Kerstpakket
+78
Lies
Snoopy
Ilona
Aziraphale
Tania
NerdChic
Zwoesj
Jelin
Jelleke
Lizzy
annetje
Catwoman79
BJA
Sjonno
GeKKiE
Caresses
Verona
ijsjemeisje
Pancake
Roze Roos
Joli86
boekenwurm83
M_as
ekiaam87
Japje
mosio
SparklingEyes
Beachgirl
Catootje
Ploen
Druifje
VeryCherry
Steep
ArRo27
InweCulnamo
Zwerver
tralala
silly-one
Caro
Raindrop
Lejow
Sneeuwwitje
Prosecco
TwistedAngel
Vancity_girl
Zora
rapa nui
Arwyn
blondje1313
Sterre
_Femme
Silver
_Mashimaro_
poppetje
mickey
Lotus
Petteflet
studiebol
Rouxxxe
Famke
Melisande
Sarah1985
Rovine
Try
Caroow
Japie
Tazz
Sjors
Toet
Lady4
Chloe
pluisie
Mizz_S
_Inge_
Inge
Jeanette
Dolphinne
maiadebij
82 plaatsers
Pagina 3 van 7
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Kerstpakket
Ik krijg ook een kerstpakket dit keer een echt kerstpakket,
bij mn vorige werkgever hadden we vorig jaar ook de tinteling... ik heb toen een clinic blokarten gekozen, dit vd zomer samen met mn vriend gedaan en dat vond ik echt hartstikke tof! maar verder vond ik er idd weinig soeps in staan.. of dingen (ik woon nog thuis en niet met uitzet bezig) die ik nog niet nodig heb....
bij ons zat er vorig jaar nog wel het rituals pakket bij trouwens
bij mn vorige werkgever hadden we vorig jaar ook de tinteling... ik heb toen een clinic blokarten gekozen, dit vd zomer samen met mn vriend gedaan en dat vond ik echt hartstikke tof! maar verder vond ik er idd weinig soeps in staan.. of dingen (ik woon nog thuis en niet met uitzet bezig) die ik nog niet nodig heb....
bij ons zat er vorig jaar nog wel het rituals pakket bij trouwens
Gast- Gast
Famke schreef:Lady4 schreef:Famke schreef:Lady4 schreef:Welk ziekenhuis werk je, als ik mag vragen?Famke schreef:Wij krijgen ook een tinteling. De eerste jaren bestelde ik altijd het ritualspakket maar dat zit er niet meer in. Vorige keer was het niet veel soeps. Maar ik mag niet klagen, we krijgen van het ziekenhuis een tinteling, maar van de maatschap waarvoor wij werken nog een bon van de Douglas a 50 euro! En dat is echt super, daar wordt ik altijd zo blij van!
Wij werken in het zelfde ziekenhuis
Haha, echt? Had al zo'n voorgevoel! Kennen we elkaar ook dan?
Nou ik ken jou in de zin van; door de foto's die je hebt geplaatst op yes herken ik je soms in de kantine. Al zie ik je de laatste tijd niet zo vaak meer. En voor de rest niet. Ik heb je ooit wel eens aan willen spreken in de kantine, maar ja dat is ook zo gek: Hey Lady4, hier Aukje83 en ik ken je van yes, haha.
Op het oude forum was mijn naam trouwens Aukje83!
Doe dat maar niet nee, haha! Maar nu je je oude forumnaam noemt, weet ik het weer! Ik kom trouwens ook bijna niet meer in het restaurant, we eten meestal even snel tussendoor op de spoed.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Blijkbaar was er wat fout gegaan, want mijn tinteling is nu geüpgraded naar het uitgebreidere assortiment. Vind er best wel aardige dingen tussen staan. Dus ga nog even hard nadenken wat ik ga uitkiezen.
Gast- Gast
toetje_ schreef:Dolphinne schreef:Vorig jaar kregen we een kerstpakket met allerlei levensmiddelen enzo erin. Zaten best veel lekkere en bruikbare dingen in. Ben dus benieuwd wat er dit jaar in gaat zitten.
Dat kreeg ik vorig jaar ook, beetje jammer dat er binnen ons bedrijf 30 personen van 20 jaar en jonger werken. Wij hebben ons kerstpakket allemaal aan onze ouders gegeven..
Bij ons ook... daarom mogen wij kiezen tussen een pakket en een bon, dit is dat een bon van de douglas / ici paris of een VVV bon
poppetje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 102
Punten : 114
Registratiedatum : 17-11-10
Ik lees dat veel mensen liever een gewoon kerstpakket hebben dan een tinteling. Maar bij tinteling kan je toch ook kiezen voor een verrassingspakket? Dan heb je toch nog een beetje een kerstpakket.
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
Nog niks en het zal mij benieuwen of we er éen krijgen dit jaar. Met al die stakingen bij TNT en de mensen die daardoor meer moeten werken op zaterdag zal het me niet verbazen als ze er geen uitdelen dit jaar.
Gast- Gast
Wij krijgen geen standaard samengesteld kerstpakket, maar er is een kerstpakkettenmarkt, en dan kan je zelf je kerstpakket samen stellen. Dit jaar was er niet zo heel veel bijzonders. Dus heb maar een DA bon gedaan... komt altijd goed van pas
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Wij kregen een tijdje terug een boekje met een aantal producten waar je uit kon kiezen die dan binnenkort geleverd wordt. Ik heb gekozen voor het rituals pakket dus daar ben ik wel blij mee
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Vorig jaar kregen we een Rituals pakket, het jaar er voor een fairtrade pakket met wat lekkere dingen er in. Ik weet niet wat het dit jaar wordt, ik denk niet al te uitgebreid vanwege geplande bezuinigingen. Waarschijnlijk krijgen wij 'm volgende week.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik kreeg gister een boekje met dingen waaruit ik kon kiezen. Ik heb gekozen voor een ouderwets kerstpakket. Dus wat ik krijg is nog een verrassing.
pluisie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 39
Ik ben een fan van een ouderwets kerstpakket, dus een doos met spullen (en het maakt niet uit dat je het merendeel niet kunt gebruiken, vind het gewoon al erg leuk om uit te pakken). Bij mijn man op het werk doen ze gelukkig aan die kerstpakketten, en hij moet er niet aan denken om de doos zonder mij open te maken!
Op mijn werk was een het twee jaar terug een pluim, vorig jaar konden we kiezen uit een klein pakket of een pluim en dit jaar konden we kiezen uit 6 verschillende tegoedbonnen of doneren aan het goede doel. Ik hou niet zo van tegoedbonnen, dus ik heb een donatie gedaan (het was stiekem ook behoorlijk gemakzuchtig, nu kan ik om 11 uur naar huis op 23 december, anders had ik moeten wachten tot 3 uur om de bon te krijgen).
Op mijn werk was een het twee jaar terug een pluim, vorig jaar konden we kiezen uit een klein pakket of een pluim en dit jaar konden we kiezen uit 6 verschillende tegoedbonnen of doneren aan het goede doel. Ik hou niet zo van tegoedbonnen, dus ik heb een donatie gedaan (het was stiekem ook behoorlijk gemakzuchtig, nu kan ik om 11 uur naar huis op 23 december, anders had ik moeten wachten tot 3 uur om de bon te krijgen).
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Bij baan 1 krijg ik een kerstpakket, dat kan ik volgende week donderdag ophalen.
Heb sinds een week of 3 ook een nieuwe baan, maar zou niet weten of ik daar wat krijg. Denk het niet, ben er immers pas net.
Heb sinds een week of 3 ook een nieuwe baan, maar zou niet weten of ik daar wat krijg. Denk het niet, ben er immers pas net.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Arwyn schreef:Bij baan 1 krijg ik een kerstpakket, dat kan ik volgende week donderdag ophalen.
ook dan krijg je een kerstpakket hoor.. ik werkte toen in de supermarkt (toen ik 16 was) net 3 dagen en kreeg toen een kerstpakket:P
Gast- Gast
Wij werken bij hetzelfde bedrijf en omdat er bij ons best veel stelletjes werken krijgt de man het ouderwetse kerstpakket en de vrouw krijgt een VVV bon. Voorheen was dat 100.- of dat nog zo is, weet ik niet.
Gast- Gast
We krijgen een kerstpakket, ik denk een doos met levensmiddelen. De POV probeert er altijd wel iets leuks van te maken maar die krijgt van de directie ook een minimaal bedrag (moet allemaal wel aftrekbaar blijven van de belasting), er zit meestal een krentenbrood in en gewone huismerkartikelen die iedereen wel kan gebruiken.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Het kan aan mij liggen hoor, maar ik vind het best vroeg om nu al een kerstpakket te krijgen. Wij krijgen dat meestal de week voor Kerstmis.
Gast- Gast
June schreef:Auxo schreef:Haha heel herkenbaar dit! Ik heb het nog steeds, dat ik wil weten wat er in de kerstpakketten zit. Kan ook nooit wachten tot ik de mijne open kan maken als ik hem heb gekregen.June schreef:Darcy schreef:Ik vind zo'n pakket ook altijd veel leuker Veel spannender haha.
Ik ook. Vroeger moest mijn vader ook altijd wachten met het uitpakken van zijn pakket tot ik er ook was. Ik was echt heeeeel boos toen ik klein was, omdat ze alles toen open hadden gemaakt zonder mij, haha.
Oh, ik heb dat ook nog steeds hoor, maar nu kan ik mijn vader wel vergeven als hij 'm toch al open heeft gemaakt . Ik weet niet of ik een kerstpakket krijg. Ik werk net bij een nieuw bedrijf..
Hahah ik vind het altijd supervervelend als iedereen op mijn werk al alles gaat openmaken en dat voor mij dus de verrassing eraf is ik wil het liefst thuis in mijn eentje alles stuk voor stuk eruit halen en bewonderen
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik vond het ook altijd super leuk om het kerstpakket van mn vader uit te pakken.
Hier in Canada doen ze niet aan kerstpakketten. ( voor zover ik weet) Elk bedrijf heeft meestal een christmas party en soms krijg je ook nog een bonus.
Het feestje van mijn man zn werk is al geweest ( 27 nov) en toen hadden we een lekker buffet en daarna feest. Ik ben sinds 1 dec met verlof en was sowieso de enige werkneemster dus geen christmas party voor mij. Wel heb ik een heel mooi schilderij gehad toen we gingen trouwen in oktober dus had ook niets meer verwacht nu.
Hier in Canada doen ze niet aan kerstpakketten. ( voor zover ik weet) Elk bedrijf heeft meestal een christmas party en soms krijg je ook nog een bonus.
Het feestje van mijn man zn werk is al geweest ( 27 nov) en toen hadden we een lekker buffet en daarna feest. Ik ben sinds 1 dec met verlof en was sowieso de enige werkneemster dus geen christmas party voor mij. Wel heb ik een heel mooi schilderij gehad toen we gingen trouwen in oktober dus had ook niets meer verwacht nu.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Mila schreef:
Krijgen jullie dit jaar een kerstgeschenk/kerstpakket?
Wij mochten kiezen. Even kijken waaruit we mochten kiezen.
*Jewelcard 45 euro
*Gammacard 45 euro
*Speelgoedcard 45 euro
*Mediamarktcard 45 euro
*Verrassingspakket 45 euro
*Afzien van kerstpakket en dan stort werkgever 50 euro op een goede doel naar keuze.
Ondanks dat het laatste zeer lief is, vind ik mezelf nog altijd een zeer goed doel. Ik heb gekozen voor een Jewelcard, aangezien ik al jaren een nieuwe horloge nodig heb.
Gast- Gast
Ik wou dat ik een echt ouderwets pakket kreeg met allerlei spul erin. Helaas is het al 4 jaar het zelfde, een kadobon van de winkel waar in ik werk. aangezien het een luxe zaak is met bergen dure spullen (ala Swarovski, Wedgwood, Fissler ed) heb ik niet veel aan de bon. De waarde is te laag om iets leuks te kopen, en heb geen zin om de baas te lappen door bij te betalen. Hoop nu toch eens op een VVV bon op mijn part, dan heb je tenminste vrijheid om iets te kopen wat je echt wil hebben
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Wij kregen allebei hetzelfde;
Een stamppot pan, een stamper, stamppot kookboek, zuurkool met een worst, schaaltjes en een schort.
Best wel een leuk pakket, maar twee stamppotpannen heb ik niet echt nodig. Er zaten twee schaaltjes bij, dus dat is wel handig, hebben we er vier
Een stamppot pan, een stamper, stamppot kookboek, zuurkool met een worst, schaaltjes en een schort.
Best wel een leuk pakket, maar twee stamppotpannen heb ik niet echt nodig. Er zaten twee schaaltjes bij, dus dat is wel handig, hebben we er vier
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Net heb ik alsnog een kadootje gehad; een half oudejaarslot!
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Bij ons op het werk doen ze niet aan kerstpakketen. Wel worden alle relatie geschenken ed verloot dus misschien dat daar nog iets leuks bij zit
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Laatst aangepast door Sneeuwwitje op di 31 mei 2011 - 5:38; in totaal 1 keer bewerkt
Sneeuwwitje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 95
Registratiedatum : 19-11-10
Bij ons zullen de kerstpakketten volgende week wel komen (daarna hebben we vakantie). Vorig jaar kregen we een pakket met vanalles er in, bij mijn vriend ook.
En ze doen bij mijn vriend altijd een kerstborrel met het hele team, waarbij een soort tombola gedaan wordt waarbij je allerlei prijzen uit de winkel kunt winnen. Drie jaar geleden won hij een computer (de hoofdprijs).
En ze doen bij mijn vriend altijd een kerstborrel met het hele team, waarbij een soort tombola gedaan wordt waarbij je allerlei prijzen uit de winkel kunt winnen. Drie jaar geleden won hij een computer (de hoofdprijs).
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Kerstpakket
» Kerstpakket?
» Kerstpakket
» Zelf kerstpakket samenstellen, wat erin doen?
» Jouw kerstpakket
» Kerstpakket?
» Kerstpakket
» Zelf kerstpakket samenstellen, wat erin doen?
» Jouw kerstpakket
Pagina 3 van 7
Permissies van dit forum: