Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klachten icm wel of niet een mk krijgen..

+9
Printje
yes1984
Steep
Annie24
Filoria
Clapperdie
Stokstaartje
Aagje!
Sweet33
13 plaatsers

Ga naar beneden

Klachten icm wel of niet een mk krijgen.. Empty Klachten icm wel of niet een mk krijgen..

Bericht  Sweet33 di 23 jul 2013 - 6:22

Jep vage topic titel, maar goed zal het proberen wat uit te leggen. Ik heb twee keer achter elkaar een miskraam gehad. Nu weer zes weekjes zwanger. Maar die onzekerheid eist zijn tol. Ik heb geen enkele klacht wat wijst op een zwangerschap, als in misselijk etc. Nu maak ik me dus zorgen. Bang dat het wéér mis is. Ik weet dat je er niks aan kan doen, maar is er een verband tussen het wel of niet hebben van klachten en een miskraam? Bedankt iig.x
Sweet33
Sweet33
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 124
Punten : 197
Registratiedatum : 18-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten icm wel of niet een mk krijgen.. Empty Re: Klachten icm wel of niet een mk krijgen..

Bericht  Aagje! di 23 jul 2013 - 6:27

lijkt me niet, sommige hebben geen klachten, sommige wel. Zou er niet gelijk maar vanuit gaan, omdat je geen klachten hebt dat je weer een miskraam gaat krijgen hoor.
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten icm wel of niet een mk krijgen.. Empty Re: Klachten icm wel of niet een mk krijgen..

Bericht  Stokstaartje di 23 jul 2013 - 6:32

ik kreeg pas met 6 weekjes ongeveer klachten als misselijkheid. En die kreeg ik pas als ik te lang wachtte met eten en dus honger kreeg. Na 2 a 2.5 week waren mijn klachten ineens weg. Dikke paniek want was veel te vroeg dus ik dacht dat het mis was. Ik ben nu 15 weken zwanger en heb heel af en toe nog wat klachtjes, maar over het algemeen eigenlijk niet.

Mijn schoonzus is 1 x misselijk geweest test gedaan zwanger en daarna nooit meer misselijk geweest en is nu 33 weken zwanger. Bij de eerste zwangerschap is ze ook nooit misselijk geweest. En dat kindje is al bijna 3;)

Een vriendin van mij is ook nooit misselijk geweest en is nu ook ongeveer 33 weken zwanger.

Ik hoop dat deze verhalen je een beetje geruststellen. Een miskraam is verschrikkelijk om mee te maken. Derde keer is scheepsrecht dus deze keer gaat het gewoon goed hug
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten icm wel of niet een mk krijgen.. Empty Re: Klachten icm wel of niet een mk krijgen..

Bericht  Clapperdie di 23 jul 2013 - 6:45

Mijn verloskundige gaf aan dat je vanaf 6 weken een echo kan krijgen. Dus ik zou daar op aan sturen en vragen of je zsm een echo mag.

Ik belde op maandag en mocht de zelfde dag nog even langs komen.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten icm wel of niet een mk krijgen.. Empty Re: Klachten icm wel of niet een mk krijgen..

Bericht  Filoria di 23 jul 2013 - 7:01

Ik had juist de meeste klachten tijdens de zwangerschap die in een mk is geeindigd. Volgens mij valt er geen peil op te trekken. De verloskundige bellen is wel een goed idee. Ik duim voor je, en sterkte met de twijfels!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten icm wel of niet een mk krijgen.. Empty Re: Klachten icm wel of niet een mk krijgen..

Bericht  Annie24 di 23 jul 2013 - 7:03

Ik had 0,0 klachten en hier ligt nu boven een mannetje in zijn bed.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten icm wel of niet een mk krijgen.. Empty Re: Klachten icm wel of niet een mk krijgen..

Bericht  Steep di 23 jul 2013 - 7:06

Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik echt nergens last van. Maar dan ook echt niks. .
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten icm wel of niet een mk krijgen.. Empty Re: Klachten icm wel of niet een mk krijgen..

Bericht  yes1984 di 23 jul 2013 - 7:24

Dat je geen klachten hebt zegt helemaal niets. Maar ik begrijp en ken je onzekerheid. Ik ben nu nog steeds onzeker terwijl ik de baby nu elke dag voel. En ik droom nog erg veel. Het is een stukje verdriet en machteloosheid die je tijdens deze zwangerschap niet uit kunt zetten. Ik ga voor je duimen dat het deze keer goed gaat!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten icm wel of niet een mk krijgen.. Empty Re: Klachten icm wel of niet een mk krijgen..

Bericht  Printje di 23 jul 2013 - 7:36

Ik heb bij beiden zwangerschappen eigenlijk 0.0 klachten gehad, je hoeft geen klachten te hebben.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten icm wel of niet een mk krijgen.. Empty Re: Klachten icm wel of niet een mk krijgen..

Bericht  Suus di 23 jul 2013 - 7:48

Ik heb ook helemaal geen klachten gehad aan het begin van mijn zwangerschap (en later ook niet tot nauwelijks eigenlijk), dat zegt echt niks. Maar voor je eigen gemoedsrust zou ik wel je verloskundige vragen of je deze of volgende week alvast een echo kan krijgen.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten icm wel of niet een mk krijgen.. Empty Re: Klachten icm wel of niet een mk krijgen..

Bericht  mzcharlotte di 23 jul 2013 - 7:53

Ik herken je gevoel heel goed, hoewel ik me juist heel anders voelde dan met de miskramen. Ga je naar dezelfde verloskundige als bij de miskramen? Leg het voor, waarschijnlijk zullen ze er alles aan doen om je zo spoedig mogelijk gerust te stellen. Sterkte meid!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten icm wel of niet een mk krijgen.. Empty Re: Klachten icm wel of niet een mk krijgen..

Bericht  Weegschaal di 23 jul 2013 - 7:58

Ik had bij de eerste miskraam totaal geen zwangerschapsverschijnselen. De andere keren wel, waar de kwaaltjes en de sterkte hiervan iedere keer anders waren. Dus ook kwaaltjes zijn geen garantie, er valt gewoon geen pijl op te trekken. Hoop dat je snel een goede echo mag hebben!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten icm wel of niet een mk krijgen.. Empty Re: Klachten icm wel of niet een mk krijgen..

Bericht  Sweet33 di 23 jul 2013 - 8:01

He allemaal, bedankt voor de bemoedingende woorden. Ik loop in het ziekenhuis, en ik krijg over een week al een echo. Voorheen liep ik gewoon bij een verloskundigen praktijk. Vind de drempel nu wel vele malen hoger om te bellen ivm met onzekerheid. Hopelijk zing ik het nog uit tot volgende week woensdag!
Sweet33
Sweet33
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 124
Punten : 197
Registratiedatum : 18-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten icm wel of niet een mk krijgen.. Empty Re: Klachten icm wel of niet een mk krijgen..

Bericht  Razz di 23 jul 2013 - 8:27

Hier ook 0,0 klachten en ik ben net als jij rete onzeker. Bij S. was ik ontzettend moe en deden m'n borsten al pijn als je er alleen maar naar keek.

Heb nu sinds een paardagen wat maagzuur en af en te van die krampen en that's it. Ik had 1,5 weken ook nooit verwacht dat ik positief zou testen. Maar na inmiddels 5 testen verder die steeds donkerder werden kwam het besef Wink 

Maar ik ben blij als het 6 Augustus is en die onzekerheid hopelijk weg is.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten icm wel of niet een mk krijgen.. Empty Re: Klachten icm wel of niet een mk krijgen..

Bericht  Printje di 23 jul 2013 - 8:29

Een vriendin van mij had juist echt weet ik veel van hoeveel dingen last en dat ging toch nog mis. Dat kan dus ook.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten icm wel of niet een mk krijgen.. Empty Re: Klachten icm wel of niet een mk krijgen..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum