Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help CBL aan een baan!

+40
Roza
Samantha
Snoopy
Zininzon
bolus26
Linnie1985
Sjaantje
Baby
ThinkPink
Zwoesj
Mermaid
Lejow
Antibes
_Lacey_
Zora
luisa
JustMeDaan
Melis_je
Vanillivi
Laced
Jeanette
Kqip
silly-one
SoGood
nina
Tullow
Supertalentje
Jelin
Ellebel
Xanna
Rovine
Inge
Pien
Minx
Spring
pantuf
Jezzie
Atelier Madame
TGR
Blond
44 plaatsers

Pagina 8 van 17 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 8 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 22:53

Ik heb geen ervaring, alleen wel een diploma. Ik ben ook starter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 8 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Vanillivi do 19 mei 2011 - 23:20

Persoonlijk denk ik altijd;

'alles valt te leren'

Maar misschien is een opleiding tot bloemist iets voor jou?
http://www.wellant.nl/wellant-mbo/onze-scholen/wellantcollege-gouda/onderwijs/onze-opleidingen/flower-design

Het is een creatief beroep met weinig administratief werk. Alleen zul je wel moeten afrekenen met je klanten.

Via het wellantcollege kun je een opleiding MBO niv 2 doen, dan zou je, zoals ik het nu lees, in principe gewoon in een bloemenwinkel kunnen werken.
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 8 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 23:32

Hahaha Very Happy Oh, wat ben je toch heerlijk simpel smile Sterkte bij het vinden van een baan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 8 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  TGR do 19 mei 2011 - 23:35

Ik vind conducteur wel iets voor je eigenlijk.

http://www2.werkenbijns.nl/fe/tpl_ns03.asp?s=TcEbHMjWuLXcZzLur&jobid=44518,1421356233&key=35373027&c=151482153465&pagestamp=sevlxgonbxsvdpxrmi

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 8 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 0:09

TGR schreef:Ik vind conducteur wel iets voor je eigenlijk.

http://www2.werkenbijns.nl/fe/tpl_ns03.asp?s=TcEbHMjWuLXcZzLur&jobid=44518,1421356233&key=35373027&c=151482153465&pagestamp=sevlxgonbxsvdpxrmi

Grapje zeker?!

Aardig dat je meedenkt,maar zoals ik eerder al zei zodar er ''ervaring'' staat wat hier ook staat heeft het geen zin. Bovendien wil ik niet in elkaar worden geslagen oid wat bij dat beroep nog wel eens gebeurd. Ook ben ik er te zwak voor als iemand bijv. zwart rijd en weigerd te betalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 8 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 0:10

Maar er ZIJN bijna geen banen waar geen opleiding of ervaring wordt gevraagd. Je moet het gewoon proberen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 8 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  TGR vr 20 mei 2011 - 0:11

Caribbeanlover schreef:
TGR schreef:Ik vind conducteur wel iets voor je eigenlijk.

http://www2.werkenbijns.nl/fe/tpl_ns03.asp?s=TcEbHMjWuLXcZzLur&jobid=44518,1421356233&key=35373027&c=151482153465&pagestamp=sevlxgonbxsvdpxrmi

Grapje zeker?!

Aardig dat je meedenkt,maar zoals ik eerder al zei zodar er ''ervaring'' staat wat hier ook staat heeft het geen zin. Bovendien wil ik niet in elkaar worden geslagen oid wat bij dat beroep nog wel eens gebeurd. Ook ben ik er te zwak voor als iemand bijv. zwart rijd en weigerd te betalen.

Nouja niet per se hoofdconducteur, maar gewoon iemand die kaartjes knipt en kan zeggen van welk perron de trein vertrekt.

Waar heb je wel ervaring mee? Want langzamerhand begint ik te geloven dat je echt zo dom en irritant bent als je doet op het forum.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 8 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Melis_je vr 20 mei 2011 - 0:14

Caribbeanlover schreef:
TGR schreef:Ik vind conducteur wel iets voor je eigenlijk.

http://www2.werkenbijns.nl/fe/tpl_ns03.asp?s=TcEbHMjWuLXcZzLur&jobid=44518,1421356233&key=35373027&c=151482153465&pagestamp=sevlxgonbxsvdpxrmi

Grapje zeker?!

Het is simpel werk en je hebt heel veel tijd per trein, dus je bent vast snel genoeg. De uren zijn flexibel, dat is ook makkelijk met je hond. Ik vind het wel een goed idee.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 8 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Inge vr 20 mei 2011 - 0:18

In een ander topic ook al een keer gezegd en ik meen het echt. CBL probeer alles eens wat positiever te zien dan wordt jijzelf ook wat positiever. Dat maakt het allemaal zoveel makkelijker.

Je hebt ook treincatering, maar dan moet je wel afrekenen.
Ik weet niet of je je rijbewijs hebt? maar iets als pakketjes rondrijden?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 8 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  JustMeDaan vr 20 mei 2011 - 0:45

Ik snap serieus niet dat er zoveel mensen nog moeite doen om cbl te helpen. Vind het erg lief van die personen, maar ik zou dr al klaar mee zijn.
Ze doet er uiteindelijk toch geen donder mee zoals altijd. Alles word afgewezen, niks is goed of naar dr zin.
De meeste mensen bouwen hun leven om het werk heen, maar cbl bouwt het liefst dr werk om dr leven heen heb ik het idee.

En ervaring en mbo wil niet zeggen dat ze mensen zonder die 2 dingen niet aannemen. Probeer het toch gewoon eens ipv meteen af te wijzen.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 8 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 1:18

Misschien moet je kluizenaar worden, afgezonderd van de grote boze wereld

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 8 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 2:44

JustMeDaan schreef:Ik snap serieus niet dat er zoveel mensen nog moeite doen om cbl te helpen. Vind het erg lief van die personen, maar ik zou dr al klaar mee zijn.
Ze doet er uiteindelijk toch geen donder mee zoals altijd. Alles word afgewezen, niks is goed of naar dr zin.
De meeste mensen bouwen hun leven om het werk heen, maar cbl bouwt het liefst dr werk om dr leven heen heb ik het idee.

En ervaring en mbo wil niet zeggen dat ze mensen zonder die 2 dingen niet aannemen. Probeer het toch gewoon eens ipv meteen af te wijzen.

Je moet eens beter leren lezen, want zoals ik al gezegd heb nogmaals weer zijn de vacatures die ik in dit topic heb gezegd niet geschikt voor mij! Ik kijk er wel degelijk naar.
Wat wil je nog meer ik kijk er toch naar, maar als het niks voor mij is houd het op!
Ik hoef toch zeker niet op al die vacatures te reageren omdat dat door jullie gezegd word.

Ik neem zeker wel dingen dus ook dat heb je weer eens niet gelezen.
Die link die Inge gaf lijkt me wel wat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 8 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Kqip vr 20 mei 2011 - 2:52

Caribbeanlover schreef:
Kqip schreef:Waar en wat zoek je / je man/ jullie?

Het gaat toch om mij niet om mijn man! Hoe kom je nou bij om hem erbij te halen?

Maple, wat zit je nou weer te zeiken?! Ik heb toch gewoon eerlijk gezegd dat sommigen links die jullie geplaatst hebben dat ik daar niks aan heb. Ik vind het aardig dat jullie meedenken, maar ik hoef niet alles aan te nemen/accepteren.
Ik wil wel werk doen wat ik enigzins leuk vind en wat ervaring in heb. Bovendien ben ik niet de snelste wat ik al zo vaak gehoord heb dus dan werk ik ergens amper een week en dan hoef ik niet meer terug te komen. Nee, daar houden jullie geen rekening mee.

De link die Inge stuurde mbt horeca werk vind ik er leuk uitzien en dat werk lijkt me erg leuk.
Jullie doen net alsof ik niet zoek ofzo, maar ik zit constant te bellen ed hoor. Ik ben wel degelijk aan het zoeken,maar het lukt nou eenmaal niet zo 1,2,3!

Ik zie dat je in bovenstaande post zegt dat JustMeDaan beter moet leren lezen? Misschien moet je even bij jezelf beginnen en ook beter leren lezen! Het ging niet om jouw man, maar om die van maple..mja als je beter had gelezen had je dat kunnen weten.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 8 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 3:09

Ik snap ook niet waarom de meeste steeds maar herhaaldelijk dingen blijven zeggen als ''als ik jou was zou ik alles aanpakken wat er is, waarom heb je eisen'' en weet ik veel wat nog meer.

Van meiden die huisvrouw/moeder zijn en waarvan de partner voor het inkomen zorgt word nooit wat van gezegd, want dat is blijkbaar wel goed.

Mijn man werkt, ik ben werkloos, maar maak het huis wel schoon ed dus ik zit niet continu stil.
We zouden het met 1 salaris redden, maar moeten dan wel op gaan letten.
Omdat ik niet thuis wil blijven zitten wil ik graag werken zodat we meer geld te besteden hebben.
Dus ik kan wel thuis blijven, maar dat wil ik niet.

De meesten doen alsof ik perse moet werken. Maar wie zijn jullie om dat te bepalen voor mij?!

Ik wil zelf ook wat bijdragen al is dat niet zoveel het igg wel wat en beter dan thuis zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 8 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Inge vr 20 mei 2011 - 3:14

Caribbeanlover schreef:
Van meiden die huisvrouw/moeder zijn en waarvan de partner voor het inkomen zorgt word nooit wat van gezegd, want dat is blijkbaar wel goed.

Waarom haal je dit er vaak bij? Dat is toch ieders keuze en moet ieder voor zich weten.
Ik vind dat helemaal goed als mensen daar voor kiezen.
Jij wilt graag een baan dus het 1 heeft niet met het ander te maken.

Hoe is het met gezond eten / afvallen? heb je de link nog gezien van het vega kookboek die ik in je topic gezet had? aangezien je op dat topic niet meer reageert hier maar even de vraag :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 8 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 3:38

Waarom ga je niet gewoon als kassamiep werken bij de Albertheijn.. (of Lidl, als je de Albertheijn te hoog gegrepen vindt Laughing )

1. Het is makkelijk
2. Je wordt er niet moe van
3. Je hoeft niet zelf te rekenen want dat doet de kassa voor jouw
4. Ik neem aan dat je wel gewoon weet dat als je €14,65 moet terug geven je een briefje van 10 pakt, 2 muntstukken van 2 euro, een muntstuk van 50 cent, een muntstuk van 10 cent een een muntstuk van 5 cent.
4. Je hoeft geen problemen op de lossen
5. Je hoeft niet veel te praten (dus die articulatie is ook niet belangrijk)
6. Je hebt geen diploma nodig
7. Je kunt lekker de hele dag zitten, perfect voor slomere mensen
8. Je kunt tijdens werktijd een beetje bellen met je andere collega's
9. Je kunt lekker meeklagen met klanten, en ze steunen in die moeilijke tijd
10. De perfecte baan gevonden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 8 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Jeanette vr 20 mei 2011 - 3:59

TGR schreef:Waar heb je wel ervaring mee? Want langzamerhand begint ik te geloven dat je echt zo dom en irritant bent als je doet op het forum.

+1

Ze zeurt gewoon.. In plaats dat ze zegt bedankt, kraakt ze alles bij voorbaat al af. Misschien wat grof, maar bij zulke types vind ik het niet raar dat ze niet aan werk komen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 8 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 4:02

Zeg mevrouw-ik ben meteen aangebrand, jij zegt ZELF een baan te willen. Of was je dat alweer vergeten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 8 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  luisa vr 20 mei 2011 - 4:32

Ik vind eigenlijk ook dat er veelal erg negatief wordt gereageerd op CBL. Ok, ze kan zelf ook wel wat aardiger reageren, maar ben het met haar eens dat ze best eisen mag stellen.
Ze is nog niet zo lang werkloos en daarbij is het financieel gezien voor haar en man niet perse nodig dat ze werkt. Nou dan is het toch logisch dat je niet direct alles aanpakt? Als je heel lang werkloos bent of niet rond kan komen ja dan vind ik ook alles aanpakken wat er is. En CBL is toch niet verplicht om wat te doen met de adviezen die hier gegeven worden? Ik vind het eerlijk belachelijk dat er tegen haar gezegd wordt dan maar haar vakantie over te slaan en van dat geld een opleiding te volgen.
Maar, CBL, denk wel dat je wat soepeler moet zijn. Bedenk in een vacature worden de eisen vaak wat hoger gelegd dan noodzakelijk. Als ze ervaring vragen wil dit niet perse zeggen dat iemand zonder ervaring nooit in aanmerking komt voor de functie. Tuurlijk, je hebt een kleine achterstand, en vooral in deze tijd is de kans groot dat je idd afgewezen wordt, maar het kan wel.. Als jij erop een andere manier uitspringt (Iijv. qua persoonlijkheid of misschien bereidheid te leren) heb je best kan om aagenomen te worden. Ik zou zeggen als het werk je echt leuk lijkt reageer dan ook gewoon als ze ervaring vragen die jij niet hebt. Enne indien je via uitzendbureau wil werken bedenk dan dat dde mensen die daar werken een bepaalde machtspositie hebben, hou ze dus te vriend (ook al ben je het er niet mee eens).
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 8 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 4:55

Nah geloof dat er juist heel meedenkend wordt gereageerd Luisa. Of jij leest totaal andere reacties dan ik doe, maar ik geloof dat er vrij veel nuttige reacties staan. Dat CBL alles afwijst, dat is iets anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 8 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  luisa vr 20 mei 2011 - 5:04

Ja ook wel meelevende reacties, maar ookj genoeg negatief. En dan doel ik bijvoorbeeld op de reacties over dat ze alles afwijst. Het komt op mij over de mensen enigzins gepikeerd raken omdat CBL hun ideeen afwijzen. Tja, dat mag ze toch? Het feit dat ze een topic opent betekent toch niet dat ze elk advies moet uitvoeren?
Ik ben het er overigens mee eens dat ook CBL zelf veelal negatief reageert hier hoor, maar ze legt wel uit waarom ze iets niet wil of kan en ook waar ze wel voor open staat.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 8 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 5:28

Caribbeanlover schreef:

Ik had een aantal keren bij een bedrijf gewerkt en toen kreeg ik van het uzb te horen dat ze me niet meer wilde.
Een tijd later zat dat bedrijf zoooo omhoog en ze hadden echt iemand nodig. Ik wilde eigenlijk niet omdat ik toch niet gewenst was, maar omdat ze zoooo omhoog zaten wilde ik erheen gaan om hun uit de brand te helpen. Dus het uzb had hun gebeld dat ze alleen mij hadden en raad eens........................ze wilde liever niemand dan dat ze mij kregen.
Dus ze hebben het werk gedaan met 1 persoon te weinig.
Nou snappen julie het misschien.


Maar snap jij het nou echt niet? Als je negatieve ervaringen hebt met een werknemer dan is het toch logisch dat ze je niet meer terugwillen.

Wij (= wij op het werk) werken ook regelmatig samen met uitzendbureaus en zoeken regelmatig personeel, maar bij ons hoeft iemand waar we niet tevreden over waren ook niet terug te komen. Zou jij toch ook niet doen als je een eigen bedrijf had?

En wat ik eerder in dit topic bedoelde met Wij vinden dit veel fijner omdat het uitzendbureau er dan niet meer tussenzit en het bureau een bepaalde omrekenfactor berekent die dan vervalt.: Uitzendbureaus hanteren een omrekenfactor, vaak iets van 2.24. Jouw uurloon x 2.24 betalen ze dan per uur aan het uitzendbureau.
Als je rechtstreeks solliciteert hoeft het bedrijf alleen jouw uurloon te betalen en dat is fijn naarmate je ouder wordt omdat het uurloon hoger ligt dan bij een jonger iemand.

Bovendien heb je via een uitzendbureau vaker kans om zonder baan te zitten. Wij kunnen namelijk direct met de mensen stoppen als het niet bevalt.

Jij wilt zekerheid en dat vind je waarschijnlijk niet bij een uitzendbureau.

Wat betreft het fulltime werken en de hond, zoek iets dicht(er) bij huis. Dan kun je in je luchpauze misschien even naar huis?


Laatst aangepast door Birgit op vr 20 mei 2011 - 5:31; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 8 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 5:29

Het gaat om de manier waarop ze het afwijst. Niet "goh bedankt voor het meedenken, maar dat wil ik niet/kan ik niet om deze reden. Nee, het gaat van: "kan je wel lezen???? dat heb ik toch al gezegd??? Ik mag toch zelf wel bepalen wat ik doe!!!" Zulke dingen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 8 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 5:29

Fauve schreef:Het gaat om de manier waarop ze het afwijst. Niet "goh bedankt voor het meedenken, maar dat wil ik niet/kan ik niet om deze reden. Nee, het gaat van: "kan je wel lezen???? dat heb ik toch al gezegd??? Ik mag toch zelf wel bepalen wat ik doe!!!" Zulke dingen :P
*proest*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 8 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Jeanette vr 20 mei 2011 - 5:38

James schreef:Nah geloof dat er juist heel meedenkend wordt gereageerd Luisa. Of jij leest totaal andere reacties dan ik doe, maar ik geloof dat er vrij veel nuttige reacties staan. Dat CBL alles afwijst, dat is iets anders.

Precies!

En haar andere topics hebben er ook wel mee te maken, want daar komt ze ook vaak vaag over.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 8 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 17 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum