Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerstpakket

+25
Clapperdie
Cow
mzcharlotte
*Lookie*
_Lacey_
Bacio
Bliss
Kowalski
Angela_1986
Rouxxxe
Lavendel
Minx
Esperanza
Blond
Sarah1985
minoessepoes
Mizz_S
Rush
RYW
Inge
Niekske
Parisienne
Schaapke
Marin
peach
29 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Kerstpakket Empty Kerstpakket

Bericht  peach vr 19 okt 2012 - 0:15

Wat vinden jullie nou echt leuk om te krijgen in een kertspakket?
Moet even wat ideeën opdoen.
Brand maar los...
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstpakket Empty Re: Kerstpakket

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 0:23

Ik zou het leuk vinden om een cadeaubon te krijgen en eten. En dan niet van die dingen die je nooit eet, maar gewoon normale dingen, maar wel een beetje feestelijk.
Vorig jaar kreeg mijn vader een cupcake-pakket, met zo'n cupcake-maker en dingen om te versieren. Leuk misschien voor mensen met kleine kinderen, maar niet voor mijn vader. Ik vind het dan echt jammer en zonde om te weten dat het bedrijf daar iets van 50-60 euro voor betaald.
Ik kreeg vorig jaar een trui (hoodie) met het logo van mijn werkgever. Niet echt heel bijzonder, maar het is ook een overheidsinstelling, dus niet veel geld voor zulke dingen. Ik heb m vaak aan, het is een heerlijke trui!

Ik vind sowieso alle kerstpakketten met huishoudelijke apparaten (cupcake-maker, steengril/gourmet/fondue-set, chocoladefontein, etc) echt vreselijk. Veel mensen hebben dat al of je doet het 1 keer en dan is de lol eraf. Mijn moeder werkt bij een rommelmarkt en die krijgen dat ook elke keer weer binnen van mensen die het niet hoeven.

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 19 okt 2012 - 0:24

Leuke, gekke eetdingetjes.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Schaapke vr 19 okt 2012 - 0:26

Een pakket met van alles en nog wat. Een lekker warm plaid, een dikke sjaal, lekker noten, flesje wijn of luxe appelsap. Dat soort dingen.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Parisienne vr 19 okt 2012 - 0:28

Een bon waar je zelf wat mee uit mag kiezen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Marin vr 19 okt 2012 - 0:30

Parisienne schreef:Een bon waar je zelf wat mee uit mag kiezen.

In de praktijk vind ik altijd alleen datgene wat je mag kiezen zo tegenvallen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Niekske vr 19 okt 2012 - 0:30

Een cadeaubon, of wat Jente zegt, etens dingetjes, maar niet al te exotisch.

Wij kregen altijd vvv bonnen, 50 euro. Dat vond ik helemaal prima, maar vorig jaar hebben ze het veranderd in *naam stad*-bonnen, die je alleen in de stad waar ik werk kan besteden bij een paar restaurantjes. Leuk als je 80 km verderop woont...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 0:31

Ik denk dat het trouwens ook van het bedrijf af hangt. Ik weet dat een bouwbedrijf altijd een pakket van de slager geeft aan de medewerkers. Die bouwvakkers zijn heel blij met een lekkere rollade en worst, maar voor mensen die op een chique kantoor werken is dat waarschijnlijk weer helemaal niks.

Gast
Gast

Bericht  peach vr 19 okt 2012 - 0:32

De pakketten zien er altijd wel leuk uit,maar vaak word de helft niet gegeten en de schalen,mokken enz die erbij zitten verdwijnen bij mij zelf ook naar zolder.
Vind alleen een bon niet leuk geven,zou er dan nog iets kleins bij doen,maar wat?
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Bericht  Inge vr 19 okt 2012 - 0:33

VVV bonnen
Leuke kookspulletjes

Ook al heb je er niet altijd wat aan, het uitpakken van een traditioneel kerstpakket (eten en leuke dingen) vind ik nog steeds het leukste van het hele kerstpakket.

2 jaar geleden kregen we een fles wijn als kerstpakket ivm bezuinigingen, dat was zo'n tegenvaller omdat we er niet op voorbereid waren, leuk dat we wat kregen maar toch. Paar maanden later kregen we een bon om iets uit te zoeken omdat we 1 jaar een nieuwe naam hadden (ivm samengaan andere instelling)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 0:34

peach schreef:De pakketten zien er altijd wel leuk uit,maar vaak word de helft niet gegeten en de schalen,mokken enz die erbij zitten verdwijnen bij mij zelf ook naar zolder.
Vind alleen een bon niet leuk geven,zou er dan nog iets kleins bij doen,maar wat?
Dan zou ik er nog een flesje wijn en wat speciale nootjes ofzo bij doen.

Gast
Gast

Bericht  RYW vr 19 okt 2012 - 0:35

Ik krijg elk jaar zo'n blij vol pakket met allemaal etensdingetjes en ook wat leuke andere extraatjes, zoals een sneeuwpopset (hoed, sjaal, plastic wortel voor de neus enzo) of een douchewekker en een lekker warm dekentje. Er zit alleen elk jaar weer vieze thee in, je vindt half januari ook steevast een hele hoop bekend uitziende theepakjes in de koffiekamer smile

Oh, en er zit ook wel vaak een bon in, van Center Parcs of zo.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  RYW vr 19 okt 2012 - 0:36

Jente schreef:Ik denk dat het trouwens ook van het bedrijf af hangt. Ik weet dat een bouwbedrijf altijd een pakket van de slager geeft aan de medewerkers. Die bouwvakkers zijn heel blij met een lekkere rollade en worst, maar voor mensen die op een chique kantoor werken is dat waarschijnlijk weer helemaal niks.

Waarom niet? Lusten die geen worst?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 0:39

RYW schreef:
Jente schreef:Ik denk dat het trouwens ook van het bedrijf af hangt. Ik weet dat een bouwbedrijf altijd een pakket van de slager geeft aan de medewerkers. Die bouwvakkers zijn heel blij met een lekkere rollade en worst, maar voor mensen die op een chique kantoor werken is dat waarschijnlijk weer helemaal niks.

Waarom niet? Lusten die geen worst?
Haha, die lusten vast wel worst, maar ik denk dat die het leuker zouden vinden om iets anders te krijgen, wat meer luxe/bijzonder. En ik moet toegeven dat ik ook niet heel blij zou worden van een vlees-pakket, maar mijn ouders juist weer wel.
Ik weet niet eens hoe ik een rollade moet klaarmaken Laughing

Gast
Gast

Bericht  Rush vr 19 okt 2012 - 0:42

M`n vriend krijgt inderdaad ook altijd een slagerspakket, met heerlijk vlees overigens.

Wij krijgen of een kerstpakket of VVV-bonnen, altijd gecombineerd met een etentje en een activiteit aan het einde van het jaar. Ben ik altijd blij mee, zelfs als er paté in zit ofzo.

Zo`n bon waarvan je iets mag kiezen vind ik altijd tegenvallen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Mizz_S vr 19 okt 2012 - 0:44

Wij krijgen geen kerstpakket, wel altijd een kleinigheidje en een kerstbrood of banketstaaf ofzo, en we gaan met zn allen luxe uit eten. Dat vind ik ook leuk!
Maar toch 'mis' ik wel een beetje het ouderwetse kerstpakket wat ik bij mn oude werk kreeg, gewoon een grote doos met allerlei lekkers (en ook wel vieze dingen die dan bleven staan, maja dat hoort er wel een beetje bij haha).
Misschien kun je er bijvoorbeeld een cadeaubon in doen, en dan ook wat lekkere eetdingetjes, nootjes, flesje wijn, chocolade etc. Maar het ligt ook aan je budget natuurlijk.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  RYW vr 19 okt 2012 - 0:45

Ik zou een vleespakket wel leuk vinden Wink maar ik mag niet klagen, al zeg ik het zelf. Ik heb ook wel eens een heerlijke badjas en sloffen gehad, en zo'n eenpersoons theepotje. Heerlijk!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 0:56

Ik vind een pakket met een thema altijd wel leuk. Voor al Italië spreekt mij wel aan. Lekker pasta en van alles erbij.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 1:14

Wij krijgen vaak een cadeaubon met wat kleine dingetjes erbij. Die dingen stellen niet zo veel voor. Vorig jaar kregen we een sleutelhanger, een kaarsje, een klein boekje en de rest weet ik niet meer.

Een cadeaubon vind ik wel fijn, maar vind het ook leuk om iets te krijgen. Als het maar iets is waar je ook wat aan hebt.

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes vr 19 okt 2012 - 1:17

Ik vond het vroeger geweldig als mijn ouders met zo'n pakket vol eten thuis kwamen en we dat met zijn allen uit gingen pakken en van vanalles mochten proeven. Ik blijf eetpakketten altijd leuk vinden.

Mijn vriend krijgt elk jaar vooraf een bon en tijdens de kerstborrel dat het cadeau, i.p.v. mijn vader die tijdens de kerstborrel de bon krijgt en dan maanden later een keer zijn cadeau, dat voelt zo als mosterd na de maaltijd. Bij mijn vriend kunnen ze echt uit heel veel kiezen, meestal kiest hij praktisch zoals een keer een Bosch boormachine bijvoorbeeld en de punten die over zijn besteld hij speciaalbier van.

Ik werk bij een bank en sinds de staatssteun is het kerstpakket afgeschaft, wel kregen we van de afdeling zelf een fles Prosecco afgelopen jaar, vond ik ook leuk, het gaat om het gebaar.

Zelf zou ik het meest blij worden van een luxe eetpakket met een lekker flesje wijn, een speciaal biertje, wat streekproducten enz.

Een cadeaubon is altijd goed, maar ik vind het wel jammer dat de sfeer van die doos uitpakken enz er dan niet is.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sarah1985 vr 19 okt 2012 - 1:25

een pakket met dingen die je wel gebruikt. en niet van die onzin dingen die je nooit gebruikt.

Of een bon voor een winkel. Hema rituals. Of een vvv bon of z'n tijdschriften bon
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Blond vr 19 okt 2012 - 1:25

Ik blijf de eetpakketen het leukste vinden. Met luxe chocolaatjes, noten, fles wijn of lekker sap, vreemde koffie en thee, en dat soort dingen. Of een Italië pakket. Vooral het uitpakmoment Very Happy. Dat was het leukste van werken bij de Albert Heijn, het kerstpakket.

Ik heb bij een vorige werkgever wel eens een soort 'Tintelingen' bon gehad, vond er niets aan. De dingen waar ik uit kon kiezen vond ik helemaal niet leuk.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Esperanza vr 19 okt 2012 - 1:30

Ook ik blijf de eetpakketten het aller leukst vinden. Dat doet me echt denken aan vroeger. Als m'n ouders dan met hun pakketten thuis kwamen dan gingen we die met z'n allen uitpakken. Ik blijf dat leuk vinden, ook al zitten er standaard dingen in die je niet gebruikt of heel vies zijn. Pakketten met een thema vind ik ook altijd wel leuk. Ik heb al eens een Spaans, Italiaans en Sushi pakket gehad.

Ik heb ook een paar keer zo'n bon gehad dat je dan op een website iets kon uitkiezen, vond dat toch altijd wel een beetje tegenvallen. Al blijft het gebaar (wat je ook krijgt) natuurlijk leuk!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Minx vr 19 okt 2012 - 1:32

Chance schreef:Ik blijf de eetpakketen het leukste vinden. Met luxe chocolaatjes, noten, fles wijn of lekker sap, vreemde koffie en thee, en dat soort dingen. Of een Italië pakket. Vooral het uitpakmoment Very Happy. Dat was het leukste van werken bij de Albert Heijn, het kerstpakket.
.

Maar die pakketten zijn ook erg leuk smile vaak ah excellent producten dan nog wat van gall en gall en wat van etos smile.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 1:41

Iets met luxe eetartikelen. Ik vind het heel leuk om dingen te krijgen die ik zelf niet zo snel zou kopen. Die bewaar ik dan en pak ik soms uit de kast; het hele jaar door een leuke verrassing.

Ik heb liever allemaal kleine artikelen, voor inderdaad het uitpakmoment.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: