Kerstpakket
+78
Lies
Snoopy
Ilona
Aziraphale
Tania
NerdChic
Zwoesj
Jelin
Jelleke
Lizzy
annetje
Catwoman79
BJA
Sjonno
GeKKiE
Caresses
Verona
ijsjemeisje
Pancake
Roze Roos
Joli86
boekenwurm83
M_as
ekiaam87
Japje
mosio
SparklingEyes
Beachgirl
Catootje
Ploen
Druifje
VeryCherry
Steep
ArRo27
InweCulnamo
Zwerver
tralala
silly-one
Caro
Raindrop
Lejow
Sneeuwwitje
Prosecco
TwistedAngel
Vancity_girl
Zora
rapa nui
Arwyn
blondje1313
Sterre
_Femme
Silver
_Mashimaro_
poppetje
mickey
Lotus
Petteflet
studiebol
Rouxxxe
Famke
Melisande
Sarah1985
Rovine
Try
Caroow
Japie
Tazz
Sjors
Toet
Lady4
Chloe
pluisie
Mizz_S
_Inge_
Inge
Jeanette
Dolphinne
maiadebij
82 plaatsers
Pagina 4 van 7
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Kerstpakket
Wij krijgen een cadeaubon en ik heb iets horen zeggen over een premie maar geen idee of dat ook waar is. Ben ook al blij met de cadeaubon haha.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Wij krijgen een kerstpakket. Aangezien ik in de pv zit, ga ik altijd al in september samen met een collega de kerstpakketten zelf samen stellen. Wij hebben dan ook nooit een standaardpakket.
Dat is nu voor mij het leukste: we lopen daar dan echt in een soort winkeltje, we mogen proeven, alles bij elkaar zetten totdat we een pakket hebben. Heel leuk altijd . Als echt meisje wil ik dan ook dat het er mooi uitziet en ook nog nuttig is!
Dit jaar hebben we een pakket met een chocoladefondue, een mooie theepot met aan de onderkant de theekop. Daarbij verse thee, chocolade, chips, koekjes, sap, prosecco, bier (we hebben heel veel mannen bij ons), drie verschillende snoepjes, en nog tal van dingen. In totaal 24 items dacht ik..
Met Sinterklaas krijgen we ook altijd iets lekkers.
Dat is nu voor mij het leukste: we lopen daar dan echt in een soort winkeltje, we mogen proeven, alles bij elkaar zetten totdat we een pakket hebben. Heel leuk altijd . Als echt meisje wil ik dan ook dat het er mooi uitziet en ook nog nuttig is!
Dit jaar hebben we een pakket met een chocoladefondue, een mooie theepot met aan de onderkant de theekop. Daarbij verse thee, chocolade, chips, koekjes, sap, prosecco, bier (we hebben heel veel mannen bij ons), drie verschillende snoepjes, en nog tal van dingen. In totaal 24 items dacht ik..
Met Sinterklaas krijgen we ook altijd iets lekkers.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik weet niet of ik iets krijg. Ik werk nu nog op een school tot de laatste dag voor de vakantie, maar geen idee of ik als vervanger wat krijg ( zwangersschapsvervanging). Het zou mij op zich niet zo heel veel uitmaken, ben stiekem wel blij dat ik weg ga.
Vanuit tennis krijg ik vaak iets kleins, vorig jaar was het een mandje met nootjes en een klein flesje wijn. Ik ben vanuit andere werkgevers vanuit de tenniswereld helemaal niet gewend dat we iets krijgen, dus ik vind zo iets kleins al super. Het is nu weer de vraag of we wat krijgen. Vorig jaar kregen we het pas eind januari omdat vanwege het weer de trainingen niet doorgingen in december en januari.
Vanuit tennis krijg ik vaak iets kleins, vorig jaar was het een mandje met nootjes en een klein flesje wijn. Ik ben vanuit andere werkgevers vanuit de tenniswereld helemaal niet gewend dat we iets krijgen, dus ik vind zo iets kleins al super. Het is nu weer de vraag of we wat krijgen. Vorig jaar kregen we het pas eind januari omdat vanwege het weer de trainingen niet doorgingen in december en januari.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ik heb geen idee of ik iets krijg, ben nog niet zo lang in dienst dus ik weet het niet.. helemaal met alle bezuinigingen. We zullen zien..
tralala- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 101
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb net m'n Kerstpakket gehad! maar zo verwend als ik ben, ben ik best een beetje teleurgesteld. Het is een tasje met allemaal bakkersspulletjes er in, dus een stol, koekjes, chocola en zoutjes. Ik had eigenlijk een Tinteling leuker gevonden. Maar ach dit scheelt weer boodschappen. Al word ik hier alleen maar dik van haha.
Gast- Gast
Wij hebben een voucher gekregen voor op de kerst high tea morgen. Er komt dan een markt dat ieder z'n eigen kerstcadeau kan uitkiezen. Ik ben benieuwd! Wel gezellig, maar ik hoop niet op dringende hebberige collega's...
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik heb dit jaar het kerst uitje georganiseerd en de directie heeft het kerstpakket gemaakt.. Volgende week, na het uitje krijgen wij ons pakket.. Ben zo nieuwsgierig!
Gast- Gast
Ik heb van mijn stage een Fles wijn gekregen met een kaarsenhouder!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
ik krijg morgen mijn kerstpakket,, ben benieuwd
InweCulnamo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 234
Punten : 315
Een blond amsterdam pakket
ArRo27- Fluisteraar
- Aantal berichten : 22
Punten : 40
Registratiedatum : 01-12-10
Woooow!! Waar werk jij en wat zat er allemaal in?ArRo27 schreef:Een blond amsterdam pakket
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik heb het kerstpakket van mijn vriend gekregen. En ik vind het zooo leuk wat er in zit. Een witte radio, een rood/witte fleece-deken, een rode cuddlebug, 2 rode aardewerk mokken, een theelichtje en een doosje krakelingen. Heerlijk. Dat kussen sleep ik nu overal mee naar toe
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik krijg vrijdag mijn kerstattentie.. Zoals ik al zeg krijgen wij een attentie en geen pakket.. De hele stichting waar ik werk heeft al een paar geleden besloten om het grootste gedeelte van het geld naar een goed doel te doen. En eigenlijk ben ik het daar wel mee eens. Vorig jaar kregen wij een bon van bol.com. Erg leuk!
Druifje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 14
Ik ga straksjes mijn kerstpakket ophalen bij mijn (ex)werk en krijg er ook nog een bij mijn nieuwe werk. Beetje luxe dit jaar
Ploen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10
Hahaha dat heb ik ook! Vorig jaar was het eerste jaar dat ik er niet bij was, omdat ik in september op kamers was gaan wonen. Ik vond het jammer dat het al open was gemaakt haha xD Mijn vader krijgt ook altijd best wel een groot pakket Zelf heb ik op het moment geen baantje, maar vorig jaar kreeg ik een Rituals pakket, dat was wel nice!Auxo schreef:Haha heel herkenbaar dit! Ik heb het nog steeds, dat ik wil weten wat er in de kerstpakketten zit. Kan ook nooit wachten tot ik de mijne open kan maken als ik hem heb gekregen.June schreef:Darcy schreef:Ik vind zo'n pakket ook altijd veel leuker Veel spannender haha.
Ik ook. Vroeger moest mijn vader ook altijd wachten met het uitpakken van zijn pakket tot ik er ook was. Ik was echt heeeeel boos toen ik klein was, omdat ze alles toen open hadden gemaakt zonder mij, haha.
Catootje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 113
Ik heb 6 mini pannetjes gekregen, met een kookboekje voor mini pannetjes. Een kookschort, en 2 ovenhandschoenen...
Beetje nutteloos pakket voor mij, want ik heb geen oven.
Maargoed dat is het nadeel als je bij een bedrijf met 7000 medewerkers werkt, dan krijg je altijd een beetje een suf pakket omdat ze met iedereen rekening moeten houden.
Beetje nutteloos pakket voor mij, want ik heb geen oven.
Maargoed dat is het nadeel als je bij een bedrijf met 7000 medewerkers werkt, dan krijg je altijd een beetje een suf pakket omdat ze met iedereen rekening moeten houden.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Wij kregen een kerstpakket dat uit twee delen bestond: een deel van de stichting en een deel van de locatie zelf. Het deel van de locatie super: een leuk bedrag in de vorm van een kado - kaart die op diverse plekken kunt opmaken. Het deel van de stichting, sja. Veel mensen zouden het leuk vinden ik vind het verschrikkelijk:
een ronde mand waarvan ik denk 'wat moet ik er mee', diverse soorten olie of azijn ( gebruik ik niet..) tapenade (he dat gebruik ik dan wel) en drie daarbij horende schaaltjes. Ow ja, en een soort zee zout molen.
Nou drie kwart verdwijnt dus in de kliko..
Prima dat het ze fair - trade en sombertjes houden, maar dan had ik liever, zoals ik een keer gehad heb, bonnen van de wereldwinkel. Dan kun je zélf iets uitkiezen.
Die Tingeling (oid) waar de TO het over had, hebben wij ooit ook eens gehad. wat balen dat je hetverkeerde boekje hebt gekregen!! Wij hebben destijds een hele mooie keukenmachine gekozen, was er erg blij mee!
SE
een ronde mand waarvan ik denk 'wat moet ik er mee', diverse soorten olie of azijn ( gebruik ik niet..) tapenade (he dat gebruik ik dan wel) en drie daarbij horende schaaltjes. Ow ja, en een soort zee zout molen.
Nou drie kwart verdwijnt dus in de kliko..
Prima dat het ze fair - trade en sombertjes houden, maar dan had ik liever, zoals ik een keer gehad heb, bonnen van de wereldwinkel. Dan kun je zélf iets uitkiezen.
Die Tingeling (oid) waar de TO het over had, hebben wij ooit ook eens gehad. wat balen dat je hetverkeerde boekje hebt gekregen!! Wij hebben destijds een hele mooie keukenmachine gekozen, was er erg blij mee!
SE
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Mijn collega heeft vandaag mijn kerstpakket gebracht.
En ik had een blik met daarop het vroegere leesplankje afgebeeld en erin allerlei dingen van de wereldwinkel. Het zag er wel leuk uit.
En ik had een blik met daarop het vroegere leesplankje afgebeeld en erin allerlei dingen van de wereldwinkel. Het zag er wel leuk uit.
mosio- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10
Ik heb afgelopen maandag mijn pakket gekregen.
Ik moet er wel even bij vermelden dat ik laatst mijn met collega's een cocktailworkshop heb gedaan.
Mijn pakket bestond uit diverse kleine sterke dranken, een Mojito set en een irischeques.
Ik moet er wel even bij vermelden dat ik laatst mijn met collega's een cocktailworkshop heb gedaan.
Mijn pakket bestond uit diverse kleine sterke dranken, een Mojito set en een irischeques.
Gast- Gast
Vorig jaar kregen we een fles roséchampagne en een leuk bedrag om zelf wat leuks van te kopen. Dit jaar zal het min of meer hetzelfde zijn denk ik. Volgens mij is het ieder jaar zo'n beetje hetzelfde.
Japje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 204
qua kerstpakket dingen die je niet wilt, breng ze naar voedselbank of stichting minima.
Leuk, daar kon mijn vriend ook uit kiezen
Die kon kiezen uit blond amsterdam pakket, italiaans pakket, traditioneel pakket en rituals pakket
volgens mij hadden wij voor italiaans pakket gekozen.
Op mijn werk schijnen we in verband met bezuinigingen geen pakket te krijgen
ArRo27 schreef:Een blond amsterdam pakket
Leuk, daar kon mijn vriend ook uit kiezen
Die kon kiezen uit blond amsterdam pakket, italiaans pakket, traditioneel pakket en rituals pakket
volgens mij hadden wij voor italiaans pakket gekozen.
Op mijn werk schijnen we in verband met bezuinigingen geen pakket te krijgen
Laatst aangepast door Inge op wo 15 dec 2010 - 6:14; in totaal 1 keer bewerkt
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Directrice zei: Er is geen cent te maken, er komen geen kerstpakketen
Administratie zei: Ik denk dat ze donderdag komen
hmmmmmmmmmmmm
Administratie zei: Ik denk dat ze donderdag komen
hmmmmmmmmmmmm
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
heeft iemand hier al 't pakket van TNT? ik krijg hem zaterdag!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Wij hebben altijd een soort kerstmarktje, heb je allemaal standjes met dingen die je kunt kiezen.Vrijdag ga ik er om
Gast- Gast
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Kerstpakket
» Kerstpakket?
» Kerstpakket
» Zelf kerstpakket samenstellen, wat erin doen?
» Jouw kerstpakket
» Kerstpakket?
» Kerstpakket
» Zelf kerstpakket samenstellen, wat erin doen?
» Jouw kerstpakket
Pagina 4 van 7
Permissies van dit forum: