te horen heb gekregen ergens te langzaam voor te zijn, beter met m'n handen zou zijn dan met m'n hoofd en dan ook nog eens geen diploma te hebben. Daar hoef je in je dagelijkse doen en laten geen last van te hebben, maar tijdens banenjacht is dat natuurlijk confronterend en kan je daar vrij onzeker van worden. Ik heb eigenlijk nooit gezeik met CBL, omdat ik wellicht door de soms felle reacties heen kan kijken? Ik zie nog steeds met name een lieve forummer met een hart van goud voor degenen om wie ze geeft en natuurlijk voor de dieren!;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 14 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 20:49

www.cateringcompany.nl is een cateringsbedrijf in Utrecht die de kantines op scholen en bedrijven runnen.

De werktijden lijken me optimaal! Altijd overdag, niet te zwaar werk, niet teveel uren.

Er zijn nog veel meer cateringsbedrijven in Utrecht.

Typ bij Google "Catering Utrecht" in en je vindt er zo een aantal!


Laatst aangepast door Punk'd op ma 23 mei 2011 - 20:59; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 14 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Jeanette ma 23 mei 2011 - 20:55

Persephone schreef:Het punt is, en dat heb ik zelf ook een tijd gedaan, dat iedereen CBL benadert als iemand die een gelijkwaardig niveau heeft, en dat is niet zo, dat blijkt uit alles, steeds maar weer. Er is volgens mij een hoop aan de hand, of er is ergens een flinke beperking. Dus haar gaan benaderen zoals je anderen benadert heeft gewoon niet zoveel zin, want het werkt gewoon niet op dezelfde manier. Ik denk niet dat het onwil is, maar meer onmacht en onvermogen.


Mee eens! Ze gaat zo van het negatieve uit. Ze kijkt alleen naar de beperkingen en niet naar de mogelijkheden. En misschien reageer ik ook te fel naar CBL, maar die opmerking over mensen met een beperking schoot mij echt in het verkeerde keelgat en dat zijn ook 'maar' mensen. Rolling Eyes Sorry, als iemand zulke opmerkingen ga maken, dan word ik gewoon fel.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 14 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 21:00

Atelier Madame schreef:
Storm schreef:
Persephone schreef:Het punt is, en dat heb ik zelf ook een tijd gedaan, dat iedereen CBL benadert als iemand die een gelijkwaardig niveau heeft, en dat is niet zo, dat blijkt uit alles, steeds maar weer. Er is volgens mij een hoop aan de hand, of er is ergens een flinke beperking. Dus haar gaan benaderen zoals je anderen benadert heeft gewoon niet zoveel zin, want het werkt gewoon niet op dezelfde manier. Ik denk niet dat het onwil is, maar meer onmacht en onvermogen.

Ja eerlijk gezegd denk ik dat ook wel, maar het is natuurlijk wel behoorlijk kwetsend voor haar om dit te lezen...
+1 En ik krijg uit haar reacties ook niet het idee dat ze zich wil laten helpen. Dus ik denk ook niet dat ze heel blij is om te lezen dat haar een beperking wordt aangepraat :P

Nou ja, ik zeg niet dat ze een beperking heeft, maar er is wel 'iets' aan de hand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 14 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Antibes ma 23 mei 2011 - 21:18

Maar wie zijn wij om keer op keer (dit is écht niet het eerste topic) te benoemen dat er iets mis is? Dat zijn toch helemaal onze zaken niet? De eerste keer is nog behulpzaam, maar in de meeste posts hier kan ik daarvan geen spoortje ontdekken hoor....

En net alsof er hier niet genoeg dames rondlopen die zelf ook issues hebben.. Nee, ik vind dat dit niet getuigt van veel respect naar je medemens. Nogmaals: bah!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 14 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Antibes ma 23 mei 2011 - 21:19

Jeanette schreef:
Persephone schreef:Het punt is, en dat heb ik zelf ook een tijd gedaan, dat iedereen CBL benadert als iemand die een gelijkwaardig niveau heeft, en dat is niet zo, dat blijkt uit alles, steeds maar weer. Er is volgens mij een hoop aan de hand, of er is ergens een flinke beperking. Dus haar gaan benaderen zoals je anderen benadert heeft gewoon niet zoveel zin, want het werkt gewoon niet op dezelfde manier. Ik denk niet dat het onwil is, maar meer onmacht en onvermogen.


Mee eens! Ze gaat zo van het negatieve uit. Ze kijkt alleen naar de beperkingen en niet naar de mogelijkheden. En misschien reageer ik ook te fel naar CBL, maar die opmerking over mensen met een beperking schoot mij echt in het verkeerde keelgat en dat zijn ook 'maar' mensen. Rolling Eyes Sorry, als iemand zulke opmerkingen ga maken, dan word ik gewoon fel.

Juist vanuit jouw visie zou je daar toch doorheen moeten kunnen prikken bij CBL?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 14 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Jeanette ma 23 mei 2011 - 21:26

Ik kan daar gewoon niet tegen als iemand zulke opmerkingen gaat maken. Misschien komt het ook wel omdat ik met deze doelgroep werk, dat ik daar fel van word. Ik ben gewoon van mening dat ze alles iets minder negatiever moet gaan in zien en ook moet kijken naar wat ze wel kan. Want ik weet zeker dat ze heus wel wat in huis heeft. En dit heb ik misschien ook erg fel naar buiten gebracht, maar zulke opmerkingen gaan er bij mij gewoon niet in over iemand die een beperking heeft.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 14 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 14 van 17 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum