Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iets leuks doen aanstaande vrijdag!

+2
Lynn_
studiebol
6 plaatsers

Ga naar beneden

Iets leuks doen aanstaande vrijdag! Empty Iets leuks doen aanstaande vrijdag!

Bericht  studiebol ma 24 jan 2011 - 9:53

Heeft er iemand van jullie ideeen wat ik en mijn vriend aanstaande vrijdag kunnen doen? Als het aan mij ligt(ik moet alles nog ff met mijn vriend overleggen) mag het wel iets zijn wat je overdag kunt doen want voor savonds kan ik genoeg dingen bedenken!

Zwemmen vinden we allebei niet zo leuk dus dat valt af,dierentuin is een optie(zijn die eigenlijk wel open?) maar misschien iets van een museum of iets zoals die Bodies tentoonstelling wat een poos terug was? jullie misschien ideeen?Alles is welkom!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks doen aanstaande vrijdag! Empty Re: Iets leuks doen aanstaande vrijdag!

Bericht  Lynn_ ma 24 jan 2011 - 9:59

Dagje sauna? Film/serie marathon? Dagje naar een onbekende stad? Naar film/Antwerpen? Woonboulevard?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks doen aanstaande vrijdag! Empty Re: Iets leuks doen aanstaande vrijdag!

Bericht  Beachgirl ma 24 jan 2011 - 9:59

Bodies is er nog steeds hoor! Alleen nu met een andere naam, en ik geloof in Rotterdam.

Misschien kunnen jullie gaan skieen in Zoetermeer? Of karten ofzo... Dagje uitwaaien op strand en ergens lekker gaan eten? Bioscoop?

Is het een speciale dag vrijdag, of zijn jullie gewoon allebei lekker vrij?
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks doen aanstaande vrijdag! Empty Re: Iets leuks doen aanstaande vrijdag!

Bericht  studiebol ma 24 jan 2011 - 10:15

Sauna vind ik heerlijk maar mijn vriend vind het niks hij heeft het een keer geprobeerd dus dat valt af. Film maraton is leuk maar ik wil echt ff van huis af.

Dan moet ik ff googlen hoe bodies nu heet en waar het is, bedankt voor de tip!

We zijn donderdag 4 jaar bij elkaar, maar dan moeten we allebei werken. Mijn vriend komt morgen terug na 3 weken werken en gaat zondag/maandag ook weer weg dus ik wil ff tijd samen besteden vandaar Very Happy Hij weet het nog niet maar vind het vast leuk Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks doen aanstaande vrijdag! Empty Re: Iets leuks doen aanstaande vrijdag!

Bericht  Beachgirl ma 24 jan 2011 - 10:45

studiebol schreef:Sauna vind ik heerlijk maar mijn vriend vind het niks hij heeft het een keer geprobeerd dus dat valt af. Film maraton is leuk maar ik wil echt ff van huis af.

Dan moet ik ff googlen hoe bodies nu heet en waar het is, bedankt voor de tip!

We zijn donderdag 4 jaar bij elkaar, maar dan moeten we allebei werken. Mijn vriend komt morgen terug na 3 weken werken en gaat zondag/maandag ook weer weg dus ik wil ff tijd samen besteden vandaar Very Happy Hij weet het nog niet maar vind het vast leuk Very Happy

Heb het gevonden voor je:

http://www.bodyworlds.com/nl/rotterdam/welkome.html

Hoop voor je dat je kaartjes kunt krijgen.
Ben toen naar Bodies in Amsterdam geweest, echt supergaaf!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks doen aanstaande vrijdag! Empty Re: Iets leuks doen aanstaande vrijdag!

Bericht  Pien ma 24 jan 2011 - 10:50

ik zou lekker kiezen voor een hotel overnachting in een leuk stadje.... ik weet niet waar je woont maar wij zijn een keertje een weekend naar rotterdam gegaan, zaten in een hotel (volgens mij golden tullip) naast de erasmusbrug en keken daarover uit.. wij hebben het supergaaf gehad en zouden zo weer terug gaan. verder trekt maastricht mij, brussel, antwerpen, amsterdam, den haag en scheveningen.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks doen aanstaande vrijdag! Empty Re: Iets leuks doen aanstaande vrijdag!

Bericht  studiebol ma 24 jan 2011 - 10:58

Pien schreef:ik zou lekker kiezen voor een hotel overnachting in een leuk stadje.... ik weet niet waar je woont maar wij zijn een keertje een weekend naar rotterdam gegaan, zaten in een hotel (volgens mij golden tullip) naast de erasmusbrug en keken daarover uit.. wij hebben het supergaaf gehad en zouden zo weer terug gaan. verder trekt maastricht mij, brussel, antwerpen, amsterdam, den haag en scheveningen.

allemaal hartstikke leuk maar het gaat echt alleen om de vrijdag! Rest van het weekend staat al weer vol met andere plannen.
Mimpie bedankt voor de link!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks doen aanstaande vrijdag! Empty Re: Iets leuks doen aanstaande vrijdag!

Bericht  Jeanette ma 24 jan 2011 - 11:50

Een dagje Efteling inclusief een overnachting? Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks doen aanstaande vrijdag! Empty Re: Iets leuks doen aanstaande vrijdag!

Bericht  Blond di 25 jan 2011 - 0:32

Bodies is echt heel leuk! Ben er jaren geleden in Amsterdam geweest en twijfel nog of ik ook naar Rotterdam zal gaan. Rotterdam is ook een leuke stad, dan kan je daar je nog wel vermaken toch? Lunchen, rondlopen, etc.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks doen aanstaande vrijdag! Empty Re: Iets leuks doen aanstaande vrijdag!

Bericht  studiebol di 25 jan 2011 - 20:00

Bedankt voor alle tips!
Helaas kunnen we vrijdag overdag niet de hele dag weg, mijn vriend moet nog wat voor het werk doen, dus ik bewaar Bodies voor een andere keer! We gaan nu savonds lekker uiteten en naar de bios!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks doen aanstaande vrijdag! Empty Re: Iets leuks doen aanstaande vrijdag!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum