Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerstpakket

+78
Lies
Snoopy
Ilona
Aziraphale
Tania
NerdChic
Zwoesj
Jelin
Jelleke
Lizzy
annetje
Catwoman79
BJA
Sjonno
GeKKiE
Caresses
Verona
ijsjemeisje
Pancake
Roze Roos
Joli86
boekenwurm83
M_as
ekiaam87
Japje
mosio
SparklingEyes
Beachgirl
Catootje
Ploen
Druifje
VeryCherry
Steep
ArRo27
InweCulnamo
Zwerver
tralala
silly-one
Caro
Raindrop
Lejow
Sneeuwwitje
Prosecco
TwistedAngel
Vancity_girl
Zora
rapa nui
Arwyn
blondje1313
Sterre
_Femme
Silver
_Mashimaro_
poppetje
mickey
Lotus
Petteflet
studiebol
Rouxxxe
Famke
Melisande
Sarah1985
Rovine
Try
Caroow
Japie
Tazz
Sjors
Toet
Lady4
Chloe
pluisie
Mizz_S
_Inge_
Inge
Jeanette
Dolphinne
maiadebij
82 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Kerstpakket - Pagina 2 Empty Re: Kerstpakket

Bericht  Tazz do 9 dec 2010 - 7:23

Ik krijg wel een kerstpakket dit jaar, mag hem de 20ste ophalen. Nou ja dat gaat mijn vriend doen, ik krijg zo'n pakket niet mee op de fiets met mn dikke buik ;-)

tenminste ik neem aan dat het een pakket is want zo stond het in de brief.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Japie do 9 dec 2010 - 8:33

Wij krijgen ook elk jaar een kerstpakket. Als het goed is krijgen wij hem aankomende week. Ben altijd erg benieuwd, want het zijn erg leuke pakketten!
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caroow do 9 dec 2010 - 8:51

Mijn kerstpakket staat nog op het werk, maar als het goed is neemt mijn vriend hem vanavond mee. We hebben dezelfde werkgever, dus we hebben twee dezelfde pakketten, maar als het een leuk pakket is, is dat natuurlijk niet erg Very Happy
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Try do 9 dec 2010 - 9:05

Ik heb helaas sinds deze week geen baan meer dus ik vis net naast het net. Ik vind die echte kerstpakketten ook altijd erg leuk, dat uitpakken is zo 'spannend' smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rovine do 9 dec 2010 - 9:17

Ik verheugde me heel erg op een kerstpakket omdat dit mijn 1e jaar is met een "echte" baan.

Maar een collega vertelde me nu dat ze niet aan kerstpakketten doen... Evil or Very Mad
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 9:21

Ik weet dat ik iets krijg, maar nog niet wat. Spannend!

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 do 9 dec 2010 - 9:35

ik moet de 17e en de 21 mijn kerstpakketen ophalen. Ook krijg ik ieder jaar een kado bij waar ik oppas vaak een bon met een kadotje erbij. vorig jaa kreeg ik een bladcadeau alleen jammer dat het van die vreemde tijdschriften waren
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Melisande do 9 dec 2010 - 9:36

Bij de organisatie waar ik werk krijgen we altijd VVV-bonnen ter waarde van 50 euro en een klein leuk cadeautje. Dat vind ik altijd heel fijn! De 21ste krijg ik het!
Melisande
Melisande
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 69

Bericht  Famke do 9 dec 2010 - 9:58

Wij krijgen ook een tinteling. De eerste jaren bestelde ik altijd het ritualspakket maar dat zit er niet meer in. Vorige keer was het niet veel soeps. Maar ik mag niet klagen, we krijgen van het ziekenhuis een tinteling, maar van de maatschap waarvoor wij werken nog een bon van de Douglas a 50 euro! En dat is echt super, daar wordt ik altijd zo blij van!
Famke
Famke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 268

Bericht  Lady4 do 9 dec 2010 - 10:16

Famke schreef:Wij krijgen ook een tinteling. De eerste jaren bestelde ik altijd het ritualspakket maar dat zit er niet meer in. Vorige keer was het niet veel soeps. Maar ik mag niet klagen, we krijgen van het ziekenhuis een tinteling, maar van de maatschap waarvoor wij werken nog een bon van de Douglas a 50 euro! En dat is echt super, daar wordt ik altijd zo blij van!
Welk ziekenhuis werk je, als ik mag vragen?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Rouxxxe do 9 dec 2010 - 10:19

Ik heb vorig jaar ook een Tinteling gehad en heb wel wat moois kunnen uitkiezen hoor! Volgens mij kiest het bedrijf waar je werkt een bepaald bedrag tot wat je mag kiezen en zijn de geschenken daarop afgesteld, maar dat weet ik niet helemaal zeker.. Ik heb eigenlijk geen idee of ik dit jaar wat krijg, heb er nog niks over gehoord. Maar ik hoop het stiekem eigenlijk wel!
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Kerstpakket - Pagina 2 Empty Kerstpakket

Bericht  studiebol do 9 dec 2010 - 20:34

Hebben jullie al een kerstpakket gehad? En zo ja wat? Of krijg je niks dit jaar?

Ik kreeg van de week mijn kerstpakket met de post, het is een tintelingbon dus dan mag je zelf wat uitzoeken. Heb nog niet zo goed gekeken maar begreep van collega's dat er niet heel veel leuke dingen bij zaten, dus dat ga ik van het weekend maar is goed uitzoeken!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 20:46

Ik weet nog niet of ik 'm krijg. We hebben dit jaar op 't werk actief een goed doel gesteund, en afgelopen zomer hebben we een brief gehad met de vraag of we het geld voor ons kerstpakket wilden doneren. Ik ben de brief kwiijt geraakt dus heb 'm nooit opgestuurd. Geen idee wat ze dus voor mij in petto hebben. Nu weet ik dat mijn complete vestiging 't kerstpakket niet wilde doneren, dus misschien krijg ik 'm ook wel gewoon.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 20:53

Ik heb nog geen e-mail gehad dat ik hem kan op komen halen, misschien komt dat komende week? Vorig jaar had ik een tas gevuld met biologische spullen. Ik las ook ergens in de krant dat er geen salaraisverhoging kwam maar en eenmalige bonus van 500 euro... ik vraag me af of ik daar met mijn kleine aanstelling voor in aanmerking kom!

Gast
Gast

Bericht  Petteflet do 9 dec 2010 - 20:55

Wij hebben geen kerstpakketten, maar krijgen Iris cheques t.w.v. 50 euro en hebben een eindejaarsfeest incl. diner met partner. Verder krijg ik nog een Bongo bon van mijn branchemanager t.w.v. 50 euro. Heb dus niets te klagen.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638

Bericht  Lotus do 9 dec 2010 - 20:56

Ik heb vorig jaar een omeletpakket gekregen en een kerststol. Geen idee of en zo ja wat ik dit jaar krijg. Mijn broertje zit bij de marine en kreeg vorig jaar echt een megagroot kerstpakket. Ik ben vooral erg benieuwd wat hij dit jaar krijgt.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 21:00

Van mijn ene werk is het altijd een fles wijn...van de andere geen idee. In ieder geval wel een leuk percentage winstdeling. Werk er pas sinds dit jaar dus geen idee.

Ik had wel voor Sinterklaas een kadootje in mijn postvak. Een letter van de bakker en een muts (ze hadden echt voor iedereen iets passends uitgezocht, heel leuk).

Gast
Gast

Bericht  studiebol do 9 dec 2010 - 21:26

Ik had dit topic niet gezien, heb net een topic geopend over kerstpakketen Very Happy

Ik heb ook een tinteling gekregen, staat verder geen bedrag bij, ga hem er zo maar is bijpakken en wat uitzoeken wat ik wil hebben! Vorig jaar vond ik het moeilijk om te kiezen! Ik ben blij dat ik wat krijg hoor begrijp me goed, had het niet verwacht ivm alle bezuinigingen bij ons dus ik waardeer het wel!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Famke do 9 dec 2010 - 21:30

Lady4 schreef:
Famke schreef:Wij krijgen ook een tinteling. De eerste jaren bestelde ik altijd het ritualspakket maar dat zit er niet meer in. Vorige keer was het niet veel soeps. Maar ik mag niet klagen, we krijgen van het ziekenhuis een tinteling, maar van de maatschap waarvoor wij werken nog een bon van de Douglas a 50 euro! En dat is echt super, daar wordt ik altijd zo blij van!

Wij werken in het zelfde ziekenhuis Cool
Famke
Famke
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Sarah1985 do 9 dec 2010 - 21:34

ik moet 17 dec en 21 dec mijn pakketen ophalen. Ook krijg ik vaak van clienten wel wat. En waar ik oppas krijg ik ieder jaar een cadeaubon en nog een kado erbij.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 21:37

Het UWV doet niet aan kerstpakketten :P

Mijn vriend is nog niet eens officieel begonnen en hij had zijn eerste fles wijn al te pakken, dus ik ben benieuwd of hij nog een kerstpakket gaat krijgen daar.
We wachten af!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 21:46

Ik heb geen idee of ik een kerstpakket krijg. Werkt hier pas sinds april dus ik zie het wel.

Gast
Gast

Bericht  mickey do 9 dec 2010 - 22:19

Maple schreef:Ik weet nog niet of ik 'm krijg. We hebben dit jaar op 't werk actief een goed doel gesteund, en afgelopen zomer hebben we een brief gehad met de vraag of we het geld voor ons kerstpakket wilden doneren. Ik ben de brief kwiijt geraakt dus heb 'm nooit opgestuurd. Geen idee wat ze dus voor mij in petto hebben. Nu weet ik dat mijn complete vestiging 't kerstpakket niet wilde doneren, dus misschien krijg ik 'm ook wel gewoon.
Even heel offtopic, maar ik ben heel benieuwd waar jij werkt. Ik weet dat je bij een kinderdagverblijf werkt, maar ik vraag me af of dat een grote landelijke stichting is? Ik werk namelijk ook bij een KDV, van een grote landelijke stichting en ook wij hebben dit jaar een goed doel gesteund (ten bate van kinderen Wink ), maar kan me even niet herinneren of we ook zo'n brief hebben gehad.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  Lady4 do 9 dec 2010 - 23:13

Famke schreef:
Lady4 schreef:

Haha, echt? Had al zo'n voorgevoel! Kennen we elkaar ook dan?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Famke do 9 dec 2010 - 23:32

Lady4 schreef:
Famke schreef:
Lady4 schreef:

Haha, echt? Had al zo'n voorgevoel! Kennen we elkaar ook dan?

Nou ik ken jou in de zin van; door de foto's die je hebt geplaatst op yes herken ik je soms in de kantine. Al zie ik je de laatste tijd niet zo vaak meer. En voor de rest niet. Ik heb je ooit wel eens aan willen spreken in de kantine, maar ja dat is ook zo gek: Hey Lady4, hier Aukje83 en ik ken je van yes, haha.

Op het oude forum was mijn naam trouwens Aukje83!
Famke
Famke
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud