Kerstpakket
+78
Lies
Snoopy
Ilona
Aziraphale
Tania
NerdChic
Zwoesj
Jelin
Jelleke
Lizzy
annetje
Catwoman79
BJA
Sjonno
GeKKiE
Caresses
Verona
ijsjemeisje
Pancake
Roze Roos
Joli86
boekenwurm83
M_as
ekiaam87
Japje
mosio
SparklingEyes
Beachgirl
Catootje
Ploen
Druifje
VeryCherry
Steep
ArRo27
InweCulnamo
Zwerver
tralala
silly-one
Caro
Raindrop
Lejow
Sneeuwwitje
Prosecco
TwistedAngel
Vancity_girl
Zora
rapa nui
Arwyn
blondje1313
Sterre
_Femme
Silver
_Mashimaro_
poppetje
mickey
Lotus
Petteflet
studiebol
Rouxxxe
Famke
Melisande
Sarah1985
Rovine
Try
Caroow
Japie
Tazz
Sjors
Toet
Lady4
Chloe
pluisie
Mizz_S
_Inge_
Inge
Jeanette
Dolphinne
maiadebij
82 plaatsers
Pagina 6 van 7
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Kerstpakket
Ik ben ontslagen dus voor mij geen kerstpakket dit jaar, helaas heb er wel hard voor gewerkt en ben net weg een week dus is best zuur als ik me bedenk dat ik mijn kerstpakket had gekregen komend weekend.
veel plezier allemaal met de kerstpakketen en geniet ervan!
veel plezier allemaal met de kerstpakketen en geniet ervan!
annetje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 44
Punten : 45
Registratiedatum : 10-12-10
Komen best veel leuke kerstpaketten voorbij zeg. Wij krijgen morgen ons cadeau. Wel spannend, want ze waren altijd heel gul, maar vorig jaar absoluut niet. Hopelijk dit jaar weer iets moois.
En toch heb ik het liefst gewoon een leuke enveloppe met geld
Lizzy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 49
Punten : 65
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb net één van mijn kerstpakketten opgehaald. Het was wel leuk: iedereen kreeg 20 bonnetjes van een euro en kon daarmee allemaal kraampjes langs om leuke dingen uit te zoeken. Ik heb een tas van Blond, een armbandje, een sjaal en lekkere nootjes uitgezocht.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Wij krijgen het pakket altijd zo laat... Ik denk woendag of donderdag pas ofzo.
Gast- Gast
Ik heb een I pad gekregen als kerstcadeau.. Omdat we ook 2 laptops hebben wil ik 'm eigenlijk verkopen (ook al vind dat een beetje ondankbaar) maar mijn vriend wil 'm houden.
Jelleke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 182
Registratiedatum : 16-12-10
Wow Jelleke, dat is een luxe kerstcadeau . Je werkt vast niet in de zorg haha.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Caresses (do dec 16 2010, 13:33) schreef:Wow Jelleke, dat is een luxe kerstcadeau . Je werkt vast niet in de zorg haha.
Haha, dat dacht ik ook meteen!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Donderwolkje (do dec 16 2010, 13:35) schreef:Caresses (do dec 16 2010, 13:33) schreef:Wow Jelleke, dat is een luxe kerstcadeau . Je werkt vast niet in de zorg haha.
Haha, dat dacht ik ook meteen!
Ik werk inderdaad niet in de zorg. Het is zeker een luxe cadeau, is ook eenmalig waarschijnlijk haha
Jelleke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 182
Registratiedatum : 16-12-10
Een flesje champagne. Voor de vrouwen was het nog speciaal ingepakt in een bloempotje. De vaste krachten kregen er een tegoedbon bij.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb gisteren mijn kerstpakket gehad en daar zat in;
Een donkere badjas
Een chocolade fondue
Potje chocolade voor in de fondue
Speculaas
Noga
Chocolade snoepjes
Vond het wat tegenvallen. Heb al 2 jaar een tas in mijn kerstpakket. Gelukkig dit jaar wat anders.
Mijn man krijgt bij zijn werkgever een Irischeque en misschien krijgt hij nog een wel een kerstpakket van het uitzendbureau.
Een donkere badjas
Een chocolade fondue
Potje chocolade voor in de fondue
Speculaas
Noga
Chocolade snoepjes
Vond het wat tegenvallen. Heb al 2 jaar een tas in mijn kerstpakket. Gelukkig dit jaar wat anders.
Mijn man krijgt bij zijn werkgever een Irischeque en misschien krijgt hij nog een wel een kerstpakket van het uitzendbureau.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kan mijn kerstpakket vanmiddag ophalen, maar dat is nooit zo handig op de fiets vind ik.
We gaan zaterdag vast wel weer even met de auto boodschappen halen, dus dan kunnen we er gelijk wel even langs rijden!
We gaan zaterdag vast wel weer even met de auto boodschappen halen, dus dan kunnen we er gelijk wel even langs rijden!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb uiteindelijk een tijdschriften bon gekozen . Eigenlijk wilde ik de super lekkere badjas van Rituals plus een klein Rituals pakketje, maar die badjas was alleen in het XL. Beeeetje te groot....
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
I know Jen! De vrouw van de baas en hij samen hebben ook op een zaterdag alles staan shoppen daar, zo schattig. En elk kadootje in het pakket was apart ingepakt
Jij had ook mazzel zeg!
Jij had ook mazzel zeg!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Vandaag kerstpakket gehad! Zat een badjas in... nog wel wat andere dingetjes, maar mensen kinderen, een badjas...
Foeilelijk ding, veelste groot, maar ach, altijd handig om in te klussen ofzo
Foeilelijk ding, veelste groot, maar ach, altijd handig om in te klussen ofzo
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ik haal het morgen op! Ik wordt er altijd zo blij van, tis toch gewoon een cadeautje! Cadeautjes maken mij blij
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Nou die van mij is ook binnen
De baas heeft rekening gehouden met de winter denk ik, want er zat een ijskrabber/borstel in en strooizout haha. Verder vooral lekkernijen. Behoorlijk grote doos en stampvol. Ik kom de kerst wel door haha.
De baas heeft rekening gehouden met de winter denk ik, want er zat een ijskrabber/borstel in en strooizout haha. Verder vooral lekkernijen. Behoorlijk grote doos en stampvol. Ik kom de kerst wel door haha.
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb hem ook ontvangen! Heerlijk zo'n pakket . Ik had:
- shoppertas a la blondamsterdam
- taartvorm
- deeg
- zilte chips
- 4 melkbekers
- fles chocolademelk
- fles appelsap
- tropische notenmix
- dropstaafjes
- kookboekje
- chocolade crunchies
- bloempot
- basilicum zaadjes
- wafeltjes
- 2 kaarsjes
- spelletje
En alles natuurlijk in het teken van duurzaamheid/biologisch/fairtrade
- shoppertas a la blondamsterdam
- taartvorm
- deeg
- zilte chips
- 4 melkbekers
- fles chocolademelk
- fles appelsap
- tropische notenmix
- dropstaafjes
- kookboekje
- chocolade crunchies
- bloempot
- basilicum zaadjes
- wafeltjes
- 2 kaarsjes
- spelletje
En alles natuurlijk in het teken van duurzaamheid/biologisch/fairtrade
Gast- Gast
wij krijgen geen pakket, maar als ik me niet vergis krijgen we allemaal een fles wijn. Daarnaast gaan we morgen met het hele kantoor uit eten en krijgen we morgen ook een bonus gestort naast het salaris. Ik vind het prima!
Toen ik -ooit- voor de AH werkte, kregen we echt een ENORM pakket met levensmiddelen. Geweldig. Kreeg het ding niet mee op de fiets
En twee jaar geleden op mijn toenmalige werk, kregen we een cocktailspakket, met blender, cocktailshaker, etc. Ook briljant (daar ging het kerstkado van mijn vriend )
Toen ik -ooit- voor de AH werkte, kregen we echt een ENORM pakket met levensmiddelen. Geweldig. Kreeg het ding niet mee op de fiets
En twee jaar geleden op mijn toenmalige werk, kregen we een cocktailspakket, met blender, cocktailshaker, etc. Ook briljant (daar ging het kerstkado van mijn vriend )
Gast- Gast
Wij krijgen altijd een kadobon van 45 euro. Verder soms nog een klein cadeautje erbij.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Jelleke schreef:Ik heb een I pad gekregen als kerstcadeau.. Omdat we ook 2 laptops hebben wil ik 'm eigenlijk verkopen (ook al vind dat een beetje ondankbaar) maar mijn vriend wil 'm houden.
Houden!! Ipad is zoo heerlijk en echt een aanvulling...
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Vorig jaar kreeg ik een kaars en een uitnodiging voor mijn studiedag (die al lang gepland was ). Was wel een erg gave studiedag, namelijk de Ja-Maarshow.
Dit jaar heb ik nog geen idee.... Werk in het onderwijs en meestal is het niet echt een pakket maar een echt kleinigheidje van €15.
Maar ik krijg wel een lekkere 13e maand bij m'n salaris, dat vind ik eigenlijk wel fijner
Dit jaar heb ik nog geen idee.... Werk in het onderwijs en meestal is het niet echt een pakket maar een echt kleinigheidje van €15.
Maar ik krijg wel een lekkere 13e maand bij m'n salaris, dat vind ik eigenlijk wel fijner
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Mijn vriend kreeg deze:
en dan nog wat eten erbij
mijn moeder, kreeg het pannensetje
mijn vader, een boek waar hij dingen uit kan kiezen
ik moet wachten tot zaterdag
en dan nog wat eten erbij
mijn moeder, kreeg het pannensetje
mijn vader, een boek waar hij dingen uit kan kiezen
ik moet wachten tot zaterdag
Laatst aangepast door ekiaam87 op do 16 dec 2010 - 9:22; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : foto deed het niet)
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Ik heb deze week mijn kerstpakket gehad. Er zaten badspullen in, handdoeken, een teil, zoutjes, waxinelichtjes, waxinelichthouder, truffels, handzeep, en nog meer dingetjes om te eten. Ik was er erg blij mee!
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
En een bon van de Ici Paris, super!
Ploen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10
Caro schreef:Jelleke schreef:Ik heb een I pad gekregen als kerstcadeau.. Omdat we ook 2 laptops hebben wil ik 'm eigenlijk verkopen (ook al vind dat een beetje ondankbaar) maar mijn vriend wil 'm houden.
Houden!! Ipad is zoo heerlijk en echt een aanvulling...
Wooooow dat is nog eens een cadeau! Is het echt zo handig Caro? Ik zou hem vooral in het ov gebruiken denk ik. Ik vond het met de laptop op schoot toch het handigst, dat kan daar niet mee toch?
Gast- Gast
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Kerstpakket
» Kerstpakket geven
» Kerstpakket
» Zelf kerstpakket samenstellen, wat erin doen?
» Wat moet er in een kerstpakket
» Kerstpakket geven
» Kerstpakket
» Zelf kerstpakket samenstellen, wat erin doen?
» Wat moet er in een kerstpakket
Pagina 6 van 7
Permissies van dit forum: