Jouw kerstpakket
Pagina 1 van 1
Jouw kerstpakket
Wat hebben jullie gehad? Wij een eindejaarsuitkering (altijd fijn ) en een kadokaartje, waarmee je zelf iets kon uitzoeken. Ik hehb gekozen voor een andere kadookaart voor sieraden die je dus weer met die eerste kon bestellen (lekker handig) en daar bleek een tegoed van 65 euro op te zitten. Ik heb nu een Mi Moneda munthouder en munt besteld, en haal in een winkel hier een ketting erbij (maar ik wil even passen welke lengte ik wil). Ik heb de munt in maat Medium genomen en ik wil er eigenlijk nog een kleine bij.
Ik ben er wel blij mee, wilde al graag zo'n ketting hebben, maar vond ze te duur. Nu kan ik er een aanschaffen met 65 euro korting en dat scheelt dus wel een hoop!
Ik ben er wel blij mee, wilde al graag zo'n ketting hebben, maar vond ze te duur. Nu kan ik er een aanschaffen met 65 euro korting en dat scheelt dus wel een hoop!
Gast- Gast
Re: Jouw kerstpakket
Wow gaaf, Bobbie! Die kettingen vind ik zo mooi. Een stuk gaver cadeau dan de koekjes en chocolaatjes die ik kreeg.
Er zijn al wel twee topics geweest over kerstpakketten.
Gast- Gast
Marin schreef:Wow gaaf, Bobbie! Die kettingen vind ik zo mooi. Een stuk gaver cadeau dan de koekjes en chocolaatjes die ik kreeg.
Oeps.. die heb ik denk ik even gemist. Nou ja, ik wilde eigenlijk gewoon stiekem mijn nieuwe aanwinst even showen
Gast- Gast
Die waren er al voor de kerst. Volgens mij was je toen nog niet zo actief hier.
Ik kan me voorstellen dat je 'm even wilde showen. Gaaf!
Ik kan me voorstellen dat je 'm even wilde showen. Gaaf!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: