Kerstpakket
+40
Rev3rie
Suus
Lotus
Dennenappel
May
Lady4
Marsy28
Sweety
*Noosa
Jade
Rush
litllejoy
silly-one
SarahKey
Error
Pancake
Siamsa
Mizz_S
Parisienne
loura
Zininzon
Esperanza
Raindrop
Sarah1985
norah
Bliss
Caramba
Highway
Inge
Mida4you
M-G
flower
Jeanette
Angela_1986
Rovine
Verona
Alex
rapa nui
Caresses
SuperGrover
44 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Kerstpakket
Het is weer bijna zover :-)
Weten jullie al wat het bij jullie gaat worden? En wat hebben jullie voorgaande jaren gehad? Ik vind het altijd zo leuk.
Bij ons is het sowieso een eindejaarsuitkering van 850 euro netto (die ga ik gebruiken voor een skivakantie) en vorig jaar hadden we daarbij een soort kadobon. Je kreeg een boekje waarin een heleboel dingen stonden waar je iets uit kon kiezen. Ik heb toen gekozen voor een waardecheque van een online sieradenwinkel en heb een Mi Moneda ketting besteld met hanger en munt (ik moest toen wel bijbetalen hoor, maar de waarde van die bon was ook al 65 euro, dus echt een fijn kado).
De jaren daarvoor werkte ik nog ergens anders en daar kregen we ook altijd een bepaald bedrag in een envelop (meestal zo'n 100 euro), een staatslot en een mini abonnement op een tijdschrift naar keuze, en een fles drank. Op de sportschool waar ik een uurtje per week werk, krijg ik altijd een Ici Paris kadobon en een Pink Ribbon armbandje.
Weten jullie al wat het bij jullie gaat worden? En wat hebben jullie voorgaande jaren gehad? Ik vind het altijd zo leuk.
Bij ons is het sowieso een eindejaarsuitkering van 850 euro netto (die ga ik gebruiken voor een skivakantie) en vorig jaar hadden we daarbij een soort kadobon. Je kreeg een boekje waarin een heleboel dingen stonden waar je iets uit kon kiezen. Ik heb toen gekozen voor een waardecheque van een online sieradenwinkel en heb een Mi Moneda ketting besteld met hanger en munt (ik moest toen wel bijbetalen hoor, maar de waarde van die bon was ook al 65 euro, dus echt een fijn kado).
De jaren daarvoor werkte ik nog ergens anders en daar kregen we ook altijd een bepaald bedrag in een envelop (meestal zo'n 100 euro), een staatslot en een mini abonnement op een tijdschrift naar keuze, en een fles drank. Op de sportschool waar ik een uurtje per week werk, krijg ik altijd een Ici Paris kadobon en een Pink Ribbon armbandje.
Gast- Gast
Re: Kerstpakket
Helaas, ik werk freelance, dus geen kerstpakket voor mij. Vorig jaar had ik echt een fantastisch kerstpakket.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik weet nooit wat ik krijg, de afgelopen jaren waren het:
* een I-pod shuffle
* wensbonnen
* een hotelovernachting
* een mand gevuld met chocolade, thee, spekjes, chocoladefondue, mokken van Blond etc.
* een cocktailpakket
* een I-pod shuffle
* wensbonnen
* een hotelovernachting
* een mand gevuld met chocolade, thee, spekjes, chocoladefondue, mokken van Blond etc.
* een cocktailpakket
Laatst aangepast door Birgit op ma 21 nov 2011 - 8:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb heel wat kerstpakketten gehad de afgelopen jaren. Soms waren ze onwijs leuk en soms tien keer niks. Ik reken gewoon nergens op eigenlijk. Als het een beetje een leuk pakket is geef ik het meestal aan mijn zusje. Zij krijgt altijd geld van haar baas maar vind die pakketten zo leuk dat ik het leuk vind om haar daar blij mee te maken. Wat ik bij mijn nieuwe werkgever krijg? Geen idee...
Gast- Gast
Ik werk hier sinds maart, dus het is nog een verrassing voor mij! Maar wat ik heb gehoord geeft hij cadeaubonnen.
Gast- Gast
Waarschijnlijk hetzelfde als andere jaren: een cadeauboekje met keus uit verschillende dingen met een waarde van ca. 20-25 euro.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Bij ons is het de laatste jaren eigenlijk altijd een doos met boodschappen, niet echt iets speciaals. Krijgen er helaas geen envelop met geldbedrag bij. We krijgen hoogstens het bedrag dat ze belastingvrij mogen geven maar volgens mij is het de laatste jaren behoorlijk minder. De halve liter beerenburg is er bv al uit verdwenen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Geen werk, dus geen kerstpakket helaas.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Geen idee wat ik krijg want ik werk er net een half jaar. Vroeger kreeg ik alleen een banketstaaf en 70 euro. Mijn vriend krijgt wel altijd grote kerstpakketten. Bij Blokker kreeg ik overigens ook echt hele grote!
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een nieuwe baan dus weet 't niet dit jaar! Ik geloof dat 't een tinteling o.i.d. wordt.
Vorig jaar had ik echt een heel relaxed kerstpakket, maar die moest ik toen ook zelf samenstellen
Vorig jaar had ik echt een heel relaxed kerstpakket, maar die moest ik toen ook zelf samenstellen
Gast- Gast
Ik zit pas voor het 1e jaar bij deze werkgever, maar hoop op een doos vol met dingetjes die ik uit mag pakken. Kadootjes.
Vorig jaar kreeg ik een fles wijn die in een plantenbak stond omdat ik vrouw was (dat krijg je in een mannenbranche ), de relatiegeschenken zijn verloot onder de werknemers. Ik had niks, maar dat waren ook alleen maar wijnflessen dus vond ik niet erg.
Vorig jaar kreeg ik een fles wijn die in een plantenbak stond omdat ik vrouw was (dat krijg je in een mannenbranche ), de relatiegeschenken zijn verloot onder de werknemers. Ik had niks, maar dat waren ook alleen maar wijnflessen dus vond ik niet erg.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Ik heb er nog niets over gehoord... Onze organisatie is de laatste jaren aanzienlijk gegroeid en dit wordt nu volgens mij landelijk geregeld. Voorheen werd met 'n paar collega's wat uitgezocht dus dan hoorde je altijd al wel wat
Ik vind 'n doos vol spulletjes ook altijd het leukste, voelt dan net als Sinterklaas haha!
Afgelopen jaar hadden we een 'fiets-pakket'; boekje met fietsroutes, koeltas, bidon en etenswaren. Het jaar daarvoor weet ik eigenlijk niet meer. We hebben wel eens een Italiaans pakket gehad, 'n pakket met cakemix, cakeblik, thee(glazen) e.d., cadeaubon voor het theater.
Oh en één ding vergeet niemand meer geloof ik, daar gaat het nu nóg regelmatig over... Toen hadden we 'n vaas gekregen maar dat leek meer op zo'n bak voor aan de radiator, waar je water in doet. We vroegen ons alleen af wanneer we de monteur erbij geleverd kregen Jeetje, wat waren die dingen lelijk! Ik heb maar 'n paar collega's gehoord die ze mooi vonden en ook ergens toonbaar in huis hadden staan, de rest had ze ver weg in 'n kelder of op zolder gestopt
Ik vind 'n doos vol spulletjes ook altijd het leukste, voelt dan net als Sinterklaas haha!
Afgelopen jaar hadden we een 'fiets-pakket'; boekje met fietsroutes, koeltas, bidon en etenswaren. Het jaar daarvoor weet ik eigenlijk niet meer. We hebben wel eens een Italiaans pakket gehad, 'n pakket met cakemix, cakeblik, thee(glazen) e.d., cadeaubon voor het theater.
Oh en één ding vergeet niemand meer geloof ik, daar gaat het nu nóg regelmatig over... Toen hadden we 'n vaas gekregen maar dat leek meer op zo'n bak voor aan de radiator, waar je water in doet. We vroegen ons alleen af wanneer we de monteur erbij geleverd kregen Jeetje, wat waren die dingen lelijk! Ik heb maar 'n paar collega's gehoord die ze mooi vonden en ook ergens toonbaar in huis hadden staan, de rest had ze ver weg in 'n kelder of op zolder gestopt
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Geen flauw idee wat het dit jaar wordt..
Vorig jaar heb ik een doos met eten en servies gekregen. Daarvoor kregen we een 'Tinteling'.
Vorig jaar heb ik een doos met eten en servies gekregen. Daarvoor kregen we een 'Tinteling'.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Wij krijgen een soort monopoly geld en hebben dan een kerstmarkt waar we dit kunnen besteden.
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Meestal krijgen we een mand gevuld van de bakker (kersstol,chocolaatjes, koekjes, amandelstaaf, flesje wijn etc.) De wijn gaat standaard naar mijn ouders en als er andere dingen in zitten die ik niet lekker vind, gaan die ook naar mijn ouders.
Laatst aangepast door Mistery-Girl op ma 21 nov 2011 - 8:48; in totaal 1 keer bewerkt
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Ik mocht dit jaar mijn eigen kerstpakket samen stellen ( via een kerstpaketten website ) en ik heb gekozen:
- Mexx giftset ( parfum en douchegel )
- Rituals douche mousse
- 2 waxine licht houdertje ( wit met een ster )
- Had nog wat punten over en heb echte Engelse thee erbij gedaan.
Vond het een erg leuk idee!
- Mexx giftset ( parfum en douchegel )
- Rituals douche mousse
- 2 waxine licht houdertje ( wit met een ster )
- Had nog wat punten over en heb echte Engelse thee erbij gedaan.
Vond het een erg leuk idee!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Vorig jaar niks dus denk dit jaar ook niet ivm bezuinigingen!
Vriend krijgt altijd 1 verspakket en 1 pakket met thema (keuze was Frans, Hollands, standaard en nog iets)
Vriend krijgt altijd 1 verspakket en 1 pakket met thema (keuze was Frans, Hollands, standaard en nog iets)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Vorig jaar kreeg ik een pakket rondom chocoladefondue. Wel leuk want ik had niets verwacht.
Geen idee of er dit jaar iets komt en in welke vorm. Wel nog steeds dezelfde werkgever.
Geen idee of er dit jaar iets komt en in welke vorm. Wel nog steeds dezelfde werkgever.
Gast- Gast
Ik gok, net als voorgaande jaren, weer een VVV bon van 25 euro
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik krijg vast wel een kerstpakket, maar echt geen idee wat, is ieder jaar weer anders.
Vorig jaar had ik een Fair Trade pakket.
Mijn vriend krijgt 2 pakketen, 1 van een bedrijf waar hij wel eens zwart werkt en de ander van zijn werkgever.
Vorig jaar had ik een Fair Trade pakket.
Mijn vriend krijgt 2 pakketen, 1 van een bedrijf waar hij wel eens zwart werkt en de ander van zijn werkgever.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik vind zo'n pakket met allerlei dingen erin ook altijd leuk, maar in de praktijk gooi ik meer dan de helft ervan uiteindelijk vaak weg. Bij mijn huidige baan heb ik vorig jaar een bon gekregen, we konden kiezen uit een Iris-cheque, een Entertainmentbon en een bon van Pour Vous (drogist), t.w.v. 25 euro. Ik heb de eerste gekozen. Denk dat het dit jaar hetzelfde zal zijn. Ook krijg ik een eindejaarsuitkering, vorig jaar was dat tussen de 700 en 800 euro netto, dus erg fijn! (kijk er al reikhalzend naar uit haha)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
ik lees dat ik niet de enige ben die een nieuwe werkgever heeft. ik heb dus geen idee ik vond de pakketten steeds iets minder werden bij oude werkgever veel dingen waar je niks mee kan maar een oud gezegde luid een gegeven paard niet in de bak kijken. ik was dankbaar dat ik iets krijg!!
norah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 174
Registratiedatum : 25-11-10
van werk 1 had ik vorig jaar een saai pakker zat een fles wijn in met 2 wijnglazen en chocolaatjes
En werk 2 was vorig jaar een chocolade thema.
En van mijn oppaskindjes krijg ik vaak een leuk kadotje.
En van de cliënten waar ik werk krijg ik vaak ook wel iets, een dove pakket, fles wijn of wat lekkers. Erg leuk altijd
En werk 2 was vorig jaar een chocolade thema.
En van mijn oppaskindjes krijg ik vaak een leuk kadotje.
En van de cliënten waar ik werk krijg ik vaak ook wel iets, een dove pakket, fles wijn of wat lekkers. Erg leuk altijd
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Evy schreef:Geen werk, dus geen kerstpakket helaas.
+1.
Mijn vriend krijgt wel een 13e maand uitbetaald.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik vind het altijd het leukst om echt zo'n pakket te krijgen. Doet me een beetje terug denken aan toen ik klein was en mijn vader met zijn kerstpakket thuis kwam en we dat met z'n allen gingen uitpakken.
Ik weet niet wat ik dit jaar krijg, maar vorig jaar kreeg ik een sushi pakket, vond ik erg leuk bedacht!
Ik weet niet wat ik dit jaar krijg, maar vorig jaar kreeg ik een sushi pakket, vond ik erg leuk bedacht!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Kerstpakket
» Jouw kerstpakket
» Kerstpakket
» Zelf kerstpakket samenstellen, wat erin doen?
» kerstpakket gastouder
» Jouw kerstpakket
» Kerstpakket
» Zelf kerstpakket samenstellen, wat erin doen?
» kerstpakket gastouder
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: