Als fietser niet voorrang krijgen als je van rechts komt
+16
Toet
Silver
Caramba
Sweety
Dolphinne
Middleme
JustMeDaan
Lejow
SuperGrover
Mari
Moezie
TukTuk
Melis_je
Verde
VeryCherry
Jeanette
20 plaatsers
Pagina 6 van 7
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Als fietser niet voorrang krijgen als je van rechts komt
Wist je dat niet dan?Gloria schreef:Wat hebben jullie lange tenen vandaag zeg.
Het is vandaag langetenen-dag
Gast- Gast
Doel je op mij? Ik heb sowieso altijd lange tenen..Gloria schreef:Wat hebben jullie lange tenen vandaag zeg.
Gast- Gast
Haha, als je de nagels maar wel lakt dan ;-). Nee, ik bedoel niet specifiek op iemand. Als je het hele topic doorleest, terwijl je niet mee hebt gedaan, valt het gewoon op hoe onrustig, snel en zonder inlevingsvermogen op elkaar gereageerd wordt. Ik wijt dat voor een deel ook aan de houding van AngelNyn (voor zover ik kan overzien).Storm schreef:Doel je op mij? Ik heb sowieso altijd lange tenen..
Gast- Gast
Ja ik ook. Ik vind haar houding een beetje vervelend, zo belerend, vandaar dat ik een beetje geprikkeld reageerde.Gloria schreef:Haha, als je de nagels maar wel lakt dan ;-). Nee, ik bedoel niet specifiek op iemand. Als je het hele topic doorleest, terwijl je niet mee hebt gedaan, valt het gewoon op hoe onrustig, snel en zonder inlevingsvermogen op elkaar gereageerd wordt. Ik wijt dat voor een deel ook aan de houding van AngelNyn (voor zover ik kan overzien).Storm schreef:Doel je op mij? Ik heb sowieso altijd lange tenen..
Gast- Gast
Ik bedoel echt door het hele topic heen, Storm, betrek het niet alleen op jezelf ;-). Bv. tussen FoolishSam en JustMeDaan. Het gaat maar over verkeersregels zeg...
Gast- Gast
AngelNyn schreef:Nee hoor, wat mij betreft niet Maakte alleen ene opmerking naar Lejow over het dagcafe, mag blijkbaar niet! Maar over anderen zeiken daar mag wel, sorry had de kleine lettertjes in de regels niet gelezen!
Oh God, is het weer zover? Zo moeilijk om een discussie gewoon in het desbetreffende topic te houden..
Gast- Gast
Giacomo schreef:AngelNyn schreef:Nee hoor, wat mij betreft niet Maakte alleen ene opmerking naar Lejow over het dagcafe, mag blijkbaar niet! Maar over anderen zeiken daar mag wel, sorry had de kleine lettertjes in de regels niet gelezen!
Oh God, is het weer zover? Zo moeilijk om een discussie gewoon in het desbetreffende topic te houden..
Euhm ik maakte er juist een opmerking over dat dit topic weer ergens anders besproken wordt.. Dus niet de rollen omdraaien
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Storm schreef:Ja ik ook. Ik vind haar houding een beetje vervelend, zo belerend, vandaar dat ik een beetje geprikkeld reageerde.Gloria schreef:Haha, als je de nagels maar wel lakt dan ;-). Nee, ik bedoel niet specifiek op iemand. Als je het hele topic doorleest, terwijl je niet mee hebt gedaan, valt het gewoon op hoe onrustig, snel en zonder inlevingsvermogen op elkaar gereageerd wordt. Ik wijt dat voor een deel ook aan de houding van AngelNyn (voor zover ik kan overzien).Storm schreef:Doel je op mij? Ik heb sowieso altijd lange tenen..
Pff ik zeg precies hetzelfde als de anderen, en dan is het weer fout.. Kan ik het helpen dat die andere reacties geplaatst werden in de tijd dat ik op reageren had gedrukt en bezig was met de reactie typen?
TukTuk- Ratel
AngelNyn schreef:Giacomo schreef:AngelNyn schreef:Nee hoor, wat mij betreft niet Maakte alleen ene opmerking naar Lejow over het dagcafe, mag blijkbaar niet! Maar over anderen zeiken daar mag wel, sorry had de kleine lettertjes in de regels niet gelezen!
Euhm ik maakte er juist een opmerking over dat dit topic weer ergens anders besproken wordt.. Dus niet de rollen omdraaien
Ik ben het ook met jou eens ;-)
Gast- Gast
Het gaat niet alleen om dit topic AngelNyn.
Gast- Gast
Gloria schreef:Haha, als je de nagels maar wel lakt dan ;-). Nee, ik bedoel niet specifiek op iemand. Als je het hele topic doorleest, terwijl je niet mee hebt gedaan, valt het gewoon op hoe onrustig, snel en zonder inlevingsvermogen op elkaar gereageerd wordt. Ik wijt dat voor een deel ook aan de houding van AngelNyn (voor zover ik kan overzien).Storm schreef:Doel je op mij? Ik heb sowieso altijd lange tenen..
Dus omdat ik gewoon aan VC vraag hoe zij zo zeker wist dat die vrouw haar gezien had, aangezien ik het nogal wat vind om te zeggen dat iemand je expres plat wilde rijden en dat je dus maar een trap geeft tegen een auto, dan is mijn houding maar slecht?
Als de rollen omgedraaid waren was er niks aan de hand, maar omdat er nu "kritiek" geuit wordt op een bekende forumster, is het ineens fout?
TukTuk- Ratel
Giacomo schreef:AngelNyn schreef:Giacomo schreef:AngelNyn schreef:Nee hoor, wat mij betreft niet Maakte alleen ene opmerking naar Lejow over het dagcafe, mag blijkbaar niet! Maar over anderen zeiken daar mag wel, sorry had de kleine lettertjes in de regels niet gelezen!
Ik ben het ook met jou eens ;-)
Ok
TukTuk- Ratel
Storm schreef:Het gaat niet alleen om dit topic AngelNyn.
Ok noem eens een ander topic van de laatste tijd dan op waar het dan dus ook om gaat volgens jou?
TukTuk- Ratel
Ik heb nergens gezegd dat jouw houding slecht is, of dat 'het' fout is.AngelNyn schreef:Dus omdat ik gewoon aan VC vraag hoe zij zo zeker wist dat die vrouw haar gezien had, aangezien ik het nogal wat vind om te zeggen dat iemand je expres plat wilde rijden en dat je dus maar een trap geeft tegen een auto, dan is mijn houding maar slecht? Als de rollen omgedraaid waren was er niks aan de hand, maar omdat er nu "kritiek" geuit wordt op een bekende forumster, is het ineens fout?
Gast- Gast
Och is het hier nog altijd bezig ??
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ja, nu ik het weer lees kan je het ook anders opvatten maar ik bedoelde dus te zeggen dat ik het altijd zo sneu vind om de discussies nog even met het bekende groepje te bespreken in het dagtopic. Als je het nou onderling bespreekt met elkaar waar anderen het niet kunnen lezen,oké, maar op deze manier..
Hou het lekker in de discussie zelf als je er toch wat over wilt zeggen..
Gast- Gast
"Ik wijt dat voor een deel ook aan de houding van AngelNyn"Gloria schreef:Ik heb nergens gezegd dat jouw houding slecht is, of dat 'het' fout is.AngelNyn schreef:Dus omdat ik gewoon aan VC vraag hoe zij zo zeker wist dat die vrouw haar gezien had, aangezien ik het nogal wat vind om te zeggen dat iemand je expres plat wilde rijden en dat je dus maar een trap geeft tegen een auto, dan is mijn houding maar slecht? Als de rollen omgedraaid waren was er niks aan de hand, maar omdat er nu "kritiek" geuit wordt op een bekende forumster, is het ineens fout?
En hoe zou ik dit positief moeten opvatten?
TukTuk- Ratel
Huh, discussies bespreken in besloten kring (facebook,twitter enz) is wel ok maar in het dagcafe, waar iedereen het kan lezen, is het not done? Dat vind ik wel een beetje raar hoor. Ik snap dat het niet leuk is om dingen over jezelf terug te lezen in het dagcafe, maar als er over mij gepraat zou worden in besloten kring zou ik dat nog erger vinden eigenlijk.
Laatst aangepast door Storm op wo 4 mei 2011 - 21:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
JustMeDaan schreef:FoolishSam schreef:JustMeDaan schreef:FoolishSam schreef:AngelNyn schreef:FoolishSam schreef:
Als ze hun niet gezien heeft, vind ik het niet verantwoord dat dat mens achter het stuur zit
Zie jij altijd alles tijdens het autorijden?
Je kan maar in 1 spiegel of over 1 schouder tegelijkertijd kijken, en soms zie je nou eenmaal wat over het hoofd.
Kijk als die vrouw VC écht gezien had, ok. Maar ik vraag haar expres hoe ze dat zo zeker wist, want ze zegt nu gewoon dat die vrouw haar expres aan reed, nou dat vind ik een beetje raar om zomaar te concluderen. Dat kan je alleen als je echt oogcontact hebt gehad met de persoon achter het stuur en zeker weet dus dat ze je gezien heeft.
Ik rijd geen auto....dus nee
En ja, ik vind dat als je achteruit rijd extra moet opletten, en dat ik er dan zeker vanuit ga dat iemand mij in zo een situatie zou zien ja.
Jij rijd geen auto? Ook geen rijbewijs? Niet oordelen dan over dingen waar je niks vanaf weet. Als je zelf auto rijd en zoiets eens hebt meegemaakt mag je erover meepraten.
Echt autorijden is 1000x kijken maar als anderen dan alsnog denken dat ze de hele wereld hebben dan kan je enorm goed kijken maar gaat het toch echt verkeerd.
En als jij er al zeker van uit gaat dat iemand je ziet, denk ik dat jij nog wel eens goed raak gereden word....
Zo je mag ook wel wat aardiger reageren hoor
En ik oordeel waar ik over wil oordelen.
Ik reageer anders nog vrij aardig op iemand die zegt dat mensen die door omstandigheden iets over het hoofd zien niet zouden mogen auto rijden, terwijl diegene zelf niet eens in een auto kan en mag rijden....
En oordeel dan wat je oordelen wilt, kom je vast ver mee.
Jij zou het denk ik ook niet op prijs stellen als ik als voorbeeld iets over jouw kind/opvoeding etc zou melden terwijl ik zelf geen kinderen heb. Of wel?
Uhmm....I don't care? je meld maar wat je melden wilt. Ik geef mijn mening/oordeel ergens over en je reageert naar mijn idee een beetje overdreven, maar goed on topic maar weer
Gast- Gast
Giacomo schreef:Ja, nu ik het weer lees kan je het ook anders opvatten maar ik bedoelde dus te zeggen dat ik het altijd zo sneu vind om de discussies nog even met het bekende groepje te bespreken in het dagtopic. Als je het nou onderling bespreekt met elkaar waar anderen het niet kunnen lezen,oké, maar op deze manier..
Ahh ok:) Ja dat was dus ook mijn punt inderdaad.. Maar pas op, je mag het geen groepje noemen, want dan krijgen we daar weer een discussie over!
TukTuk- Ratel
Vind je het gek dat iedereen zo reageerd op je AngelNyn..
Je zeurt maar over het dagcafe Het groepje.. Bla bla bla.
En dan klagen dat mensen over jou in het dagcafe gaan kletsen...
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Storm schreef:Huh, discussies bespreken in besloten kring (facebook,twitter enz) is wel ok maar in het dagcafe, waar iedereen het kan lezen, is het not done? Dat vind ik wel een beetje raar hoor. Ik snap dat het niet leuk is om dingen over jezelf terug te lezen in het dagcafe, maar als er over mij gepraat zou worden in besloten kring zou ik dat nog erger vinden eigenlijk.
Ik vind het niet erg als mensen over mij praten, ik vind het alleen lullig dat bepaalde forummers "beschermd" worden en dat die álles kunnen maken bijvoorbeeld, en als iemand dan kritisch is daarover, dan wordt die persoon gelijk afgezeken, terwijl ik 100% zeker weet dat als de rollen omgedraaid zijn, dat dus niet gebeurd.
En het is altijd heel erg makkelijk om mensen af te zeiken en met een groepje mee te lopen en dingen uit het verleden mee te sleuren naar het heden, maar je kan je ook eens volwassen gedragen en eens objectief proberen te kijken naar dingen. En niet omdat je een bepaalde naam ziet staan, gelijk iedere reactie gaat verdraaien in je hoofd.
Daarom vraag ik je ook, noem eens topics van de laatste maanden waarin ik volgens jou "foute" opmerkingen oid heb gemaakt? Waarop jij je zogenaamd basseerd?
TukTuk- Ratel
loontjes-power schreef:Vind je het gek dat iedereen zo reageerd op je AngelNyn..
Euhm waar zeur ik over dat het een groepje is in het dagcafe? Ik heb me expres uit die discussie toen gehouden, ik heb alleen toen wel gemeld dat ik kan begrijpen dat sommige mensen zich genegeerd voelen daar.
TukTuk- Ratel
Ik had het over lange tenen.AngelNyn schreef:"Ik wijt dat voor een deel ook aan de houding van AngelNyn."
En hoe zou ik dit positief moeten opvatten?
En die opmerking hierboven stond in een context: "Als je het hele topic doorleest, terwijl je niet mee hebt gedaan, valt het gewoon op hoe onrustig, snel en zonder inlevingsvermogen op elkaar gereageerd wordt. Ik wijt dat voor een deel ook aan de houding van AngelNyn (voor zover ik kan overzien)."
Het onrustige, snelle en met weinig inlevingsvermogen van dít topic wijt ik voor een deel aan jouw houding. Da's genuanceerder dan 'AngelNyn heeft een slechte houding en verziekt het hele topic'.
Laatst aangepast door Gloria op wo 4 mei 2011 - 21:10; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Over welke forummer heb je het precies? Over VC? Dat is dan niet terecht, want die is de laatste weken ook flink aan de tand gevoeld hoor door mede-forummers. Dus daar sla je de plank al mis met het beschermen van bepaalde forummers.AngelNyn schreef:Storm schreef:Huh, discussies bespreken in besloten kring (facebook,twitter enz) is wel ok maar in het dagcafe, waar iedereen het kan lezen, is het not done? Dat vind ik wel een beetje raar hoor. Ik snap dat het niet leuk is om dingen over jezelf terug te lezen in het dagcafe, maar als er over mij gepraat zou worden in besloten kring zou ik dat nog erger vinden eigenlijk.
Ik vind het niet erg als mensen over mij praten, ik vind het alleen lullig dat bepaalde forummers "beschermd" worden en dat die álles kunnen maken bijvoorbeeld, en als iemand dan kritisch is daarover, dan wordt die persoon gelijk afgezeken, terwijl ik 100% zeker weet dat als de rollen omgedraaid zijn, dat dus niet gebeurd.
En het is altijd heel erg makkelijk om mensen af te zeiken en met een groepje mee te lopen en dingen uit het verleden mee te sleuren naar het heden, maar je kan je ook eens volwassen gedragen en eens objectief proberen te kijken naar dingen. En niet omdat je een bepaalde naam ziet staan, gelijk iedere reactie gaat verdraaien in je hoofd.
Daarom vraag ik je ook, noem eens topics van de laatste maanden waarin ik volgens jou "foute" opmerkingen oid heb gemaakt? Waarop jij je zogenaamd basseerd?
Ik weet zo even geen topic op te noemen, maar er zijn wel vaker topics geweest die 'uit de hand' zijn gelopen vanwege jouw opmerkingen of wat dan ook.
Gast- Gast
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Help, L komt maar niet aan...
» Verjaardagen en niet krijgen wat je vraagt
» Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...
» Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen?
» Klachten icm wel of niet een mk krijgen..
» Verjaardagen en niet krijgen wat je vraagt
» Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...
» Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen?
» Klachten icm wel of niet een mk krijgen..
Pagina 6 van 7
Permissies van dit forum: