Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iets leuks voor jezelf doen

+23
Zonnetje
RYW
Pien
JD
Feline
Susan
Blond
Monte
Benthe
Phileine
Melisande
Travel-Addict
Zwoesj
Gigi_
Sunny
dolfijntje24
rapa nui
Yzma
Bliss
SnowWhite
ExpressoB
Verde
TukTuk
27 plaatsers

Pagina 1 van 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen Empty Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 22:36

Wat doe jij als je in een dipje zit en denkt kom nu ga ik eens lekker iets leuks voor mezelf doen, even lekker positieve energie in mezelf steken en mezelf verwennen?

Ik heb natuurlijk zo'n klap gehad nu dat ik ook even toe ben aan wat 'me'-time. Probeer even lekker lief voor mezelf te zijn. Maar wil niet direct aan de chocolade omdat ik ook probeer af te vallen.

Ik wil deze week sowieso geen afspraken maken, en echt even helemaal tot rust komen op de bank met wat dvds, want afgelopen weken ben ik eigenlijk veel te druk geweest dan dat goed voor me is. En ik wil mijn NYC fotoboeken lekker af gaan maken en die mag ik van mezelf kopen van m'n vakantiegeld (zijn nogal duur, want ik wil ze echt perfect mooi en groot hebben), dus dat is een heel mooi cadeau aan mezelf, waar ik ook even wat creativiteit in kwijt kan.


Ach ja, ik probeer ook maar positief aan te pakken.

Maar ben wel benieuwd naar wat jullie doen, als je even lief voor jezelf bent. Wie weet doe ik nog ideetjes op. Kan zo klein zijn als je maar wilt. Ik zit nu bijvoorbeeld lekker in bad met een zelfgemaakte smoothie, en dat is ook heerlijk. Tijdschriftje, chocolade, lekker shoppen, of juist uitrusen, maar net wat voor jou helpt. Ben benieuwd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 22:56

Voor mezelf verwennen is een lekkere film kijken, zak chips erbij en wat lekker te drinken smile Niet al te veel moeten voor een dag in ieder geval.

Ook koop ik af en toe een tijdschrift of krant om zo ook lekker te ontspannen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  TukTuk za 14 mei 2011 - 23:00

Lekker op de bank met laptopje er bij en helemaal geen verplichtingen, of lekker dagje sauna bijvoorbeeld! En gister zat ik mezelf ook flink in de weg, en ben ik maar weer nieuwe postcrossing kaartjes gaan schrijven en hielp me ook wel!

Of een goed boek pakken en lekker knuffelen met de katten Very Happy
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 23:02

Bij mij helpt het juist om even naar buiten te gaan. Binnen blijf ik in een neerwaartse spiraal zitten en als ik buiten even een rondje fiets ofzo, dan waait alles van me af. Heerlijk, heb ik afgelopen week ook echt gemerkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Verde za 14 mei 2011 - 23:04

Ik vind het altijd lekker om heel uitgebreid te gaan koken met voor mij onbekende producten/recepten. Alleen al het zoeken op internet is leuk, en dan met een boodschappenlijstje naar de supermarkt/toko/biowinkel voor ingredienten en dan met een glas wijn erbij heerlijk "rommelen" in de keuken en daarna natuurlijk lekker opeten!
Een lekker, maar moeilijk, recept bakken is ook heel leuk, maar misschien iets minder gezond als je wil afvallen. Al hoeft het niet persé heel vet/zoet te zijn natuurlijk!

Of een saunadagje met lekkere massage of gezichtsbehandeling is ook altijd lekker vind ik.
Verde
Verde
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 23:05

Maple schreef:Bij mij helpt het juist om even naar buiten te gaan. Binnen blijf ik in een neerwaartse spiraal zitten en als ik buiten even een rondje fiets ofzo, dan waait alles van me af. Heerlijk, heb ik afgelopen week ook echt gemerkt.

+1 naar buiten! Maar dan lekker wandelen, door het bos of lekker door de straten en foto's maken onderweg. Heerlijk!

Of wat tijdschriften halen vind ik ook heerlijk, boek lezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 23:05

Goed zo Marin dat je jezelf uit je dal trekt. Ik krijg er helemaal fijne kriebels bij als ik zo lees dat je jezelf weer oppept!

Wat ik altijd lekker vind ik mezelf goed verzorgen als ik even een dip heb. Lekker naar de kapper, nageltjes lakken, scrubje, bodylotion, epileren Very Happy (Helemaal omdat je nu aan het afvallen bent, lijkt het me heerlijk om je eigen lichaam eens een flinke oppepper te geven in plaats van te grijpen naar chocolade).

Een mooie bos bloemen kopen of een leuke plant om je huis een vrolijke noot te geven. Dat als je binnenkomt en je ziet een mooie bos bloemen je eigenlijk wel vanzelf een oppeppertje krijgt van de geur en de kleur.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 23:06

Maple schreef:Bij mij helpt het juist om even naar buiten te gaan. Binnen blijf ik in een neerwaartse spiraal zitten en als ik buiten even een rondje fiets ofzo, dan waait alles van me af. Heerlijk, heb ik afgelopen week ook echt gemerkt.

Goed zo, dat kan ook echt goed werken inderdaad.

Ik merk dat ik afgelopen weken eigenlijk even te veel hooi op m'n vork heb genomen. Naast dat hele Amerika gebeuren was ik ook sociaal constant bezig en eigenlijk is dat te veel voor me. Dus deze week doe ik even rustiger aan. Heb gesprek bij de arbo wat wel heftig zal zijn, en een bijles geven, en verder 1 afspraak met een Engelse meisje wat pas kort hier woont, dus dat ga ik niet afzeggen..maar voor de rest heb ik denk ik even tijd voor mezelf nodig.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 23:06

Ik ga vandaag trouwens lekker skeeleren met mijn vriend. Die dingen lagen nog in het stof van de laaste keer (toen was ik denk ik een jaar of 16 haha).. Maar ineens dacht ik.. Waarom niet. Even lekker bewegen en naar buiten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 23:07

Punk'd schreef:Ik ga vandaag trouwens lekker skeeleren met mijn vriend. Die dingen lagen nog in het stof van de laaste keer (toen was ik denk ik een jaar of 16 haha).. Maar
ineens dacht ik.. Waarom niet. Even lekker bewegen en naar buiten.

+1 skaten is voor mij ook ontspanning! Jammergenoeg regent het hier elke keer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 23:10

Punk'd schreef:Goed zo Marin dat je jezelf uit je dal trekt. Ik krijg er helemaal fijne kriebels bij als ik zo lees dat je jezelf weer oppept!

dank je wat lief. Tja ik probeer ook maar wat te doen. Mijn moeder zei ook al: Het is het belangrijkste dat je je huisje in DH als veilig baken ziet, dat dat de plek is en blijft waar je graag komt. Dus even wat positieve energie in m'n huis en die plek daar steken kan geen kwaad. Ik vond en heb het er nog steeds ook heerlijk, dus het is ook niet nodig om dat nu ineens dan als slecht te gaan zien.

M'n moeder heeft me ook direct meegesleept naar de tuinspulletjes en allemaal leuke bloemen en planten voor me gekocht, zodat ik m'n tuintje af kan maken. Dat is gewoon belangrijk denk ik, hoe knullig dat soort dingen ook zijn.

Sabgirl, lekker koken is ook een goed idee! Meestal ga ik dan Amerikaans koken haha, lekker ironisch. Maar ach dat moet ik ook gewoon blijven doen, dit moet geen reden worden om ineens het land stom te vinden ofzo. Het is en blijft mijn nummer 1 liefde, dus zo moet ik het ook maar blijven zien.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 23:12

SunnyScience schreef: Jammergenoeg regent het hier elke keer!

Poe ja he, vanochtend echt een gigantische stortbui

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  ExpressoB za 14 mei 2011 - 23:19

Punk'd schreef:Ik ga vandaag trouwens lekker skeeleren met mijn vriend. Die dingen lagen nog in het stof van de laaste keer (toen was ik denk ik een jaar of 16 haha).. Maar ineens dacht ik.. Waarom niet. Even lekker bewegen en naar buiten.

pas je er nog in dan hahaha..neem aan dat je voeten wel gegroeid zijn!

ik had ook skeelers..maar die zijn gejat boehoe...

uhm wat ik doe...ja iets lekkers kopen, blowtje roken (dat mag ik niet iedereen aanraden haha)

Marin: kun je niet in je tuintje wat doen?
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  ExpressoB za 14 mei 2011 - 23:20

ah..had dat nog niet gelezen

wat lief van je moeder! wel ff foto's maken he als het af is :-)

heeft er niemand bij jou in de buurt een hond, die je kan uitlaten
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  SnowWhite za 14 mei 2011 - 23:21

Ik vind het altijd lekker om een tijdschrift te lezen, muziekje te luisteren of een dvd te kijken. Dan kom ik eerlijk gezegd wel tot rust. Niets moet, alles mag smile
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Bliss za 14 mei 2011 - 23:22

Bij mij betekent lief voor mezelf zijn wel vaak 'iets lekkers voor mezelf kopen', qua eten dus :shock: Ben nogal een emo-eter, vandaar. Maar daar heb je dus niks aan. Verder is t idd gewoon lekker relaxen met een boek/dvd/leuke serie op tv, beetje laptoppen, muziek luisteren, dat soort dingen. Oh ja, van shoppen word ik ook erg blij altijd Wink En een stukje fietsen in de zon vind ik ook fijn.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 23:23

ExpressoB schreef:ah..had dat nog niet gelezen

wat lief van je moeder! wel ff foto's maken he als het af is :-)

heeft er niemand bij jou in de buurt een hond, die je kan uitlaten

Ja zal ik zeker doen, ik denk dat ik dinsdag daar aan ga werken! En nee geen hond in de buurt.. Of jawel Goochem met Nala, dus dat zou kunnen. Maar ach ik vind 't wel lekker om juist even alleen te zijn. Ben nu trouwens nog bij m'n moeder in 't noorden, tot na het eten. En ik ga zo ook de foto's van de foto opdracht van gisteren bewerken, dat is ook altijd een rustgevend klusje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 23:23

Marin schreef:Ik heb natuurlijk zo'n klap gehad nu dat ik ook even toe ben aan wat 'me'-time. Probeer even lekker lief voor mezelf te zijn. Maar wil niet direct aan de chocolade omdat ik ook probeer af te vallen.
Wat voor klap heb je gehad dan?? *heeft even iets gemist*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 23:27

Gloria schreef:
Marin schreef:Ik heb natuurlijk zo'n klap gehad nu dat ik ook even toe ben aan wat 'me'-time. Probeer even lekker lief voor mezelf te zijn. Maar wil niet direct aan de chocolade omdat ik ook probeer af te vallen.
Wat voor klap heb je gehad dan?? *heeft even iets gemist*

Twee weken geleden kreeg ik te horen dat ik de Amerikaanse green card lottery had gewonnen, en dus een verblijfsvergunning zou kunnen krijgen om naar Amerika te emigreren. Dus in twee weken tijd van totale opgelaten blije shock naar een soort roze (doch realistisch) wolk gegaan, had weer een concreet doel in m'n leven. Toen eergisteren ineens te horen gekregen dat de loterij ongeldig is verklaard vanwege een computer fout bij de trekking, alle eerste inschrijvingen (waaronder ik) waren geselecteerd en dat is niet willekeurig. Dus niet meer geldig, ik mag ineens toch niet daar heen. Binnen twee weken dus twee keer m'n hele toekomstbeeld 360 graden gedraaid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 23:31

Marin schreef:Twee weken geleden kreeg ik te horen dat ik de Amerikaanse green card lottery had gewonnen, en dus een verblijfsvergunning zou kunnen krijgen om naar Amerika te emigreren. Dus in twee weken tijd van totale opgelaten blije shock naar een soort roze (doch realistisch) wolk gegaan, had weer een concreet doel in m'n leven. Toen eergisteren ineens te horen gekregen dat de loterij ongeldig is verklaard vanwege een computer fout bij de trekking, alle eerste inschrijvingen (waaronder ik) waren geselecteerd en dat is niet willekeurig. Dus niet meer geldig, ik mag ineens toch niet daar heen. Binnen twee weken dus twee keer m'n hele toekomstbeeld 360 graden gedraaid.
O, echt joh?! Wat naar voor je, beetje een rollercoaster-idee, lijkt me. Nou, ik hoop echt dat je jezelf weer op kunt pakken en nieuwe, fijne doelen kunt stellen voor jezelf. Sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 23:34

Thanks! Dat van het rollercoaster gevoel klopt helemaal. En ben nu maar hard aan het proberen dat het hier niet als 'second best' voelt. Want ik had het hier fijn, dus waarom zou dat nu nog niet steeds zo zijn. Dus daar investeer ik maar beetje energie in. Maar ben gelukkig al weer stuk rustiger en gaat alweer wat beter hoor, feitelijk verandert er nu niet zo veel vergeleken zeg een maand geleden, dus het wordt vanzelf wel weer rustig, maar de psychologische invloed is natuurlijk wel groot.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Yzma za 14 mei 2011 - 23:37

Marin, ik snap dat het heel vervelend voor je is dat je niet kunt gaan. En echt, ik vind het ook heel rot voor je. Wat een tegenvaller moet dat zijn, als je denkt dat je de gelukkige winnaar bent uit zoveel mensen en dan opeens blijkt het niet waar te zijn. Is de kans om zo'n geluk te hebben weer net zo groot al daarvoor. Maar ik moet eerlijk gezegd wel zeggen dat ik vind dat je het wel heel erg zwaar opneemt hoor. Zoals je zelf zei, je leven was prima in Nederland. En natuurlijk heb je nu even mogen ruiken aan iets anders en valt het zwaar tegen. Maar in plaats van jezelf alleen heel erg zielig te vinden, kan je ook proberen blij te zijn met de dingen die je wel hebt in Nederland. Een leuk huis, vrienden, gezondheid. Tussen die mensen die toestemming kregen, zaten vast ook mensen die bij hun kinderen of geliefden wilden zijn. Mensen die denken bij elkaar te kunnen leven, waarbij het dus weer wordt afgenomen.

Echt, zoals eerder gezegd, ik snap dat het ontzettend kut is en dat je er heel zwaar van baalt. Maar er zijn andere manieren om in Amerika te kunnen wonen hoor. Mijn zus heeft bijvoorbeeld jaren in Amerika gewoond. Het was niet voor altijd, maar ze mocht wel steeds een jaar langer blijven. Probeer je te richten op de andere mogelijkheden en te zegenen met de dingen die je in Nederland hebt. Geeft je een doel en voel je je waarschijnlijk ook beter door.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 23:39

Yzma schreef:Marin, ik snap dat het heel vervelend voor je is dat je niet kunt gaan. En echt, ik vind het ook heel rot voor je. Wat een tegenvaller moet dat zijn, als je denkt dat je de gelukkige winnaar bent uit zoveel mensen en dan opeens blijkt het niet waar te zijn. Is de kans om zo'n geluk te hebben weer net zo groot al daarvoor. Maar ik moet eerlijk gezegd wel zeggen dat ik vind dat je het wel heel erg zwaar opneemt hoor. Zoals je zelf zei, je leven was prima in Nederland. En natuurlijk heb je nu even mogen ruiken aan iets anders en valt het zwaar tegen. Maar in plaats van jezelf alleen heel erg zielig te vinden, kan je ook proberen blij te zijn met de dingen die je wel hebt in Nederland. Een leuk huis, vrienden, gezondheid. Tussen die mensen die toestemming kregen, zaten vast ook mensen die bij hun kinderen of geliefden wilden zijn. Mensen die denken bij elkaar te kunnen leven, waarbij het dus weer wordt afgenomen.

Echt, zoals eerder gezegd, ik snap dat het ontzettend kut is en dat je er heel zwaar van baalt. Maar er zijn andere manieren om in Amerika te kunnen wonen hoor. Mijn zus heeft bijvoorbeeld jaren in Amerika gewoond. Het was niet voor altijd, maar ze mocht wel steeds een jaar langer blijven. Probeer je te richten op de andere mogelijkheden en te zegenen met de dingen die je in Nederland hebt. Geeft je een doel en voel je je waarschijnlijk ook beter door.
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Bliss za 14 mei 2011 - 23:41

Goed zo. Idd, je houdt van Den Haag, dus probeer gewoon weer te bedenken wat je hier zo fijn vond en daar weer extra van te genieten! Probeer hier weer wat doelen voor jezelf te stellen, zoals het vinden van een leuke en uitdagende baan (nog iets van die sollicitatie gehoord trouwens??).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 23:42

Euh Yzma, wat dacht je in wat voor topic je aan het reageren bent? Ik geloof dat ik toch echt probeer er het beste van te maken en positief te zijn.

En nee ik vind niet dat ik het zwaar op neem, ik denk dat jij je eerder niet kunt voorstellen wat voor zware psychologische impact zoiets kan hebben op iemand. Twee keer je toekomstbeeld omgooien in twee weken is best behoorlijk heftig vind ik zelf, zeker voor iemand die toch al zoekende is wat ze nou 'moet' met haar leven. Dus ik vind je reactie eigenlijk een beetje stom.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum