Kerstpakket
+78
Lies
Snoopy
Ilona
Aziraphale
Tania
NerdChic
Zwoesj
Jelin
Jelleke
Lizzy
annetje
Catwoman79
BJA
Sjonno
GeKKiE
Caresses
Verona
ijsjemeisje
Pancake
Roze Roos
Joli86
boekenwurm83
M_as
ekiaam87
Japje
mosio
SparklingEyes
Beachgirl
Catootje
Ploen
Druifje
VeryCherry
Steep
ArRo27
InweCulnamo
Zwerver
tralala
silly-one
Caro
Raindrop
Lejow
Sneeuwwitje
Prosecco
TwistedAngel
Vancity_girl
Zora
rapa nui
Arwyn
blondje1313
Sterre
_Femme
Silver
_Mashimaro_
poppetje
mickey
Lotus
Petteflet
studiebol
Rouxxxe
Famke
Melisande
Sarah1985
Rovine
Try
Caroow
Japie
Tazz
Sjors
Toet
Lady4
Chloe
pluisie
Mizz_S
_Inge_
Inge
Jeanette
Dolphinne
maiadebij
82 plaatsers
Pagina 7 van 7
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Kerstpakket
Eskiaam dat vuur ding bedoelde ik, die zat ook in mijn kerst pakket.
Verder heb ik het andere kerstpakket ook binnen. Een bon waarmee ik een leuk cadeautje mag uitzoeken.
Verder heb ik het andere kerstpakket ook binnen. Een bon waarmee ik een leuk cadeautje mag uitzoeken.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Alex167 schreef:Ik krijg vanavond mijn kerstpakket. Waarschijnlijk hetzelfde als vorig jaar:
Vispakket (zalm en paling)
Een grote doos bonbons
Een VVV-bon van 50 euro
Erg leuk pakket! Vooral de laatste twee dingen, vis is voor mijn man
Het pakket was ietsje anders dan vorig jaar!
Vis was alleen paling (is denk ik verkeerd gegaan, want ik had wel paling én zalm opgegeven. Mijn man vindt het ook wel prima zo, dus ik laat het maar gaan.).
De grote doos bonbons zit erbij.
En een kerstkaart met daarin € 150,-! Ik wist niet wat ik zag! Echt superrelaxed!
Gast- Gast
Mijn vader belde gister of ik zijn kerstpakket wou hebben. Hij krijgt elk jaar zo'n tinteling en hij vind het meestal niet zo boeiend dus dan mag ik lekker wat uitzoeken. Ben benieuwd!
Ilona- Fluisteraar
- Aantal berichten : 23
Punten : 25
Registratiedatum : 08-12-10
Door me maanden lang uit de naad te werken en meerdere werkgevers te combineren pluk ik nu de vruchten:D
Heb een rituals pakket gehad, heb op een kerstmarkt mogen shoppen en krijg volgende week nog waarschijnlijk cadeaubonnen á €50,-. Ook kreeg ik een adventkalender en een kaart dat er geld overgemaakt was naar een goed doel van het ene uitzendbureau en bij een ander uitzendbureau ligt er waarschijnlijk ook iets klaar. Van 1 werkgever krijg ik helaas helemaal niets.
Oh en ik doe ook ergens vrijwilligerswerk en daar kreeg ik ook bericht van dat ik iets kan ophalen. Alleen ben ik daar al maanden niet geweest omdat ik geen tijd had. Vind het een beetje lullig om nu langs te gaan om alleen maar cadeautjes in ontvangst te nemen. Als ik zo in januari weer tijd heb om daar heen te gaan, zie ik wel of er nog wat is, anders pech gehad.
Heb een rituals pakket gehad, heb op een kerstmarkt mogen shoppen en krijg volgende week nog waarschijnlijk cadeaubonnen á €50,-. Ook kreeg ik een adventkalender en een kaart dat er geld overgemaakt was naar een goed doel van het ene uitzendbureau en bij een ander uitzendbureau ligt er waarschijnlijk ook iets klaar. Van 1 werkgever krijg ik helaas helemaal niets.
Oh en ik doe ook ergens vrijwilligerswerk en daar kreeg ik ook bericht van dat ik iets kan ophalen. Alleen ben ik daar al maanden niet geweest omdat ik geen tijd had. Vind het een beetje lullig om nu langs te gaan om alleen maar cadeautjes in ontvangst te nemen. Als ik zo in januari weer tijd heb om daar heen te gaan, zie ik wel of er nog wat is, anders pech gehad.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb een "biologisch" pakket gehad:
- Een mok, met schoteltje erbij
- Pasta
- Pastasaus
- Chips
- Dipsaus
- Popcorn
- Spekjes
- Chocolaatjes
- koekjes
- Thee
- Kerstcheque van Roompot, 75 euro korting op een weekend/midweek en 100 euro korting op een week ( krijgen we elk jaar, maar nog nooit wat mee gedaan eigenlijk...)
- Een mok, met schoteltje erbij
- Pasta
- Pastasaus
- Chips
- Dipsaus
- Popcorn
- Spekjes
- Chocolaatjes
- koekjes
- Thee
- Kerstcheque van Roompot, 75 euro korting op een weekend/midweek en 100 euro korting op een week ( krijgen we elk jaar, maar nog nooit wat mee gedaan eigenlijk...)
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10
Hartstikke leuk! Wij kregen als stagiaires ook een kleinigheidje..een boek over de steenmarter (past in mijn vakgebied). Morgen krijgen we als het goed is kertspakket bij de post.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Op stageschool had ik een voorleesboek en een buitenlichtje op zonne-energie. Vanavond komt mijn man thuis, hij had een groot pakket zei hij. Ik ben benieuwd, eerste jaar bij dit bedrijf
Gast- Gast
Ik heb ook dat Rituales pakket gekregen...met een basjas...een handdoek, fles champagne, champagneglazen, shampoo, douchegel, bodylotion van rituals, badzout, kaarsjes, massageroller, manicuresetje, boekje en een bon voor thermae 2000. Allemaal in een hele leuke rieten man, echt superleuk!
En een uitbreiding en (zeer positieve aanpassing) van mijn contract!
En een uitbreiding en (zeer positieve aanpassing) van mijn contract!
Gast- Gast
Ik heb een VVV bon van 20 euro gekregen. Oh en een kerstkaart erbij
:knipoog:
:knipoog:
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Inge schreef:qua kerstpakket dingen die je niet wilt, breng ze naar voedselbank of stichting minima.ArRo27 schreef:Een blond amsterdam pakket
Leuk, daar kon mijn vriend ook uit kiezen
Die kon kiezen uit blond amsterdam pakket, italiaans pakket, traditioneel pakket en rituals pakket
volgens mij hadden wij voor italiaans pakket gekozen.
Op mijn werk schijnen we in verband met bezuinigingen geen pakket te krijgen
Ik kon uit dezelfde dingen kiezen!! Ik ben wel voor het Blond pakket gegaan, drink geen thee maar vondt de bekers wel leuk
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Ik heb een Engeland-pakket gekregen. Volgend jaar gaan we met het werk een weekend naar Londen, dus nu alvast ter voorbereiding een Engels pakket en een leuk boekje over Londen, met tips over bezienswaardigheden e.d.
Zo leuk!
Zo leuk!
Gast- Gast
Wij hebben een pakket gekregen met 4 mini casseroles (van die kleine pannetjes), een supermooie kaasplank met mesjes, een fles wijn, 2 soorten kaasjes, toastjes en servetten. Heel leuk!!
En bij onze kerstborrel van afgelopen week worden altijd dingen verloot met een bingo en daar heb ik een fles wijn gewonnen
En bij onze kerstborrel van afgelopen week worden altijd dingen verloot met een bingo en daar heb ik een fles wijn gewonnen
Gast- Gast
Mijn broertje heeft een pakket gekregen waar verschillende dingen in zaten en ik heb ook nog een deel gekregen
Gast- Gast
Ik heb vandaag mijn kerstpakket gehad. Het was een leuk pakket met allerlei lekkere dingen. Er zaten niet echt dingen waar ik niets aan heb. Het zat in een mand met allerlei zoutjes en koekjes.
Gast- Gast
Ik had een sterkado (zoiets als een tinteling), ben nu aan het bedenken wat ik ervan wil gaan doen
Gast- Gast
Een kerstpakket krijgen we dit jaar niet, maar heb al wat doosjes bonbons e.d staan die ik van clienten heb gehad en wat lieve kaarten. Maakt het meer dan goed, zeker omdat zoiets veel persoonlijker is en met meer intentie gegeven word.
Gast- Gast
ik heb m'n pakket:
een kleine bbq, een zakje marshmellows, lange lucifers, zo'n grijpding waarmee je vlees omdraait, chips, het kookboek van tnt deel 4 (heb nu deel 1 t/m 4), een vervanger voor de kolen van je bbq, bbq & knoflooksaus, dat was het denk ik
een kleine bbq, een zakje marshmellows, lange lucifers, zo'n grijpding waarmee je vlees omdraait, chips, het kookboek van tnt deel 4 (heb nu deel 1 t/m 4), een vervanger voor de kolen van je bbq, bbq & knoflooksaus, dat was het denk ik
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Waar werk jij?ILD schreef:Inge schreef:qua kerstpakket dingen die je niet wilt, breng ze naar voedselbank of stichting minima.ArRo27 schreef:Een blond amsterdam pakket
Leuk, daar kon mijn vriend ook uit kiezen
Die kon kiezen uit blond amsterdam pakket, italiaans pakket, traditioneel pakket en rituals pakket
volgens mij hadden wij voor italiaans pakket gekozen.
Op mijn werk schijnen we in verband met bezuinigingen geen pakket te krijgen
Ik kon uit dezelfde dingen kiezen!! Ik ben wel voor het Blond pakket gegaan, drink geen thee maar vondt de bekers wel leuk
Ik heb expres niet gekozen voor Blond omdat ik bijna alles al heb (ik mocht kiezen van mijn vriend :p)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik kreeg een theepotje met een warmhouder eronder, waxinelichtjes, twee theekopjes en twee onderzetters. Ik ben er wel blij mee, want ik had nog geen theepot met warmhouder eronder.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
ik heb precies hetzelfde;)ekiaam87 schreef:ik heb m'n pakket:
Gast- Gast
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Kerstpakket
» Kerstpakket geven
» Kerstpakket
» Zelf kerstpakket samenstellen, wat erin doen?
» Wat moet er in een kerstpakket
» Kerstpakket geven
» Kerstpakket
» Zelf kerstpakket samenstellen, wat erin doen?
» Wat moet er in een kerstpakket
Pagina 7 van 7
Permissies van dit forum: