Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iets leuks voor jezelf doen

+23
Zonnetje
RYW
Pien
JD
Feline
Susan
Blond
Monte
Benthe
Phileine
Melisande
Travel-Addict
Zwoesj
Gigi_
Sunny
dolfijntje24
rapa nui
Yzma
Bliss
SnowWhite
ExpressoB
Verde
TukTuk
27 plaatsers

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 8 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  RYW zo 15 mei 2011 - 19:10

Ik vind het nogal drastisch om te zeggen dat Marin het forum niet als uitlaatklep 'mag' gebruiken. Ik denk dat de forummers die er wat over zeggen allemaal de beste bedoelingen hebben en voor Marin hopen dat ze niet blijft hangen in haar teleurstelling en dat ze ervoor moet waken niet te negatief te worden, en omdat ze voor het hele Amerika-gebeuren al rot in haar vel zat ligt die kans natuurlijk wel op de loer. En volgend mij willen de dames Marin daarvoor behoeden.

Maar zelf vind ik het daar nog wat vroeg voor als je dit net 2 dagen geleden gehoord hebt. Maar ik ben ervan overtuigd dat de intenties goed zijn.

Marin: wat is het natuurlijk superkut voor je! De enige tip die ik je kan geven is inderdaad: count your blessings! Wat heb je hier dat je in de States niet direct zou hebben? Vrienden, familie, je katje, je huisje, je bestaan dat je al een beetje hebt opgebouwd... Als je dat elke dag tegen jezelf zegt, dan ga je het vanzelf zo ervaren. Niet vandaag en ook niet morgen, maar op een gegeven moment wel. En wie weet wat de toekomst nog brengt. Ookal voelt het niet zo, feitelijk ben je er niet verder van verwijderd dan voor die loterij. Je bent alleen blij gemaakt met een enorme dikke vette dooie mus. Maar het is niet definitief dat jij nooit naar Amerika zal gaan.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 8 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 19:39

Als ik denk aan iets leuks voor mezelf doen, kan ik me al heel snel heel fijn voelen met het luisteren en maken van muziek met goede teksten. Ook vind ik het heerlijk me dan terug te trekken met een grote pot thee, een goed boek en chocola (dat voelt dan alsof ik mezelf enorm verwen, omdat ik liever niet snoep). Afgelopen wknd heb ik mezelf ook erg verwend met veel nieuwe kleding en gezellige kroegsessies van urenlang.:-)

Ik heb delen van dit topic doorgelezen en vind eerlijk gezegd voor beide kanten wat te zeggen. Allereerst natuurlijk heel erg rot dat je jezelf nu moet hernemen na zo'n teleurstelling. Je leek zo blij en een hoop nieuwe energie te hebben. Als dat opeens weer wegvalt lijkt me dat enorm kut. Echter denk ik ook dat ik mezelf niet zo snel laat 'meeslepen' in grote dromen, juist om eventuele teleurstellingen te voorkomen. Natuurlijk baal je gigantisch nu en dat zou ik ook hebben gedaan en ik denk iedereen die een teleurstelling te verwerken krijgt. Het vergelijken met een miskraam zou ik persoonlijk niet voor kiezen, omdat iedere vergelijking mank gaat. Deze droom is uiteengespat (voor nu) en dat staat los van andere teleurstellingen, want jij weet niet hoe een miskraam voelt en iemand die een miskraam heeft gehad weet weer niet hoe het idee van emigreren naar Amerika voelt en bladiebla. Het relativeren verwacht ik iig nog niet van je (zoals: je bent gezond, hebt familie en weet ik veel wat nog meer), maar probeer het misschien meer bij jezelf te houden als in het weglaten van vergelijkingen, want daar krijg je non-discussies van. Verder weet je hoe ik over je rondtrekkende bestaan denk; het leven van een nomade.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 8 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Zonnetje ma 16 mei 2011 - 0:08

Als ik tijd voor mezelf nodig heb, ga ik:
- lezen: tijdschriften of een goed boek, net waar ik zin in heb
- foto's inplakken
- muziek luisteren
- uitgebreid koken, dingen waar ik erg van hou, zoals vis, speciale groenten zoals asperges, een hartige taart, ovenschotel, salade
- sporten: het liefst buiten, maar soms ook zwemmen
- opruimen: dingen van vroeger of die al lang opgeruimd moeten worden
- een mooie plant of bloemen kopen om het huis wat op te leuken
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 8 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 0:11

Marin schreef:Nee ik zit nu in de trein terug naar m'n eigen huisje. Het gaat op zich wel redelijk hoor, voel me eerder beetje afgemat dan dat ik me nog echt rot voel, en ga maar gewoon wat leuke dingetjes doen om mezelf bezig te houden. Dan komt het vast wel weer goed.

Was je in het noorden afgelopen wknd? Ik wel namelijk! Als ik had geweten dat je er was, had ik je wel even iets laten horen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 8 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Oasis ma 16 mei 2011 - 0:22

- Naar de kapper
- Een goed boek lezen onder het genot van thee of juist in de bibliotheek gaan zitten en van de stilte genieten terwijl je leest
- Shoppen
- Schrijven/tekenen
- Film kijken met bak popcorn op schoot
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 8 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 0:25

Guattari schreef:
Marin schreef:Nee ik zit nu in de trein terug naar m'n eigen huisje. Het gaat op zich wel redelijk hoor, voel me eerder beetje afgemat dan dat ik me nog echt rot voel, en ga maar gewoon wat leuke dingetjes doen om mezelf bezig te houden. Dan komt het vast wel weer goed.

Was je in het noorden afgelopen wknd? Ik wel namelijk! Als ik had geweten dat je er was, had ik je wel even iets laten horen.

Ja maar ik was er maar heel even. Ik had een fotografie opdracht voor m'n broertjes studentenhuis en verder sliep ik 1 nachtje thuis, maar ben gisteravond alweer terug naar DH gegaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 8 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 0:27

Hoe laat had/heb je je arbo-date vandaag? Ben ik nog op tijd om je succes te wensen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 8 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 0:34

Maple schreef:Hoe laat had/heb je je arbo-date vandaag? Ben ik nog op tijd om je succes te wensen?

Ben vanochtend geweest. Ging wel oke, gewoon verteld hoe 't ging en beetje gepraat over toekomstideeen. Maar voor wat concretere plannen, moet ik weer een afspraak met de arbodeskundige maken ipv arts. Dus dat zal in de komende weken gebeuren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 8 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 0:35

He Marin, ik ben op msn angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 8 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 0:37

Ja maar ik ben druk met m'n foto album :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 8 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 0:38

Haha okee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 8 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 0:39

Haha ja sorry, ik spreek je later nog wel en anders morgen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 8 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 0:39

Fijn dat het redelijk ging. En die arbodeskundige kijkt dan samen met jou of je al dan niet weer aan het werkt kunt of wilt? Nouja, da's voorlopig even van later zorg, gelukkig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 8 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 0:47

Nou ja ik heb aangegeven dat ik liever m'n energie steek in het vinden van een nieuwe baan buiten het onderwijs en daar weer een doel in krijg, dan dat ik nu voor die 5 weken dat het schooljaar nog duurt, nog daar terug ga met pijn en moeite. Dat vond ie wel een aannemelijke overweging en dat moet ik dus met de deskundige overleggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 8 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Sweety ma 16 mei 2011 - 2:59

Als ik iets voor mezelf wil doen is het meestal:
- film kijken
- serie kijken
- naar de sauna gaan ( niet alleen wil dan eigenlijk wel iemand mee hebben )
- boek lezen
- wandelen
- naar de KFC voor een twister
- naar de Mc voor een big mac

Haha... niet veel eigenlijk.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 8 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Atelier Madame ma 16 mei 2011 - 3:43

Als ik heel down ben ga ik altijd naar grease, the sound of music, mamma mia oid kijken, daar word je zo blij van Embarassed Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 8 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 3:57

Toch jammer, vond 't stiekem wel leuk dat je zo redelijk dichtbij werkte laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 8 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 4:02

Haha ja ik moest elke dag aan je denken smile

Okee, bijna elke dag :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 8 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 4:14

Atelier Madame schreef:Als ik heel down ben ga ik altijd naar grease, the sound of music, mamma mia oid kijken, daar word je zo blij van Embarassed Very Happy

Ja mama mia doet het hier ook goed, al denk ik na de hand altijd.. Ohh woonde ik maar op zo'n warm eiland..

Hetzelfde met Gossip Girl.. Nadat ik daar teveel van achter elkaar heb gezien wil ik zo graag dat misselijk makende leventje uit de Upper east side.. en zo'n leven waar van alles in gebeurd :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 8 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 4:22

Punk'd schreef:

Hetzelfde met Gossip Girl.. Nadat ik daar teveel van achter elkaar heb gezien wil ik zo graag dat misselijk makende leventje uit de Upper east side.. en zo'n leven waar van alles in gebeurd :P

Een kennis van mij studeert aan Columbia Uni en een tijdje geleden gingen ze in haar hall Gossip Girl filmen. Zo vet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 8 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 6:20

Marin schreef:Haha ja ik moest elke dag aan je denken smile

Okee, bijna elke dag :P
Zal ik nou eens wat zeggen? Ik hoorde vandaag dat ik halverwege juni een dagje in B. mag werken, bij wijze van uitwisselingsproject. Daar gáát onze pauzemeeting... :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 8 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 8:10

Marin schreef:
Punk'd schreef:

Hetzelfde met Gossip Girl.. Nadat ik daar teveel van achter elkaar heb gezien wil ik zo graag dat misselijk makende leventje uit de Upper east side.. en zo'n leven waar van alles in gebeurd :P

Een kennis van mij studeert aan Columbia Uni en een tijdje geleden gingen ze in haar hall Gossip Girl filmen. Zo vet.

Echt geweldig! Ik heb vandaag de season finale gekeken van seizoen 4.. Nu wachten tot september Cry .. Gossip Girl is echt mijn grootste verslaving. Ik kan daar niet genoeg van krijgen haha.. (en kwijlend zitten kijken naar al het moois.. En dan heb ik het over de mannen en kleding haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 8 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 8:12

Maple schreef:
Marin schreef:Haha ja ik moest elke dag aan je denken smile

Okee, bijna elke dag :P
Zal ik nou eens wat zeggen? Ik hoorde vandaag dat ik halverwege juni een dagje in B. mag werken, bij wijze van uitwisselingsproject. Daar gáát onze pauzemeeting... :P

Kom op dames, get a room :P . Jullie zijn nu al zó lang om elkaar heen aan het draaien. Ik zeg: pik een datum een meeten met die handel, anders blijven jullie het uitstellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 8 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 9:07

Minneke schreef:
Maple schreef:
Marin schreef:Haha ja ik moest elke dag aan je denken smile

Okee, bijna elke dag :P
Zal ik nou eens wat zeggen? Ik hoorde vandaag dat ik halverwege juni een dagje in B. mag werken, bij wijze van uitwisselingsproject. Daar gáát onze pauzemeeting... :P

Kom op dames, get a room :P . Jullie zijn nu al zó lang om elkaar heen aan het draaien. Ik zeg: pik een datum een meeten met die handel, anders blijven jullie het uitstellen.

Hahahahaha Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 8 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Polly di 17 mei 2011 - 9:11

Punk'd schreef:

Echt geweldig! Ik heb vandaag de season finale gekeken van seizoen 4.. Nu wachten tot september Cry .. Gossip Girl is echt mijn grootste verslaving. Ik kan daar niet genoeg van krijgen haha.. (en kwijlend zitten kijken naar al het moois.. En dan heb ik het over de mannen en kleding haha.

Ik ben ook begonnen met Gossip Girl kijken, ik ben nu pas halverwege seizoen 2 dus ik ben helemaal blij dat ik nog veel afleveringen te gaan heb. Ik dacht echt dat ik er niks aan zou vinden, maar ik ben toch blij dat ik begonnen ben met kijken! :-) Vind het erg leuk!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 8 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum