Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help CBL aan een baan!

+40
Roza
Samantha
Snoopy
Zininzon
bolus26
Linnie1985
Sjaantje
Baby
ThinkPink
Zwoesj
Mermaid
Lejow
Antibes
_Lacey_
Zora
luisa
JustMeDaan
Melis_je
Vanillivi
Laced
Jeanette
Kqip
silly-one
SoGood
nina
Tullow
Supertalentje
Jelin
Ellebel
Xanna
Rovine
Inge
Pien
Minx
Spring
pantuf
Jezzie
Atelier Madame
TGR
Blond
44 plaatsers

Pagina 1 van 17 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! Empty Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 23:23

Ik ben weer werkloos en wilde vandaag langs uitzendbureaus gaan.
Voor de zekerheid maar even gebeld zonet. Moet ik een afspraak maken dus als ik zomaar binnen kom lopen, dan word ik eigenlijk niet echt geholpen.
Dus ik zei ''dus iedereen die binnen loopt word niet geholpen''.
Vanwege papierwerk maken ze dus afspraken daarvoor.
Vroeger kon je gewoon langs gaan en dat kon je zowat de volgende werken, nou moet ik weer wachten.

De meeste uitzendbureaus gaan zo te werk denk ik dus zomaar langs gaan heeft niet veel zin vrees ik. Denk dat ik maar eerst even ga bellen om te vragen of anderen dat ook doen.

Ook begon die meid aan de telefoon over 2 gevallen wat 5 jaar geleden is. Eentje was niet goed verlopen en 1x had ik afgezegd. Dus ik zei dat dat vast wel een reden had dat ik af heb gezegd dat ik wel ziek zou zijn en dat ik nooit zonder reden een uur ofzo van te voren af zou zeggen.

Ik vroeg aan haar waarom zij dat aanhaalde omdat het zo lang geleden is en er niet echt toe deed.

Ook vroeg ze om referenties wat vroeger ook niet hoefde, want het gaat maar om cateringwerk.

Wat een gedoe!


Laatst aangepast door Caribbeanlover op do 19 mei 2011 - 7:31; in totaal 3 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Blond wo 18 mei 2011 - 23:24

Succes
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  TGR wo 18 mei 2011 - 23:25

Tijd voor vakantie!

Help CBL aan een baan! Animation2

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 23:35

Waarom solliciteer je dan niet direct, zonder uitzendbureau? scratch probleem opgelost.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 23:35

Sterkte

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Atelier Madame wo 18 mei 2011 - 23:40

Wat voor werk zoek je?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Jezzie wo 18 mei 2011 - 23:44

Wat een gedoe
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 23:44

Zero schreef:Waarom solliciteer je dan niet direct, zonder uitzendbureau? scratch probleem opgelost.

Daar zoek ik ook naar, maar is nog zo makkelijk. Dus ik wilde naar uitzendbureaus gaan,maar als ze allemaal zo te werk gaan onderhand schiet dat ook niet op.

Via bedrijven zelf ga ik ook proberen, maar daar gaat natuurlijk ook tijd overheen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  pantuf wo 18 mei 2011 - 23:49

Wat nu dan, kan je pas over een half jaar langskomen? Snap het probleem niet zo eerlijk gezegd.


Laatst aangepast door pantuf op wo 18 mei 2011 - 23:49; in totaal 1 keer bewerkt
pantuf
pantuf
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 23:49

Atelier Madame schreef:Wat voor werk zoek je?

Maakt me niet zoveel uit, heb verder geen papieren ofzo dus het moet wel ongeschoold werk zijn.
Dus zat aan cateringwerk te denken ook al heb ik er niet veel zin in.
Ik ben niet de snelste en heb dat in het verleden vaak te horen gekregen via het uitzendbureau omdat de bedrijven zelf te laf waren om dat nooit in me gezicht te zeggen.

Vind het gewoon kinderachtig dat zij over die 2 incidenten begon en sowieso vind ik het raar dat dat na al die jaren nog in de pc staat!

Kan wel janken, nooit ben ik snel genoeg, werk vind is lastig momenteel, maar ik wil zo graag.
Thuiszitten ben ik zat en wil niet op mijn mans zak teren alleen tijdelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 23:51

na ik ben vorig jaar nog gewoon bij uitzendbureaus binnengelopen en ben altijd meteen geholpen hoor. Geloof er niks van dat iedereen die daar zo binnen komt lopen dat ze die zomaar wegsturen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 23:53

Lily schreef:na ik ben vorig jaar nog gewoon bij uitzendbureaus binnengelopen en ben altijd meteen geholpen hoor. Geloof er niks van dat iedereen die daar zo binnen komt lopen dat ze die zomaar wegsturen.

Ze doen dat niet allemaal, maa Tempo Team iig wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 23:53

CBL waarom ga je geen (deeltijd) studie volgen? Dan heb je straks een papiertje en dan kun je daarna werkervaring op gaan doen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 23:55

Ik ben ook keer op keer weggestuurd bij uitzendbureaus, dat verzint CBL niet hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 23:55

Storm schreef:CBL waarom ga je geen (deeltijd) studie volgen? Dan heb je straks een papiertje en dan kun je daarna werkervaring op gaan doen!

Aardig dat je mee denkt, maar ik zou niet weten welke richting ik moet kiezen. Bovendien heb ik geen geld daarvoor en tegen de tijd dat ik klaar ben, ben ik een oud wijf en willen ze eerder een jong iemand die het papiertje ook heeft lees= goedkoper.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Spring wo 18 mei 2011 - 23:56

Lily schreef:na ik ben vorig jaar nog gewoon bij uitzendbureaus binnengelopen en ben altijd meteen geholpen hoor. Geloof er niks van dat iedereen die daar zo binnen komt lopen dat ze die zomaar wegsturen.

Haha, jij begint 9 van de 10 reacties met nah.. Is je dat zelf wel eens opgevallen?

CBL, wat vervelend. Maar er zit dan niets anders op dan een afspraak te maken. Schrijf je anders in bij andere uitzendbureaus. En ga niet meer naar dat uitzendbureau dat klaagt over dingen van 5 jaar geleden..

Succes met het vinden van een nieuwe baan!
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Minx wo 18 mei 2011 - 23:57

Op zich wel logisch dat als je eerst belt dat ze dan liever hebben dat je een afspraak maakt. Zou ik ook zeggen aan de telefoon. Denk inderdaad dat als je zo binnen loopt dat je dan zo geholpen wordt.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 23:57

Caribbeanlover schreef:
Storm schreef:CBL waarom ga je geen (deeltijd) studie volgen? Dan heb je straks een papiertje en dan kun je daarna werkervaring op gaan doen!

Aardig dat je mee denkt, maar ik zou niet weten welke richting ik moet kiezen. Bovendien heb ik geen geld daarvoor en tegen de tijd dat ik klaar ben, ben ik een oud wijf en willen ze eerder een jong iemand die het papiertje ook heeft lees= goedkoper.
Niet zo negatief! Ik snap dat je het thuis zitten zat bent, daarom zou ik gewoon eens een dag inplannen waarop je alle uitzendbureau's in de buurt af gaat, voor zover ik kan lezen ben je er maar bij 1 geweest. Print je CV 20 keer uit, ga alle winkels langs waar ze personeel nodig hebben, misschien hebben ze nog wel schoonmaakwerk voor je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Pien wo 18 mei 2011 - 23:58

wat een geneuzel dit... maak gewoon een afspraak en vervolgens helpen ze je toch alsnog? ik zie het probleem niet echt...

tja, en tijden veranderen, dat iets een half jaar geleden nog niet zo was wil natuurlijk niet zeggen dat dat nu nog steeds niet zo is! tijden veranderen...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 23:59

Ik vind niet dat CBL zeurt dit keer, werk zoeken en dan weggestuurd worden IS ook heel vervelend en naar. Vooral omdat ze geen papiertje heeft is werk vinden best moeilijk. Ik vind wel dat ze positief moet blijven, anders kom je nooit aan werk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Minx do 19 mei 2011 - 0:00

Storm schreef:Ik vind niet dat CBL zeurt dit keer, werk zoeken en dan weggestuurd worden IS ook heel vervelend en naar. Vooral omdat ze geen papiertje heeft is werk vinden best moeilijk. Ik vind wel dat ze positief moet blijven, anders kom je nooit aan werk.

Ik snap niet waarom ze niet gewoon gelijk een afspraak heeft gemaakt. Als je dan toch belt waarom niet gelijk een afspraak maken. Je hebt ze dan toch al aan de telefoon.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 0:01

Dat is wat ik dus zei. Ik kan wel langsgaan, maar als 9 v/d 10 op die manier werken kom ik dus voor niks langs.
Ik vind het makkelijker dat ik zo binnen loop en volgende week kan werken ergens.
Als ze onderhand allemaal op afspraak werken, dan moet ik bijv. elke dag naar de stad om bij diverse langs te gaan en dan heb ik ook niet zomaar werk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 0:01

Ik zou ook even op marktplaats kijken voor vacatures, daar komen soms ook onverwacht leuke dingen uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 0:02

CBL, ben je al ingeschreven op Monsterboard, nationalevacaturebank en werk.nl? Dat kan ook al een hoop schelen he.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 0:03

Biancy, nee is me nog niet opgevallen, zal proberen om erop te gaan letten. Snap dat het irritant is voor jullie :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 17 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum