Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iets leuks voor jezelf doen

+23
Zonnetje
RYW
Pien
JD
Feline
Susan
Blond
Monte
Benthe
Phileine
Melisande
Travel-Addict
Zwoesj
Gigi_
Sunny
dolfijntje24
rapa nui
Yzma
Bliss
SnowWhite
ExpressoB
Verde
TukTuk
27 plaatsers

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 7 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 4:04

Yzma schreef:
Marin schreef:Zeg jij dat echt tegen vriendinnen? Vind ik nogal hard en onempatisch eerlijk gezegd. Zelf weten, maar mijn vriendinnen hoeven dat echt niet tegen me te zeggen op zo'n moment. Later misschien, na een maandje of wat, een beetje voorzichtig. Maar zeker niet als zoiets vers gebeurd is.
Ja, waarom niet? Ik zeg het niet om haar te kwetsen, ik zeg het omdat ik werkelijk vind dat niet iemands hele leven aan die ene droom of dat toekomstbeeld hangt. En dat is toch niet het enige wat ik zeg? Ze heeft verdriet en ik zal haar troosten, steunen en wat dan ook. Maar dat betekent niet dat ik in alles met haar mee zal gaan, nee want haar wereld vergaat niet. Maakt het me hard en onempatisch? Misschien, jammer dan.

Ja dat vind ik vrij onempathisch ja. Het is realistisch, want natuurlijk vergaat iemand's wereld niet, alhoewel dat gevoelsmatig op zo'n moment kan voelen. Ik vind het heel wat anders wanneer je dit na verloop van tijd tegen iemand zegt, zo van 'kop op, kom we gaan lekker stappen, en weer leuke mannen kijken' (bij een relatie die uitgaat bijvoorbeeld). Maar ik kan me heel goed voorstellen dat iemand die net verdriet heeft gewoon niet daarop zit te wachten. Daar heeft zo'n iemand niets aan. Jij bent toch ook wel bekend met die verschillende stappen binnen een (rouw)proces verwerken neem ik aan?

Nou wil ik jou verder niet terechtwijzen op jouw manier van hier mee om gaan, en als dit voor jouw vriendinnen zo werkt, prima, maar ik denk dat je nu wel moet in zien dat ik nu op dit moment nog geen behoefte heb aan jouw wijze lessen van de wereld. Dat komt misschien nog wel, en dan weet ik je te vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 7 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 4:06

Ik had deze discussie doodnormaal gevonden als we drie maanden van nu zouden staan en Marin nog steeds ergens onder een dekbed verscholen lag, omdat ze het leven op zich niet meer aan zou kunnen. Zelfs in mij zou dan het stemmetje zitten:"Grijp jezelf bij de ballen en ga door". Echter, ze heeft dit vrijdag pas gehoord. Heeft moeite met het nieuws. Mag ze dan niet even verdrietig zijn en nadenken over wat ze nu gaat doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 7 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 4:07

Yzma schreef:
Marin schreef:Nou ja ik heb al gezegd dat ik er dus niets aan heb, dus ik weet niet wie je nou wilt overtuigen, mij of jezelf.
Ik hoef niemand te overtuigen hoor. Het is alleen zo jammer dat jij alleen de dingen wilt lezen, waar je het mee eens bent en vooral positief tegenover jou staan. Want anders moet ik mijn mond maar houden? Lekker makkelijke wereld.

Het is gewoon nogal jammer dat in een topic waarin ik probeer positief te zijn en dat ook zie als een onderdeel van het verwerkingsproces,

Misschien wil ik inderdaad alleen maar horen van 'goh Marin, wat goed dat je het zo oppakt', want ja, dat soort reacties doen me goed. Als ik zou willen horen 'Marin je wereld vergaat niet, er is meer op de wereld dan dit', dan opende ik wel een hartverschreurend topic waarin ik m'n beklag zou doen. Maar dat doe ik niet. Ik vond zelf dat ik al best goed op weg was en dan ontstaat er dit soort gezeik. Zit ik niet op te wachten hoor.

En nou ben ik er ook wel echt klaar mee hoor, ik wil dit allemaal helemaal niet bediscussieren, wat een vreselijk gezeur om niets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 7 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Susan zo 15 mei 2011 - 4:12

Yzma, ik snap niet zo goed waarom je zo door blijft gaan. Ze geeft aan het niet op prijs te stellen, wat is je doel dan nog? Laten zien dat je vrij bent om te posten wat je wil? Dat heb je nu laten zien, good for you.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 7 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 4:28

Yzma, heb je zelf wel eens een serieuze relatie gehad? Als je jarenlang in een relatie hebt gezeten, dan voelt het wel alsof je hele leven instort als het uitgaat. En moet persé ''iemands wereld instorten'' om het even ergens moeilijk mee te hebben? Om steun te ontvangen? Wat vindt jij dan wel belangrijk genoeg om eens goed de pest over in te hebben? Of eens een paar weken flink van van slag te zijn?

Ik vind je wel érg hard overkomen....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 7 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 5:57

Marin: hug

Ik heb even geen zin om me in de hele discussie te mengen, maar wat ik wel even wil zeggen: Ik vind het wel goed dat je je gevoelens onder woorden kan brengen. Erg dapper! (ben ik jaloers op)


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 7 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 5:57

Ik vind het al heel wat als ik me zelf ff lekker kan op sluiten in de badkamer/slaapkamer om me lekker op te tutten enz, maskertje, teennagels lakken, benen scheren etc! Daar knap ik weer lekker van op!
Of gewoon de hele dag in mn huispakkie rondhangen, tv kijken en vooral GEEN verplichtingen hebben!

Het is echt zo balen Marin! Hopelijk komt er gauw iets voorbij waardoor je wel na Amerika kunt emigreren, en dat vind ik zoiezo al een hele stap!

Sterkte voor de komende tijd en probeer ook van de kleine dingen (nu nog hier) te genieten, veel plezier ook met je tuintje opknappen!!

Liefs hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 7 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Feline zo 15 mei 2011 - 6:19

Wat zou ik doen om uit dit dalletje te komen? Ik zou lekker veel gaan sporten.. maakt je lichaam serotonine aan waardoor je jezelf alweer een stuk gelukkig voelt. En het is supergoed voor je lijn en lichaam.. 2 vliegen in 1 klap! En daarbij zou ik juist heel gezond gaan eten.. ik weet zeker dat je verandering gaat merken in je lichaam zodat je ook minder pijn hebt enzo..

En waarschijnlijk zou ik willen bewijzen dat ik die Green Card helemaal niet nodig heb om naar Amerika te kunnen.. Dus ik zou waarschijnlijk enorm gaan solliciteren en dan maar hopen, in die 3 jaar dat je er dan misschien kan wonen, dat ik een leuke vent tegen zou komen die ik kan trouwen Wink

Succes!

Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 7 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 7:54


Ik ben laatst aan het schilderen geslagen. Het werkte heel ontspannend voor me, gewoon het kliederen met kleuren alleen al was genoeg. Er kwam ook geen van Gogh uit ofzo, maar lekker bezig zijn ermee, daar werd ik al happy van.

En daarnaast ben ik in de weer met mijn analoge camera. Het langer nadenken voor ik fotografeer, het licht meten, het enthousiasme als je rolletje vol is (en de teleurstelling als daar niks op blijkt te staan hahaha) geeft me een enorme boost.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 7 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 8:06

Marin schreef:
Yzma schreef:
Marin schreef:Nou ja ik heb al gezegd dat ik er dus niets aan heb, dus ik weet niet wie je nou wilt overtuigen, mij of jezelf.
Ik hoef niemand te overtuigen hoor. Het is alleen zo jammer dat jij alleen de dingen wilt lezen, waar je het mee eens bent en vooral positief tegenover jou staan. Want anders moet ik mijn mond maar houden? Lekker makkelijke wereld.

Het is gewoon nogal jammer dat in een topic waarin ik probeer positief te zijn en dat ook zie als een onderdeel van het verwerkingsproces,

Sorry, het spijt mij heel erg maar zelfs mijn ex is na het verlies van zijn ouders positiever dan dat jij je in dit topic opstelt dus ik snap dat mensen de kriebels van je krijgen. Dit is een tegenslag en je doet alsof je leven is vergaan. Ik begrijp dat het heel erg voor je is omdat je focus op Amerika ligt en het al niet helemaal lekker gaat maar begrijp ook dat het voor mensen die echt erge dingen meemaken de kriebels opwekt.
Dit komt misschien lullig over maar ik wens je echt oprecht veel sterkte en ik hoop dat je desnoods via een andere weg je droom alsnog kunt waarmaken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 7 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 8:08

Laten we er nu maar gewoon over ophouden, ik denk dat Marin inmiddels wel weet hoe sommigen erover denken. Dit draagt allemaal niets bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 7 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 8:10

Maple schreef:Laten we er nu maar gewoon over ophouden, ik denk dat Marin inmiddels wel weet hoe sommigen erover denken. Dit draagt allemaal niets bij.
Helemaal mee eens, alles is wel gezegt denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 7 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 8:16

ProudMama schreef:
Maple schreef:Laten we er nu maar gewoon over ophouden, ik denk dat Marin inmiddels wel weet hoe sommigen erover denken. Dit draagt allemaal niets bij.
Helemaal mee eens, alles is wel gezegt denk ik.
Ook mee eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 7 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 8:31

Ik ga tijdschriften lezen, heerlijk tutten met een maskertje, warm douchen, helemaal insmeren etc., een tijd met een vriend(in) bellen en gewoon kletsen over niks om ergens anders aan te denken, knuffelen met vriend als ik me rot voel, eten doe ik helaas ook als ik me niet goed in mijn vel voel, en verder wel verder gaan met de dingen die moeten en er niet (te) lang bij stil staan, hoe moeilijk dat soms ook is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 7 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 9:01

Shoppen shoppen en nog een shoppen mooie nieuwe jurkjes/nieuw luchtje/naar de kapper om mijn haar te verven daarna lekker in bad met kneipp om me vervolgens helemaal in te smeren en onder de zonnebank te gaan en dan kan ik er wel weer even tegenaan :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 7 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 9:04

Mama_van2 schreef:Shoppen shoppen en nog een shoppen mooie nieuwe jurkjes/nieuw luchtje/naar de kapper om mijn haar te verven daarna lekker in bad met kneipp om me vervolgens helemaal in te smeren en onder de zonnebank te gaan en dan kan ik er wel weer even tegenaan :P
....komma?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 7 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 9:08

Storm schreef:
Mama_van2 schreef:Shoppen shoppen en nog een shoppen mooie nieuwe jurkjes/nieuw luchtje/naar de kapper om mijn haar te verven daarna lekker in bad met kneipp om me vervolgens helemaal in te smeren en onder de zonnebank te gaan en dan kan ik er wel weer even tegenaan :P
....komma?

Very Happy Sorry ik ben eigenlijk te moe om nog te typen mijn excuus nerd


Laatst aangepast door Mama_van2 op zo 15 mei 2011 - 9:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 7 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 9:13

Ik vind 't juist leuk staan zo zonder komma. Net een modern gedichtje :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 7 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 9:15

lol! zo kan je het ook zien inderdaad. Hoe voel je je nu Marin ? Ben je nog bij je moeder ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 7 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 9:25

Nee ik zit nu in de trein terug naar m'n eigen huisje. Het gaat op zich wel redelijk hoor, voel me eerder beetje afgemat dan dat ik me nog echt rot voel, en ga maar gewoon wat leuke dingetjes doen om mezelf bezig te houden. Dan komt het vast wel weer goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 7 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 9:30

Het komt ook vast wel weer goed, het is nu even ontzettend klote omdat je je leven in 2 weken tijd 2 keer anders moet gaan inzien en dat is zuur. Net als vele met mij duim ik dat je de volgende keer weer wordt uitgeloot hoe klein die kans ook mag zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 7 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 9:32

Thanks chick! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 7 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  JD zo 15 mei 2011 - 9:33

dat is óf uitgebreid in een lekker warm bad, met een grote stapel tijdschriften.

of het is lekker shoppen!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 7 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Pien zo 15 mei 2011 - 9:35

Jammer dat Marin het forum dus blijkbaar niet als uitlaatklep mag gebruiken... Juist dat kan zo goed helpen! Ik vind het juist goed dat je zo'n positief topic als deze hebt geopend. Wat ik doe is het volgende:

* uitgebreide schoonmaak houden en veel weg gooien
* het huis helemaal opruimen en opnieuw accesoires neer zetten.
* boeketten bloemen kopen die kleur en geur brengen
als dat nog niet helpt ga ik:
* internetshoppen
* boodschappen doen en dan mag ik lekkere dingen kopen: iets ongezonds en iets gezonds en een lekkere fles/ pak drinken
* vervolgens ga ik heerlijk uitgebreid douchen, daarna smeer ik mezelf helemaal in met bodylotion, ga ik in mn huispakkie, zet een leuke film op en pak het lekkere eten en drinken erbij en ga film kijken!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 7 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 9:37

Marin schreef:Thanks chick! smile

You're welcome smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets leuks voor jezelf doen - Pagina 7 Empty Re: Iets leuks voor jezelf doen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum