Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help CBL aan een baan!

+40
Roza
Samantha
Snoopy
Zininzon
bolus26
Linnie1985
Sjaantje
Baby
ThinkPink
Zwoesj
Mermaid
Lejow
Antibes
_Lacey_
Zora
luisa
JustMeDaan
Melis_je
Vanillivi
Laced
Jeanette
Kqip
silly-one
SoGood
nina
Tullow
Supertalentje
Jelin
Ellebel
Xanna
Rovine
Inge
Pien
Minx
Spring
pantuf
Jezzie
Atelier Madame
TGR
Blond
44 plaatsers

Pagina 15 van 17 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Volgende

Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 15 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 21:29

Ik zou het heel rot vinden als forummers wederom beginnen over dat ik al dan niet een beperking zou hebben op basis van mijn manier van posten. Ik ben nog altijd geen psychiater/psycholoog die in haar vrije tijd even zit te forummen. Natuurlijk zie ik dat het niet met 100% zekerheid wordt gesteld, maar ik zou me iig wel willen verdedigen als ik dit over mezelf gepost zou zien op een forum.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 15 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 22:11

Dat ik vaak zo negatief ben zeker mbt werk zoeken/vinden is ook niet zo heel erg vreemd aangezien ik zo vaak te horen heb gekregen dat ik niet goed en/of snel genoeg was.
Dat is natuurlijk ook een reden hoe ik zo ben gevormd, want anderen hebben mij dat min of meer aangepraat. Daarom ben ik zo, want ik denk dan toch al gauw '' ze willen me niet of niet lang omdat ik niet snel ed ben''.
Ik ga zo denken door die mensen die mij dat hebben aangedaan, zo zie ik het.

Guattari, je kan het zo goed verwoorden altijd vind ik. Idd is niemand hier een therapeute (volgens mij) en ze kennen me ook niet dus over me oordelen kunnen ze niet. Alleen op basis hier denken velen dat ze me kennen ofzo en dus mij maar even kunnen vertellen wat ik moet doen en hoe ik moet zijn. De baas spelen, zo komt het over op mij.

Btw, geweldig jouw onderschrift over witte leggings. Ik heb er 1 van panty achtige stof dus niet van echt ''stof'' zeg maar. Dus mijn benen schijnen er een beetje doorheen. Ik vind het eigenlijk ook niet mooi een witte legging en kan niet uitleggen waarom.
Jij wel?
Heb je wel leggings? Zo ja in welke kleuren?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 15 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  TGR ma 23 mei 2011 - 22:14

Caribbeanlover schreef:
Heb je wel leggings? Zo ja in welke kleuren?

Very Happy:D:D

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 15 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Mermaid ma 23 mei 2011 - 22:48

Caribbeanlover schreef:Dat ik vaak zo negatief ben zeker mbt werk zoeken/vinden is ook niet zo heel erg vreemd aangezien ik zo vaak te horen heb gekregen dat ik niet goed en/of snel genoeg was.
Dat is natuurlijk ook een reden hoe ik zo ben gevormd, want anderen hebben mij dat min of meer aangepraat. Daarom ben ik zo, want ik denk dan toch al gauw '' ze willen me niet of niet lang omdat ik niet snel ed ben''.
Ik ga zo denken door die mensen die mij dat hebben aangedaan, zo zie ik het.


Maar denk je dan nooit 'F*ck die mensen ik ga iedereen ongelijk bewijzen?
Ik heb ook zoveel negatieve dingen naar mijn hoofd geslingerd gekregen en natuurlijk werd ik daar behoorlijk onzeker van maar op een bepaald moment zag ik toch ook in dat ik met zo'n houding ook nergens aan kwam.

Zoals je zelf al zegt, niemand is de baas over jou en ik hoop serieus dat het jou lukt om door te blijven zetten en die omschakeling kan maken om wat positiever in het leven te gaan staan en te leren kijken vanuit je eigen kwaliteiten.

Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 15 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 22:56

Maar ik probeer het al zolang. Heb jaren in de catering gewerkt en heb me onlangs aangemeld bij een uzb om dat werk weer te gaan doen, maar eigenlijk heb ik er geen zin in.
Maar ja ik moet wat he.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 15 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Atelier Madame ma 23 mei 2011 - 23:01

Maar CBL wat ik me afvraag je geeft steeds aan niet in de zorg te willen werken? Maar juist als je langzaam bent lijkt he met dat je het rustig aan doet (op gangetje caribien?:P).. waarom wil je dat dan niet?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 15 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Mermaid ma 23 mei 2011 - 23:04

Ja ik snap dat dat frustrerend is als het al zo lang duurt (nou heb ik ook ongeveer 6 1/2 jaar over mijn studie gehoord waarvan ik 5 1/2 jaar te horen heb gekregen dat ik het niet kon)

maar lijkt het je dan niks om bij het uwv de mogelijkheden te bespreken, nou ben ik geen grote fan van het uwv maar misschien kunnen ze iets voor je betekenen? Of een thuisstudie? Het lijkt me lekker voor je zelfvertrouwen als je toch een papiertje hebt. En je hebt dan toch net iets meer mogelijkheden qua werk. Het is natuurlijk even een investering, maar elke investering in jezelf lijkt mij de moeite waard toch?
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 15 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 23:11

Guattari schreef: Ik heb eigenlijk nooit gezeik met CBL, omdat ik wellicht door de soms felle reacties heen kan kijken? Ik zie nog steeds met name een lieve forummer met een hart van goud voor degenen om wie ze geeft en natuurlijk voor de dieren!;-)

Dat heb ik ook, maar ik vind wel dat CBL af en toe echt te ver kan gaan in haar felheid (maar vice versa ook hoor, maar sluit me wat dat betreft echt helemaal aan bij Persephone wat betreft de benadering, zonder te willen stigmatiseren en speculeren over een beperking, die woorden wil ik absoluut niet in m'n mond nemen, maar een rustige benadering helpt wel!). En ik heb toch echt al zo vaak echt goede gesprekken met CBL gehad, en ik heb haar heel veel geholpen bij haar NYC droom reis en veel uitgelegd. En dat ging dan ook echt wel normaal van beide kanten. Met een hoop geduld en rustige benadering kom je al heel ver. Een enkele keer laat ik me ook wel meeslepen in irritaties, maar over 't algemeen kunnen CBL en ik het eigenlijk wel goed vinden smile

Verder moet je inderdaad doen met de adviezen wat je wilt, CBL. Je hebt er misschien niet direct om gevraagd, maar het kan wel nut hebben voor je. Probeer er uit te filteren waar je wel wat aan hebt. Je moet uiteindelijk doen waar jij gelukkig van wordt, maar ik hoop dat je je in ziet dat je mogelijkheden niet heel erg groot zijn omdat je geen diploma hebt. Weet je zelf ook als geen ander natuurlijk, maar daarom zal je helaas als je niets beters kunt vinden toch genoegen moeten nemen met een minder leuke baan. Dus bijvoorbeeld cateringwerk zoals je zegt. En misschien is het wel tijdelijk, en kan je intussen uitkijken naar iets leukers.




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 15 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 23:15

In de zorg, tja ik weet niet is gewoon niks voor me.

Ik had een jobcoach, maar die krijg je alleen als je een ww hebt. Best gek, want toen ik een tijd geleden een afspraak met haar had hadden we het gehad over een ww aanvragen. Heb haar toen wel gezegd dat ik werk blijf zoeken en dus zei zij dat het dan geen zin had om ww aan te vragen aangezien ik dan heel weinig zou krijgen.

Dus een ww heb ik toen niet voor gekozen en toch heb ik haar hulpe gehad.
Afgelopen vrijdag had ik haar eens gebeld voor info. Zij zei dat ik wel nu ww aan moest vragen omdat ik daar recht op heb dus dat ga ik doen.
Ondertussen ga ik doorzoeken. Heb haar wel gevraagd of ik tips kon krijgen mbt een baan zoeken ed, maar zolang ik geen ww heb kan ze me niet helpen.

Ik wilde het liever niet zeggen van die ww, want dan krijg ik wellicht commentaar...................nou ja jammer dan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 15 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 23:27

Hee, en een loopbaancoach? Die ben ik ook aan het overwegen, gewoon om wat inzicht te krijgen. Ik zit eigenlijk in best een zelfde soort schuitje als jij hoor, ik zoek ook een baan en weet niet goed wat ik wil en ben bang dat ik iets moet gaan doen wat ik niet leuk vind. Ik overweeg nu een particuliere loopbaancoach, gewoon om me eens op weg te helpen. Zou zoiets niet iets voor jou zijn? Wie weet doe je er ideeen op en kan hij/zij jou een beetje begeleiden in het sollicitatie proces.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 15 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 23:36

Maar zij helpt me alleen zodra ik ww heb anders niet, best gek, want daarvoor gaf ze wel tips toen ik bij haar was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 15 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 23:39

Ik bedoel een particuliere, dus niet iemand die met ww te maken heeft. Daar heb ik ook allemaal geen verstand van. Ik heb er net een uitleg van gegeven in m'n eigen topic. Misschien heb je 't niet nodig hoor, maar het kan een tip zijn voor je om duidelijk te krijgen wat je mogelijkheden zijn! En iemand die je daarbij helpt is misschien wel prettig, als je zelf door de bomen het bos niet meer echt ziet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 15 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 23:41

Maar als ik eenmaal ww heb (let wel tijdelijk) krijg ik gratis hulp. Wat jij bedoeld kost geld en ik wil het niet uitgeven,maar ik wil het verdienen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 15 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 23:44

Hahaha goed punt :P ja het kost wel geld ja, maar je kunt het ook zien als een investering in jezelf. Maar als je het gratis kunt krijgen wanneer je ww krijgt, is dat ook wel handig. Maar ja, dan moet je eerst ww krijgen en dat wil je waarschijnlijk niet. Ach ja, het was maar een tip.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 15 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 0:08

Lieve CBL,

Dank je wel voor je lieve woorden. Ik heb enorme chaos op m'n werk nu en word er poepchagrijnig van, dus reageer straks even uitgebreider. Ik wilde alleen even snel zeggen dat ik het heel erg naar vind om te lezen dat je deels zo bent geworden door wat anderen jou hebben doen willen laten geloven. Het is begrijpelijk hoor dat zoiets je aangrijpt en dat je daardoor onzeker over jezelf bent geworden en als soort van zelfbeschermingsmechanisme deze kritiek voor wil zijn, door heel kritisch te kijken naar wat wel of niet bij je past. Ik ben ooit dom genoemd door iemand om wie ik destijds veel gaf en dat steekt nog altijd als ik eraan terugdenk, want het was niet in een ruzie of discussie o.i.d.; nee, hij was er echt van overtuigd dat ik dom ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 15 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 1:35

Caribbeanlover schreef:Dat ik vaak zo negatief ben zeker mbt werk zoeken/vinden is ook niet zo heel erg vreemd aangezien ik zo vaak te horen heb gekregen dat ik niet goed en/of snel genoeg was.
Dat is natuurlijk ook een reden hoe ik zo ben gevormd, want anderen hebben mij dat min of meer aangepraat. Daarom ben ik zo, want ik denk dan toch al gauw '' ze willen me niet of niet lang omdat ik niet snel ed ben''.
Ik ga zo denken door die mensen die mij dat hebben aangedaan, zo zie ik het.

Guattari, je kan het zo goed verwoorden altijd vind ik. Idd is niemand hier een therapeute (volgens mij) en ze kennen me ook niet dus over me oordelen kunnen ze niet. Alleen op basis hier denken velen dat ze me kennen ofzo en dus mij maar even kunnen vertellen wat ik moet doen en hoe ik moet zijn. De baas spelen, zo komt het over op mij.

Btw, geweldig jouw onderschrift over witte leggings. Ik heb er 1 van panty achtige stof dus niet van echt ''stof'' zeg maar. Dus mijn benen schijnen er een beetje doorheen. Ik vind het eigenlijk ook niet mooi een witte legging en kan niet uitleggen waarom.
Jij wel?
Heb je wel leggings? Zo ja in welke kleuren?

Zo, daar was ik nog even. Het is nu toch al een zooitje op m'n werk, dus kan ik net zo goed eerst even reageren, voordat ik me daar weer verder mee bezig ga houden en me over ga boos maken.

Ik snap heel goed dat je zelfbeeld en daarbij behorende zelfvertrouwen behoorlijk de negatieve kant is opgegaan als je in het verleden vaak op je plek bent gewezen op een vervelende manier. Dat doet pijn en jij bent hierin denk ik geheel anders dan ik zou reageren. Ik ben namelijk een emotioneel miepje, die ervan moet huilen en zo mijn onzekerheid uit. Jij bijt van je af naar forummers toe en neemt jezelf in bescherming, door bepaalde opmerkingen voor te willen zijn en zelf aan te geven dat bepaalde functies echt niet geschikt voor jou zijn. Dat is heel logisch en menseigen. Maar weet je wat het is CBL, (het klinkt wellicht zweverig) maar als je zelf probeert in jezelf te geloven, dan straal je dit ook uit en zullen mensen veel minder snel geneigd zijn jou negatief te woord te staan. Opbouwende kritiek zal je altijd krijgen bij welke baan dan ook, maar dat is ook niet erg. Het gaat alleen om de manier waarop. In mijn huidige functie heb ik zogezegd best hard moeten vechten om het respect te krijgen wat ik mag verwachten van sommige collega's. Ik heb heel veel moeten investeren qua tijd en energie om een teamspirit te creëren ipv een aantal mensen die op papier een team zijn maar er niet naar handelen. Inmiddels ben ik, als ik hen mag geloven, de meest relaxte, lieve en empathische leidinggevende die ze zich kunnen wensen en is het gelijkwaardig - ik geef ze veel en ik mag ook veel terug verwachten qua werkgerelateerde zaken. Dat voelt heel fijn, want nu er chaos is, heb ik ze heel hard nodig en hebben zij juist weer iemand nodig die ze motiveert, stimuleert en waardeert om de extra werkdruk te compenseren die de komende weken als team op ons afkomt. wat ik hiermee wil aangeven, is dat je je niet moet schikken (op een passieve manier) in de rol die andere mensen jou soms hebben toebedeeld. Meningen zijn subjectief en nu worden alleen de negatieve meningen eruit gefilterd, omdat dit de uitspraken zijn geweest die je raakten. Maar als ik nou zeg dat ik je echt een geweldige vrouw vind, die zo oprecht zich inzet voor dierenleed en de daarbij komende onrechtvaardigheid. Dan is dit mijn mening en die is niet meer of minder waard dan van ex-werkgevers, maar mijn woorden komen alleen minder bij je binnen, omdat het je niet op negatieve wijze uit balans brengt.

Volgens mij zijn hier wel een aantal hulpverleners en ben ik zelfs deels bevoegd tot hulpverlening als transcultureel therapeute, maar daar gaat het ook niet om. Je zit hier niet op de sofa bij een hulpverlener, maar je zit hier om je hart te luchten. Je hebt concreet idd niet om tips gevraagd, maar dat is denk ik forum-eigen om dit te geven, met echt de beste bedoelingen. Ik durf te beweren, ook al kan dit ook lekker bazig overkomen (;-)) dat er wel degelijk geschikte vacatures voor je erbij zitten, mits jij eerst wat doet aan je zelfbeeld en zelfvertrouwen. Je zal je anders nergens goed bij voelen, want de angst om te falen is groter dan je hoop op succes. Nou ben ik geheel niet van het meeten met forummers (in het verleden wel eens gedaan, maar ik doe dat nog zelden) en werk m'n reet er zogezegd de laatste tijd af qua drukte, maar jouw stukjes raken me en ik zou je graag willen helpen met het vinden van een geschikte baan en het zelfvertrouwen vinden dat je nu even kwijt lijkt te zijn. Het is een aanbod, zie maar wat je ermee doet. Ik kan je helpen met langs uitzendbureaus gaan of brieven schrijven bijvoorbeeld. Wat ik al zei, ik werk gemiddeld 50 uur per week en studeer er 20 naast, dus qua tijd is het heel erg passen en meten, maar nu weet ik toevallig dat ik 7 juni 's middags vrij ben en mocht je tegen die tijd nog zelf niets hebben gevonden, zou ik die middag graag voor je vrijhouden om samen in Utrecht te kijken bij uitzendbureaus. Zou je dat een goed idee vinden of zie je dat geheel niet zitten?

Hahaha, en wat betreft de leggings. Ik heb een donkergrijze voor bij een jurkje, maar dat draag ik dus alleen als het grafkoud is.;-) Verder heb ik net een gat gemaakt in een panty-achtige zwarte legging en heb ik nog 2 andere zwarte leggings, maar die heb ik met dit weer niet aan. Oeeeh en waarom witte leggings lelijk zijn volgens mij....? Hmm, nu moet ik oppassen hoe ik het formuleer, want mijn bewoordingen vielen vorige keer niet geheel lekker in het topic wat ik erover had geopend.;-) Ik vind het bij niemand mooi staan; het accentueert je lichaamsvorm nooit mooi: bij slanke vrouwen wordt dat heel erg geaccentueerd en bij vollere vrouwen zie je juist heel snel cellulitis. Daarnaast ken ik ook geen tint van een huidskleur die mooi staat bij wit; het steekt altijd af in mijn optiek. Al met al vind ik het goedkoop eruitzien, tokkieachtig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 15 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 9:58

Atelier Madame je zegt me spuugzat te zijn, maar waarom blijf je dan reageren? Ik heb dat ook gezegd,maar wil gewoon proberen antwoord te geven vandaar.

Guattari, lief van je, heb het ff snel gelezen en ik pm je wel oke.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 15 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 10:00

Da's goed hoor, CBL.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 15 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Atelier Madame vr 27 mei 2011 - 1:42

En heb je inmiddels al wat gevonden?

Ik kwam trouwens laatst bij het zwembad waar ik altijd zwem ook vacatures tegen voor achter de bar! Das mss ook een optie om te proberen, in Utrecht heb je immers meerdere zwembaden. Of misschien bij een sportschool ofzo?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 15 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Snoopy vr 27 mei 2011 - 2:30

Atelier Madame schreef:En heb je inmiddels al wat gevonden?

Ik kwam trouwens laatst bij het zwembad waar ik altijd zwem ook vacatures tegen voor achter de bar! Das mss ook een optie om te proberen, in Utrecht heb je immers meerdere zwembaden. Of misschien bij een sportschool ofzo?

Dit vind ik wel een serieus goed tip. CBL, je geeft aan wel in de horeca te willen werken, want daar heb je ervaring in, maar je hebt ook vaak te horen gekregen dat je te langzaam bent. Ik kan me voorstellen dat de horeca je dan niet altijd even goed bevalt, omdat daarin nou eenmaal vaak van je wordt verwacht dat je snel bent.
Echter bij een zwembad of iets dergelijks, is het meestal een stuk rustiger en hebben ze vaak mensen nodig, ook voor overdag (en dan is het ook een stuk rustiger). Misschien een goed idee om in jouw omgeving af te zoeken!
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 15 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Samantha vr 27 mei 2011 - 9:10

Als jullie het niet erg vinden heb ik CBL liever niet als collega (ik werk als Hoofdcondutrice bij de NS). 1 zo simpel als het lijkt is het niet. Daarbij moet je ontzettend veel inlevingsvermogen hebben en dat is al 1 ding wat ik mis bij haar. Daarbij moet er voor geleerd worden. En ja wij hebben ook werkdruk!
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 15 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Spring di 31 mei 2011 - 21:07

En wat voor nut heeft je reactie Samantha?

CBL, via het UWV krijg je inmiddels alleen nog een werkcoach die je zogenaamd begeleidt. Dat wil zeggen, alles gaat via internet en de mail...

Ik wil je wel heel veel succes wensen met het vinden van werk. En voel je niet schuldig dat je een ww krijgt. Je hebt er gewoon recht op!
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 15 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Spring di 31 mei 2011 - 21:18

Jeanette schreef:Ik kan daar gewoon niet tegen als iemand zulke opmerkingen gaat maken. Misschien komt het ook wel omdat ik met deze doelgroep werk, dat ik daar fel van word. Ik ben gewoon van mening dat ze alles iets minder negatiever moet gaan in zien en ook moet kijken naar wat ze wel kan. Want ik weet zeker dat ze heus wel wat in huis heeft. En dit heb ik misschien ook erg fel naar buiten gebracht, maar zulke opmerkingen gaan er bij mij gewoon niet in over iemand die een beperking heeft.

Beetje onzinnige reactie misschien maar waar maak je je serieus druk om?
CBL zegt dat mensen met een handicap ook maar gewoon mensen zijn. Niets kwetsend aan volgens mij...
En daarbij, 'gewoon' zijn ze niet. Anders waren ze niet beperkt.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 15 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Jeanette di 31 mei 2011 - 21:39

Biancy schreef:
Jeanette schreef:Ik kan daar gewoon niet tegen als iemand zulke opmerkingen gaat maken. Misschien komt het ook wel omdat ik met deze doelgroep werk, dat ik daar fel van word. Ik ben gewoon van mening dat ze alles iets minder negatiever moet gaan in zien en ook moet kijken naar wat ze wel kan. Want ik weet zeker dat ze heus wel wat in huis heeft. En dit heb ik misschien ook erg fel naar buiten gebracht, maar zulke opmerkingen gaan er bij mij gewoon niet in over iemand die een beperking heeft.

Beetje onzinnige reactie misschien maar waar maak je je serieus druk om?
CBL zegt dat mensen met een handicap ook maar gewoon mensen zijn. Niets kwetsend aan volgens mij...
En daarbij, 'gewoon' zijn ze niet. Anders waren ze niet beperkt.

Jij hebt blijkbaar niet alles gelezen, zie pagina 19 en 20. Later spijkerde ze haar mening bij, maar daar deed ze nogal laag over mensen die bij de sociale dienst werken. En ja, dat vind ik wel kwetsend.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 15 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 23:56

CBL, hoe gaat het met solliciteren? Lukt het om bij uitzendbureau's ingeschreven te worden? Ik wilde je iig nog even succes wensen, het zoeken van een baan gaat je niet zo gemakkelijk af volgens mij. Succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 15 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 15 van 17 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum