Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerstpakket

+78
Lies
Snoopy
Ilona
Aziraphale
Tania
NerdChic
Zwoesj
Jelin
Jelleke
Lizzy
annetje
Catwoman79
BJA
Sjonno
GeKKiE
Caresses
Verona
ijsjemeisje
Pancake
Roze Roos
Joli86
boekenwurm83
M_as
ekiaam87
Japje
mosio
SparklingEyes
Beachgirl
Catootje
Ploen
Druifje
VeryCherry
Steep
ArRo27
InweCulnamo
Zwerver
tralala
silly-one
Caro
Raindrop
Lejow
Sneeuwwitje
Prosecco
TwistedAngel
Vancity_girl
Zora
rapa nui
Arwyn
blondje1313
Sterre
_Femme
Silver
_Mashimaro_
poppetje
mickey
Lotus
Petteflet
studiebol
Rouxxxe
Famke
Melisande
Sarah1985
Rovine
Try
Caroow
Japie
Tazz
Sjors
Toet
Lady4
Chloe
pluisie
Mizz_S
_Inge_
Inge
Jeanette
Dolphinne
maiadebij
82 plaatsers

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Kerstpakket Empty Tinteling (kerstgeschenk)

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 0:14

Ik kreeg gister van mijn werk een 'tinteling' dus ik dacht leuk is kijken wat je allemaal kan kiezen in het bijgeleverde boekje. Nou dat viel me niet tegen stonden eigenlijk wel hele leuke dingen in, dus ik dacht dat komt wel goed met uitzoeken. Ging ik mijn dus inloggen op die site met mijn persoonlijke code, bleken er hele andere geschenken op te staan (de geschenken van de lagere prijscategorie). Dus het gene wat ik misschien wilde hebben stond hier helemaal niet bij. Ook de toegangskaarten voor een pretpark wat je kon krijgen of uit eten bleek nu allemaal maar voor 1 persoon te zijn en dan moest je bij het uit eten ook nog bij betalen. En er staan eigenlijk weinig leuks tussen deze kado's. Een enorme desillusie dus! Blijkbaar hebben ze het verkeerde boekje er bij gedaan, maar daarin staat wel een persoonlijke tekst van de directeur Mad Ik weet dat ik blij moet zijn dat we een geschenk krijgen met deze crisis, maar goed je wordt eerst lekker gemaakt en dan blijkt dat je dat dus niet kan krijgen.

Krijgen jullie dit jaar een kerstgeschenk/kerstpakket?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstpakket Empty Re: Kerstpakket

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 0:18

Ja, wij krijgen elk jaar een kerstpakket. Het is elk jaar weer iets anders.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 0:22

Ik heb geen idee wat wij krijgen of een pakket, of een foucher.
Ik heb ooit eens een foucher op mijn stage gekregen, stagiaires en vaste medewerkers konden toen ook niet uit hetzelfde kiezen, ook konden vaste medewerkers niet hetzelfde als hun collega kiezen.. Iedereen kreeg dus een verschillende foucher.
Mijn kerstpakket kan ik zelf niet ophalen, mijn collega's van kantoor nemen hem voor mij mee, dus denk dat ik volgende week vrijdag hem in huis heb.. Ben zeer benieuwd.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 0:30

Ik vind zo'n pakket ook altijd veel leuker Very Happy Veel spannender haha.

Gast
Gast

Bericht  maiadebij do 9 dec 2010 - 0:35

Wij kregen vorig jaar een waardebon voor ene canvas doek bij 'herinneringen op linnen' ik heb een doek besteld van 1 x 1 meter dus best groot, erg leuk kado vond ik!

Zo'n tinteling heb ik ook wel eens gehad volgens mij, maar ik kan me er weinig van herinneren dus zal weinig geweest zijn Cool

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Dolphinne do 9 dec 2010 - 0:40

Vorig jaar kregen we een kerstpakket met allerlei levensmiddelen enzo erin. Zaten best veel lekkere en bruikbare dingen in. Ben dus benieuwd wat er dit jaar in gaat zitten.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jeanette do 9 dec 2010 - 0:42

Ik heb vorig jaar ook een 'Tinteling' kerstcadeau van mijn stage gehad. Ik vond het ook nogal tegenvallen. Ik heb geen flauw idee wat ik dit jaar zou krijgen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 0:47

Wij krijgen geen kerstpakket, net als vorig jaar.

Vind het heel erg jammer, zo'n doos met wat lekkere hapjes vond ik altijd erg leuk, voelt als een beetje waardering...

Gelukkig maken we als collega's onderling de tijd wel leuk met een kerstontbijtje enz.

Gast
Gast

Bericht  Inge do 9 dec 2010 - 1:37

ivm met de crisis en bezuinigingen krijgen wij geen kerstpakket dit jaar Sad
Mijn vriend krijgt 2 pakketten smile
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  _Inge_ do 9 dec 2010 - 1:38

Dat is balen..ik krijg geen kerstpakket. Vorig jaar had ik wel een leuk pakket.
Vind een kerstpakket ook altijd leuker.
_Inge_
_Inge_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 114
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 1:39

Geen idee of we dit jaar een kerstpakket krijgen. Tot nu toe wel ieder jaar gehad, en nog best wel leuk ook.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 1:47

Darcy schreef:Ik vind zo'n pakket ook altijd veel leuker Very Happy Veel spannender haha.

Ik ook. Vroeger moest mijn vader ook altijd wachten met het uitpakken van zijn pakket tot ik er ook was. Ik was echt heeeeel boos toen ik klein was, omdat ze alles toen open hadden gemaakt zonder mij, haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 1:53

June schreef:
Darcy schreef:Ik vind zo'n pakket ook altijd veel leuker Very Happy Veel spannender haha.

Ik ook. Vroeger moest mijn vader ook altijd wachten met het uitpakken van zijn pakket tot ik er ook was. Ik was echt heeeeel boos toen ik klein was, omdat ze alles toen open hadden gemaakt zonder mij, haha.
Haha heel herkenbaar dit! Ik heb het nog steeds, dat ik wil weten wat er in de kerstpakketten zit. Kan ook nooit wachten tot ik de mijne open kan maken als ik hem heb gekregen.

Gast
Gast

Bericht  Mizz_S do 9 dec 2010 - 1:57

Ik krijg geen kerstpakket, maar op de laatste werkdag gaan we wel met alle collega's uit eten op kosten van de baas. Ook is er een soort verloting van alle spulletjes die we gratis bij bestellingen hebben gekregen en alle bedankjes enzo. Twee jaar geleden was dat voor mij een fles wijn, en vorig jaar een radiootje. Ook krijgen we een soort banketstaaf of iets dergelijks. Ik ben wel tevreden dus!
Mijn vriend krijgt wel een kerstpakket, vind ik altijd wel spannend. Van zijn andere werk weet ik het niet want dit is zijn eerste Kerst daar.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 2:04

Auxo schreef:
June schreef:

Haha heel herkenbaar dit! Ik heb het nog steeds, dat ik wil weten wat er in de kerstpakketten zit. Kan ook nooit wachten tot ik de mijne open kan maken als ik hem heb gekregen.

Oh, ik heb dat ook nog steeds hoor, maar nu kan ik mijn vader wel vergeven als hij 'm toch al open heeft gemaakt Wink. Ik weet niet of ik een kerstpakket krijg. Ik werk net bij een nieuw bedrijf..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 2:10

wij gaan volgende week vrijdag met kantoor uit eten op kosten van de baas. En we krijgen geloof ik allemaal een fles wijn ofzo. En met sinterklaas allemaal een chocoladeletter. Erg lekker en aardig, meer hoeft ook niet.
Bij mijn vorige werkgever kregen we geen kerstkado, we waren toen dicht tussen kerst en OEN dus dat was al chill. En mijn werkgever dáárvoor had heeeeeeeele grote kerstpakketten, voor iedereen hetzelfde. Maar dat voor de crisis!

Gast
Gast

Bericht  pluisie do 9 dec 2010 - 2:41

Heb ik ook gekregen. Ik krijg de post bij mijn ouders en mijn moeder belde. Ik heb dus nog niet in het boekje gekeken. maar het is al de derde keer dat we zoiets krijgen. En ik vind het veel leuker om een echt kerstpakket te krijgen. Laughing
Nouja, ik moet blij zijn dat we wat krijgen. maar ik vind het niet echt creatief. Elk jaar hetzelfde....
pluisie
pluisie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 39

Bericht  Chloe do 9 dec 2010 - 2:47

Ik vind een 'gewoon' kerstpakket ook altijd 't leukst. Maar meestal krijg ik dat ook, niet heel erg groot, maar het is toch altijd verrassend en vind 't leuk dat we wat krijgen. Het is alleen wel een gedoe om zo'n pakket thuis te krijgen, ben namelijk altijd op de fiets :P
Chloe
Chloe
Fluisteraar
Fluisteraar

Punten : 42
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Chloe do 9 dec 2010 - 2:47

Ik vind een 'gewoon' kerstpakket ook altijd 't leukst. Maar meestal krijg ik dat ook, niet heel erg groot, maar het is toch altijd verrassend en vind 't leuk dat we wat krijgen. Het is alleen wel een gedoe om zo'n pakket thuis te krijgen, ben namelijk altijd op de fiets :P
Chloe
Chloe
Fluisteraar
Fluisteraar

Punten : 42

Bericht  Lady4 do 9 dec 2010 - 3:16

Wij krijgen sinds een jaar of drie ook een Tinteling. Valt me altijd weer een beetje tegen, de eerste keer heb ik zelfs een goed doel uitgezocht om het aan te schenken. Ik weet dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken, maar ik vind een echt kerstpakket nou eenmaal veel leuker. Meer sfeer, meer spanning, meer verrassing. Dit jaar zal het echter ook wel weer een Tinteling worden.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Toet do 9 dec 2010 - 3:38

Dolphinne schreef:Vorig jaar kregen we een kerstpakket met allerlei levensmiddelen enzo erin. Zaten best veel lekkere en bruikbare dingen in. Ben dus benieuwd wat er dit jaar in gaat zitten.

Dat kreeg ik vorig jaar ook, beetje jammer dat er binnen ons bedrijf 30 personen van 20 jaar en jonger werken. Wij hebben ons kerstpakket allemaal aan onze ouders gegeven..
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Inge do 9 dec 2010 - 5:49

Auxo schreef:
June schreef:

haha ook hier herkenbaar smile
mijn ouders moesten vroeger ook echt wachten met openmaken... nu woon ik niet meer thuis, dus vooruit :p Wink
Vriend krijgt 2 pakketten en die mag ik openmaken... heerlijk smile
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 6:30

Wel lullig als het bedrijf daadwerkelijk die fout heeft gemaakt zeg, slecht... Ik weet niet of ik een kerstpakket krijg aangezien ik nu uitzendkracht ben maar eerlijk gezegd hoeft het ook niet zo voor mij haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 7:06

Ik krijg van mijn baas een persoonlijk cadeau (Hij heeft maar 3 vaste werknemers, dus dan is 't al snel makkelijk.... ) maar het zal niks groots of geweldigs zijn ; crisis. Bovendien hebben we rond oktober al iets leuks gedaan en werk ik nu amper... Verder werk ik ook bi mensen thuis en die gaven me vorig jaar allemaal een presentje rond kerst en sinterklaas; vvv bon, boekenbon, Merci en bonbons....

En mijn broer werkt bij Tata (Corus --> Hoogovens) en uit zijn kerstpakket haalt-ie altijd 't eetbare dat hij lekker vindt en de rest is voor mij Very Happy Vorig jaar was 't een citruspers en jaar daarvoor mooie soepkommen en een soort dienblad... Ben weer benieuwd dit jaar haha, Coruskerstpakketten zijn altijd onwijs mooi namelijk!

Gast
Gast

Bericht  Sjors do 9 dec 2010 - 7:19

Ik vind een gewoon kerstpakket ook het leukste! Altijd spannend wat erin zit.
We kregen van de week bericht dat onze kerstpakketten zijn verstuurd en komende week thuis worden bezorgd, ben heel benieuwd!
Sjors
Sjors
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 172

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud