Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zelf kerstpakket samenstellen, wat erin doen?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Zelf kerstpakket samenstellen, wat erin doen? Empty Zelf kerstpakket samenstellen, wat erin doen?

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 1:55

Hoi meiden,

Ik wil voor de kerst zelf wat pakketjes maken en heb ook al wat ideetjes. Misschien hebben jullie nog dingen waar ik zelf nog niet opgekomen ben, dus: wat zouden jullie erin doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf kerstpakket samenstellen, wat erin doen? Empty Re: Zelf kerstpakket samenstellen, wat erin doen?

Bericht  Burn zo 11 dec 2011 - 1:56

Voor wie is het kerstpakket precies?
En wat heb je er zelf al ingedaan? smile

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf kerstpakket samenstellen, wat erin doen? Empty Re: Zelf kerstpakket samenstellen, wat erin doen?

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 1:57

Op dit moment zou ik het een themapakket laten zijn.

Douchegel, shampoo, scrub, borstel, douchebol (om jezelf mee te wassen en te scrubben), maskertje, bodylotion etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf kerstpakket samenstellen, wat erin doen? Empty Re: Zelf kerstpakket samenstellen, wat erin doen?

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 2:03

Het is voor mijn schoonouders en opa en oma. Ik had zelf al bedacht om er chocolaatjes, koekjes, thee en koffie, knakworstjes, taartmix, mooie servetten, douchegel voor man en vrouw, afbakbroodjes en van die chocololly's om zelf warme chocomel te maken.

Edit: en wijn en rose heb ik er nog bij gedaan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf kerstpakket samenstellen, wat erin doen? Empty Re: Zelf kerstpakket samenstellen, wat erin doen?

Bericht  Angela_1986 zo 11 dec 2011 - 2:08

Ik vind het ook leuk als ik een kadootje moet geven om een pakketje samen te stellen.
Wat ik er in doe is afhankelijk voor wie dat het is! Ik kijk naar wat mensen leuk vinden om te doen, wat hun hobby is. Meestal geef ik er ook wel 'n thema aan en bedenk bv. één groter kado en maak daar een pakketje bij met wat kleinere dingen.

Bv. een bioscoopbon met wat te drinken en popcorn, een boek met thee/koffie, chocolade, fleecedekentje, relaxpakketje met verzorgingsproducten, dvd met 'n flesje wijn en wat lekkers, kookboekje met bijbehorende producten, enzovoorts.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf kerstpakket samenstellen, wat erin doen? Empty Re: Zelf kerstpakket samenstellen, wat erin doen?

Bericht  duckie zo 11 dec 2011 - 2:49

Eline schreef:Het is voor mijn schoonouders en opa en oma. Ik had zelf al bedacht om er chocolaatjes, koekjes, thee en koffie, knakworstjes, taartmix, mooie servetten, douchegel voor man en vrouw, afbakbroodjes en van die chocololly's om zelf warme chocomel te maken.
Edit: en wijn en rose heb ik er nog bij gedaan!

misschien dan een pak (houdbare) melk dr bij, en een bus slagroom.

iets van lekkere nootjes,toastjes, evt lekkere kaasjes maar dat moet natuurlijk niet zo lang uit de koelkast. idd iets voor onder de douche. van die olie met geurstokjes, kaarsjes, iets leuks voor kerst.
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf kerstpakket samenstellen, wat erin doen? Empty Re: Zelf kerstpakket samenstellen, wat erin doen?

Bericht  Zininzon zo 11 dec 2011 - 7:42

En knieperkes (nieuwjaarsrolletjes)...

Kaarsjes, kerst-cd, mooie kerstkaart, servetringen, oliebollenmix, sterrenflikkers
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf kerstpakket samenstellen, wat erin doen? Empty Re: Zelf kerstpakket samenstellen, wat erin doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum