Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iets aan mijn voeten voor deze zomer, kan niks leuks vinden!

+2
Sterrin_
Jeanette
6 plaatsers

Ga naar beneden

Iets aan mijn voeten voor deze zomer, kan niks leuks vinden! Empty Iets aan mijn voeten voor deze zomer, kan niks leuks vinden!

Bericht  Gast wo 17 apr 2013 - 20:36

Wie o wie heeft er wel inspiratie?

Eisen:
- Combineerbaar (dus geen knalroze oid)
- Leer
- Geen sandaaltjes of open bij de tenen
- Moet er wel een dag op kunnen lopen, dus geen 10 cm hoge hakken voor achter de kinderwagen laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets aan mijn voeten voor deze zomer, kan niks leuks vinden! Empty Re: Iets aan mijn voeten voor deze zomer, kan niks leuks vinden!

Bericht  Gast wo 17 apr 2013 - 20:42

Waarom koop je niet gewoon ballerina's?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets aan mijn voeten voor deze zomer, kan niks leuks vinden! Empty Re: Iets aan mijn voeten voor deze zomer, kan niks leuks vinden!

Bericht  Jeanette wo 17 apr 2013 - 20:50

Loafers?

Iets aan mijn voeten voor deze zomer, kan niks leuks vinden! Loafers2
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets aan mijn voeten voor deze zomer, kan niks leuks vinden! Empty Re: Iets aan mijn voeten voor deze zomer, kan niks leuks vinden!

Bericht  Gast wo 17 apr 2013 - 20:56

Oeh, die vind ik leuk Jeanette I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets aan mijn voeten voor deze zomer, kan niks leuks vinden! Empty Re: Iets aan mijn voeten voor deze zomer, kan niks leuks vinden!

Bericht  Sterrin_ wo 17 apr 2013 - 20:56

Ik heb heel degelijk weer Gabor gekozen. 2 jaar terug had ik precies de zelfde in zilver. Zijn misschien niet heel hip maar van deze weet ik zeker dat ze me goed zitten en waar mijn dikke voeten in passen. Voor erbij heb ik nu nog enkellaarsjes, en Birkenstocks.
Met panty kan ik de enkellaarsjes nog wel aan maar zonder lukt dat helaas niet meer, en kan ik.ook niet meer met hakken aan. Ik zou zo graag pumps oid aan willen kunnen naar dat zal nooit gaan.

http://m.zalando.nl/gabor-instappers-beige-ga111a0el-707.html

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets aan mijn voeten voor deze zomer, kan niks leuks vinden! Empty Re: Iets aan mijn voeten voor deze zomer, kan niks leuks vinden!

Bericht  Ilovethe90s wo 17 apr 2013 - 22:12

Normaal gesproken ben ik best goed in zoeken maar met deze eisen is het nog knap lastig om iets van leer te vinden Iets aan mijn voeten voor deze zomer, kan niks leuks vinden! 561177.
Ik neem aan dat je niet met laarzen/enkellaarsjes de zomer door wilt?
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets aan mijn voeten voor deze zomer, kan niks leuks vinden! Empty Re: Iets aan mijn voeten voor deze zomer, kan niks leuks vinden!

Bericht  _Lana_ wo 17 apr 2013 - 22:44

Zazou schreef:Waarom koop je niet gewoon ballerina's?

Ik zou ook voor een paar goede, leren ballerina's gaan.
Die lovers van Jeanette zijn wel heel leuk, maar doen niets voor je voeten denk ik. Volgens mij loop je bijna op de grond.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets aan mijn voeten voor deze zomer, kan niks leuks vinden! Empty Re: Iets aan mijn voeten voor deze zomer, kan niks leuks vinden!

Bericht  Lavendel wo 17 apr 2013 - 23:41

Iets aan mijn voeten voor deze zomer, kan niks leuks vinden! 89917-l
Ik heb bootschoentjes smile Lekker kak maar wel leuk haha. (En het zijn de enige schoenen die ik aan kan in de zomer zonder sokken, ballerina's en pumps vallen van mijn voeten door te smalle hielen).
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets aan mijn voeten voor deze zomer, kan niks leuks vinden! Empty Re: Iets aan mijn voeten voor deze zomer, kan niks leuks vinden!

Bericht  Reva wo 17 apr 2013 - 23:45

Gewoon laarzen Stoffie :cheering:

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets aan mijn voeten voor deze zomer, kan niks leuks vinden! Empty Re: Iets aan mijn voeten voor deze zomer, kan niks leuks vinden!

Bericht  Lavendel wo 17 apr 2013 - 23:46

Reva schreef:Gewoon laarzen Stoffie Iets aan mijn voeten voor deze zomer, kan niks leuks vinden! 281626781

nee joh niet in de zomer!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets aan mijn voeten voor deze zomer, kan niks leuks vinden! Empty Re: Iets aan mijn voeten voor deze zomer, kan niks leuks vinden!

Bericht  Gast wo 17 apr 2013 - 23:55

In de zomer is laarzen echt geen goed plan, al mag het van mij hip worden haha Razz

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets aan mijn voeten voor deze zomer, kan niks leuks vinden! Empty Re: Iets aan mijn voeten voor deze zomer, kan niks leuks vinden!

Bericht  Reva wo 17 apr 2013 - 23:57

Draag altijd laarzen Very Happy Of pumps. Ik doe niet aan gympen, ballerina's, sandalen etc.

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets aan mijn voeten voor deze zomer, kan niks leuks vinden! Empty Re: Iets aan mijn voeten voor deze zomer, kan niks leuks vinden!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum