Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help CBL aan een baan!

+40
Roza
Samantha
Snoopy
Zininzon
bolus26
Linnie1985
Sjaantje
Baby
ThinkPink
Zwoesj
Mermaid
Lejow
Antibes
_Lacey_
Zora
luisa
JustMeDaan
Melis_je
Vanillivi
Laced
Jeanette
Kqip
silly-one
SoGood
nina
Tullow
Supertalentje
Jelin
Ellebel
Xanna
Rovine
Inge
Pien
Minx
Spring
pantuf
Jezzie
Atelier Madame
TGR
Blond
44 plaatsers

Pagina 17 van 17 Vorige  1 ... 10 ... 15, 16, 17

Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 17 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Roza zo 5 jun 2011 - 21:27

Odilia schreef:Ik denk dat t een van de makkelijkere banen in NL is. Ik zou haar niet snel de sales van een automerk laten doen of op mn kinderen in een buitenschoolse opvang laten passen.

Nou, ik kan 10000 banen opnoemen die simpeler zijn hoor. Verkoopster in een winkel (opruimen, mensen kleren aansmeren, bijvullen en afrekenen), vrachtwagenchauffeur (je hoeft immers alleen maar rondjes te rijden en te laden en te lossen), vuilnisman (containers op de wagen zetten), caissière, buschauffeur (rondjes rijden) en ga zo maar door.

Nee conducteur is echt geen makkelijke job. Hoeveel mensen daar wel niet bij slachtoffer lopen of overspannen thuis zitten. Brr

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 17 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 0:21

Maar in de winkels waar ik heb gewerkt kreeg je ook vaak te maken met agressie en daar kreeg ik trainingen voor. Zoiets komt toch overal voor en is niet specifiek bij de NS aan de orde van de dag?

@CBL: ik heb geen reactie meer van je gekregen, dus ik ga ervanuit dat je morgen niet zou kunnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 17 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Toet ma 6 jun 2011 - 0:32

Ik snap niet dat er nog serieuze reacties komen. Is het na 27 pagina's nog niet duidelijk? Dat mens wil niks, denkt dat ze niks kan, onderneemt niks, stelt veel te hogen eisen en zeurt. *Opgekropte frustratie*
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 17 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Spring ma 6 jun 2011 - 1:34

Roza schreef:
Odilia schreef:Ik denk dat t een van de makkelijkere banen in NL is. Ik zou haar niet snel de sales van een automerk laten doen of op mn kinderen in een buitenschoolse opvang laten passen.

Nou, ik kan 10000 banen opnoemen die simpeler zijn hoor. Verkoopster in een winkel (opruimen, mensen kleren aansmeren, bijvullen en afrekenen), vrachtwagenchauffeur (je hoeft immers alleen maar rondjes te rijden en te laden en te lossen), vuilnisman (containers op de wagen zetten), caissière, buschauffeur (rondjes rijden) en ga zo maar door.

Nee conducteur is echt geen makkelijke job. Hoeveel mensen daar wel niet bij slachtoffer lopen of overspannen thuis zitten. Brr

En ook de banen die je opnoemt zijn zeker geen gemakkelijke.
verkoopster in een winkel, ligt eraan welke functie, moet je toch echt met klanten om kunnen gaan, inzicht hebben wat inrichting betreft.
vrachtwagenchauffeur:alleen maar rondjes rijden??? Dan hoefde je er ook geen opleiding voor te hebben. Alleen het rijbewijs halen is al een stuk lastiger dan een auto rijbewijs. Er komt heel wat meer bij kijken dan alleen wat rondjes te rijden. En ook voor laden en lossen heb je inzicht nodig. Wat moet er als eerste in of uit. Daarbij heb je tig regels waar je je aan te houden hebt. Je rijdt met een schijf waar alles op bij gehouden wordt. 5min te lang achter rijden en je riskeert een flinke boete. Je moet alles berekenen, hoe laat moet ik waar zijn, waar moet ik langs en welke benzinepomps of wegrestaurants kom ik tegen om mijn verplichte pauze in te lassen. Je kunt moeilijk op de vluchtheuvel gaan rusten.

Ik denk dat CBL maar eens een test moet gaan doen om er achter te komen wat ze het beste kan gaan doen.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 17 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Spring ma 6 jun 2011 - 3:18

Nou CBL, je kunt straks een opleiding doen, geheel betaald en met baangarantie, in de zorg!

En als je het niets vind, ach, dan heb je in ieder geval samen met de clienten dikke pech...
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 17 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 3:23

Biancy schreef:
En als je het niets vind, ach, dan heb je in ieder geval samen met de clienten dikke pech...

Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 17 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Spring ma 6 jun 2011 - 3:30

Ik bedoel als CBL het niets vind dan is dat balen voor haar.
Maar voor degene die in de zorginstelling wonen is het ook balen dat er ineens mensen zonder ervaring, die maar een opleiding van een jaartje hebben gehad, hun komen verzorgen.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 17 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 17 van 17 Vorige  1 ... 10 ... 15, 16, 17

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum